hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 17:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 531 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 530 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Sapka csak CT
HozzászólásElküldve: 2013.11.08. 17:19 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < engine >
  3. #include < cstrike >
  4. #include < hamsandwich >
  5.  
  6. new const g_szHatModel[ CsTeams ][ ] = {
  7. "",
  8. "models/santahat.mdl",
  9. "models/santahat_blue.mdl",
  10. ""
  11. };
  12.  
  13. new g_iHats[ 33 ];
  14.  
  15. public plugin_init( ) {
  16. register_plugin( "Team Santa Hat", "1.3", "xPaw" );
  17.  
  18. register_cvar( "santa_hat", "1.3", FCVAR_SERVER );
  19.  
  20. register_event( "TeamInfo", "EventTeamInfo", "a" );
  21.  
  22. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1 );
  23. }
  24.  
  25. public plugin_precache( ) {
  26.  
  27. precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
  28. precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
  29. }
  30.  
  31. public client_disconnect( id )
  32. if( is_valid_ent( g_iHats[ id ] ) )
  33. remove_entity( g_iHats[ id ] );
  34.  
  35. public FwdHamPlayerSpawn( const id ) {
  36. if( is_user_alive( id ) ) {
  37. new iEntity = g_iHats[ id ];
  38.  
  39. if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
  40. if( !( iEntity = g_iHats[ id ] = create_entity( "info_target" ) ) )
  41. return;
  42.  
  43. new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team( id );
  44.  
  45. if( iTeam != CS_TEAM_T && iTeam != CS_TEAM_CT )
  46. iTeam = CS_TEAM_T;
  47.  
  48. entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ iTeam ] );
  49. entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
  50. entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id );
  51. }
  52. }
  53. }
  54.  
  55. public EventTeamInfo( ) {
  56. new id = read_data( 1 ), iEntity = g_iHats[ id ];
  57.  
  58. if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
  59. if( iEntity > 0 )
  60. g_iHats[ id ] = 0;
  61.  
  62. return;
  63. }
  64.  
  65. new szTeam[ 2 ];
  66. read_data( 2, szTeam, 1 );
  67.  
  68. if( szTeam[ 0 ] == 'C' )
  69. entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
  70. else
  71. entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
  72. }


Valaki megcsinálná nekem ,hogy csak a kék sapka legyen és csak CT_nek tehát terroroknak ne legyen , és ha netán átváltana egy embert ct-ből t-be akkor ellenőrizze le ( ezt úgy értem működjön Zombie Plague-én, csak embernek!)

Köszi előre is!

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka csak CT
HozzászólásElküldve: 2013.11.08. 17:43 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
Teszteld

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < engine >
  3. #include < cstrike >
  4. #include < hamsandwich >
  5.  
  6. new const g_szHatModel[ CsTeams ][ ] = {
  7. "",
  8. "models/santahat_blue.mdl",
  9. ""
  10. };
  11.  
  12. new g_iHats[ 33 ];
  13.  
  14. public plugin_init( ) {
  15. register_plugin( "Team Santa Hat", "1.3", "xPaw" );
  16.  
  17. register_cvar( "santa_hat", "1.3", FCVAR_SERVER );
  18.  
  19. register_event( "TeamInfo", "EventTeamInfo", "a" );
  20.  
  21. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1 );
  22. }
  23.  
  24. public plugin_precache( ) {
  25.  
  26. precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
  27. }
  28.  
  29. public client_disconnect( id )
  30. if( is_valid_ent( g_iHats[ id ] ) )
  31. remove_entity( g_iHats[ id ] );
  32.  
  33. public FwdHamPlayerSpawn( const id ) {
  34. if( is_user_alive( id ) ) {
  35. new iEntity = g_iHats[ id ];
  36.  
  37. if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
  38. if( !( iEntity = g_iHats[ id ] = create_entity( "info_target" ) ) )
  39. return;
  40.  
  41. new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team( id );
  42.  
  43. if( iTeam != CS_TEAM_CT )
  44.  
  45. entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ iTeam ] );
  46. entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
  47. entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id );
  48. }
  49. }
  50. }
  51.  
  52. public EventTeamInfo( ) {
  53. new id = read_data( 1 ), iEntity = g_iHats[ id ];
  54.  
  55. if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
  56. if( iEntity > 0 )
  57. g_iHats[ id ] = 0;
  58.  
  59. return;
  60. }
  61.  
  62. new szTeam[ 2 ];
  63. read_data( 2, szTeam, 1 );
  64.  
  65. if( szTeam[ 0 ] == 'C' )
  66. entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
  67. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole