hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.01. 20:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 465 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 464 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [35 hozzászólás ]  OldalElőző1234Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.04. 14:34 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #define TIME 10.0

  3.  

  4. public plugin_init()

  5. {

  6.    register_plugin("Bhop ki/be","1.0","Metal")

  7.    register_logevent("R_Start", 2, "1=Round_Start")

  8.    register_logevent("R_End", 2, "1=Round_End");

  9. }

  10.  

  11. public R_Start(id)

  12. {

  13.    set_task(TIME, "BON")

  14. }

  15.  

  16. public R_End(id)

  17. {

  18.    server_cmd("bh_enable 0")

  19.    server_cmd("bh_autojump 0")

  20. }

  21. public BON()

  22. {

  23.    server_cmd("bh_enable 1")

  24.    server_cmd("bh_autojump 1")

  25. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.04. 16:46 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Egybe írva a Bunny Hop-pal.
Kód:
  1.     /*

  2.      *

  3.      * Author: Cheesy Peteza

  4.      * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)

  5.      *

  6.      *

  7.      * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.

  8.      *

  9.      * Cvars:

  10.      * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.

  11.      * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)

  12.      * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled

  13.      * and how to use it if bh_autojump enabled.

  14.      *

  15.      * Requirements: AMXModX 0.16 or greater

  16.      *

  17.      *

  18.      */

  19.      

  20.     #include <amxmodx>

  21.     #include <engine>

  22.  

  23.     new bool:vanbhop

  24.      

  25.     #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water

  26.     #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground

  27.      

  28.     public plugin_init() {

  29.     register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")

  30.     register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

  31.     register_logevent("korkezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")

  32.      

  33.     register_cvar("bh_enabled", "1")

  34.     register_cvar("bh_autojump", "1")

  35.     register_cvar("bh_showusage", "1")

  36.     }

  37.  

  38.     public korkezdes()

  39.     {

  40.     vanbhop = false

  41.     set_task(10.0, "indit")

  42.     }

  43.     public indit()

  44.     {

  45.     vanbhop = true

  46.     }

  47.      

  48.     public client_PreThink(id) {

  49.     if(vanbhop != true)

  50.     return PLUGIN_CONTINUE

  51.     if (!get_cvar_num("bh_enabled"))

  52.     return PLUGIN_CONTINUE

  53.      

  54.     entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping

  55.      

  56.     if (!get_cvar_num("bh_autojump"))

  57.     return PLUGIN_CONTINUE

  58.      

  59.     // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically

  60.     if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump

  61.     new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

  62.      

  63.     if (flags & FL_WATERJUMP)

  64.     return PLUGIN_CONTINUE

  65.     if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )

  66.     return PLUGIN_CONTINUE

  67.     if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

  68.     return PLUGIN_CONTINUE

  69.      

  70.     new Float:velocity[3]

  71.     entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  72.     velocity[2] += 250.0

  73.     entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  74.      

  75.     entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation

  76.     }

  77.     return PLUGIN_CONTINUE

  78.     }

  79.      

  80.     public client_authorized(id)

  81.     set_task(30.0, "showUsage", id)

  82.      

  83.     public showUsage(id) {

  84.     if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )

  85.     return PLUGIN_HANDLED

  86.      

  87.     if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {

  88.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")

  89.     } else {

  90.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")

  91.     }

  92.     return PLUGIN_HANDLED

  93.     }

  94.      


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.06.04. 17:36-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.04. 17:11 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ez így nemjó

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.04. 17:17 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Mert?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.04. 17:18 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kód:
  1. if(vanbhop == true)

  2.     return PLUGIN_CONTINUE

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.04. 17:19 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Ebbe mi a hiba? Ha a vanbhopnak true az értéke, akkor a plugin tovább megy.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.04. 17:23 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
na próbáld csak ki :)

Amúgy neked a return 0 mióta megy tovább? Egyáltalán a return mióta megy tovább, az visszatérést jelent

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.04. 17:27 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Akkor az az alap funkciót engedi tovább? Pl egy disconnect parancsot, amire hookolunk egy publicot, amit tartalmaz egy return PLUGIN_CONTINUE-t? Akkor ez továbbengedi, viszont a PLUGIN_HANDLED az nem. Ugye?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.04. 17:30 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Igen, de disconectnél sztem nem jó, akkor én beállítanám hogy ne tudjanak lemenni xD

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.04. 17:32 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Csak példa. :D

De akkor miért van ez a kódban:
Kód:
  1. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))

  2.     return PLUGIN_CONTINUE

vagy ez is hibás? Vagy csak 1 ilyen lehet.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [35 hozzászólás ]  OldalElőző1234Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole