hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 21:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 415 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 415 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer (itemek kivétele)
HozzászólásElküldve: 2014.02.21. 15:34 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.11. 13:58
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Üdv!Valaki átírná nekem ezt a pontrendszert úgy,hogy a halhatatlanság,láthatatlanság és az 1hit kill ne legyen benne?Az összes többi maradhat!Köszi! :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25. GRANATPACK,
  26. SEBESSEG,
  27. UJRAELEDES,
  28. SURFPACK,
  29. LATHATATLAN,
  30. OTSZAZHP,
  31. ONEHIT,
  32. HALHATATLAN,
  33. FULLPENZ,
  34. MAGOZOTE,
  35. MAGOZOCT,
  36. AWP
  37. };
  38. new cvar_bolt[shopitems]
  39.  
  40. new bool:activ_sebesseg[33]
  41. new bool:activ_lathatatlan[33]
  42. new bool:activ_onehit[33]
  43. new bool:activ_halhatatlan[33]
  44.  
  45. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  46. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  47. {
  48. "",
  49. "\yGranatok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  50. "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  51. "\yUjraeledes \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont",
  52. "\ySurf Felszereles \w(ShotGun,Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
  53. "\yLathatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  54. "\y+500 HP \r|%d| Pont",
  55. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  56. "\yHalhatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  57. "\y16000$ \r|%d| Pont",
  58. "\yTE Magozo \r|%d| Pont",
  59. "\yCT Magozo \r|%d| Pont",
  60. "\yAWP \r|%d| Pont"
  61. };
  62. public plugin_init() {
  63.  
  64. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  66.  
  67. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  68. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  69.  
  70. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  71. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  72. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  73.  
  74. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  75. register_clcmd("say /adas", "adas")
  76. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  77.  
  78. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  79. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  80.  
  81. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  82. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  83.  
  84. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  85. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  86. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "80")
  87. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  88. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "500")
  89. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  90. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  91. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "750")
  92. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  93. cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_10", "680")
  94. cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_11", "680")
  95. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_12", "200")
  96.  
  97. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  98.  
  99. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  100. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  101. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  102. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  103. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  104. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  105. new itemszam = (_:shopitems)
  106. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  107. {
  108. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  109. }
  110. }
  111. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  112. {
  113. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  114. return PLUGIN_CONTINUE;
  115.  
  116. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  117. {
  118. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  119. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  120. }
  121. else
  122. {
  123. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  124. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  125. }
  126. return PLUGIN_CONTINUE
  127. }
  128. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  129. {
  130. if(activ_onehit[attacker])
  131. {
  132. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  133. }
  134. if(activ_halhatatlan[victim])
  135. {
  136. return HAM_SUPERCEDE
  137. }
  138. return HAM_IGNORED
  139. }
  140. public fw_player_spawn(id)
  141. {
  142. activ_halhatatlan[id] = false
  143. activ_onehit[id] = false
  144. activ_sebesseg[id] = false
  145. }
  146. public fw_player_spawn_post(id)
  147. {
  148. if(activ_lathatatlan[id])
  149. {
  150. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  151. activ_lathatatlan[id] = false
  152. }
  153. }
  154. public Event_Change_Weapon(id)
  155. {
  156. if(activ_sebesseg[id])
  157. {
  158. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  159. }
  160. return PLUGIN_CONTINUE
  161. }
  162. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  163. {
  164. static Item[64]
  165.  
  166. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  167. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  168.  
  169. new szTempid[10]
  170.  
  171. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  172. {
  173. num_to_str(i, szTempid, 9)
  174. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  175. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  176. }
  177. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  178. menu_display(id, Menu)
  179.  
  180. return PLUGIN_HANDLED
  181. }
  182. public Shoph(id, menu, item)
  183. {
  184. if( item == MENU_EXIT )
  185. {
  186. menu_destroy(menu)
  187. return PLUGIN_HANDLED
  188. }
  189. new data[6], iName[64]
  190. new access, callback
  191. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  192.  
  193. new key = str_to_num(data)
  194. new elo = is_user_alive(id)
  195. new ar[_:shopitems+1]
  196. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  197. {
  198. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  199. }
  200.  
  201. switch(key)
  202. {
  203. case 1:
  204. {
  205. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  206. {
  207. pontok[id] -= ar[key]
  208. give_item(id, "weapon_flashbang")
  209. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  210. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  211. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  212. }
  213. else
  214. {
  215. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  216. }
  217. }
  218. case 2:
  219. {
  220. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  221. {
  222. pontok[id] -= ar[key]
  223. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  224. activ_sebesseg[id] = true
  225. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!")
  226. }
  227. else
  228. {
  229. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  230. }
  231. }
  232. case 3:
  233. {
  234. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  235. {
  236. pontok[id] -= ar[key]
  237. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  238. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Ujraeledtel!")
  239. }
  240. else if(elo)
  241. {
  242. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Elok nem hasznalhatjak!")
  243. }
  244. else
  245. {
  246. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  247. }
  248. }
  249. case 4:
  250. {
  251. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  252. {
  253. pontok[id] -= ar[key];
  254. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  255. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  256. give_item(id, "weapon_flashbang")
  257. give_item(id, "weapon_flashbang")
  258.  
  259. give_item(id, "weapon_knife")
  260. give_item(id, "weapon_deagle")
  261. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  262. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Surf Felszerelest!")
  263. }
  264. else
  265. {
  266. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  267. }
  268. }
  269. case 5:
  270. {
  271. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  272. {
  273. pontok[id] -= ar[key]
  274. activ_lathatatlan[id] = true
  275. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  276. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a lathatatlansagot!")
  277. }
  278. else
  279. {
  280. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  281. }
  282. }
  283. case 6:
  284. {
  285. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  286. {
  287. pontok[id] -= ar[key]
  288. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  289. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  290. }
  291. else
  292. {
  293. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  294. }
  295. }
  296. case 7:
  297. {
  298. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  299. {
  300. pontok[id] -= ar[key]
  301. activ_onehit[id] = true
  302. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  303. }
  304. else
  305. {
  306. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  307. }
  308. }
  309. case 8:
  310. {
  311. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  312. {
  313. pontok[id] -= ar[key]
  314. activ_halhatatlan[id] = true
  315. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a halhatatlansagot!")
  316. }
  317. else
  318. {
  319. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  320. }
  321. }
  322. case 9:
  323. {
  324. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  325. {
  326. pontok[id] -= ar[key]
  327. cs_set_user_money(id, 16000)
  328. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a penzt!")
  329. }
  330. else
  331. {
  332. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  333. }
  334. }
  335. case 10:
  336. {
  337. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  338. {
  339. pontok[id] -= ar[key]
  340. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  341. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  342. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  343. }
  344. else
  345. {
  346. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  347. }
  348. }
  349. case 11:
  350. {
  351. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  352. {
  353. pontok[id] -= ar[key];
  354. give_item(id, "weapon_sg550")
  355. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  356. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  357. }
  358. else
  359. {
  360. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  361. }
  362. }
  363. case 12:
  364. {
  365. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  366. {
  367. pontok[id] -= ar[key];
  368. give_item(id, "weapon_awp");
  369. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  370. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az awpt!")
  371. }
  372. else
  373. {
  374. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  375. }
  376. }
  377. }
  378. menu_destroy(menu)
  379. return PLUGIN_HANDLED
  380. }
  381.  
  382. public mentes(id)
  383. {
  384. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  385.  
  386. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  387. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  388.  
  389. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  390. return PLUGIN_CONTINUE
  391. }
  392. public betoltes(id)
  393. {
  394. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  395.  
  396. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  397.  
  398. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  399.  
  400. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  401. return PLUGIN_CONTINUE;
  402. }
  403. public client_disconnect(id)
  404. {
  405. mentes(id);
  406. remove_task(id);
  407. pontok[id] = 0;
  408. activ_halhatatlan[id] = false
  409. activ_lathatatlan[id] = false
  410. activ_onehit[id] = false
  411. activ_sebesseg[id] = false
  412. }
  413.  
  414. public client_connect(id)
  415. {
  416. get_user_name(id, name[id], 31)
  417. betoltes(id);
  418. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  419. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  420. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  421. }
  422. public adas(id)
  423. {
  424. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  425. {
  426. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  427. new players[32], pnum, tempid
  428. new szName[32], szTempid[10]
  429. get_players(players, pnum)
  430. for( new i; i<pnum; i++ )
  431. {
  432. tempid = players[i];
  433. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  434. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  435. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  436.  
  437. }
  438. menu_display(id, menu, 0)
  439. }
  440. else
  441. {
  442. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  443.  
  444. }
  445. }
  446. public menu_handler(id, menu, item)
  447. {
  448. if( item == MENU_EXIT )
  449. {
  450. menu_destroy(menu);
  451. return PLUGIN_HANDLED;
  452. }
  453.  
  454. new data[6], szName[64];
  455. new access, callback;
  456. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  457.  
  458. new tempid = str_to_num(data);
  459.  
  460. if( is_user_alive(tempid) )
  461. {
  462. pontok[tempid] += 10
  463. }
  464. client_cmd(id,"pont_adas")
  465. menu_destroy(menu);
  466. return PLUGIN_HANDLED;
  467. }
  468. public ajandek_1(id)
  469. {
  470. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  471. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  472. pontok[id] += penz;
  473. }
  474. public ajandek_2(id)
  475. {
  476. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  477. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  478. pontok[id] += penz;
  479. }
  480. public ajandek_3(id)
  481. {
  482. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  483. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  484. pontok[id] += penz;
  485. }
  486.  
  487. public hud()
  488. {
  489. admin = 0;
  490. new players[32], pnum, tempid
  491. get_players(players, pnum, "c")
  492.  
  493. for( new i; i<pnum; i++ )
  494. {
  495. tempid = players[i]
  496. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  497. {
  498. admin++;
  499. }
  500.  
  501. }
  502. for( new i; i<pnum; i++ )
  503. {
  504. tempid = players[i]
  505. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  506. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  507. }
  508. }
  509.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer (itemek kivétele)
HozzászólásElküldve: 2014.02.21. 15:47 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Tessék Teszt nem volt! :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25. GRANATPACK,
  26. SEBESSEG,
  27. UJRAELEDES,
  28. SURFPACK,
  29. OTSZAZHP,
  30. FULLPENZ,
  31. MAGOZOTE,
  32. MAGOZOCT,
  33. AWP
  34. };
  35. new cvar_bolt[shopitems]
  36.  
  37. new bool:activ_sebesseg[33]
  38.  
  39. #define MAX_SHOP_ITEM 9
  40. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  41. {
  42. "",
  43. "\yGranatok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  44. "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  45. "\yUjraeledes \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont",
  46. "\ySurf Felszereles \w(ShotGun,Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
  47. "\y+500 HP \r|%d| Pont",
  48. "\y16000$ \r|%d| Pont",
  49. "\yTE Magozo \r|%d| Pont",
  50. "\yCT Magozo \r|%d| Pont",
  51. "\yAWP \r|%d| Pont"
  52. };
  53. public plugin_init() {
  54.  
  55. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  56. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  57.  
  58. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  59. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  60.  
  61. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  62. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  63. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  64.  
  65. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  66. register_clcmd("say /adas", "adas")
  67. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  68.  
  69. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  70. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  71.  
  72. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  73. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  74.  
  75. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  76. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  77. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "80")
  78. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  79. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_5", "360")
  80. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_6", "50")
  81. cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_7", "680")
  82. cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_8", "680")
  83. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_9", "200")
  84.  
  85. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  86.  
  87. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  88. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  89. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  90. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  91. new itemszam = (_:shopitems)
  92. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  93. {
  94. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  95. }
  96. }
  97. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  98. {
  99. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  100. return PLUGIN_CONTINUE;
  101.  
  102. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  103. {
  104. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  105. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  106. }
  107. else
  108. {
  109. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  110. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  111. }
  112. return PLUGIN_CONTINUE
  113. }
  114. public fw_player_spawn(id)
  115. {
  116. activ_sebesseg[id] = false
  117. }
  118. public Event_Change_Weapon(id)
  119. {
  120. if(activ_sebesseg[id])
  121. {
  122. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  123. }
  124. return PLUGIN_CONTINUE
  125. }
  126. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  127. {
  128. static Item[64]
  129.  
  130. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  131. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  132.  
  133. new szTempid[10]
  134.  
  135. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  136. {
  137. num_to_str(i, szTempid, 9)
  138. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  139. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  140. }
  141. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  142. menu_display(id, Menu)
  143.  
  144. return PLUGIN_HANDLED
  145. }
  146. public Shoph(id, menu, item)
  147. {
  148. if( item == MENU_EXIT )
  149. {
  150. menu_destroy(menu)
  151. return PLUGIN_HANDLED
  152. }
  153. new data[6], iName[64]
  154. new access, callback
  155. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  156.  
  157. new key = str_to_num(data)
  158. new elo = is_user_alive(id)
  159. new ar[_:shopitems+1]
  160. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  161. {
  162. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  163. }
  164.  
  165. switch(key)
  166. {
  167. case 1:
  168. {
  169. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  170. {
  171. pontok[id] -= ar[key]
  172. give_item(id, "weapon_flashbang")
  173. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  174. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  175. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  176. }
  177. else
  178. {
  179. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  180. }
  181. }
  182. case 2:
  183. {
  184. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  185. {
  186. pontok[id] -= ar[key]
  187. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  188. activ_sebesseg[id] = true
  189. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!")
  190. }
  191. else
  192. {
  193. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  194. }
  195. }
  196. case 3:
  197. {
  198. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  199. {
  200. pontok[id] -= ar[key]
  201. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  202. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Ujraeledtel!")
  203. }
  204. else if(elo)
  205. {
  206. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Elok nem hasznalhatjak!")
  207. }
  208. else
  209. {
  210. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  211. }
  212. }
  213. case 4:
  214. {
  215. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  216. {
  217. pontok[id] -= ar[key];
  218. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  219. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  220. give_item(id, "weapon_flashbang")
  221. give_item(id, "weapon_flashbang")
  222.  
  223. give_item(id, "weapon_knife")
  224. give_item(id, "weapon_deagle")
  225. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  226. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Surf Felszerelest!")
  227. }
  228. else
  229. {
  230. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  231. }
  232. }
  233. case 5:
  234. {
  235. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  236. {
  237. pontok[id] -= ar[key]
  238. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  239. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  240. }
  241. else
  242. {
  243. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  244. }
  245. }
  246. case 6:
  247. {
  248. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  249. {
  250. pontok[id] -= ar[key]
  251. cs_set_user_money(id, 16000)
  252. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a penzt!")
  253. }
  254. else
  255. {
  256. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  257. }
  258. }
  259. case 7:
  260. {
  261. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  262. {
  263. pontok[id] -= ar[key]
  264. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  265. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  266. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  267. }
  268. else
  269. {
  270. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  271. }
  272. }
  273. case 8:
  274. {
  275. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  276. {
  277. pontok[id] -= ar[key];
  278. give_item(id, "weapon_sg550")
  279. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  280. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  281. }
  282. else
  283. {
  284. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  285. }
  286. }
  287. case 9:
  288. {
  289. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  290. {
  291. pontok[id] -= ar[key];
  292. give_item(id, "weapon_awp");
  293. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  294. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az awpt!")
  295. }
  296. else
  297. {
  298. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  299. }
  300. }
  301. }
  302. menu_destroy(menu)
  303. return PLUGIN_HANDLED
  304. }
  305.  
  306. public mentes(id)
  307. {
  308. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  309.  
  310. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  311. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  312.  
  313. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  314. return PLUGIN_CONTINUE
  315. }
  316. public betoltes(id)
  317. {
  318. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  319.  
  320. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  321.  
  322. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  323.  
  324. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  325. return PLUGIN_CONTINUE;
  326. }
  327. public client_disconnect(id)
  328. {
  329. mentes(id);
  330. remove_task(id);
  331. pontok[id] = 0;
  332. activ_sebesseg[id] = false
  333. }
  334.  
  335. public client_connect(id)
  336. {
  337. get_user_name(id, name[id], 31)
  338. betoltes(id);
  339. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  340. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  341. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  342. }
  343. public adas(id)
  344. {
  345. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  346. {
  347. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  348. new players[32], pnum, tempid
  349. new szName[32], szTempid[10]
  350. get_players(players, pnum)
  351. for( new i; i<pnum; i++ )
  352. {
  353. tempid = players[i];
  354. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  355. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  356. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  357.  
  358. }
  359. menu_display(id, menu, 0)
  360. }
  361. else
  362. {
  363. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  364.  
  365. }
  366. }
  367. public menu_handler(id, menu, item)
  368. {
  369. if( item == MENU_EXIT )
  370. {
  371. menu_destroy(menu);
  372. return PLUGIN_HANDLED;
  373. }
  374.  
  375. new data[6], szName[64];
  376. new access, callback;
  377. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  378.  
  379. new tempid = str_to_num(data);
  380.  
  381. if( is_user_alive(tempid) )
  382. {
  383. pontok[tempid] += 10
  384. }
  385. client_cmd(id,"pont_adas")
  386. menu_destroy(menu);
  387. return PLUGIN_HANDLED;
  388. }
  389. public ajandek_1(id)
  390. {
  391. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  392. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  393. pontok[id] += penz;
  394. }
  395. public ajandek_2(id)
  396. {
  397. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  398. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  399. pontok[id] += penz;
  400. }
  401. public ajandek_3(id)
  402. {
  403. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  404. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  405. pontok[id] += penz;
  406. }
  407.  
  408. public hud()
  409. {
  410. admin = 0;
  411. new players[32], pnum, tempid
  412. get_players(players, pnum, "c")
  413.  
  414. for( new i; i<pnum; i++ )
  415. {
  416. tempid = players[i]
  417. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  418. {
  419. admin++;
  420. }
  421.  
  422. }
  423. for( new i; i<pnum; i++ )
  424. {
  425. tempid = players[i]
  426. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  427. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  428. }
  429. }
  430.  

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole