hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Windows engine funkció kérdés.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=10525
Oldal: 1 / 1

Szerző:  kiki [2013.08.27. 17:25 ]
Hozzászólás témája:  Windows engine funkció kérdés.

Üdv. Hogy néha nekem is legyen kérdésem, ezért vázolom a kérdésemet nagyjából.

Szeretnék írni egy Rage almodult, egy engine funkció hookolását, s alapnak ebből indulok ki: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=182689 (Hozzáteszem nem is tolakodnak a rage almodulok, nem sok mindenől lehet lesni, konkrétan kettő van)

Szóval a kérdés: A forráskódban társítva van egy makefile (linuxhoz való konvertáláshoz, illetve egy microsoft visual c++ project) az útóbbi egyértelműen windowsra való fordításhoz.

Konkrétan a hookolás így néz ki:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. RageHookReturn SV_QueryMovevarsChanged_P()
  2. {
  3. if( iWriteMovevarsToClientHooked )
  4. {
  5. Func_SV_WriteMovevarsToClient->remove_module_hook((void*)&SV_WriteMovevarsToClient,RageHookPre);
  6. iWriteMovevarsToClientHooked = 0;
  7. }
  8. iInQueryMovevarsChanged = 0;
  9. return RageHookIgnored;
  10. }
  11.  


Ezzel nincs is gond, viszont a kérdés hogy honnan a fenéből lesz ez jó windowsnál. Ott nem látni a funkciók neveit dekódólásnál, csak sub_xxxx (x = szám) értéket szokott vissza adni. Konkrétan úgy működik hogy linuxnál kell megnézni a funkciót, de a hook működni fog windwoson is?


Köszönöm a válaszokat (feltéve ha lesz)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/