hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 18:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 205 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 204 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 35 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2012.06.08. 14:03 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2009.12.28. 10:01
Hozzászólások: 204
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
és hova írjam ? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2012.06.08. 14:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
http://amxmodx.crys.hu/site/forum/viewtopic.php?f=23&t=2503


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2012.06.08. 15:11 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Itt lessz készen !
Kód:
  1. /*

  2.      *

  3.      * Author: Cheesy Peteza

  4.      * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)

  5.      *

  6.      *

  7.      * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.

  8.      *

  9.      * Cvars:

  10.      * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.

  11.      * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)

  12.      * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled

  13.      * and how to use it if bh_autojump enabled.

  14.      *

  15.      * Requirements: AMXModX 0.16 or greater

  16.      *

  17.      *

  18.      */

  19.      

  20.     #include <amxmodx>

  21.     #include <engine>

  22.         #include <colorchat>

  23.  

  24.     new bool:vanbhop

  25.      

  26.     #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water

  27.     #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground

  28.      

  29.     public plugin_init() {

  30.     register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")

  31.     register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

  32.     register_logevent("korkezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")

  33.      

  34.     register_cvar("bh_enabled", "1")

  35.     register_cvar("bh_autojump", "1")

  36.     register_cvar("bh_showusage", "1")

  37.     }

  38.  

  39.     public korkezdes()

  40.     {

  41.     vanbhop = false

  42.     set_task(10.0, "indit")

  43.     }

  44.     public indit()

  45.     {

  46.     vanbhop = true

  47.     ColorChat(0, RED, "[Bhop]^x04 Mostantol van bhop !")

  48.     }

  49.      

  50.     public client_PreThink(id) {

  51.     if(vanbhop != true)

  52.     return PLUGIN_CONTINUE

  53.     if (!get_cvar_num("bh_enabled"))

  54.     return PLUGIN_CONTINUE

  55.      

  56.     entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping

  57.      

  58.     if (!get_cvar_num("bh_autojump"))

  59.     return PLUGIN_CONTINUE

  60.      

  61.     // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically

  62.     if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump

  63.     new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

  64.      

  65.     if (flags & FL_WATERJUMP)

  66.     return PLUGIN_CONTINUE

  67.     if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )

  68.     return PLUGIN_CONTINUE

  69.     if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

  70.     return PLUGIN_CONTINUE

  71.      

  72.     new Float:velocity[3]

  73.     entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  74.     velocity[2] += 250.0

  75.     entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  76.      

  77.     entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation

  78.     }

  79.     return PLUGIN_CONTINUE

  80.     }

  81.      

  82.     public client_authorized(id)

  83.     set_task(30.0, "showUsage", id)

  84.      

  85.     public showUsage(id) {

  86.     if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )

  87.     return PLUGIN_HANDLED

  88.      

  89.     if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {

  90.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")

  91.     } else {

  92.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")

  93.     }

  94.     return PLUGIN_HANDLED

  95.     }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2013.02.03. 19:33 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2009.12.28. 10:01
Hozzászólások: 204
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
és valaki meg csinálja hogy Hud ba írja ki hogy be van kapcsolva a bhop nagyba és sárgával előre is köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2013.02.25. 11:55 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2009.12.28. 10:01
Hozzászólások: 204
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
hm?? valaki akkor meg tudná csinálni? hogy vissza számol pl.: (Bhopot 10 mp múlva használhatod)
(Bhopot 9 mp múlva használhatod)
és ezt hudba a képernyő közepére kérném

előre is meg köszönném aki meg csinálja


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 35 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole