hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 18:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 537 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 536 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: VIP átírás
HozzászólásElküldve: 2014.01.05. 16:39 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Üdv kivenné valaki belőle azt a részt, hogy wp-t csak vip használ? Hogy miért nem kapcsolom ki? Mert nem fogok minden szerver resi után felmenni a szerverre és nem fogom beírni amxx cfg be sem... Azért kérem mert a szerveremen semmilyen sniperlimit plugin nem működik, fut a plugin és mikor a cvarok at akarom beállítani nem tudom megnyitni :D Hülyén fogalmaztam de így van :) Gondoltam a vip plugin miatt, de nem vagyok bent biztos, log nincs.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #define DAMAGE_RECIEVED
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. static const COLOR[] = "^x04" //green
  8. static const CONTACT[] = ""
  9. new maxplayers
  10. new gmsgSayText
  11. new mpd, mkb, mhb
  12. new g_MsgSync
  13. new health_add
  14. new health_hs_add
  15. new health_max
  16. new nKiller
  17. new nKiller_hp
  18. new nHp_add
  19. new nHp_max
  20. new g_awp_active
  21. new g_menu_active
  22. new CurrentRound
  23. new bool:HasC4[33]
  24. #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
  25. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  26. new g_MsgSync2
  27. #endif
  28.  
  29. public plugin_init()
  30. {
  31. register_plugin("VIP Eng Version", "3.0", "Dunno")
  32. mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
  33. mkb = register_cvar("money_kill_bonus","200")
  34. mhb = register_cvar("money_hs_bonus","500")
  35. health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
  36. health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
  37. health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
  38. g_awp_active = register_cvar("awp_active", "1")
  39. g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1")
  40. register_event("Damage","Damage","b")
  41. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  42. register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
  43. register_clcmd("awp","HandleCmd")
  44. register_clcmd("sg550","HandleCmd")
  45. register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
  46. register_clcmd("say /wantvip","ShowMotd")
  47. maxplayers = get_maxplayers()
  48. gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
  49. register_clcmd("say", "handle_say")
  50. register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
  51. register_logevent("LogEvent_RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
  52. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w")
  53. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_C");
  54. register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
  55. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  56. g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  57. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  58. g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
  59. #endif
  60. }
  61.  
  62. public on_damage(id)
  63. {
  64. new attacker = get_user_attacker(id)
  65.  
  66. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  67. // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
  68. if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
  69. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  70. {
  71. new damage = read_data(2)
  72.  
  73. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  74. ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
  75. #else
  76. if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
  77. {
  78. new damage = read_data(2)
  79. #endif
  80. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  81. ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
  82. }
  83. }
  84.  
  85. public Damage(id)
  86. {
  87. new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
  88. if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
  89. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  90. {
  91. new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
  92. if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
  93. cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
  94. }
  95. }
  96.  
  97. public death_msg()
  98. {
  99. if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
  100. }
  101.  
  102. public LogEvent_RoundStart()
  103. {
  104. CurrentRound++;
  105. new players[32], player, pnum;
  106. get_players(players, pnum, "a");
  107. for(new i = 0; i < pnum; i++)
  108. {
  109. player = players[i];
  110. if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
  111. {
  112. give_item(player, "weapon_hegrenade")
  113. give_item(player, "weapon_flashbang")
  114. give_item(player, "weapon_flashbang")
  115. give_item(player, "weapon_smokegrenade")
  116. give_item(player, "item_assaultsuit")
  117. give_item(player, "item_thighpack")
  118.  
  119. if (!get_pcvar_num(g_menu_active))
  120. return PLUGIN_CONTINUE
  121.  
  122. if(CurrentRound >= 3)
  123. {
  124. Showrod(player);
  125. }
  126. }
  127. }
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129. }
  130.  
  131. public Event_RoundRestart()
  132. {
  133. CurrentRound=0;
  134. }
  135.  
  136. public hook_death()
  137. {
  138. // Killer id
  139. nKiller = read_data(1)
  140.  
  141. if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
  142. {
  143. nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
  144. }
  145. else
  146. nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
  147. nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
  148. // Updating Killer HP
  149. if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
  150. return;
  151.  
  152. nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
  153. nKiller_hp += nHp_add
  154. // Maximum HP check
  155. if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
  156. set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
  157. // Hud message "Healed +15/+30 hp"
  158. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
  159. show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
  160. // Screen fading
  161. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
  162. write_short(1<<10)
  163. write_short(1<<10)
  164. write_short(0x0000)
  165. write_byte(0)
  166. write_byte(0)
  167. write_byte(200)
  168. write_byte(75)
  169. message_end()
  170.  
  171. }
  172.  
  173. public Showrod(id) {
  174. show_menu(id, Keysrod, "Free VIP Guns^n\w1. Get M4A1+Deagle ^n\w2. Get AK47+Deagle^n0. Exit^n", -1, "rod") // Display menu
  175. }
  176. public Pressedrod(id, key) {
  177. /* Menu:
  178. * VIP Menu
  179. * 1. Get M4A1+Deagle
  180. * 2. Get AK47+Deagle
  181. * 0. Exit
  182. */
  183. switch (key) {
  184. case 0: {
  185. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  186. HasC4[id] = true;
  187. else
  188. HasC4[id] = false;
  189.  
  190. strip_user_weapons (id)
  191. give_item(id,"weapon_m4a1")
  192. give_item(id,"ammo_556nato")
  193. give_item(id,"ammo_556nato")
  194. give_item(id,"ammo_556nato")
  195. give_item(id,"weapon_deagle")
  196. give_item(id,"ammo_50ae")
  197. give_item(id,"ammo_50ae")
  198. give_item(id,"ammo_50ae")
  199. give_item(id,"ammo_50ae")
  200. give_item(id,"ammo_50ae")
  201. give_item(id,"ammo_50ae")
  202. give_item(id,"ammo_50ae")
  203. give_item(id,"weapon_knife")
  204. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  205. give_item(id, "weapon_flashbang");
  206. give_item(id, "weapon_flashbang");
  207. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  208. give_item(id, "item_assaultsuit");
  209. give_item(id, "item_thighpack");
  210. client_print(id, print_center, "You Taked Free M4A1 and Deagle")
  211.  
  212. if (HasC4[id])
  213. {
  214. give_item(id, "weapon_c4");
  215. cs_set_user_plant( id );
  216. }
  217. }
  218. case 1: {
  219. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  220. HasC4[id] = true;
  221. else
  222. HasC4[id] = false;
  223.  
  224. strip_user_weapons (id)
  225. give_item(id,"weapon_ak47")
  226. give_item(id,"ammo_762nato")
  227. give_item(id,"ammo_762nato")
  228. give_item(id,"ammo_762nato")
  229. give_item(id,"weapon_deagle")
  230. give_item(id,"ammo_50ae")
  231. give_item(id,"ammo_50ae")
  232. give_item(id,"ammo_50ae")
  233. give_item(id,"ammo_50ae")
  234. give_item(id,"ammo_50ae")
  235. give_item(id,"ammo_50ae")
  236. give_item(id,"ammo_50ae")
  237. give_item(id,"weapon_knife")
  238. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  239. give_item(id, "weapon_flashbang");
  240. give_item(id, "weapon_flashbang");
  241. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  242. give_item(id, "item_assaultsuit");
  243. give_item(id, "item_thighpack");
  244. client_print(id, print_center, "You Taked Free AK47 and Deagle")
  245.  
  246. if (HasC4[id])
  247. {
  248. give_item(id, "weapon_c4");
  249. cs_set_user_plant( id );
  250. }
  251. }
  252. case 9: {
  253. }
  254. }
  255. return PLUGIN_CONTINUE
  256. }
  257.  
  258. public HandleCmd(id){
  259. if (!get_pcvar_num(g_awp_active))
  260. return PLUGIN_CONTINUE
  261. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  262. return PLUGIN_CONTINUE
  263. client_print(id, print_center, "Sniper's Only For VIP's")
  264. return PLUGIN_HANDLED
  265. }
  266.  
  267. public ShowMotd(id)
  268. {
  269. show_motd(id, "vip.txt")
  270. }
  271. public client_authorized(id)
  272. {
  273. set_task(30.0, "PrintText" ,id)
  274. }
  275. public PrintText(id)
  276. {
  277. client_print(id, print_chat, "[VIP] write /wantvip and u will see how get VIP and VIP privilegies.")
  278. }
  279.  
  280. public handle_say(id) {
  281. new said[192]
  282. read_args(said,192)
  283. if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1 ) || contain(said, "/vips") != -1 )
  284. set_task(0.1,"print_adminlist",id)
  285. return PLUGIN_CONTINUE
  286. }
  287.  
  288. public print_adminlist(user)
  289. {
  290. new adminnames[33][32]
  291. new message[256]
  292. new contactinfo[256], contact[112]
  293. new id, count, x, len
  294.  
  295. for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
  296. if(is_user_connected(id))
  297. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  298. get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
  299.  
  300. len = format(message, 255, "%s VIP ONLINE: ",COLOR)
  301. if(count > 0) {
  302. for(x = 0 ; x < count ; x++) {
  303. len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
  304. if(len > 96 ) {
  305. print_message(user, message)
  306. len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
  307. }
  308. }
  309. print_message(user, message)
  310. }
  311. else {
  312. len += format(message[len], 255-len, "No VIP online.")
  313. print_message(user, message)
  314. }
  315.  
  316. get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
  317. if(contact[0]) {
  318. format(contactinfo, 111, "%s Contact Server Admin -- %s", COLOR, contact)
  319. print_message(user, contactinfo)
  320. }
  321. }
  322.  
  323. print_message(id, msg[]) {
  324. message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
  325. write_byte(id)
  326. write_string(msg)
  327. message_end()
  328. }
  329.  
  330.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP átírás
HozzászólásElküldve: 2014.01.05. 16:43 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
De ha kikapcsolod, akkor elméletileg jónak kellene lenni, és nem kell folyamatosan kikapcsolni + amxx-be írni..
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. g_awp_active = register_cvar("awp_active", "0")

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP átírás
HozzászólásElküldve: 2014.01.05. 16:55 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Applee írta:
De ha kikapcsolod, akkor elméletileg jónak kellene lenni, és nem kell folyamatosan kikapcsolni + amxx-be írni..
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. g_awp_active = register_cvar("awp_active", "0")

De maga a pluginból el kéne tüntetni a wp ről szóló részeket, kikapcsolon de nem javít semmit :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP átírás
HozzászólásElküldve: 2014.01.05. 17:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
theglorious írta:
Applee írta:
De ha kikapcsolod, akkor elméletileg jónak kellene lenni, és nem kell folyamatosan kikapcsolni + amxx-be írni..
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. g_awp_active = register_cvar("awp_active", "0")

De maga a pluginból el kéne tüntetni a wp ről szóló részeket, kikapcsolon de nem javít semmit :)


Énis ezt a plugint használom és én csak átírom 0-ra és tökéletes.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP átírás
HozzászólásElküldve: 2014.01.05. 17:34 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Applee írta:
theglorious írta:
Applee írta:
De ha kikapcsolod, akkor elméletileg jónak kellene lenni, és nem kell folyamatosan kikapcsolni + amxx-be írni..
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. g_awp_active = register_cvar("awp_active", "0")

De maga a pluginból el kéne tüntetni a wp ről szóló részeket, kikapcsolon de nem javít semmit :)


Énis ezt a plugint használom és én csak átírom 0-ra és tökéletes.

Ha te mondod :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole