hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 05:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 354 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 352 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kicsit át kellene alakítani
HozzászólásElküldve:2014.02.01. 11:43 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.01.04. 18:31
Hozzászólások:326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Hello.Valaki megtudja ezt nekem csinálni?
Itt az sma:
Olyanra kellene csinálni:
-Pisztolyt külön lehessen választani
-Gránátoknak csak ezt adja:Heg,2Flash
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <dhudmessage>
  7.  
  8. #define PLUGIN "FegyoMenu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. #define TASKID 2000
  13.  
  14. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  15.  
  16. new g_onoff
  17.  
  18. new const g_MaxAmmo[] =
  19. {
  20. 0,
  21. 52, //CSW_P228
  22. 0,
  23. 90, //CSW_SCOUT
  24. 0, //CSW_HEGRENADE
  25. 32, //CSW_XM1014
  26. 0, //CSW_C4
  27. 100,//CSW_MAC10
  28. 90, //CSW_AUG
  29. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  30. 120,//CSW_ELITE
  31. 100,//CSW_FIVESEVEN
  32. 100,//CSW_UMP45
  33. 90, //CSW_SG550
  34. 90, //CSW_GALIL
  35. 90, //CSW_FAMAS
  36. 100,//CSW_USP
  37. 120,//CSW_GLOCK18
  38. 30, //CSW_AWP
  39. 120,//CSW_MP5NAVY
  40. 200,//CSW_M249
  41. 32, //CSW_M3
  42. 90, //CSW_M4A1
  43. 120,//CSW_TMP
  44. 90, //CSW_G3SG1
  45. 0, //CSW_FLASHBANG
  46. 35, //CSW_DEAGLE
  47. 90, //CSW_SG552
  48. 90, //CSW_AK47
  49. 0, //CSW_KNIFE
  50. 100//CSW_P90
  51. }
  52.  
  53.  
  54. new g_Timer[33];
  55.  
  56. new gWPCT;
  57. new gWPTE;
  58. new bool:buyblock[33]
  59. new bool:pushed[33];
  60.  
  61. new const a[] = "csomagot kértél."
  62.  
  63. public plugin_init() {
  64. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyoMenu",1)
  66. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  67. register_logevent("start",2,"1=Round_Start")
  68. g_onoff = register_cvar("amx_orokloszer","0")
  69. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  70. set_cvar_num("mp_freezetime",0)
  71. register_clcmd("buy", "block")
  72. }
  73. public block(id)
  74. {
  75. if(buyblock[id] == true)
  76. {
  77. client_print(id, print_chat, "Vasarlas blokkolva!")
  78. return PLUGIN_HANDLED
  79. }
  80. }
  81. public logevent_end()
  82. {
  83. gWPCT = 0;
  84. gWPTE = 0;
  85. new players[32], count;
  86. get_players(players, count);
  87. for(new i=0; i<count; i++)
  88. {
  89. new id = players[i];
  90. pushed[id] = false;
  91. buyblock[id] = true
  92. }
  93. }
  94. public start()
  95. {
  96.  
  97. new players[32], count;
  98. get_players(players, count);
  99. for(new i=0; i<count; i++)
  100. {
  101. new id = players[i];
  102. pushed[id] = false;
  103. g_Timer[id] = 16;
  104. }
  105. }
  106.  
  107. public FegyoMenu(id)
  108. {
  109. if( !task_exists(TASKID) )
  110. {
  111. g_Timer[id] = 16;
  112. set_task( 1.0, "szamol", TASKID, _, _, "b")
  113. }
  114. new szMenu[128];
  115. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\r xXX \d~ \rVálasz Fegyvert\d!^n\d[%i Másodperc]", g_Timer )
  116. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  117. {
  118. new menu = menu_create(szMenu, "handler");
  119. strip_user_weapons(id);
  120. menu_additem(menu, "\wNem kérek fegyvert","0",0)
  121. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  122. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  123. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\d [\rElső 4 embernek\d]", "3", 0);
  124. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  125. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  126. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  127. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  128. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  129. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag.", "9", 0);
  130. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.", "10", 0);
  131. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  132. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  133. menu_display(id, menu);
  134. }
  135. else
  136. {
  137. new menu = menu_create(szMenu, "handler");
  138. menu_additem(menu, "\wNem kérek fegyvert","0",0)
  139. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  140. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  141. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\d [\rElső 4 embernek\d]", "3", 0);
  142. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  143. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  144. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  145. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  146. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  147. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag.", "9", 0);
  148. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.", "10", 0);
  149. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  150. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  151. menu_display(id, menu);
  152. }
  153. }
  154.  
  155. public handler(id, menu, item)
  156. {
  157. if( item == MENU_EXIT )
  158. {
  159. menu_destroy(menu);
  160. return PLUGIN_HANDLED;
  161. }
  162. if(g_Timer[id] == 0)
  163. {
  164. menu_destroy(menu);
  165. return PLUGIN_HANDLED;
  166. }
  167. new data[6], szName[64];
  168. new access, callback;
  169. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  170. new key = str_to_num(data);
  171. switch(key)
  172. {
  173. case 0:
  174. {
  175. pushed[id] = true;
  176. buyblock[id] = false
  177. print_color(id, "!g[]!t Nem kértél semmit.");
  178. }
  179. case 1:
  180. {
  181.  
  182. give_player_grenades(id);
  183. give_item(id, "weapon_knife");
  184. give_item(id, "weapon_deagle");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "weapon_m4a1");
  189. give_item(id, "ammo_556nato");
  190. give_item(id, "ammo_556nato");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. pushed[id] = true;
  193. print_color(id, "!g[]!t Kaptál egy M4A1 csomagot.",a);
  194. }
  195. case 2:
  196. {
  197.  
  198. give_player_grenades(id);
  199. give_item(id, "weapon_knife");
  200. give_item(id, "weapon_deagle");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "weapon_ak47");
  205. give_item(id, "ammo_762nato");
  206. give_item(id, "ammo_762nato");
  207. give_item(id, "ammo_762nato");
  208. pushed[id] = true;
  209. print_color(id, "!g[]!t Kaptál egy AK47 csomagot.",a);
  210. }
  211. case 3:
  212. {
  213. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  214. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  215. {
  216. if(gWPCT < 2)
  217. {
  218.  
  219. give_player_grenades(id);
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "weapon_awp");
  222. give_item(id, "weapon_deagle");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae");
  225. give_item(id, "ammo_50ae");
  226. give_item(id, "ammo_338magnum");
  227. give_item(id, "ammo_338magnum");
  228. give_item(id, "ammo_338magnum");
  229. pushed[id] = true;
  230. print_color(id, "!g[]!t Kaptál egy AWP csomagot.",a);
  231. gWPCT++
  232. }
  233. else
  234. {
  235. set_dhudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.20, 1, 6.0, 12.0)
  236. show_dhudmessage(id, "Egy csapatban maximum 2 játékos AWPzhet!")
  237. FegyoMenu(id);
  238. }
  239. }
  240. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  241. {
  242. if(gWPTE < 2)
  243. {
  244.  
  245. give_player_grenades(id);
  246. give_item(id, "weapon_knife");
  247. give_item(id, "weapon_awp");
  248. give_item(id, "weapon_deagle");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae");
  252. give_item(id, "ammo_338magnum");
  253. give_item(id, "ammo_338magnum");
  254. give_item(id, "ammo_338magnum");
  255. pushed[id] = true;
  256. print_color(id, "!g[]!y AWP!t %s",a);
  257. gWPTE++
  258. }
  259. else
  260. {
  261. set_dhudmessage(random_num(0, 255), random_num(0, 255), random_num(0, 255), -1.0, 0.20, 1, 6.0, 12.0)
  262. show_dhudmessage(id, "Egy csapatban maximum 2 játékos AWPzhet!")
  263. FegyoMenu(id);
  264. }
  265. }
  266.  
  267. }
  268. case 4:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "weapon_m249");
  278. give_item(id, "ammo_556natobox");
  279. give_item(id, "ammo_556natobox");
  280. give_item(id, "ammo_556natobox");
  281. pushed[id] = true;
  282. print_color(id, "!g[]!t Kaptál egy MACHINEGUN csomagot.",a);
  283. }
  284. case 5:
  285. {
  286.  
  287. give_player_grenades(id);
  288. give_item(id, "weapon_knife");
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae")
  293. give_item(id, "weapon_aug");
  294. give_item(id, "ammo_556nato");
  295. give_item(id, "ammo_556nato");
  296. give_item(id, "ammo_556nato");
  297. pushed[id] = true;
  298. print_color(id, "!g[]!t Kaptál egy AUG csomagot.",a);
  299. }
  300. case 6:
  301. {
  302.  
  303. give_player_grenades(id);
  304. give_item(id, "weapon_knife");
  305. give_item(id, "weapon_deagle");
  306. give_item(id, "ammo_50ae");
  307. give_item(id, "ammo_50ae");
  308. give_item(id, "ammo_50ae")
  309. give_item(id, "weapon_famas");
  310. give_item(id, "ammo_556nato");
  311. give_item(id, "ammo_556nato");
  312. give_item(id, "ammo_556nato");
  313. pushed[id] = true;
  314. print_color(id, "!g[]!t Kaptál egy FAMAS csomagot.",a);
  315. }
  316. case 7:
  317. {
  318.  
  319. give_player_grenades(id);
  320. give_item(id, "weapon_knife");
  321. give_item(id, "weapon_deagle");
  322. give_item(id, "ammo_50ae");
  323. give_item(id, "ammo_50ae");
  324. give_item(id, "ammo_50ae")
  325. give_item(id, "weapon_galil");
  326. give_item(id, "ammo_556nato");
  327. give_item(id, "ammo_556nato");
  328. give_item(id, "ammo_556nato");
  329. pushed[id] = true;
  330. print_color(id, "!g[]!t Kaptál egy GALIL csomagot.",a);
  331. }
  332. case 8:
  333. {
  334.  
  335. give_player_grenades(id);
  336. give_item(id, "weapon_knife");
  337. give_item(id, "weapon_deagle");
  338. give_item(id, "ammo_50ae");
  339. give_item(id, "ammo_50ae");
  340. give_item(id, "ammo_50ae")
  341. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  342. give_item(id, "ammo_9mm");
  343. give_item(id, "ammo_9mm");
  344. give_item(id, "ammo_9mm");
  345. pushed[id] = true;
  346. print_color(id, "!g[]!t Kaptál egy MP5 csomagot.",a);
  347. }
  348. case 9:
  349. {
  350.  
  351. give_player_grenades(id);
  352. give_item(id, "weapon_knife");
  353. give_item(id, "weapon_deagle");
  354. give_item(id, "ammo_50ae");
  355. give_item(id, "ammo_50ae");
  356. give_item(id, "ammo_50ae")
  357. give_item(id, "weapon_xm1014");
  358. give_item(id, "ammo_buckshot");
  359. give_item(id, "ammo_buckshot");
  360. give_item(id, "ammo_buckshot");
  361. pushed[id] = true;
  362. print_color(id, "!g[]!t Kaptál egy AUTOSHOTGUN csomagot.",a);
  363. }
  364. case 10:
  365. {
  366.  
  367. give_player_grenades(id);
  368. give_item(id, "weapon_knife");
  369. give_item(id, "weapon_deagle");
  370. give_item(id, "ammo_50ae");
  371. give_item(id, "ammo_50ae");
  372. give_item(id, "ammo_50ae")
  373. give_item(id, "weapon_m3");
  374. give_item(id, "ammo_buckshot");
  375. give_item(id, "ammo_buckshot");
  376. give_item(id, "ammo_buckshot");
  377. pushed[id] = true;
  378. print_color(id, "!g[]!t Kaptál egy SHOTGUN csomagot.",a);
  379. }
  380. case 11:
  381. {
  382.  
  383. give_player_grenades(id);
  384. give_item(id, "weapon_knife");
  385. give_item(id, "weapon_deagle");
  386. give_item(id, "ammo_50ae");
  387. give_item(id, "ammo_50ae");
  388. give_item(id, "ammo_50ae")
  389. give_item(id, "weapon_scout");
  390. give_item(id, "ammo_762nato");
  391. give_item(id, "ammo_762nato");
  392. give_item(id, "ammo_762nato");
  393. pushed[id] = true;
  394. print_color(id, "!g[]!t Kaptál egy SCOUT csomagot.",a);
  395. }
  396. }
  397. return PLUGIN_HANDLED;
  398. }
  399.  
  400. stock give_player_grenades(index)
  401. {
  402. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  403. give_item(index, "weapon_flashbang");
  404. give_item(index, "weapon_flashbang");
  405. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  406. give_item(index, "item_thighpack");
  407. give_item(index, "item_assaultsuit");
  408. }
  409. public szamol(id)
  410. {
  411. g_Timer[id]--
  412. new iPlayers[32], iNum, d;
  413. get_players( iPlayers, iNum )
  414. for( new i = 0; i < iNum; i++ )
  415. {
  416. d = iPlayers[i]
  417. if(!pushed[d])
  418. FegyoMenu(d);
  419. }
  420. if( g_Timer[id] <= 0 )
  421. {
  422. remove_task(TASKID);
  423. }
  424.  
  425. }
  426. public Event_CurWeapon( id )
  427. {
  428. if(get_pcvar_num(g_onoff) == 1)
  429. {
  430. if(is_user_alive(id))
  431. {
  432. new fegyver = read_data(2)
  433. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  434. {
  435. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  436. }
  437. }
  438. }
  439. }
  440.  
  441. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  442. {
  443. new count = 1, players[32]
  444. static msg[191]
  445. vformat(msg, 190, input, 3)
  446.  
  447. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  448. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  449. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  450. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  451. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  452. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  453. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  454. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  455. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  456. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  457. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  458. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  459. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  460. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  461. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  462. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  463. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  464. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  465. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  466. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  467. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  468.  
  469. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  470. {
  471. for (new i = 0; i < count; i++)
  472. {
  473. if (is_user_connected(players[i]))
  474. {
  475. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  476. write_byte(players[i])
  477. write_string(msg)
  478. message_end()
  479. }
  480. }
  481. }
  482. return PLUGIN_HANDLED
  483. }


Ilyesmire kellene csinálni:
Ezzel az a baj:
-Nincs benne vissza számolás
-Nincs benne a Nem kérek semmit
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <colorchat>
  7.  
  8. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  9.  
  10. new const g_MaxAmmo[] =
  11. {
  12. 0,
  13. 52, //CSW_P228
  14. 0,
  15. 90, //CSW_SCOUT
  16. 0, //CSW_HEGRENADE
  17. 32, //CSW_XM1014
  18. 0, //CSW_C4
  19. 100,//CSW_MAC10
  20. 90, //CSW_AUG
  21. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  22. 120,//CSW_ELITE
  23. 100,//CSW_FIVESEVEN
  24. 100,//CSW_UMP45
  25. 90, //CSW_SG550
  26. 90, //CSW_GALIL
  27. 90, //CSW_FAMAS
  28. 100,//CSW_USP
  29. 120,//CSW_GLOCK18
  30. 30, //CSW_AWP
  31. 120,//CSW_MP5NAVY
  32. 200,//CSW_M249
  33. 32, //CSW_M3
  34. 90, //CSW_M4A1
  35. 120,//CSW_TMP
  36. 90, //CSW_G3SG1
  37. 0, //CSW_FLASHBANG
  38. 35, //CSW_DEAGLE
  39. 90, //CSW_SG552
  40. 90, //CSW_AK47
  41. 0, //CSW_KNIFE
  42. 100//CSW_P90
  43. }
  44. new orokloszer
  45.  
  46. public plugin_init()
  47. {
  48. register_plugin("FegyverMenu", "1.0", "RsN");
  49. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyverMenu",1)
  50. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  51. orokloszer = register_cvar("fm_orokloszer","0")
  52. }
  53. public Event_CurWeapon(id)
  54. {
  55. if(get_pcvar_num(orokloszer) == 1)
  56. {
  57. if(is_user_alive(id))
  58. {
  59. new fegyver = read_data(2)
  60. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  61. {
  62. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  63. }
  64. }
  65. }
  66. }
  67. public FegyverMenu(id)
  68. {
  69. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  70. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  71. {
  72. strip_user_weapons(id)
  73. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  74. give_item(id, "weapon_knife")
  75. give_item(id, "weapon_c4")
  76. cs_set_user_plant(id,1,1)
  77. new menu = menu_create("\r[]\wFegyverMenĂĽ", "FegyverMenu_mh");
  78. menu_additem(menu, "\rM4a1", "0", 0); // case 0
  79. menu_additem(menu, "\rAk47", "1", 0); // case 1
  80. menu_additem(menu, "\rAWP", "2", 0); // case 2
  81. menu_additem(menu, "\rFamas", "3", 0); // case 3
  82. menu_additem(menu, "\rM249", "4", 0); // case 4
  83. menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "5", 0); // case 5
  84. menu_additem(menu, "\rShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  85. menu_additem(menu, "\rScout", "7", 0); // case 7
  86. menu_additem(menu, "\rMp5navy", "8", 0); // case 8
  87. menu_additem(menu, "\rGalil", "9", 0); // case 9
  88. menu_additem(menu, "\rAug", "10", 0); // case 10
  89. menu_additem(menu, "\rSG552", "11", 0); // case 11
  90. menu_additem(menu, "\rP90", "12", 0); // case 12
  91. menu_additem(menu, "\rTMP", "13", 0); // case 13
  92. menu_additem(menu, "\rUMP45", "14", 0); // case 14
  93. menu_additem(menu, "\rMac10", "15", 0); // case 15
  94. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  95. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  96. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  97. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  98. menu_display(id, menu, 0);
  99. }
  100. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  101. {
  102. strip_user_weapons(id)
  103. give_item(id, "weapon_knife")
  104. give_item(id, "item_thighpack")
  105. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  106. new menu = menu_create("\r[]\wFegyverMenĂĽ", "FegyverMenu_mh");
  107. menu_additem(menu, "\rM4a1", "0", 0); // case 0
  108. menu_additem(menu, "\rAk47", "1", 0); // case 1
  109. menu_additem(menu, "\rAWP", "2", 0); // case 2
  110. menu_additem(menu, "\rFamas", "3", 0); // case 3
  111. menu_additem(menu, "\rM249", "4", 0); // case 4
  112. menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "5", 0); // case 5
  113. menu_additem(menu, "\rShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  114. menu_additem(menu, "\rScout", "7", 0); // case 7
  115. menu_additem(menu, "\rMp5navy", "8", 0); // case 8
  116. menu_additem(menu, "\rGalil", "9", 0); // case 9
  117. menu_additem(menu, "\rAug", "10", 0); // case 10
  118. menu_additem(menu, "\rSG552", "11", 0); // case 11
  119. menu_additem(menu, "\rP90", "12", 0); // case 12
  120. menu_additem(menu, "\rTMP", "13", 0); // case 13
  121. menu_additem(menu, "\rUMP45", "14", 0); // case 14
  122. menu_additem(menu, "\rMac10", "15", 0); // case 15
  123. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  124. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  125. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  126. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  127. menu_display(id, menu, 0);
  128. }
  129. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  130. {
  131. strip_user_weapons(id)
  132. ham_strip_weapon(id,"weapon_usp")
  133. give_item(id, "weapon_knife")
  134. give_item(id, "item_thighpack");
  135. new menu = menu_create("\r[]\wFegyverMenĂĽ", "FegyverMenu_mh");
  136. menu_additem(menu, "\rM4a1", "0", 0); // case 0
  137. menu_additem(menu, "\rAk47", "1", 0); // case 1
  138. menu_additem(menu, "\rAWP", "2", 0); // case 2
  139. menu_additem(menu, "\rFamas", "3", 0); // case 3
  140. menu_additem(menu, "\rM249", "4", 0); // case 4
  141. menu_additem(menu, "\rShotgun M3", "5", 0); // case 5
  142. menu_additem(menu, "\rShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  143. menu_additem(menu, "\rScout", "7", 0); // case 7
  144. menu_additem(menu, "\rMp5navy", "8", 0); // case 8
  145. menu_additem(menu, "\rGalil", "9", 0); // case 9
  146. menu_additem(menu, "\rAug", "10", 0); // case 10
  147. menu_additem(menu, "\rSG552", "11", 0); // case 11
  148. menu_additem(menu, "\rP90", "12", 0); // case 12
  149. menu_additem(menu, "\rTMP", "13", 0); // case 13
  150. menu_additem(menu, "\rUMP45", "14", 0); // case 14
  151. menu_additem(menu, "\rMac10", "15", 0); // case 15
  152. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  153. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  154. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  155. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  156. menu_display(id, menu, 0);
  157. }
  158. }
  159. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  160. {
  161. new command[6], name[64], access, callback;
  162. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  163. switch(item)
  164. {
  165. case 0:
  166. {
  167. give_item(id, "weapon_m4a1");
  168. give_item(id, "ammo_556nato");
  169. give_item(id, "ammo_556nato");
  170. give_item(id, "ammo_556nato");
  171. give_item(id, "weapon_knife");
  172. give_item(id, "item_assaultsuit");
  173. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te az M4A1-t választottad fegyverednek!")
  174. PistolMenu(id);
  175. }
  176. case 1:
  177. {
  178. give_item(id, "weapon_ak47");
  179. give_item(id, "ammo_762nato");
  180. give_item(id, "ammo_762nato");
  181. give_item(id, "ammo_762nato");
  182. give_item(id, "weapon_knife");
  183. give_item(id, "item_assaultsuit");
  184. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te az AK47-t választottad fegyverednek!")
  185. PistolMenu(id);
  186. }
  187. case 2:
  188. {
  189. give_item(id, "weapon_awp");
  190. give_item(id, "ammo_338magnum");
  191. give_item(id, "ammo_338magnum");
  192. give_item(id, "ammo_338magnum");
  193. give_item(id, "weapon_knife");
  194. give_item(id, "item_assaultsuit");
  195. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te az AWP-t választottad fegyverednek!")
  196. PistolMenu(id);
  197. }
  198. case 3:
  199. {
  200. give_item(id, "weapon_famas");
  201. give_item(id, "ammo_556nato");
  202. give_item(id, "ammo_556nato");
  203. give_item(id, "ammo_556nato");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. give_item(id, "weapon_knife");
  206. give_item(id, "item_assaultsuit");
  207. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te az Famas-t választottad fegyverednek!")
  208. PistolMenu(id);
  209. }
  210. case 4:
  211. {
  212. give_item(id, "weapon_m249");
  213. give_item(id, "ammo_556nato");
  214. give_item(id, "ammo_556nato");
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "item_assaultsuit");
  217. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te az M249-t választottad fegyverednek!")
  218. PistolMenu(id);
  219. }
  220. case 5:
  221. {
  222. give_item(id, "weapon_m3");
  223. give_item(id, "ammo_buckshot");
  224. give_item(id, "ammo_buckshot");
  225. give_item(id, "ammo_buckshot");
  226. give_item(id, "weapon_knife");
  227. give_item(id, "item_assaultsuit");
  228. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te a Shotgun M3-t választottad fegyverednek!")
  229. PistolMenu(id);
  230. }
  231. case 6:
  232. {
  233. give_item(id, "weapon_xm1014");
  234. give_item(id, "ammo_buckshot");
  235. give_item(id, "ammo_buckshot");
  236. give_item(id, "ammo_buckshot");
  237. give_item(id, "ammo_buckshot");
  238. give_item(id, "weapon_knife");
  239. give_item(id, "item_assaultsuit");
  240. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te a Shotgun Xm1014-t választottad fegyverednek!")
  241. PistolMenu(id);
  242. }
  243. case 7:
  244. {
  245. give_item(id, "weapon_scout");
  246. give_item(id, "ammo_762nato");
  247. give_item(id, "ammo_762nato");
  248. give_item(id, "ammo_762nato");
  249. give_item(id, "ammo_762nato");
  250. give_item(id, "ammo_762nato");
  251. give_item(id, "ammo_762nato");
  252. give_item(id, "ammo_762nato");
  253. give_item(id, "ammo_762nato");
  254. give_item(id, "ammo_762nato");
  255. give_item(id, "item_assaultsuit");
  256. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te a Scout-t választottad fegyverednek!")
  257. PistolMenu(id);
  258. }
  259. case 8:
  260. {
  261. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  262. give_item(id, "ammo_9mm");
  263. give_item(id, "ammo_9mm");
  264. give_item(id, "ammo_9mm");
  265. give_item(id, "ammo_9mm");
  266. give_item(id, "item_assaultsuit");
  267. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te az Mp5navy-t választottad fegyverednek!")
  268. PistolMenu(id);
  269. }
  270. case 9:
  271. {
  272. give_item(id, "weapon_galil");
  273. give_item(id, "ammo_556nato");
  274. give_item(id, "ammo_556nato");
  275. give_item(id, "ammo_556nato");
  276. give_item(id, "item_assaultsuit");
  277. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te a Galil-t választottad fegyverednek!")
  278. PistolMenu(id);
  279. }
  280. case 10:
  281. {
  282. give_item(id, "weapon_aug");
  283. give_item(id, "ammo_556nato");
  284. give_item(id, "ammo_556nato");
  285. give_item(id, "ammo_556nato");
  286. give_item(id, "item_assaultsuit");
  287. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te az Aug-t választottad fegyverednek!")
  288. PistolMenu(id);
  289. }
  290. case 11:
  291. {
  292. give_item(id, "weapon_sg552");
  293. give_item(id, "ammo_556nato");
  294. give_item(id, "ammo_556nato");
  295. give_item(id, "ammo_556nato");
  296. give_item(id, "item_assaultsuit");
  297. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te az SG552-t választottad fegyverednek!")
  298. PistolMenu(id);
  299. }
  300. case 12:
  301. {
  302. give_item(id, "weapon_p90");
  303. give_item(id, "ammo_57mm");
  304. give_item(id, "ammo_57mm");
  305. give_item(id, "item_assaultsuit");
  306. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te a P90-t választottad fegyverednek!")
  307. PistolMenu(id);
  308. }
  309. case 13:
  310. {
  311. give_item(id, "weapon_tmp");
  312. give_item(id, "ammo_9mm");
  313. give_item(id, "ammo_9mm");
  314. give_item(id, "ammo_9mm");
  315. give_item(id, "ammo_9mm");
  316. give_item(id, "item_assaultsuit");
  317. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te a TMP-t választottad fegyverednek!")
  318. PistolMenu(id);
  319. }
  320. case 14:
  321. {
  322. give_item(id, "weapon_ump45");
  323. give_item(id, "ammo_45acp");
  324. give_item(id, "ammo_45acp");
  325. give_item(id, "ammo_45acp");
  326. give_item(id, "ammo_45acp");
  327. give_item(id, "weapon_knife");
  328. give_item(id, "item_assaultsuit");
  329. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te az UMP45-t választottad fegyverednek!")
  330. PistolMenu(id);
  331. }
  332. case 15:
  333. {
  334. give_item(id, "weapon_mac10");
  335. give_item(id, "ammo_45acp");
  336. give_item(id, "ammo_45acp");
  337. give_item(id, "ammo_45acp");
  338. give_item(id, "ammo_45acp");
  339. give_item(id, "item_assaultsuit");
  340. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te a Mac10-t választottad fegyverednek!")
  341. PistolMenu(id);
  342. }
  343. }
  344.  
  345. menu_destroy(menu);
  346.  
  347. return PLUGIN_HANDLED;
  348. }
  349. public PistolMenu(id)
  350. {
  351. new menu = menu_create("\r[]\wPisztolyMenĂĽ", "PistolMenu_mh");
  352.  
  353. menu_additem(menu, "\yDeagle", "", 0); // case 0
  354. menu_additem(menu, "\yUsp", "", 0); // case 1
  355. menu_additem(menu, "\yGlock18", "", 0); // case 2
  356. menu_additem(menu, "\yP228", "", 0); // case 3
  357. menu_additem(menu, "\yFiveseven", "", 0); // case 4
  358. menu_additem(menu, "\yElite", "", 0); // case 5
  359.  
  360. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  361. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  362. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  363. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  364.  
  365. menu_display(id, menu, 0);
  366.  
  367. return PLUGIN_HANDLED;
  368. }
  369.  
  370. public PistolMenu_mh(id, menu, item)
  371. {
  372. if(item == MENU_EXIT)
  373. {
  374. menu_cancel(id);
  375. return PLUGIN_HANDLED;
  376. }
  377.  
  378. new command[6], name[64], access, callback;
  379.  
  380. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  381.  
  382. switch(item)
  383. {
  384. case 0:
  385. {
  386. give_item(id, "weapon_deagle");
  387. give_item(id,"ammo_50ae");
  388. give_item(id,"ammo_50ae");
  389. give_item(id,"ammo_50ae");
  390. give_item(id,"ammo_50ae");
  391. give_item(id,"ammo_50ae");
  392. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  393. give_item(id, "weapon_flashbang");
  394. give_item(id, "weapon_flashbang");
  395. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te a Deagle-t választottad pisztolyodnak!");
  396. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  397. }
  398. case 1:
  399. {
  400. give_item(id, "weapon_usp");
  401. give_item(id,"ammo_45acp");
  402. give_item(id,"ammo_45acp");
  403. give_item(id,"ammo_45acp");
  404. give_item(id,"ammo_45acp");
  405. give_item(id,"ammo_45acp");
  406. give_item(id,"ammo_45acp");
  407. give_item(id,"ammo_45acp");
  408. give_item(id,"ammo_45acp");
  409. give_item(id,"ammo_45acp");
  410. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  411. give_item(id, "weapon_flashbang");
  412. give_item(id, "weapon_flashbang");
  413. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te az Usp-t választottad pisztolyodnak!");
  414. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  415. }
  416. case 2:
  417. {
  418. give_item(id, "weapon_glock18");
  419. give_item(id,"ammo_9mm");
  420. give_item(id,"ammo_9mm");
  421. give_item(id,"ammo_9mm");
  422. give_item(id,"ammo_9mm");
  423. give_item(id,"ammo_9mm");
  424. give_item(id,"ammo_9mm");
  425. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  426. give_item(id, "weapon_flashbang");
  427. give_item(id, "weapon_flashbang");
  428. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te a Glock18-t választottad pisztolyodnak!");
  429. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  430. }
  431. case 3:
  432. {
  433. give_item(id, "weapon_p228");
  434. give_item(id,"ammo_357sig");
  435. give_item(id,"ammo_357sig");
  436. give_item(id,"ammo_357sig");
  437. give_item(id,"ammo_357sig");
  438. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  439. give_item(id, "weapon_flashbang");
  440. give_item(id, "weapon_flashbang");
  441. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te a P228-t választottad pisztolyodnak!");
  442. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  443. }
  444. case 4:
  445. {
  446. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  447. give_item(id,"ammo_57mm");
  448. give_item(id,"ammo_57mm");
  449. give_item(id,"ammo_57mm");
  450. give_item(id,"ammo_57mm");
  451. give_item(id,"ammo_57mm");
  452. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  453. give_item(id, "weapon_flashbang");
  454. give_item(id, "weapon_flashbang");
  455. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te a Fivesen-t választottad pisztolyodnak!");
  456. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  457. }
  458. case 5:
  459. {
  460. give_item(id, "weapon_elite");
  461. give_item(id,"ammo_9mm");
  462. give_item(id,"ammo_9mm");
  463. give_item(id,"ammo_9mm");
  464. give_item(id,"ammo_9mm");
  465. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  466. give_item(id, "weapon_flashbang");
  467. give_item(id, "weapon_flashbang");
  468. ColorChat(id, BLUE, "[]^x04 Te az Elite-t választottad pisztolyodnak!");
  469. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  470. }
  471. }
  472. menu_destroy(menu);
  473. return PLUGIN_HANDLED;
  474. }
  475. stock ham_give_weapon(id,weapon[])
  476. {
  477. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  478.  
  479. new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
  480. if(!pev_valid(wEnt)) return 0;
  481.  
  482. set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
  483. dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
  484.  
  485. if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
  486. {
  487. if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
  488. return 0;
  489. }
  490. ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
  491. return 1;
  492. }
  493. stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
  494. {
  495. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  496.  
  497. new wId = get_weaponid(weapon);
  498. if(!wId) return 0;
  499.  
  500. new wEnt;
  501. while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
  502. if(!wEnt) return 0;
  503.  
  504. if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
  505.  
  506. if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
  507. ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
  508.  
  509. set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
  510. return 1;
  511. }
  512.  
  513.  
  514. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  515. {
  516. new count = 1, players[32]
  517. static msg[191]
  518. vformat(msg, 190, input, 3)
  519.  
  520. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  521. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  522. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  523. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  524. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  525. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  526. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  527. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  528. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  529. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  530. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  531. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  532. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  533. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  534. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  535. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  536. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  537. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  538. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  539. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  540. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  541.  
  542. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  543. {
  544. for (new i = 0; i < count; i++)
  545. {
  546. if (is_user_connected(players[i]))
  547. {
  548. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  549. write_byte(players[i])
  550. write_string(msg)
  551. message_end()
  552. }
  553. }
  554. }
  555. return PLUGIN_HANDLED
  556. }
  557.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kicsit át kellene alakítani
HozzászólásElküldve:2014.02.01. 11:52 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.09.21. 12:03
Hozzászólások:318
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Egyszerübb ha már ezt a fegyver menüt használod!
Ezzel betudod állitani a gránátot is!
CSDM Stílusú Fegyvermenü

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole