hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 10:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 311 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 311 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés választ
HozzászólásElküldve: 2014.02.02. 17:50 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <vault>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Knife Mod"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "spunko"
  10.  
  11. #define TASK_INTERVAL 4.0
  12. #define MAX_HEALTH 255
  13.  
  14. new knife_model[33]
  15. new g_Menu
  16.  
  17. new CVAR_HIGHSPEED
  18. new CVAR_LOWGRAV
  19. new CVAR_NORMGRAV
  20. new CVAR_HEALTH_ADD
  21. new CVAR_HEALTH_MAX
  22.  
  23. public plugin_init() {
  24.  
  25. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  26.  
  27. register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
  28.  
  29. g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
  30. register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
  31.  
  32. register_clcmd("say /knife", "display_knife")
  33.  
  34. CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")
  35. CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
  36. CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")
  37. CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
  38. CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
  39.  
  40. set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
  41. }
  42. public plugin_precache() {
  43. precache_model("models/v_knife.mdl")
  44. precache_model("models/p_knife.mdl")
  45. precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl")
  46. precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl")
  47. precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")
  48. precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")
  49. }
  50.  
  51. public display_knife(id) {
  52. new menuBody[512]
  53. add(menuBody, 511, "\rK\dn\yife \rMo\dd\w^n^n")
  54. add(menuBody, 511, "1. \rGyors \yKes \y[\rN\yE\dW\y]\w^n")
  55. add(menuBody, 511, "2. \rNagy \yUgras \y[\rN\yE\dW\y]\w^n")
  56. add(menuBody, 511, "3. \rAlap \yKes \y[\rN\yE\dW\y]\w^n^n")
  57. add(menuBody, 511, "0. Kilepes^n")
  58.  
  59. new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
  60. show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
  61. }
  62.  
  63. public knifemenu(id, key) {
  64. switch(key)
  65. {
  66. case 0: SetKnife(id , 3)
  67. case 1: SetKnife(id , 2)
  68. case 2: SetKnife(id , 1)
  69. case 3: SetKnife(id , 0)
  70. default: return PLUGIN_HANDLED
  71. }
  72. SaveData(id)
  73. return PLUGIN_HANDLED
  74. }
  75.  
  76. public SetKnife(id , Knife) {
  77. knife_model[id] = Knife
  78.  
  79. new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
  80. if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  81. return PLUGIN_HANDLED
  82.  
  83. new vModel[56],pModel[56]
  84.  
  85. switch(Knife)
  86. {
  87. case 0: {
  88. format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  89. format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
  90. }
  91. case 1: {
  92. format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")
  93. format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")
  94.  
  95. }
  96. case 2: {
  97. format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")
  98. format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")
  99. }
  100. }
  101.  
  102. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  103. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  104.  
  105. return PLUGIN_HANDLED;
  106. }
  107.  
  108. public CurWeapon(id)
  109. {
  110. new Weapon = read_data(2)
  111.  
  112. // Set Knife Model
  113. SetKnife(id, knife_model[id])
  114.  
  115. // Task Options
  116.  
  117. if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)
  118. set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")
  119. else if(task_exists(id))
  120. remove_task(id)
  121.  
  122. // Abilities
  123. set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )
  124.  
  125. new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0
  126. set_user_gravity(id , Gravity)
  127.  
  128. // Speed
  129. new Float:Speed
  130. if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3)
  131. return PLUGIN_CONTINUE
  132. else if(knife_model[id] == 3)
  133. Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED)
  134. else if(knife_model[id] == 4)
  135.  
  136.  
  137. set_user_maxspeed(id, Speed)
  138.  
  139. return PLUGIN_HANDLED
  140.  
  141. }
  142.  
  143. stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
  144. user_silentkill( victim );
  145.  
  146. message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  147. write_byte( killer );
  148. write_byte( victim );
  149. write_byte( headshot );
  150. write_string( weapon );
  151. message_end();
  152.  
  153. new kfrags = get_user_frags( killer );
  154. set_user_frags( killer, kfrags++ );
  155. new vfrags = get_user_frags( victim );
  156. set_user_frags( victim, vfrags++ );
  157.  
  158. return PLUGIN_CONTINUE
  159. }
  160.  
  161.  
  162. public task_healing(id) {
  163. new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)
  164. if (!addhealth)
  165. return
  166.  
  167. new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)
  168. if (maxhealth > MAX_HEALTH) {
  169. set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)
  170. maxhealth = MAX_HEALTH
  171. }
  172.  
  173. new health = get_user_health(id)
  174.  
  175. if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth)) {
  176. set_user_health(id, health + addhealth)
  177. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
  178. show_hudmessage(id,"<<Elet toltodik>>")
  179. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
  180. write_short(1<<10)
  181. write_short(1<<10)
  182. write_short(0x0000)
  183. write_byte(0)
  184. write_byte(200)
  185. write_byte(0)
  186. write_byte(75)
  187. message_end()
  188. }
  189.  
  190. else {
  191. if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))
  192. remove_task(id)
  193. }
  194. }
  195.  
  196. public client_disconnect(id) {
  197. if(task_exists(id)) remove_task(id)
  198. }
  199.  
  200.  
  201. public kmodmsg() {
  202.  
  203. client_print(0,print_chat,"[PlayNow DeathRun#] irj /knife hogy valasz a kesek kozul")
  204. }
  205.  
  206. public client_authorized(id)
  207. {
  208. LoadData(id)
  209. }
  210.  
  211. SaveData(id)
  212. {
  213.  
  214. new authid[32]
  215. get_user_authid(id, authid, 31)
  216.  
  217. new vaultkey[64]
  218. new vaultdata[64]
  219.  
  220. format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  221. format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  222. set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  223. }
  224.  
  225. LoadData(id)
  226. {
  227. new authid[32]
  228. get_user_authid(id,authid,31)
  229.  
  230. new vaultkey[64], vaultdata[64]
  231.  
  232. format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  233. get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  234. knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  235.  
  236. }
  237. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  238. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  239. */



Valaki ezt megcsinálná hogy ne tünjön el az egyik kés meg hogy ha a gyorsra megyek akkor a nagy ugró jön be

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés választ
HozzászólásElküldve: 2014.02.02. 18:13 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.06. 18:38
Hozzászólások: 229
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Tessék itt van: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=378952 nekem ez működik


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés választ
HozzászólásElküldve: 2014.02.02. 18:30 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
Máskor figyelj, hogy hova nyitod a témát.
Áthelyezve.

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole