hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 16:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 537 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 537 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: pontrendszer külön T külőn CT menü
HozzászólásElküldve: 2013.10.29. 14:54 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Egy pontrendszer kéne ami más más ct-nek és t-nek
Ct-be:
Vizi puskát
50HP-t
Armort 75
gravity-t (olyan közepes legyen) 400kb
gránátokat(gránát pack) lehessen venni

T-be meg:
Shield (pajzsot)
50HP-t
Armort 75
Láncfűrész(3x annyit sebez mint a kés és eldobható)
1táras Elite stukker
1táras Glock pisztoly
Gránát Pack

Persze ezek pontért legyenek, meg köszönném!
Ebbe kéne berakni:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <nvault>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  12. #define VERSION "1.1"
  13. #define AUTHOR "crazy"
  14.  
  15. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  16.  
  17. new g_vault
  18. new pontok[33]
  19. new name[33][32]
  20. new admin
  21. new killp, killhsp
  22. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  23. new SyncHudObj
  24. enum shopitems
  25. {
  26. GRANATPACK,
  27. SEBESSEG,
  28. UJRAELEDES,
  29. SURFPACK,
  30. LATHATATLAN,
  31. OTSZAZHP,
  32. ONEHIT,
  33. HALHATATLAN,
  34. FULLPENZ,
  35. MAGOZOTE,
  36. MAGOZOCT,
  37. AWP
  38. };
  39. new cvar_bolt[shopitems]
  40.  
  41. new bool:activ_sebesseg[33]
  42. new bool:activ_lathatatlan[33]
  43. new bool:activ_onehit[33]
  44. new bool:activ_halhatatlan[33]
  45.  
  46. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  47. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  48. {
  49. "",
  50. "\yGranatok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  51. "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  52. "\yUjraeledes \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont",
  53. "\ySurf Felszereles \w(ShotGun,Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
  54. "\yLathatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  55. "\y+500 HP \r|%d| Pont",
  56. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  57. "\yHalhatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  58. "\y16000$ \r|%d| Pont",
  59. "\yTE Magozo \r|%d| Pont",
  60. "\yCT Magozo \r|%d| Pont",
  61. "\yAWP \r|%d| Pont"
  62. };
  63. public plugin_init() {
  64.  
  65. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  66. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  67.  
  68. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  69. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  70.  
  71. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  72. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  73. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  74.  
  75. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  76. register_clcmd("say /adas", "adas")
  77. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  78.  
  79. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  80. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  81.  
  82. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  83. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  84.  
  85. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  86. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  87. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "80")
  88. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  89. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "500")
  90. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  91. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  92. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "750")
  93. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  94. cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_10", "680")
  95. cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_11", "680")
  96. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_12", "200")
  97.  
  98. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  99.  
  100. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  101. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  102. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  103. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  104. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  105. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  106. new itemszam = (_:shopitems)
  107. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  108. {
  109. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  110. }
  111. }
  112. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  113. {
  114. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  115. return PLUGIN_CONTINUE;
  116.  
  117. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  118. {
  119. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  120. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  121. }
  122. else
  123. {
  124. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  125. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  126. }
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  130. {
  131. if(activ_onehit[attacker])
  132. {
  133. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  134. }
  135. if(activ_halhatatlan[victim])
  136. {
  137. return HAM_SUPERCEDE
  138. }
  139. return HAM_IGNORED
  140. }
  141. public fw_player_spawn(id)
  142. {
  143. activ_halhatatlan[id] = false
  144. activ_onehit[id] = false
  145. activ_sebesseg[id] = false
  146. }
  147. public fw_player_spawn_post(id)
  148. {
  149. if(activ_lathatatlan[id])
  150. {
  151. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  152. activ_lathatatlan[id] = false
  153. }
  154. }
  155. public Event_Change_Weapon(id)
  156. {
  157. if(activ_sebesseg[id])
  158. {
  159. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  160. }
  161. return PLUGIN_CONTINUE
  162. }
  163. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  164. {
  165. static Item[64]
  166.  
  167. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  168. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  169.  
  170. new szTempid[10]
  171.  
  172. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  173. {
  174. num_to_str(i, szTempid, 9)
  175. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  176. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  177. }
  178. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  179. menu_display(id, Menu)
  180.  
  181. return PLUGIN_HANDLED
  182. }
  183. public Shoph(id, menu, item)
  184. {
  185. if( item == MENU_EXIT )
  186. {
  187. menu_destroy(menu)
  188. return PLUGIN_HANDLED
  189. }
  190. new data[6], iName[64]
  191. new access, callback
  192. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  193.  
  194. new key = str_to_num(data)
  195. new elo = is_user_alive(id)
  196. new ar[_:shopitems+1]
  197. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  198. {
  199. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  200. }
  201.  
  202. switch(key)
  203. {
  204. case 1:
  205. {
  206. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  207. {
  208. pontok[id] -= ar[key]
  209. give_item(id, "weapon_flashbang")
  210. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  211. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  212. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  213. }
  214. else
  215. {
  216. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  217. }
  218. }
  219. case 2:
  220. {
  221. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  222. {
  223. pontok[id] -= ar[key]
  224. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  225. activ_sebesseg[id] = true
  226. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!")
  227. }
  228. else
  229. {
  230. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  231. }
  232. }
  233. case 3:
  234. {
  235. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  236. {
  237. pontok[id] -= ar[key]
  238. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  239. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Ujraeledtel!")
  240. }
  241. else if(elo)
  242. {
  243. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Elok nem hasznalhatjak!")
  244. }
  245. else
  246. {
  247. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  248. }
  249. }
  250. case 4:
  251. {
  252. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  253. {
  254. pontok[id] -= ar[key];
  255. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  256. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  257. give_item(id, "weapon_flashbang")
  258. give_item(id, "weapon_flashbang")
  259.  
  260. give_item(id, "weapon_knife")
  261. give_item(id, "weapon_deagle")
  262. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  263. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Surf Felszerelest!")
  264. }
  265. else
  266. {
  267. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  268. }
  269. }
  270. case 5:
  271. {
  272. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  273. {
  274. pontok[id] -= ar[key]
  275. activ_lathatatlan[id] = true
  276. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  277. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a lathatatlansagot!")
  278. }
  279. else
  280. {
  281. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  282. }
  283. }
  284. case 6:
  285. {
  286. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  287. {
  288. pontok[id] -= ar[key]
  289. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  290. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  291. }
  292. else
  293. {
  294. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  295. }
  296. }
  297. case 7:
  298. {
  299. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  300. {
  301. pontok[id] -= ar[key]
  302. activ_onehit[id] = true
  303. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  304. }
  305. else
  306. {
  307. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  308. }
  309. }
  310. case 8:
  311. {
  312. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  313. {
  314. pontok[id] -= ar[key]
  315. activ_halhatatlan[id] = true
  316. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a halhatatlansagot!")
  317. }
  318. else
  319. {
  320. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  321. }
  322. }
  323. case 9:
  324. {
  325. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  326. {
  327. pontok[id] -= ar[key]
  328. cs_set_user_money(id, 16000)
  329. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a penzt!")
  330. }
  331. else
  332. {
  333. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  334. }
  335. }
  336. case 10:
  337. {
  338. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  339. {
  340. pontok[id] -= ar[key]
  341. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  342. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  343. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  344. }
  345. else
  346. {
  347. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  348. }
  349. }
  350. case 11:
  351. {
  352. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  353. {
  354. pontok[id] -= ar[key];
  355. give_item(id, "weapon_sg550")
  356. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  357. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  358. }
  359. else
  360. {
  361. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  362. }
  363. }
  364. case 12:
  365. {
  366. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  367. {
  368. pontok[id] -= ar[key];
  369. give_item(id, "weapon_awp");
  370. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  371. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az awpt!")
  372. }
  373. else
  374. {
  375. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  376. }
  377. }
  378. }
  379. menu_destroy(menu)
  380. return PLUGIN_HANDLED
  381. }
  382.  
  383. public mentes(id)
  384. {
  385. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  386.  
  387. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  388. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  389.  
  390. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  391. return PLUGIN_CONTINUE
  392. }
  393. public betoltes(id)
  394. {
  395. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  396.  
  397. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  398.  
  399. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  400.  
  401. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  402. return PLUGIN_CONTINUE;
  403. }
  404. public client_disconnect(id)
  405. {
  406. mentes(id);
  407. remove_task(id);
  408. pontok[id] = 0;
  409. activ_halhatatlan[id] = false
  410. activ_lathatatlan[id] = false
  411. activ_onehit[id] = false
  412. activ_sebesseg[id] = false
  413. }
  414.  
  415. public client_connect(id)
  416. {
  417. get_user_name(id, name[id], 31)
  418. betoltes(id);
  419. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  420. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  421. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  422. }
  423. public adas(id)
  424. {
  425. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  426. {
  427. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  428. new players[32], pnum, tempid
  429. new szName[32], szTempid[10]
  430. get_players(players, pnum)
  431. for( new i; i<pnum; i++ )
  432. {
  433. tempid = players[i];
  434. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  435. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  436. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  437.  
  438. }
  439. menu_display(id, menu, 0)
  440. }
  441. else
  442. {
  443. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  444.  
  445. }
  446. }
  447. public menu_handler(id, menu, item)
  448. {
  449. if( item == MENU_EXIT )
  450. {
  451. menu_destroy(menu);
  452. return PLUGIN_HANDLED;
  453. }
  454.  
  455. new data[6], szName[64];
  456. new access, callback;
  457. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  458.  
  459. new tempid = str_to_num(data);
  460.  
  461. if( is_user_alive(tempid) )
  462. {
  463. pontok[tempid] += 10
  464. }
  465. client_cmd(id,"pont_adas")
  466. menu_destroy(menu);
  467. return PLUGIN_HANDLED;
  468. }
  469. public ajandek_1(id)
  470. {
  471. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  472. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  473. pontok[id] += penz;
  474. }
  475. public ajandek_2(id)
  476. {
  477. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  478. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  479. pontok[id] += penz;
  480. }
  481. public ajandek_3(id)
  482. {
  483. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  484. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  485. pontok[id] += penz;
  486. }
  487.  
  488. public hud()
  489. {
  490. admin = 0;
  491. new players[32], pnum, tempid
  492. get_players(players, pnum, "c")
  493.  
  494. for( new i; i<pnum; i++ )
  495. {
  496. tempid = players[i]
  497. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  498. {
  499. admin++;
  500. }
  501.  
  502. }
  503. for( new i; i<pnum; i++ )
  504. {
  505. tempid = players[i]
  506. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  507. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  508. }
  509. }
  510.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole