hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 11:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 533 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 533 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Miért van ez? 4RANG és Csak 3 jó!
HozzászólásElküldve: 2013.11.19. 16:53 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Na az van hogy van benn
-VIP
-ADMIN
-FOADMIN
-TULAJ

És ez mükszik: Tulaj az tulaj akinek írtam a jogot.
ADMIN meg kiesik tehát mindegyik lejjebb megy.. példa: adminból vip elő tagja lesz stb.
Mi lehet hiba?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4.  
  5. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_IMMUNITY
  6. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_LEVEL_C
  7.  
  8. new message[192]
  9. new sayText
  10. new teamInfo
  11. new maxPlayers
  12.  
  13. new g_AdminListen
  14.  
  15. new strName[191]
  16. new alive[11]
  17.  
  18. new const g_szTag[][] = {
  19. "",
  20. "[TULAJ]",
  21. "[FOADMIN]",
  22. "[ADMIN]",
  23. "[VIP]"
  24. }
  25.  
  26. public plugin_init()
  27. {
  28. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  29.  
  30. g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages(Alive, dead and team-only)
  31.  
  32.  
  33. sayText = get_user_msgid("SayText")
  34. teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  35. maxPlayers = get_maxplayers()
  36.  
  37. register_clcmd("say", "hook_say")
  38. register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
  39. }
  40.  
  41. public hook_say(id)
  42. {
  43. read_args(message, 191)
  44. remove_quotes(message)
  45.  
  46. // Gungame commands and empty messages
  47. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  48. return PLUGIN_CONTINUE
  49.  
  50. new name[32]
  51. get_user_name(id, name, 31)
  52.  
  53. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  54.  
  55. if(iFlags & ADMIN_LEVEL_B)
  56. admin = 1
  57. else if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  58. admin = 2
  59. else if(iFlags & ADMIN_KICK)
  60. admin = 3
  61. else if(iFlags & ADMIN_RESERVATION)
  62. admin = 4
  63.  
  64. new isAlive
  65.  
  66. if(is_user_alive(id))
  67. {
  68. isAlive = 1
  69. alive = "^x01"
  70. }
  71. else
  72. {
  73. isAlive = 0
  74. alive = "^x01*DEAD* "
  75. }
  76.  
  77. static color[10]
  78.  
  79. if(admin)
  80. {
  81. get_user_team(id, color, 9)
  82. format(strName, 191, "^x04%s %s^x03%s", g_szTag[admin], alive, name)
  83. format(message, 191, "%s ^x01:^x04 %s", strName, message)
  84. }
  85. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  86. {
  87. get_user_team(id, color, 9)
  88. format(strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  89. format(message, 191, "^%s^x01 : %s", strName, message)
  90. }
  91.  
  92.  
  93. sendMessage(color, isAlive) // Sends the colored message
  94.  
  95. return PLUGIN_HANDLED
  96. }
  97.  
  98.  
  99. public hook_teamsay(id)
  100. {
  101. new playerTeam = get_user_team(id)
  102. new playerTeamName[19]
  103.  
  104. switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  105. {
  106. case 1:
  107. copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
  108.  
  109. case 2:
  110. copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  111.  
  112. default:
  113. copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
  114. }
  115.  
  116. read_args(message, 191)
  117. remove_quotes(message)
  118.  
  119. // Gungame commands and empty messages
  120. if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  121. return PLUGIN_CONTINUE
  122.  
  123. new name[32]
  124. get_user_name(id, name, 31)
  125.  
  126. new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
  127.  
  128. if(iFlags & ADMIN_LEVEL_B)
  129. admin = 1
  130. else if(iFlags & ADMIN_IMMUNITY)
  131. admin = 2
  132. else if(iFlags & ADMIN_KICK)
  133. admin = 3
  134. else if(iFlags & ADMIN_RESERVATION)
  135. admin = 4
  136.  
  137. new isAlive
  138.  
  139. if(is_user_alive(id))
  140. {
  141. isAlive = 1
  142. alive = "^x01"
  143. }
  144. else
  145. {
  146. isAlive = 0
  147. alive = "^x01*DEAD* "
  148. }
  149.  
  150. static color[10]
  151.  
  152. if(admin)
  153. {
  154. get_user_team(id, color, 9)
  155. format(strName, 191, "%s(%s)^x04%s ^x03%s", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], name)
  156. format(message, 191, "%s ^x01: ^x04%s", strName, message)
  157. }
  158. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  159. {
  160. get_user_team(id, color, 9)
  161. format(strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  162. format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, message)
  163. }
  164.  
  165.  
  166. sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  167.  
  168. return PLUGIN_HANDLED
  169. }
  170.  
  171. public sendMessage(color[], alive)
  172. {
  173. new teamName[10]
  174.  
  175. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  176. {
  177. if(!is_user_connected(player))
  178. continue
  179.  
  180. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  181. {
  182. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  183. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  184. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  185. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  186. }
  187. }
  188. }
  189.  
  190.  
  191. public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
  192. {
  193. new teamName[10]
  194.  
  195. for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  196. {
  197. if(!is_user_connected(player))
  198. continue
  199.  
  200. if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  201. {
  202. if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  203. {
  204. get_user_team(player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  205. changeTeamInfo(player, color) // Changes user's team according to color choosen
  206. writeMessage(player, message) // Writes the message on player's chat
  207. changeTeamInfo(player, teamName) // Changes user's team back to original
  208. }
  209. }
  210. }
  211. }
  212.  
  213.  
  214. public changeTeamInfo(player, team[])
  215. {
  216. message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
  217. write_byte(player) // Write byte needed
  218. write_string(team) // Changes player's team
  219. message_end() // Also Needed
  220. }
  221.  
  222.  
  223. public writeMessage(player, message[])
  224. {
  225. message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
  226. write_byte(player) // Write byte needed
  227. write_string(message) // Effectively write the message, finally, afterall
  228. message_end() // Needed as always
  229. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole