Hello.Valaki tudna nekem csinálni egy rangrendszert? Lényege: 10-szint van,ezt a 10 szintet öléssel lehetne elérni pl:100alatt BOT 100fölött-200ig KEzdo..stb 1000-ig Szintekhez kapcsolódna egy külön dolog pl: minél több szintet lépsz annál több a hpd pl:2szinten vagy akkor van 120hpd(ugyebár 20-at kaptál +-ba)(Minden szint növekedésnél +10hp) Az Adminnak alapból van 150hpja,de ő nem tud szintet lépni tehát ő ugymond "mentesül" ez allol Bal oldalt a képernyőn kiirja h milyen szinten van PL: 2.Szintű vagy[Kezdő] 3szinthez kell:58ölés
1.Szint Bot :100 ölés alatt 2.szint Kezdő 101-200 ölés között, neki van alapból 120hpja 3.Szint Haladó 201-300 ölés között, neki van alapból 130hpja 4.Szint Félprofi 301-400 ölés között,neki van alapból 140hpja 5.szint Profi 401-500 ölés között,neki van alapból 150hp-ja +1deagle 6.szint Tanítvány 501-600 ölés között,neki van alapból 160hp-ja +1deagle 7.szint Tanár 601-700 ölés között,neki van alapból 170hpja, +1deagle,+2flash 8.szint Mester 701-800 ölés között,neki van alapból 180hpja, +1deagle,+2flash 9.szint Isten 801-900 ölés között ,neki van alapból 190hpja, +1deagle,+2flash,+1heg 10.szint Legyőzhetetlen 901-1000 ölés között ,neki van alapból 190hpja, +1deagle,+2flash,+1heg,és 3ugrása.
Bal oldalt a képernyőn Kiírja a szintjét és hogy hány ölés kell a következőhözz
A Szintet névre mentené és mondjuk a configs mappába lenne egy txt.-t amiben benne van a játékos neve
Valaki ki tudná javítani??
Hello. valaki segítene ezt javítani? 1.Nem kezd az admin 150hpval 2.Nem írja ki bal oldalt h milyen a szintje illetve h mennyi kell a következzőhözz
Plugin lényege: -Admin 150hpval kezd -Különböző szintek vannak amin különbözőek a életek,illetve amit kap a játékos -Bal oldalt kiírja h hanyas szinten van és mennyi öléskell a következőhöz
#include < amxmodx > #include < fun > #include < cstrike > new kill[33],level[33] #define ADMIN_FLAG ADMIN_KICK new szintleiras[64][33] new const LEVEL_KILL[] = { 0,101,201,301,401,501,601,701,801,901 } public client_PreThink( id ) { new KELL = LEVEL_KILL[level[id]+1] - kill[id] new KOVETKEZO_SZINT = level[id] += 1 set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "%d Szintű vagy [%s]^n%d Szinthez kell: %d ölĂ©s",level[ id ],szintleiras[ id ],KOVETKEZO_SZINT,KELL) } public plugin_init() { register_plugin("Level HP system", "1.0.0", "SN") register_event("DeathMsg","edeath","a") } public edeath( id ) { id = read_data(1) if(get_user_flags( id ) != ADMIN_FLAG ) { kill[ id ] += 1 while( kill[ id ] >= LEVEL_KILL[ level[ id ] ] ) { level[ id ] += 1 set_hudmessage(85, 255, 212, 0.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "Szintet lĂ©ptĂ©l!Gratulálunk!!") } } } public client_spawn( id ) { if(get_user_flags( id ) == ADMIN_FLAG ) { set_user_health(id,150) return PLUGIN_CONTINUE } if( level[ id ] == 1) szintleiras[ id ] = "Bot" if( level[ id ] == 2 ) { set_user_health( id , 120 ) szintleiras[id] = "KezdĹ‘" } if( level[ id ] == 3 ) { set_user_health( id , 130) szintleiras[id] = "HaladĂł" } if( level[ id ] == 4 ) { set_user_health( id , 140) szintleiras[id] = "FĂ©lprofi" } if( level[ id ] == 5 ) { set_user_health( id , 150) szintleiras[id] = "Profi" give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32) } if( level[ id ] == 6 ) { set_user_health( id , 160) szintleiras[ id ] = "TanĂtvány" give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32) } if( level[ id ] == 7 ) { set_user_health( id , 170) szintleiras[ id ] = "Tanár" give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32) give_item(id, "weapon_flashbang") cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,2) } if( level[ id ] == 8 ) { set_user_health( id , 180) szintleiras[ id ] = "Mester" give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32) give_item(id, "weapon_flashbang") cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,2) } if( level[ id ] == 9 ) { set_user_health( id , 190) szintleiras[ id ] = "Isten" give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32) give_item(id, "weapon_flashbang") cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,2) give_item(id, "weapon_hegrenade") } if( level[ id ] == 10 ) { set_user_health( id , 190) szintleiras[ id ] = "Legyözhetetlen" give_item(id, "weapon_deagle") cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32) give_item(id, "weapon_flashbang") cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,2) give_item(id, "weapon_hegrenade") } return PLUGIN_CONTINUE } stock print_color(const id, const input[], any:...) { new count = 1, players[32] static msg[191] vformat(msg, 190, input, 3) replace_all(msg, 190, "!g", "^4") replace_all(msg, 190, "!y", "^1") replace_all(msg, 190, "!t", "^3") replace_all(msg, 190, "á", "á") replace_all(msg, 190, "é", "Ă©") replace_all(msg, 190, "í", "Ă") replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł") replace_all(msg, 190, "ö", "ö") replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘") replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş") replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ") replace_all(msg, 190, "ű", "ű") replace_all(msg, 190, "Á", "Ă") replace_all(msg, 190, "É", "É") replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ") replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“") replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–") replace_all(msg, 190, "Ő", "Ĺ") replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš") replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś") replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű") if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch") { for (new i = 0; i < count; i++) { if (is_user_connected(players[i])) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]) write_byte(players[i]) write_string(msg) message_end() } } } return PLUGIN_HANDLED }
|