hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 21:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 475 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 475 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: DHUD
HozzászólásElküldve: 2013.09.08. 17:26 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta_util>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  10.  
  11. new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.  
  17. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  18. register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  19.  
  20. g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
  21. g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
  22.  
  23. g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
  24. g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
  25. }
  26.  
  27. public on_new_round()
  28. {
  29. g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
  30. if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
  31. }
  32.  
  33. public on_damage(id)
  34. {
  35. if(g_enabled)
  36. {
  37. static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  38. static damage; damage = read_data(2)
  39. if(g_showrecieved)
  40. {
  41. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  42. ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  43. }
  44. if(is_user_connected(attacker))
  45. {
  46. switch(g_enabled)
  47. {
  48. case 1: {
  49. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  50. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  51. }
  52. case 2: {
  53. if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
  54. {
  55. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  56. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  57. }
  58. }
  59. }
  60. }
  61. }
  62. }
  63.  


Valaki átírná ezt nekem DHUD-ra?!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: DHUD
HozzászólásElküldve: 2013.09.08. 17:33 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta_util>
  6. #include <dhudmessage>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  11.  
  12. new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.  
  18. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  19. register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  20.  
  21. g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
  22. g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
  23. }
  24.  
  25. public on_new_round()
  26. {
  27. g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
  28. if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
  29. }
  30.  
  31. public on_damage(id)
  32. {
  33. if(g_enabled)
  34. {
  35. static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  36. static damage; damage = read_data(2)
  37. if(g_showrecieved)
  38. {
  39. set_dhudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  40. show_dhudmessage(id, "%i^n", damage)
  41. }
  42. if(is_user_connected(attacker))
  43. {
  44. switch(g_enabled)
  45. {
  46. case 1: {
  47. set_dhudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  48. show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage)
  49. }
  50. case 2: {
  51. if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
  52. {
  53. set_dhudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  54. show_dhudmessage(attacker, "%i^n", damage)
  55. }
  56. }
  57. }
  58. }
  59. }
  60. }
  61.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: DHUD
HozzászólásElküldve: 2013.09.08. 17:52 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
Megjegyzem nem fog olyan jól működni..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: DHUD
HozzászólásElküldve: 2013.09.08. 18:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.24. 19:42
Hozzászólások: 320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
stupid írta:
Megjegyzem nem fog olyan jól működni..

Miért is ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: DHUD
HozzászólásElküldve: 2013.09.08. 20:40 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Igaz egybe folyik és nem látható , de köszi müködik majd arrébb rakom a két kordinátát és gond megoldva ;)

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 46 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole