hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.20. 23:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 94 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 93 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] Huntee zombie javítás
HozzászólásElküldve: 2013.10.23. 22:50 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4288
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Hali! Valaki ezt kijavítaná.

Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/src/php3pneE2.sma(54) : warning 217: loose indentation
/src/php3pneE2.sma(138) : warning 217: loose indentation
/src/php3pneE2.sma(144) : warning 217: loose indentation
/src/php3pneE2.sma(178) : warning 217: loose indentation
Header size:            700 bytes
Code size:             3392 bytes
Data size:             1820 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=42 cells (168 bytes)
Total requirements:   22296 bytes

4 Warnings.
Done.


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #include <zombieplague>
  6.  
  7. #include <fun>
  8.  
  9.  
  10.  
  11. new g_zclass_hunter
  12.  
  13.  
  14.  
  15. new g_hasBhop[ 33 ]
  16.  
  17.  
  18.  
  19. new pcvar_enabled, pcvar_autojump
  20.  
  21.  
  22.  
  23. new bool:g_restorevel[33]
  24.  
  25. new Float:g_velocity[33][3]
  26.  
  27.  
  28.  
  29. new const zclass_name[] = { "Hunter Zombie" }
  30.  
  31. new const zclass_info[] = { "Nagy ugras" }
  32.  
  33. new const zclass_model[] = { "hunter" }
  34.  
  35. new const zclass_clawmodel[] = { "hunter_knife.mdl" }
  36.  
  37. const zclass_health = 6000
  38.  
  39. const zclass_speed = 220
  40.  
  41. const Float:zclass_gravity = 0.50
  42.  
  43. const Float:zclass_knockback = 1.70
  44.  
  45.  
  46. public plugin_init()
  47.  
  48. {
  49.  
  50. register_plugin("[ZP] Class : Hunter Zombi", "1.1", "ƒa†es™")
  51.  
  52.  
  53.  
  54. register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )
  55.  
  56.  
  57.  
  58. pcvar_enabled = register_cvar( "zp_hunter_bunnyhop_enabled", "1" )
  59.  
  60. pcvar_autojump = register_cvar( "zp_hunter_autojump", "1" )
  61.  
  62.  
  63.  
  64. register_forward( FM_PlayerPreThink, "forward_prethink" )
  65.  
  66. }
  67.  
  68.  
  69.  
  70. public plugin_precache()
  71.  
  72. {
  73.  
  74. g_zclass_hunter = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  75.  
  76.  
  77.  
  78. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  79.  
  80. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
  81.  
  82. }
  83.  
  84.  
  85.  
  86. public zp_user_infected_post(id, infector)
  87.  
  88. {
  89.  
  90. if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_hunter)
  91.  
  92. {
  93.  
  94. g_hasBhop[ id ] = true
  95.  
  96.  
  97.  
  98. pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  99.  
  100. give_item(id, "item_longjump");
  101.  
  102. }
  103.  
  104. }
  105.  
  106.  
  107.  
  108. public client_connect( id )
  109.  
  110. {
  111.  
  112. g_hasBhop[ id ] = false
  113.  
  114. }
  115.  
  116.  
  117.  
  118. public event_player_death()
  119.  
  120. {
  121.  
  122. g_hasBhop[ read_data( 2 ) ] = false
  123.  
  124. }
  125.  
  126.  
  127.  
  128. public forward_prethink( id )
  129.  
  130. {
  131.  
  132. if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
  133.  
  134. return PLUGIN_CONTINUE
  135.  
  136.  
  137.  
  138. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  139.  
  140. return PLUGIN_CONTINUE
  141.  
  142.  
  143.  
  144. if( get_pcvar_num( pcvar_enabled ) )
  145.  
  146. {
  147.  
  148. set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
  149.  
  150.  
  151.  
  152. if( get_pcvar_num( pcvar_autojump ) && pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
  153.  
  154. {
  155.  
  156. new szFlags = pev( id, pev_flags )
  157.  
  158. if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
  159.  
  160. {
  161.  
  162. new Float: szVelocity[ 3 ]
  163.  
  164. pev( id, pev_velocity, szVelocity)
  165.  
  166. szVelocity[ 2 ] += 250.0
  167.  
  168. set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
  169.  
  170. set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
  171.  
  172. }
  173.  
  174. }
  175.  
  176. }
  177.  
  178. return FMRES_IGNORED
  179.  
  180. }
  181.  
  182.  
  183.  
  184. public fw_PlayerPreThink(id)
  185.  
  186. {
  187.  
  188. if ( !is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id) )
  189.  
  190. return FMRES_IGNORED
  191.  
  192.  
  193.  
  194. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  195.  
  196. return FMRES_IGNORED
  197.  
  198.  
  199.  
  200. if (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
  201.  
  202. {
  203.  
  204. pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  205.  
  206.  
  207.  
  208. g_restorevel[id] = true
  209.  
  210. }
  211.  
  212. return FMRES_IGNORED
  213.  
  214. }
  215.  
  216.  
  217.  
  218. public fw_PlayerPreThink_Post(id)
  219.  
  220. {
  221.  
  222. if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  223.  
  224. return FMRES_IGNORED
  225.  
  226.  
  227.  
  228. if (g_restorevel[id])
  229.  
  230. {
  231.  
  232. g_restorevel[id] = false
  233.  
  234.  
  235.  
  236. if (!(pev(id, pev_flags) & FL_ONTRAIN))
  237.  
  238. {
  239.  
  240. new groundent = pev(id, pev_groundentity)
  241.  
  242.  
  243.  
  244. if (pev_valid(groundent) && (pev(groundent, pev_flags) & FL_CONVEYOR))
  245.  
  246. {
  247.  
  248. static Float:vecTemp[3]
  249.  
  250.  
  251.  
  252. pev(id, pev_basevelocity, vecTemp)
  253.  
  254.  
  255.  
  256. g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
  257.  
  258. g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
  259.  
  260. g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
  261.  
  262. }
  263.  
  264.  
  265.  
  266. set_pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  267.  
  268.  
  269.  
  270. return FMRES_HANDLED
  271.  
  272. }
  273.  
  274. }
  275.  
  276. return FMRES_IGNORED
  277.  
  278. }

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Huntee zombie javítás
HozzászólásElküldve: 2013.10.24. 07:29 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>

#include <fakemeta>

#include <zombieplague>

#include <fun>



new g_zclass_hunter



new g_hasBhop[ 33 ]



new pcvar_enabled, pcvar_autojump



new bool:g_restorevel[33]

new Float:g_velocity[33][3]



new const zclass_name[] = { "Hunter Zombie" }

new const zclass_info[] = { "Nagy ugras" }

new const zclass_model[] = { "hunter" }

new const zclass_clawmodel[] = { "hunter_knife.mdl" }

const zclass_health = 6000

const zclass_speed = 220

const Float:zclass_gravity = 0.50

const Float:zclass_knockback = 1.70


public plugin_init()

{
   
   register_plugin("[ZP] Class : Hunter Zombi", "1.1", "ƒa†es™")
   
   
   
   register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )
   
   
   
   pcvar_enabled = register_cvar( "zp_hunter_bunnyhop_enabled", "1" )
   
   pcvar_autojump = register_cvar( "zp_hunter_autojump", "1" )
   
   
   
   register_forward( FM_PlayerPreThink, "forward_prethink" )
   
}



public plugin_precache()

{
   
   g_zclass_hunter = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
   
   
   
   register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
   
   register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
   
}



public zp_user_infected_post(id, infector)

{
   
   if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_hunter)
   
   {
      
      g_hasBhop[ id ] = true
      
      
      
      pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
      
      give_item(id, "item_longjump");
      
   }
   
}



public client_connect( id )

{
   
   g_hasBhop[ id ] = false
   
}



public event_player_death()

{
   
   g_hasBhop[ read_data( 2 ) ] = false
   
}



public forward_prethink( id )

{
   
   if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
      
   return PLUGIN_CONTINUE
   
   
   
   if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
      
   return PLUGIN_CONTINUE
   
   
   
   if( get_pcvar_num( pcvar_enabled ) )
   
   {
      
      set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
      
      
      
      if( get_pcvar_num( pcvar_autojump ) && pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
      
      {
         
         new szFlags = pev( id, pev_flags )
         
         if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
         
         {
            
            new Float: szVelocity[ 3 ]
            
            pev( id, pev_velocity, szVelocity)
            
            szVelocity[ 2 ] += 250.0
            
            set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
            
            set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
            
         }
         
      }
      
   }
   
   return FMRES_IGNORED
   
}



public fw_PlayerPreThink(id)

{   
   
   if ( !is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id) )
      
   return FMRES_IGNORED
   
   
   
   if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
      
   return FMRES_IGNORED
   
   
   
   if (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
   
   {
      
      pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
      
      
      
      g_restorevel[id] = true
      
   }
   
   return FMRES_IGNORED
   
}



public fw_PlayerPreThink_Post(id)

{
   
   if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
      
   return FMRES_IGNORED
   
   
   
   if (g_restorevel[id])
   
   {
      
      g_restorevel[id] = false
      
      
      
      if (!(pev(id, pev_flags) & FL_ONTRAIN))
      
      {
         
         new groundent = pev(id, pev_groundentity)
         
         
         
         if (pev_valid(groundent) && (pev(groundent, pev_flags) & FL_CONVEYOR))
         
         {   
            
            static Float:vecTemp[3]
            
            
            
            pev(id, pev_basevelocity, vecTemp)
            
            
            
            g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
            
            g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
            
            g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
            
         }               
         
         
         
         set_pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
         
         
         
         return FMRES_HANDLED
         
      }
      
   }
   
   return FMRES_IGNORED
   
}

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [ZP] Huntee zombie javítás
HozzászólásElküldve: 2013.10.24. 19:47 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4288
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Sajnos nem jó. Nem rakja be a zombie classba és logba nem dob semmit.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole