hlmod.hu
https://hlmod.hu/

amx_spawn
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=10
Oldal: 1 / 3

Szerző:  CheeseDave [2008.06.26. 01:53 ]
Hozzászólás témája:  amx_spawn

Kód:
/*
A scriptben a dupla per (//) jel csak kommentet jelez, az utána lévő dolgoknak nincs jelentősége, úgy ahogy ennek a résznek sem (per,csillag)
*/

#include <amxmodx> 
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <fun>
// Az include-ban kiválasztjuk, hogy az amxx mely modul-jait használjuk, ugyanis ezekben vannak a funkciók (hogy melyik funkció hova tartozik amxmodx.org)


public plugin_init() // ez a rész minden pluginhoz kötelező, itt regisztráljuk a plugint, a parancsokat és a cvarokat, valamint ez lesz végrehajtva a szerver indításakor
{
    
    register_plugin("Amx_Spawn", "0.5", "D@V3") // "Pluginnév", "verzió", "készítő" - az amx_plugins-ban lesznek listázva.
    register_concmd("amx_spawn",     "amx_spawn",     ADMIN_KICK, "<name> - ujraelesztes") // egy parancs regisztrálása, a register_concmd engedélyezi az rcon (szerveren végrehajtott), valamint a játékos oldali használatot is (persze a jogok ellenében). "beírandó parancs", "végrehajtott funkció (lásd alulrébb), kellő_jog, "leírás (az amx_help-hez)"
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public amx_spawn(id, level, cid) // megalkotjuk a regisztrált parancshoz tartozó scripteket, hogy mégis mit csináljon.
{
    if (!cmd_access(id, level, cid, 2)) //előszőr is ellenőrizzük, hogy van -e az illetőnek joga futtatni a parancsot.
        return PLUGIN_HANDLED // egy soros if-eknél elhanyagolható a { } -jel. a handled funkció megszakítja a parancsot, mert mint kiderült nincs joga a játékosnak a parancshoz (nem admin..), hogyha ez a sciprt szerepel autoban kidobja a "nincs jogod" üzenetet
    
    new arg[32] // létrehozzuk az értéket, amerre le akarjuk kérni majd a játékos nevét, amit a parancs mögé úrunk [32] - max 32 karakter lehet a neve (legalábbis enynit olvasunk be)
    read_argv(1, arg, 31) // leolvassuk az előbb létrehozott arg-ra a beírt nevet (31 a maximum hosszúság, létrehozott érték hossza-1 -et szoktunk használni)
    new player = cmd_target(id, arg, 2) // létrehozzuk a player értéket, és erre rögtön meg is keressük a beírt játékost 

    if (!player) // hogyha nincs ilyen játékos akkor:
        return PLUGIN_HANDLED // megszakítjuk a futtatást (ilyenkor is autoban kidobja hogy nincs találat)

    if(cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_SPECTATOR ) { // még mindig fut a script, tehát megtaláltuka játékosunkat, és leelenőrizzük hogy spectatorban van-e
        return PLUGIN_HANDLED // kiderült hogy spectatorban van, megint szakítjuk.
    }
    
               // most hogy leelenőriztünk mindent, és mindent rendben találtunk, elkezdhetjük csinálni amit szeretnénk:

    new name2[32], name[32] // hozzunk létre 2 főre szóló értéket
    
    get_user_name(id, name, 31) // és most olvassuk be előszőr is az admin nevét (id,érték,hossz) - a végrehajtó mindig az ID
    get_user_name(player, name2, 31) // valamint a játékosét ugyanez, csak ugye az előbb megkeresett player nevét kérjük le

    cs_user_spawn(player) // nincs más hátra, mint újraéleszteni hősünket
kieg: cs_user_spawn(player) // futtassuk le mégegyszer, hiszen mint kiderült elsőre nem mindig sikerül

    log_amx("Admin %s: respawn %s. ", name, name2) // most jön az utómunka, mentsük el az esetet hogy történt ilyen (a log-ba), használva a lekért neveket (ha biztosra akarsz menni lekéred az ID-t, IP-t, meg amit még akarsz, bár ha nincs gáz a kutya se fogja kikeresni a logba (%s-t írj, ha később megadod az értéket, pl name, name2)

    client_print(0, print_chat, "[AMXX] %s: %s ujraelesztve.", name, name2)  // írjuk ki a játékosoknak hogy mittettünk, 0 <- az összes játékost jelenti, print_chat -> csetbe írjuk, "ide kell hogy mitis", és a behelyesítendő értékek
    client_print(0, print_console, "[AMXX] %s: %s ujraelesztve.", name, name2) // ha enynire ráérünk, ne legyünk lusták írjuk ki a konzoljukba is.

    return PLUGIN_HANDLED // ha minden rendben ment, itt a funkció vége.
}
  

Szerző:  CheeseDave [2008.06.29. 15:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: amx_spawn

értem? :D

Szerző:  PsYh [2008.07.06. 21:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: amx_spawn

Hello Sorry de nemnagyon értem :S :D
Könnyeben egyszerübben nemtudod elmagyarázni? :cry:
(ha lehet) :lol: :?

Szerző:  Beast [2008.07.09. 20:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: amx_spawn

hát én egy pár részét de hogy mi után jöjjön azt biztos nem meg a felépítést sem hogy mikor hogy mivan :D

Szerző:  Beast [2008.07.10. 12:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: amx_spawn

anyit meg tudtam csinálni, hogy a logip-be a név és az ip mellé a steamid-ét is logolja :)

Szerző:  taki5baj [2009.01.02. 19:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: amx_spawn

Hallod, CheeseDave, kérlek taníts meg Plugin t írni... Nem vagyok "halott" eset, mert már GTA SA:MP ben is PAWNO nyelven írtam scripteket tehát a nagyrészét értem de azért mégsem ártana elmagyarázni jobban, ha tudsz segíteni azt megköszönném...

Szerző:  my05 [2009.04.19. 14:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: amx_spawn

Csinálnám az első pluginomat, de baj van... A parancs után oda kell írni, h milyen jog kell hozzá. (ADMIN_BAN, ADMIN_KICK stb.)
Vki leírná ezeket, mert pl nemtom h a z jog h van... (sima user jog vagyis nem kell admin a parancs haszálatához)

Szerző:  my05 [2009.04.19. 14:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: amx_spawn

Jah és a HUD üzeneteket se nagyon tom :D

Szerző:  BREST [2009.09.05. 18:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: amx_spawn

Sziasztok!

Köszi dave ezt a nagyon informatív kis scriptecskét ;)
Egy AmxScriptParancs magyarázatot nemtudna valaki adni, ami lehetőleg minden parancshoz leírást tartalmaz ?:D:D:

Szerző:  CheeseDave [2010.01.14. 20:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: amx_spawn

Funkció lista: http://www.amxmodx.org/funcwiki.php (magyarosítani kéne de nincs válalkozó :D)
Z-jog: simán "0"-t kell írni az "ADMIN_KICK" helyére.
Példa a hudmessage-ra:
Kód:
set_hudmessage( 200, 100, 0, -1.0, 0.3, 0, 1.0, 5.0, 0.1, 0.2, 2 )
show_hudmessage( 0, "szoveg")
set hudmessage-re keress rá a funkcióknál (4 sorral feljebb a link) és megtudod hogyan szabod testre.

Oldal: 1 / 3 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/