hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 07:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 525 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 524 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Küldés opció és lekérdezés
HozzászólásElküldve: 2013.10.02. 00:05 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fvault>
  3. #include <zombieplague>
  4.  
  5. #define AUTOSAVE_INTERVAL 20.0
  6. #define AMMOPACK_LIMIT 99999
  7.  
  8. #define flag_get(%1,%2) (%1 & (1 << (%2 & 31)))
  9. #define flag_get_boolean(%1,%2) (flag_get(%1,%2) ? true : false)
  10. #define flag_set(%1,%2) %1 |= (1 << (%2 & 31))
  11. #define flag_unset(%1,%2) %1 &= ~(1 << (%2 & 31))
  12.  
  13. new const g_vault_name[] = "ammobank"
  14. new g_LoadSuccess, g_IsConnected, g_MaxPlayers
  15. new g_authid[33][35]
  16. new g_ammo[33]
  17.  
  18. #define is_user_valid(%1) (1 <= %1 <= g_MaxPlayers)
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin("ZP AmmoSaving(fvault)", "1.0.5", "wbyokomo")
  23.  
  24. register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
  25.  
  26. g_MaxPlayers = get_maxplayers()
  27. }
  28.  
  29. public plugin_cfg()
  30. {
  31. set_task(AUTOSAVE_INTERVAL, "TaskAutoSave",_,_,_,"b")
  32. }
  33.  
  34. public client_putinserver(id)
  35. {
  36. if(is_user_hltv(id) || is_user_bot(id)) return;
  37.  
  38. flag_set(g_IsConnected,id)
  39. get_user_authid(id, g_authid[id], 34)
  40. LoadAmmo(id)
  41. }
  42.  
  43. public client_disconnect(id)
  44. {
  45. if(flag_get(g_LoadSuccess,id))
  46. {
  47. SaveAmmo(id)
  48. flag_unset(g_LoadSuccess,id)
  49. }
  50.  
  51. flag_unset(g_IsConnected,id)
  52. }
  53.  
  54. public logevent_round_end() TaskAutoSave();
  55.  
  56. public TaskAutoSave()
  57. {
  58. for(new id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
  59. {
  60. if(is_user_valid(id) && flag_get(g_IsConnected,id) && flag_get(g_LoadSuccess,id)) SaveAmmo(id);
  61. }
  62. }
  63.  
  64. LoadAmmo(id)
  65. {
  66. new data[16]
  67. if(fvault_get_data(g_vault_name, g_authid[id], data, 15))
  68. {
  69. g_ammo[id] = str_to_num(data)
  70. zp_set_user_ammo_packs(id, g_ammo[id])
  71. }
  72.  
  73. flag_set(g_LoadSuccess,id)
  74. }
  75.  
  76. SaveAmmo(id)
  77. {
  78. if(!flag_get(g_LoadSuccess,id))
  79. {
  80. server_print("[AutoSaveAmmoPack] User [%i] failed to save AP because it not loaded yet!", id)
  81. return
  82. }
  83.  
  84. g_ammo[id] = zp_get_user_ammo_packs(id)
  85. if(g_ammo[id] >= AMMOPACK_LIMIT)
  86. {
  87. g_ammo[id] = AMMOPACK_LIMIT
  88. }
  89.  
  90. new data[16]
  91. num_to_str(g_ammo[id], data, 15)
  92. fvault_set_data(g_vault_name, g_authid[id], data)
  93. }
  94.  


Sziasztok valaki megbírná oldani ,hogy beleírja a küldés lehetőséget tehát : /kuldes <nev> <loszercsomag>
De ez '/' -jel nélkül is működjön köszönöm!


a második.:

Ha beírom hogy /bank , akkor színesen kidobná így : (eztzölden->[Anonymus] ezt sárgán->Lőszercsomagjaid száma : ->csapatszinnelideéppamennyi van LCS

Köszönöm!:)

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldés opció és lekérdezés
HozzászólásElküldve: 2013.10.02. 18:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.24. 19:42
Hozzászólások: 320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
1. http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz& ... eammopacks

2.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fvault>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <zombieplague>
  5.  
  6. #define AUTOSAVE_INTERVAL 20.0
  7. #define AMMOPACK_LIMIT 99999
  8.  
  9. #define flag_get(%1,%2) (%1 & (1 << (%2 & 31)))
  10. #define flag_get_boolean(%1,%2) (flag_get(%1,%2) ? true : false)
  11. #define flag_set(%1,%2) %1 |= (1 << (%2 & 31))
  12. #define flag_unset(%1,%2) %1 &= ~(1 << (%2 & 31))
  13.  
  14. new const g_vault_name[] = "ammobank"
  15. new g_LoadSuccess, g_IsConnected, g_MaxPlayers
  16. new g_authid[33][35]
  17. new g_ammo[33]
  18.  
  19. #define is_user_valid(%1) (1 <= %1 <= g_MaxPlayers)
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23. register_plugin("ZP AmmoSaving(fvault)", "1.0.5", "wbyokomo")
  24.  
  25. register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
  26. register_clcmd("say /bank", "bank")
  27.  
  28. g_MaxPlayers = get_maxplayers()
  29. }
  30.  
  31. public plugin_cfg()
  32. {
  33. set_task(AUTOSAVE_INTERVAL, "TaskAutoSave",_,_,_,"b")
  34. }
  35.  
  36. public client_putinserver(id)
  37. {
  38. if(is_user_hltv(id) || is_user_bot(id)) return;
  39.  
  40. flag_set(g_IsConnected,id)
  41. get_user_authid(id, g_authid[id], 34)
  42. LoadAmmo(id)
  43. }
  44.  
  45. public client_disconnect(id)
  46. {
  47. if(flag_get(g_LoadSuccess,id))
  48. {
  49. SaveAmmo(id)
  50. flag_unset(g_LoadSuccess,id)
  51. }
  52.  
  53. flag_unset(g_IsConnected,id)
  54. }
  55.  
  56. public logevent_round_end() TaskAutoSave();
  57.  
  58. public TaskAutoSave()
  59. {
  60. for(new id = 1; id <= g_MaxPlayers; id++)
  61. {
  62. if(is_user_valid(id) && flag_get(g_IsConnected,id) && flag_get(g_LoadSuccess,id)) SaveAmmo(id);
  63. }
  64. }
  65.  
  66. LoadAmmo(id)
  67. {
  68. new data[16]
  69. if(fvault_get_data(g_vault_name, g_authid[id], data, 15))
  70. {
  71. g_ammo[id] = str_to_num(data)
  72. zp_set_user_ammo_packs(id, g_ammo[id])
  73. }
  74.  
  75. flag_set(g_LoadSuccess,id)
  76. }
  77.  
  78. SaveAmmo(id)
  79. {
  80. if(!flag_get(g_LoadSuccess,id))
  81. {
  82. server_print("[AutoSaveAmmoPack] User [%i] failed to save AP because it not loaded yet!", id)
  83. return
  84. }
  85.  
  86. g_ammo[id] = zp_get_user_ammo_packs(id)
  87. if(g_ammo[id] >= AMMOPACK_LIMIT)
  88. {
  89. g_ammo[id] = AMMOPACK_LIMIT
  90. }
  91.  
  92. new data[16]
  93. num_to_str(g_ammo[id], data, 15)
  94. fvault_set_data(g_vault_name, g_authid[id], data)
  95. }
  96. public bank(id)
  97. {
  98. ColorChat(id,GREEN,"[Anonymus]^1 Lőszercsomagjaid száma: ^3%d", g_ammo[id])
  99. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldés opció és lekérdezés
HozzászólásElküldve: 2013.10.02. 21:04 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Egy kérdés ez ID-re menti vagy névre? és ha nem névre akkor megoldható lenne ,hogy arra mentse valaki átbírná úgy írni?

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldés opció és lekérdezés
HozzászólásElküldve: 2013.10.02. 22:17 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
ChaspeR írta:
Egy kérdés ez ID-re menti vagy névre? és ha nem névre akkor megoldható lenne ,hogy arra mentse valaki átbírná úgy írni?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. flag_set(g_IsConnected,id)
  2.  
  3. get_user_authid(id, g_authid[id], 34)
  4.  
  5. LoadAmmo(id)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new data[16]
  2.  
  3. if(fvault_get_data(g_vault_name, g_authid[id], data, 15))

Ezek szerint igen :) Névre menti éstölti be.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldés opció és lekérdezés
HozzászólásElküldve: 2013.10.03. 06:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
steamID re menti a get_user_authid-t cserélt get_user_name ra és elvileg jólessz :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole