hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 17:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 388 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 387 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [39 hozzászólás ]  OldalElőző1234Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Pro Knife mod
HozzászólásElküldve:2012.01.15. 19:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
már mint van az nst_knife.sma és abban benne van hogy damage meg ár stb. ha ide felraknám megtudnád csinálni kiki?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pro Knife mod
HozzászólásElküldve:2012.01.15. 19:57 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.17. 17:54
Hozzászólások:2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Megtudja ő anélkűl is :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pro Knife mod
HozzászólásElküldve:2012.01.15. 20:00 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ha van olyan minek akarod megcsinálni ?:D

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pro Knife mod
HozzászólásElküldve:2012.01.15. 20:01 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
akkor talán, de nem nagyon értek inihez:D

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pro Knife mod
HozzászólásElküldve:2012.01.15. 20:02 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
mindegy felrakom, hátha valakinek segít abban hogy segítsen az én problémámon :D

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <nst_wpn>

#include <zombieplague>

#define PLUGIN "NST Wpn Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "NST"


// Var main
const TYPE_WPN = 3
const MAX_WPN = 40
new HAS_WEAPON[33]
new g_wpn_name[MAX_WPN][32]
new g_wpn_model[MAX_WPN][32]
new g_wpn_change[MAX_WPN]
new g_wpn_cmdbuy[MAX_WPN][32]
new Name_WpnChange[MAX_WPN][32]
new current_select[33]

// Models
new P_MODEL[MAX_WPN][64]
new V_MODEL[MAX_WPN][64]

// Sound
new Sound_miss[MAX_WPN][64]
new Sound_hitwall[MAX_WPN][64]
new Sound_hit1[MAX_WPN][64]
new Sound_hit2[MAX_WPN][64]
new Sound_stab[MAX_WPN][64]

// Cvar
new cvar_dmg_name[MAX_WPN][64]
new cvar_cost_name[MAX_WPN][64]
new cvar_dmgmultiplier[MAX_WPN]
new cvar_cost[MAX_WPN]
new cvar_buy
#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)


public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   // Reg Public
   register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
   register_event("DeathMsg", "Death", "a")
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound")
   
   // Reg Cmd
   register_clcmd("nst_wpn_3", "menu_wpn")
   register_clcmd("nst_wpn_3_rebuy", "rebuy_wpn")
   cvar_buy = register_cvar("nst_buy_model3", "nst")
   register_clcmd("nst_buy_wpn3", "buy_weapon_cvar")
   
   new i = 1, check_value = 1
   while(check_value && i<MAX_WPN)
   {
      if (g_wpn_change[i] <= 0) check_value = 0
      if (check_value)
      {
         new szWpnName[32]
         get_weaponname(g_wpn_change[i], szWpnName, 31)
         format(Name_WpnChange[i], 31, "%s", szWpnName)
         register_clcmd(g_wpn_cmdbuy[i],"buy_weapon", i)
      }
      i++
   }
}

public plugin_precache()
{   
   new configfile[200]
   get_configsdir(configfile,199)
   format(configfile,199,"%s/nst_wpn.ini",configfile)
   if(file_exists(configfile))
   {
      new row[200], left[64], trash, right[64], idwpn = 1
      new size=file_size(configfile,1)
      for(new i=0;i<size;i++)
      {
         
         new name[64], model[64], wpn_change, damage[32], cost[32]
         read_file(configfile,i,row,200,trash)
         if( (contain(row,";")!=0) && strlen(row) && idwpn<MAX_WPN)
         {
         
         // Create Value
            replace(row, 199, " ", "_")
            replace(row, 199, "[name]", "")
            replace(row, 199, "[model]", " ")
            replace(row, 199, "[wpn_change]", " ")
            replace(row, 199, "[damage]", " ")
            replace(row, 199, "[cost]", " ")
            
            strbreak(row,left,63,right,63)
            format(row, 199, "%s", right)
            format(name, 63, "%s", left)
            replace(name, 63, "_", " ")
            
            strbreak(row,left,63,right,63)
            format(row, 199, "%s", right)
            format(model, 63, "%s", left)

            strbreak(row,left,63,right,63)
            format(row, 199, "%s", right)
            wpn_change = str_to_num(left)

            strbreak(row,left,63,right,63)
            format(row, 199, "%s", right)
            format(damage, 31, "%s", left)

            strbreak(row,left,63,right,63)
            format(row, 199, "%s", right)
            format(cost, 31, "%s", left)
            
            if (nst_get_weapon_type(wpn_change) == TYPE_WPN)
            {
            // Set Value
               format(g_wpn_name[idwpn], 31, "%s", name)
               format(g_wpn_model[idwpn], 31, "%s", model)
               format(g_wpn_cmdbuy[idwpn], 31, "nst_buywpn %s", model)
               g_wpn_change[idwpn] = wpn_change
               
   
   
            // Create Vvar
               format(cvar_dmg_name[idwpn], 63, "nst_%s_dmg", model)
               format(cvar_cost_name[idwpn], 63, "nst_%s_cost", model)
               cvar_dmgmultiplier[idwpn] = register_cvar(cvar_dmg_name[idwpn], damage)
               cvar_cost[idwpn] = register_cvar(cvar_cost_name[idwpn], cost)
   
   
            // Precache
               format(P_MODEL[idwpn], 63, "models/nst_wpn/p_%s.mdl", model)
               format(V_MODEL[idwpn], 63, "models/nst_wpn/v_%s.mdl", model)
               precache_model(P_MODEL[idwpn])
               precache_model(V_MODEL[idwpn])
               
               format(Sound_miss[idwpn], 63, "weapons/%s_miss.wav", model)
               format(Sound_hitwall[idwpn], 63, "weapons/%s_hitwall.wav", model)
               format(Sound_hit1[idwpn], 63, "weapons/%s_hit1.wav", model)
               format(Sound_hit2[idwpn], 63, "weapons/%s_hit2.wav", model)
               format(Sound_stab[idwpn], 63, "weapons/%s_stab.wav", model)
               precache_sound(Sound_miss[idwpn])
               precache_sound(Sound_hitwall[idwpn])
               precache_sound(Sound_hit1[idwpn])
               precache_sound(Sound_hit2[idwpn])
               precache_sound(Sound_stab[idwpn])

               idwpn++
            }   
         }
      }
      
   }

}

// Human Death
public zp_user_infected_post(id)
{
   if (zp_get_user_zombie(id) && HAS_WEAPON[id])
   {
      HAS_WEAPON[id] = 0
   }
}
public Death()
{
   new id = read_data(2)
   if(HAS_WEAPON[id])
   {
      HAS_WEAPON[id] = 0
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   
   return PLUGIN_CONTINUE
}

// Change Sound
public fw_emitsound(entity,channel,sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{
   for (new id = 1; id < 33; id++)
   {
      new CURENT_WEAPON = HAS_WEAPON[id]
      new CHANGE_WEAPON = g_wpn_change[CURENT_WEAPON]
      new plrClip, plrAmmo, plrWeapId
      plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
      
      if (plrWeapId == CHANGE_WEAPON && HAS_WEAPON[id])
      {
         new sound_new[64]
         if( (equal(sample,"weapons/knife_slash1.wav")) || (equal(sample,"weapons/knife_slash2.wav")) ) copy(sound_new, 63, Sound_miss[CURENT_WEAPON])
         else if(equal(sample,"weapons/knife_hitwall1.wav")) copy(sound_new, 63, Sound_hitwall[CURENT_WEAPON])
         else if( (equal(sample,"weapons/knife_hit1.wav")) || (equal(sample,"weapons/knife_hit3.wav"))) copy(sound_new, 63, Sound_hit1[CURENT_WEAPON])
         else if( (equal(sample,"weapons/knife_hit2.wav")) || (equal(sample,"weapons/knife_hit4.wav"))) copy(sound_new, 63, Sound_hit2[CURENT_WEAPON])
         else if(equal(sample,"weapons/knife_stab.wav")) copy(sound_new, 63, Sound_stab[CURENT_WEAPON])

         emit_sound(entity,channel,sound_new,volume,attenuation,fFlags,pitch)
         return FMRES_SUPERCEDE
      }
   }

   return FMRES_IGNORED;
}

// Menu Wpn   
public menu_wpn(id)
{
   if (!g_wpn_change[1]) return PLUGIN_HANDLED
   
   new mHandleID = menu_create("[NST Wpn] Menu Knife:", "menu_wpn_handler")
   menu_additem(mHandleID, "Default Knife", "0", 0)
   new i = 1, check_value = 1
   while(check_value && i<MAX_WPN)
   {
      if (g_wpn_change[i] <= 0) check_value = 0
      if (check_value)
      {
         new wpn_cost = get_pcvar_num(cvar_cost[i])
         new item_name[150], idwpn[32]
         format(item_name, 149, "%s: %i$", g_wpn_name[i], wpn_cost)
         format(idwpn, 31, "%i", i)
         
         new check_money[33], user_money = cs_get_user_money(id)
         if(user_money < wpn_cost) check_money[id] = 1
         else check_money[id] = 0
         
         menu_additem(mHandleID, item_name, idwpn, check_money[id])
      }
      i++
   }
   
   menu_addblank(mHandleID, 1)  // add blank got problem
   menu_setprop(mHandleID, MPROP_PERPAGE, 7)
   menu_display(id, mHandleID, 0)
   

   return PLUGIN_HANDLED
}
public menu_wpn_handler(id, menu, item)
{
   if (item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   new idwpn[32], name[32], access
   menu_item_getinfo(menu, item, access, idwpn, 31, name, 31, access)

   new idweapon = str_to_num(idwpn)
   if (!idweapon) HAS_WEAPON[id] = 0
   else buy_weapon(id, idweapon)
   
   menu_destroy(menu)
   //client_print(id, print_chat, "item: %i - id: %s", item, idwpn);
   return PLUGIN_HANDLED
}
public rebuy_wpn(id)
{
   new idwpn = current_select[id]
   if (idwpn>0) buy_weapon(id, idwpn)
   
   return PLUGIN_HANDLED
}


// Change Damage
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
   new CURENT_WEAPON = HAS_WEAPON[attacker]
   new CHANGE_WEAPON = g_wpn_change[CURENT_WEAPON]
   
   if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CHANGE_WEAPON && HAS_WEAPON[attacker] )
   {
      SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier[CURENT_WEAPON] ) )
   }
}


// Buy Weapon
public buy_weapon_cvar(id)
{
   new models[62]
   get_pcvar_string(cvar_buy, models, 61)
   
   for(new i=1; i<MAX_WPN; i++)
   {
      if (g_wpn_change[i] > 0)
      {
         if (equali(g_wpn_model[i],models))
         {
            buy_weapon(id, i)
            return PLUGIN_HANDLED
         }      
      }
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
public buy_weapon(id, idwpn)
{   
   //client_print(id, print_chat, "Mua %i", idwpn)

   new buyzone = cs_get_user_buyzone(id)
   new mod_runing = nst_get_mod_runing()
   if (mod_runing == 1 || mod_runing == 2 || mod_runing == 3) buyzone = 1
   
   if (buyzone == 0) client_print(id, print_chat, "[NST Wpn] Ban khong the mua Vu khi o vi tri nay")
   else
   {
      new plrClip, plrAmmo
      get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
   
      new user_money = cs_get_user_money(id)
      new wp_cost = get_pcvar_num(cvar_cost[idwpn])
      
      if (zp_get_user_zombie(id))
      {
         client_print(id, print_chat, "[NST Wpn] Ban dang la Zombie nen khong the mua %s", g_wpn_name[idwpn])
      }
      else if(!is_user_alive(id))
      {
         client_print(id, print_chat, "[NST Wpn] Ban chi co the mua duoc %s khi con song", g_wpn_name[idwpn]);
      }
      else if(user_money < wp_cost)
      {
         client_print(id, print_chat, "[NST Wpn] Ban khong du tien de mua");
      }
      else if(HAS_WEAPON[id] == idwpn)
      {
         client_print(id, print_chat, "[NST Wpn] Ban da co %s roi", g_wpn_name[idwpn])
      }
      else
      {
         current_select[id] = idwpn
         HAS_WEAPON[id] = idwpn
         give_weapon(id)
         cs_set_user_money(id, user_money-wp_cost)
         checkModel(id)
         client_print(id, print_chat, "[NST Wpn] Ban da mua %s", g_wpn_name[idwpn])
      }
   }
}


// Give Weapon
public give_weapon(id)
{
   if (zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_HANDLED
   
   new CURENT_WEAPON = HAS_WEAPON[id]
   give_item(id,Name_WpnChange[CURENT_WEAPON])
   
   return PLUGIN_HANDLED
}


// Check Weapon
public checkModel(id)
{
   if (zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_HANDLED
      
      
   new CURENT_WEAPON = HAS_WEAPON[id]
   new CHANGE_WEAPON = g_wpn_change[CURENT_WEAPON]
   
   new plrClip, plrAmmo, plrWeapId
   plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
   if ( plrWeapId == CHANGE_WEAPON && HAS_WEAPON[id])
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, V_MODEL[CURENT_WEAPON])
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_MODEL[CURENT_WEAPON])
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
public checkWeapon(id)
{
   new CURENT_WEAPON = HAS_WEAPON[id]
   new CHANGE_WEAPON = g_wpn_change[CURENT_WEAPON]
   
   new plrClip, plrAmmo, plrWeapId
   plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
   
   if (plrWeapId == CHANGE_WEAPON && HAS_WEAPON[id])
   {
      checkModel(id)
   }
   
   return PLUGIN_HANDLED
}


// Other Public
public client_connect(id)
{
   HAS_WEAPON[id] = 0
}
public client_disconnect(id)
{
   HAS_WEAPON[id] = 0
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Tessék, ebbe bennevan amit én szeretnék a knife mod-hoz, remélem ez elég alap hogy segíts nekem kiki :D (vagy valaki más)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pro Knife mod
HozzászólásElküldve:2012.01.15. 20:03 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
szerintem félre értettél akkor :D
az sma-ba kéne azt bele szerkeszteni azt hogy az ini-ben felismerje ezeket a kodokat
Cost = szamamitmegadok ( kes ára)
Damage = szamamitmegadok (sebzés)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pro Knife mod
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 14:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
akkor valaki megírja nekem? nagyon fontos lenne


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pro Knife mod
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 15:52 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
rericsi8 írta:
akkor valaki megírja nekem? nagyon fontos lenne

Minek .inibe? Nem eleg cvarra allitani? Sokkal jobb sztem..:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pro Knife mod
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 18:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
akkor senki se csinálja meg nekem :D ?
nem baj, biztos túl nehéz és sok idő kéne hozzá
viszont akkor egy egyszerűbb plugint megcsinálnátok nekem? :D
olyan plugin kéne hogy a dm_moonlight-on csak kést lehessen használni, azaz kés legyen csak az alap fegyver :D
aki megcsinálja nekem az thx


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pro Knife mod
HozzászólásElküldve:2012.01.16. 19:01 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Nézd meg
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_event("CurWeapon","handle_gun","be","1=1");
}
public handle_gun(id)
{
  new clip, ammo
  new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
  if(!(weap == CSW_KNIFE))
  {
   engclient_cmd( id, "weapon_knife" );
  }
 
}

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [39 hozzászólás ]  OldalElőző1234Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole