hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.10. 02:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 620 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 620 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyvermenü számok
HozzászólásElküldve: 2014.03.24. 16:01 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Azt hogy lehet megoldani hogy amikor kiirja a fegyvereket akkor a számokat fehéren írja?
PL:
1.M4A1

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN ""
  8. #define VERSION "3.0"
  9. #define AUTHOR ""
  10.  
  11. new gWPCT;
  12. new gWPTE;
  13. new players[32]
  14. new numct
  15. new numt
  16.  
  17. new const priwpns[][] = {
  18. "weapon_shield",
  19. "weapon_scout",
  20. "weapon_xm1014",
  21. "weapon_mac10",
  22. "weapon_aug",
  23. "weapon_ump45",
  24. "weapon_sg550",
  25. "weapon_galil",
  26. "weapon_famas",
  27. "weapon_awp",
  28. "weapon_mp5navy",
  29. "weapon_m249",
  30. "weapon_m3",
  31. "weapon_m4a1",
  32. "weapon_tmp",
  33. "weapon_g3sg1",
  34. "weapon_sg552",
  35. "weapon_ak47",
  36. "weapon_p90"
  37. }
  38.  
  39. new const secwpns[][] = {
  40. "weapon_p228",
  41. "weapon_elite",
  42. "weapon_fiveseven",
  43. "weapon_usp",
  44. "weapon_glock18",
  45. "weapon_deagle"
  46. }
  47.  
  48.  
  49. public plugin_init()
  50. {
  51. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  52. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  53. register_clcmd("say /guns", "parancsok");
  54. register_clcmd("say guns", "parancsok");
  55. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  56. }
  57.  
  58. public logevent_end()
  59. {
  60. gWPCT = 0;
  61. gWPTE = 0;
  62. }
  63.  
  64. public parancsok(id)
  65. {
  66. set_user_health(id, get_user_health(id)-30)
  67.  
  68. ColorChat(id, RED, "^x04Levettem ^x03[30hp]-t /guns vagy guns ^x04parancs miatt!")
  69. {
  70. Fegyvermenu(id);
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public JatekosEledes(id)
  75. {
  76. if( is_user_alive(id) )
  77. {
  78. Fegyvermenu(id);
  79. }
  80. }
  81.  
  82.  
  83. public Fegyvermenu(id)
  84. {
  85. get_players(players, numct, "ae", "CT")
  86. get_players(players, numt, "ae", "TERRORIST")
  87. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  88. strip_user_weapons(id);
  89. new iMenu = menu_create("\rValassz!!", "MainMenu_Handle");
  90.  
  91. menu_additem(iMenu, "\rM4A1 \wCsomag.", "1");
  92. menu_additem(iMenu, "\rAK47 \wCsomag.", "2");
  93. menu_additem(iMenu, "\rAWP \wCsomag \d[\relső \y2 \rembernek\d]", "3");
  94. menu_additem(iMenu, "\rScout \wCsomag.", "4");
  95. menu_additem(iMenu, "\rFAMAS \wCsomag.", "5");
  96. menu_additem(iMenu, "\rShoti \wCsomag.", "6");
  97. menu_additem(iMenu, "\rAug \wCsomag.", "7");
  98. menu_additem(iMenu, "\rSMG \wCsomag.", "8");
  99. menu_additem(iMenu, "\rGalil \wCsomag.", "9");
  100. menu_additem(iMenu, "\rM249 \wCsomag.", "10");
  101.  
  102. menu_display(id, iMenu);
  103. }
  104.  
  105. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  106. {
  107. if( iItem == MENU_EXIT )
  108. {
  109. menu_destroy(iMenu);
  110. return PLUGIN_HANDLED;
  111. }
  112.  
  113. new iAccess, iCallback, szData[5];
  114. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  115. drop_pri(id)
  116. drop_sec(id)
  117. switch( str_to_num(szData) )
  118. {
  119.  
  120. case 1:
  121. {
  122.  
  123.  
  124. give_item(id, "weapon_knife")
  125. give_item(id, "weapon_m4a1")
  126. give_item(id, "weapon_deagle")
  127. give_item(id, "weapon_usp")
  128. give_player_grenades(id);
  129. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  130. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  131. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100);
  132.  
  133. ColorChat(id, RED, " ^4M4A1 csomagot kaptál!")
  134. }
  135.  
  136. case 2:
  137. {
  138. give_item(id, "weapon_knife")
  139. give_item(id, "weapon_ak47")
  140. give_item(id, "weapon_deagle")
  141. give_item(id, "weapon_usp")
  142. give_player_grenades(id);
  143. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  144. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  145. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100);
  146.  
  147. ColorChat(id, RED, " ^4AK47 csomagot kaptál!");
  148.  
  149. }
  150.  
  151. case 3:
  152. {
  153. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  154. if(numct >= 4 && numt >= 4)
  155. {
  156. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  157. {
  158. if(gWPCT < 2)
  159. {
  160. give_item(id, "weapon_awp")
  161. give_item(id, "weapon_deagle")
  162. give_item(id, "weapon_usp")
  163. give_player_grenades(id);
  164. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  165. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  166. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100);
  167. ColorChat(id, RED, " ^4AWP csomagot kaptál!");
  168. gWPCT++
  169. }
  170. else
  171. {
  172. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  173. Fegyvermenu(id);
  174. }
  175. }
  176. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  177. {
  178. if(gWPTE < 2)
  179. {
  180. give_item(id, "weapon_awp")
  181. give_item(id, "weapon_deagle")
  182. give_item(id, "weapon_usp")
  183. give_player_grenades(id);
  184. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  185. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  186. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100);
  187. ColorChat(id, RED, " ^4AWP csomagot kaptál!");
  188. gWPTE++
  189. }
  190. else
  191. {
  192. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  193. }
  194. }
  195. }
  196. else
  197. {
  198. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 így nem használhatod az AWP-t!")
  199. Fegyvermenu(id)
  200. }
  201.  
  202. }
  203.  
  204. case 4:
  205. {
  206. give_item(id, "weapon_knife")
  207. give_item(id, "weapon_scout")
  208. give_item(id, "weapon_deagle")
  209. give_item(id, "weapon_usp")
  210. give_player_grenades(id);
  211. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,90)
  212. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  213. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100);
  214.  
  215.  
  216. ColorChat(id, RED, " ^4Scout csomagot kaptál!");
  217. }
  218.  
  219. case 5:
  220. {
  221. give_item(id, "weapon_knife")
  222. give_item(id, "weapon_famas")
  223. give_item(id, "weapon_deagle")
  224. give_item(id, "weapon_usp")
  225. give_player_grenades(id);
  226. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  227. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  228. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100);
  229.  
  230.  
  231. ColorChat(id, RED, " ^4Famas csomagot kaptál!");
  232. }
  233.  
  234. case 6:
  235. {
  236. give_item(id, "weapon_knife")
  237. give_item(id, "weapon_m3")
  238. give_item(id, "weapon_deagle")
  239. give_item(id, "weapon_usp")
  240. give_player_grenades(id);
  241. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,32)
  242. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  243. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100);
  244.  
  245.  
  246. ColorChat(id, RED, " ^4Shoti csomagot kaptál!");
  247. }
  248.  
  249. case 7:
  250. {
  251. give_item(id, "weapon_knife")
  252. give_item(id, "weapon_aug")
  253. give_item(id, "weapon_deagle")
  254. give_item(id, "weapon_usp")
  255. give_player_grenades(id);
  256. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90)
  257. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  258. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100);
  259. ColorChat(id, RED, " ^4Aug csomagot kaptál!");
  260. }
  261.  
  262. case 8:
  263. {
  264. give_item(id, "weapon_knife")
  265. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  266. give_item(id, "weapon_deagle")
  267. give_item(id, "weapon_usp")
  268. give_player_grenades(id);
  269. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,120)
  270. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  271. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100);
  272.  
  273. ColorChat(id, RED, " ^4SMG csomagot kaptál!");
  274. }
  275.  
  276. case 9:
  277. {
  278. give_item(id, "weapon_knife")
  279. give_item(id, "weapon_galil")
  280. give_item(id, "weapon_deagle")
  281. give_item(id, "weapon_usp")
  282. give_player_grenades(id);
  283. cs_set_user_bpammo(id,CSW_GALIL,90)
  284. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  285. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100);
  286.  
  287.  
  288. ColorChat(id, RED, " ^4Galil csomagot kaptál!");
  289. }
  290.  
  291. case 10:
  292. {
  293. give_item(id, "weapon_knife")
  294. give_item(id, "weapon_m249")
  295. give_item(id, "weapon_deagle")
  296. give_item(id, "weapon_usp")
  297. give_player_grenades(id);
  298. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  299. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  300. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100);
  301.  
  302.  
  303. ColorChat(id, RED, " ^4MachineGun csomagot kaptál!");
  304.  
  305. }
  306.  
  307. return PLUGIN_HANDLED;
  308. }
  309.  
  310.  
  311. stock give_player_grenades(index)
  312. {
  313. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  314. give_item(index, "weapon_flashbang");
  315. give_item(index, "weapon_flashbang");
  316. give_item(index, "item_thighpack");
  317. give_item(index, "item_assaultsuit");
  318. }
  319.  
  320. stock drop_pri(id)
  321. {
  322. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  323. {
  324. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  325. }
  326. }
  327.  
  328. stock drop_sec(id)
  329. {
  330. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  331. {
  332. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  333. }
  334. }
  335.  
  336. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  337. {
  338. new count = 1, players[32]
  339. static msg[191]
  340. vformat(msg, 190, input, 3)
  341.  
  342. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  343. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  344. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  345. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  346. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  347. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  348. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  349. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  350. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  351. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  352. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  353. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  354. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  355. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  356. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  357. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  358. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  359. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  360. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  361. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  362. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  363.  
  364. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  365. {
  366. for (new i = 0; i < count; i++)
  367. {
  368. if (is_user_connected(players[i]))
  369. {
  370. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  371. write_byte(players[i])
  372. write_string(msg)
  373. message_end()
  374. }
  375. }
  376. }
  377. return PLUGIN_HANDLED
  378. }
  379.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü számok
HozzászólásElküldve: 2014.03.30. 14:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Számokat?
Azt hogy érted?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü számok
HozzászólásElküldve: 2014.03.30. 15:23 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
91. sortól a 100. sorig tart a menü
Mint látod vannak benne ilyenek: \r, \w stb...
Ezek a szinek, az utánuk lévő szöveg olyan színű lesz Pl.: \wCsomag Ez fehéren írja ki a Csomag szót
\r = red
\w = white
\y = yellow stb...

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenü számok
HozzászólásElküldve: 2014.03.30. 18:16 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2009.12.26. 15:48
Hozzászólások: 25
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ezt tedd be a menu_create után:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. menu_setprop(iMenu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\w");


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole