hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.15. 00:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 786 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 785 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: DeteCT0R az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bomba betüzés
HozzászólásElküldve: 2013.12.22. 13:58 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <csx>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Winter Environment"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Alka"
  8.  
  9. #define STEP_DELAY 0.5
  10.  
  11. new const g_szBombModels[][] = {
  12.  
  13. "models/ch-m/c4-christmastree.mdl"
  14. };
  15. new const g_szBombSounds[][] = {
  16.  
  17. "ch-s/bmb_planted1.mp3",
  18. "ch-s/bmb_defused1.mp3",
  19. "ch-s/bmb_defuse_failure1.mp3"
  20. };
  21. new g_iLedSprite;
  22. new g_c4timer, pointnum;
  23. new bool:b_planted = false;
  24.  
  25. new g_msgsync;
  26.  
  27.  
  28. public plugin_init() {
  29.  
  30. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  31.  
  32. register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
  33. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);
  34.  
  35. register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
  36. register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
  37. register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
  38. pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
  39. register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
  40. register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
  41. register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
  42.  
  43. g_msgsync = CreateHudSyncObj();
  44. register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache()
  48. {
  49. engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
  50.  
  51. new i;
  52. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
  53. precache_model(g_szBombModels[i]);
  54. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
  55. precache_sound(g_szBombSounds[i]);
  56.  
  57. g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
  58. }
  59.  
  60. public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
  61. {
  62. if(!pev_valid(ent))
  63. return FMRES_IGNORED;
  64.  
  65. if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
  66. {
  67. static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
  68. engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
  69.  
  70. return FMRES_SUPERCEDE;
  71. }
  72. return FMRES_IGNORED;
  73. }
  74.  
  75.  
  76. public logevent_BombPlanted()
  77. {
  78. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  79. }
  80.  
  81. public logevent_BombDefused()
  82. {
  83. client_cmd(0, "wait;stopsound");
  84. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  85. }
  86.  
  87. public logevent_BombExploded()
  88. {
  89. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  90. }
  91.  
  92. public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
  93. {
  94. if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
  95. {
  96. if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
  97. return PLUGIN_HANDLED;
  98. }
  99. return PLUGIN_CONTINUE;
  100. }
  101.  
  102. stock Float:is_user_outside(id)
  103. {
  104. new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
  105. pev(id, pev_origin, vOrigin);
  106.  
  107. fDist = vOrigin[2];
  108.  
  109. while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
  110. vOrigin[2] += 5.0;
  111.  
  112. if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
  113. return (vOrigin[2] - fDist);
  114.  
  115. return 0.0;
  116. }
  117.  
  118. stock Float:fm_get_user_speed(id)
  119. {
  120. if(!is_user_connected(id))
  121. return 0.0;
  122.  
  123. static Float:fVelocity[3];
  124. pev(id, pev_velocity, fVelocity);
  125.  
  126. fVelocity[2] = 0.0;
  127.  
  128. return vector_length(fVelocity);
  129. }
  130. public newRound()
  131. {
  132. g_c4timer = -1;
  133. remove_task(652450);
  134. b_planted = false;
  135. }
  136.  
  137. public endRound()
  138. {
  139. g_c4timer = -1;
  140. remove_task(652450);
  141. }
  142.  
  143. public bomb_planted()
  144. {
  145. b_planted = true;
  146. g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
  147. dispTime()
  148. set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
  149. }
  150.  
  151. public bomb_defused()
  152. {
  153. if(b_planted)
  154. {
  155. remove_task(652450);
  156. b_planted = false;
  157. }
  158.  
  159. }
  160.  
  161. public bomb_explode()
  162. {
  163. if(b_planted)
  164. {
  165. remove_task(652450);
  166. b_planted = false;
  167. }
  168.  
  169. }
  170.  
  171. public dispTime()
  172. {
  173. if(!b_planted)
  174. {
  175. remove_task(652450);
  176. return;
  177. }
  178.  
  179.  
  180. if(g_c4timer >= 0)
  181. {
  182. if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
  183. else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
  184. else set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.03, 2);
  185.  
  186. ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d ^n Only Dust2", g_c4timer);
  187.  
  188. --g_c4timer;
  189. }
  190. }
  191.  


Ebbe a pluginba valaki bele irná hogy az Only Dust2 öt betüzve irja ki?

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba betüzés
HozzászólásElküldve: 2014.01.07. 18:24 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2012.04.16. 22:32
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Részletesebben, mert nem nem értem.

_________________
Ha segítettem: Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba betüzés
HozzászólásElküldve: 2014.01.08. 06:02 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Sztem arra gondol,hogy amikor kiirja hudban a vissza számlálást plant után akkor ugy legyen hogy : C4:"idő" Only Dust2(ezt betuzve irja ki az only dust2-t)

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba betüzés
HozzászólásElküldve: 2014.01.08. 09:50 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2012.04.16. 22:32
Hozzászólások: 104
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Tehát hogy:
1. másodperc: C4 x masodperc O
2. másodperc: C4 x masodperc On
3. másodperc: C4 x masodperc Onl
4. másodperc: C4 x masodperc Only
stb?

_________________
Ha segítettem: Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba betüzés
HozzászólásElküldve: 2014.01.08. 15:42 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Sztem igen

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba betüzés
HozzászólásElküldve: 2014.01.09. 18:55 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Jah ugy szertném

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba betüzés
HozzászólásElküldve: 2014.01.10. 18:15 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.18. 10:40
Hozzászólások: 671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Minden set_hudmsg(); a 6. Számot Írd át nulláról kettőre.

így:.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 2, 1.0, 1.0, 0.01, 0.03, 2);
  3.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba betüzés
HozzászólásElküldve: 2014.01.17. 18:22 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Nem jó! :SS

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba betüzés
HozzászólásElküldve: 2014.01.17. 21:03 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.18. 10:40
Hozzászólások: 671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <csx>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Winter Environment"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Alka"
  8.  
  9. #define STEP_DELAY 0.5
  10.  
  11. new const g_szBombModels[][] = {
  12.  
  13. "models/ch-m/c4-christmastree.mdl"
  14. };
  15. new const g_szBombSounds[][] = {
  16.  
  17. "ch-s/bmb_planted1.mp3",
  18. "ch-s/bmb_defused1.mp3",
  19. "ch-s/bmb_defuse_failure1.mp3"
  20. };
  21. new g_iLedSprite;
  22. new g_c4timer, pointnum;
  23. new bool:b_planted = false;
  24.  
  25. new g_msgsync;
  26.  
  27.  
  28. public plugin_init() {
  29.  
  30. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  31.  
  32. register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
  33. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);
  34.  
  35. register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
  36. register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
  37. register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
  38. pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
  39. register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
  40. register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
  41. register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
  42.  
  43. g_msgsync = CreateHudSyncObj();
  44. register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache()
  48. {
  49. engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
  50.  
  51. new i;
  52. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
  53. precache_model(g_szBombModels[i]);
  54. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
  55. precache_sound(g_szBombSounds[i]);
  56.  
  57. g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
  58. }
  59.  
  60. public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
  61. {
  62. if(!pev_valid(ent))
  63. return FMRES_IGNORED;
  64.  
  65. if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
  66. {
  67. static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
  68. engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
  69.  
  70. return FMRES_SUPERCEDE;
  71. }
  72. return FMRES_IGNORED;
  73. }
  74.  
  75.  
  76. public logevent_BombPlanted()
  77. {
  78. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  79. }
  80.  
  81. public logevent_BombDefused()
  82. {
  83. client_cmd(0, "wait;stopsound");
  84. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  85. }
  86.  
  87. public logevent_BombExploded()
  88. {
  89. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  90. }
  91.  
  92. public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
  93. {
  94. if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
  95. {
  96. if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
  97. return PLUGIN_HANDLED;
  98. }
  99. return PLUGIN_CONTINUE;
  100. }
  101.  
  102. stock Float:is_user_outside(id)
  103. {
  104. new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
  105. pev(id, pev_origin, vOrigin);
  106.  
  107. fDist = vOrigin[2];
  108.  
  109. while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
  110. vOrigin[2] += 5.0;
  111.  
  112. if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
  113. return (vOrigin[2] - fDist);
  114.  
  115. return 0.0;
  116. }
  117.  
  118. stock Float:fm_get_user_speed(id)
  119. {
  120. if(!is_user_connected(id))
  121. return 0.0;
  122.  
  123. static Float:fVelocity[3];
  124. pev(id, pev_velocity, fVelocity);
  125.  
  126. fVelocity[2] = 0.0;
  127.  
  128. return vector_length(fVelocity);
  129. }
  130. public newRound()
  131. {
  132. g_c4timer = -1;
  133. remove_task(652450);
  134. b_planted = false;
  135. }
  136.  
  137. public endRound()
  138. {
  139. g_c4timer = -1;
  140. remove_task(652450);
  141. }
  142.  
  143. public bomb_planted()
  144. {
  145. b_planted = true;
  146. g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
  147. dispTime()
  148. set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
  149. }
  150.  
  151. public bomb_defused()
  152. {
  153. if(b_planted)
  154. {
  155. remove_task(652450);
  156. b_planted = false;
  157. }
  158.  
  159. }
  160.  
  161. public bomb_explode()
  162. {
  163. if(b_planted)
  164. {
  165. remove_task(652450);
  166. b_planted = false;
  167. }
  168.  
  169. }
  170.  
  171. public dispTime()
  172. {
  173. if(!b_planted)
  174. {
  175. remove_task(652450);
  176. return;
  177. }
  178.  
  179.  
  180. if(g_c4timer >= 0)
  181. {
  182. if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 2, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
  183. else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 2, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
  184. else set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 2, 1.0, 1.0, 0.01, 0.03, 2);
  185.  
  186. ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d ^n Only Dust2", g_c4timer);
  187.  
  188. --g_c4timer;
  189. }
  190. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba betüzés
HozzászólásElküldve: 2014.01.18. 12:56 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <csx>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Winter Environment"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Alka"
  8.  
  9. #define STEP_DELAY 0.5
  10.  
  11. new const g_szBombModels[][] = {
  12.  
  13. "models/ch-m/c4-christmastree.mdl"
  14. };
  15. new const g_szBombSounds[][] = {
  16.  
  17. "ch-s/bmb_planted1.mp3",
  18. "ch-s/bmb_defused1.mp3",
  19. "ch-s/bmb_defuse_failure1.mp3"
  20. };
  21. new g_iLedSprite;
  22. new g_c4timer, pointnum;
  23. new bool:b_planted = false;
  24.  
  25. new g_msgsync;
  26.  
  27.  
  28. public plugin_init() {
  29.  
  30. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  31.  
  32. register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
  33. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);
  34.  
  35. register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
  36. register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
  37. register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
  38. pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
  39. register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
  40. register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
  41. register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
  42.  
  43. g_msgsync = CreateHudSyncObj();
  44. register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache()
  48. {
  49. engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));
  50.  
  51. new i;
  52. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
  53. precache_model(g_szBombModels[i]);
  54. for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
  55. precache_sound(g_szBombSounds[i]);
  56.  
  57. g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
  58. }
  59.  
  60. public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
  61. {
  62. if(!pev_valid(ent))
  63. return FMRES_IGNORED;
  64.  
  65. if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
  66. {
  67. static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
  68. engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
  69.  
  70. return FMRES_SUPERCEDE;
  71. }
  72. return FMRES_IGNORED;
  73. }
  74.  
  75.  
  76. public logevent_BombPlanted()
  77. {
  78. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  79. }
  80.  
  81. public logevent_BombDefused()
  82. {
  83. client_cmd(0, "wait;stopsound");
  84. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  85. }
  86.  
  87. public logevent_BombExploded()
  88. {
  89. emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  90. }
  91.  
  92. public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
  93. {
  94. if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
  95. {
  96. if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
  97. return PLUGIN_HANDLED;
  98. }
  99. return PLUGIN_CONTINUE;
  100. }
  101.  
  102. stock Float:is_user_outside(id)
  103. {
  104. new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
  105. pev(id, pev_origin, vOrigin);
  106.  
  107. fDist = vOrigin[2];
  108.  
  109. while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
  110. vOrigin[2] += 5.0;
  111.  
  112. if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
  113. return (vOrigin[2] - fDist);
  114.  
  115. return 0.0;
  116. }
  117.  
  118. stock Float:fm_get_user_speed(id)
  119. {
  120. if(!is_user_connected(id))
  121. return 0.0;
  122.  
  123. static Float:fVelocity[3];
  124. pev(id, pev_velocity, fVelocity);
  125.  
  126. fVelocity[2] = 0.0;
  127.  
  128. return vector_length(fVelocity);
  129. }
  130. public newRound()
  131. {
  132. g_c4timer = -1;
  133. remove_task(652450);
  134. b_planted = false;
  135. }
  136.  
  137. public endRound()
  138. {
  139. g_c4timer = -1;
  140. remove_task(652450);
  141. }
  142.  
  143. public bomb_planted()
  144. {
  145. b_planted = true;
  146. g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
  147. dispTime()
  148. set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
  149. }
  150.  
  151. public bomb_defused()
  152. {
  153. if(b_planted)
  154. {
  155. remove_task(652450);
  156. b_planted = false;
  157. }
  158.  
  159. }
  160.  
  161. public bomb_explode()
  162. {
  163. if(b_planted)
  164. {
  165. remove_task(652450);
  166. b_planted = false;
  167. }
  168.  
  169. }
  170.  
  171. public dispTime()
  172. {
  173. if(!b_planted)
  174. {
  175. remove_task(652450);
  176. return;
  177. }
  178.  
  179.  
  180. if(g_c4timer >= 0)
  181. {
  182. if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 2, 1.0, 1.0, 1.0, 0.1, -1);
  183. else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 2, 1.0, 1.0, 1.0, 0.1, -1);
  184. else set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 2, 1.0, 1.0, 1.0, 0.1, 2);
  185.  
  186. ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d^nOnly Dust2", g_c4timer);
  187.  
  188. --g_c4timer;
  189. }
  190.  
  191. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole