hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 21:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 453 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 452 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ultimate mp3-al
HozzászólásElküldve: 2014.05.18. 01:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Hali
Ebbe a pluginba:http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=12704
Alapbol wav-ot jatszik le pl:headshot.wav
Na nekem mind ezekbol .mp3 van
Ha konvertalom,7.8mb ra jon ki ami nagyon sok ido lenne letolteni
Ezert szeretnem ha le tudna jatszani az mp3-kat
Remelem megoldhato
Jar egy pacsi erte! :)

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate mp3-al
HozzászólásElküldve: 2014.05.18. 09:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
azért lesznek olyan nagy méretűek a hangok, mert a bitsűrűsége túlságosan magas, 1500 körül van
azt csökkentsd le, 128-ra az még egész tűrhető hangzás játékban, akkor már jóval kevesebbet fog foglalni, úgy próbáld meg
vagy 64 ultimate hangoknál számomra legalábbis bőven megfelel ez a bitsűrűség

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate mp3-al
HozzászólásElküldve: 2014.05.18. 09:42 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
És hogyan kell változtatni a bit sűrűséget?

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate mp3-al
HozzászólásElküldve: 2014.05.18. 11:16 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
egy jó konvertálóval

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate mp3-al
HozzászólásElküldve: 2014.05.18. 11:30 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék az elérési út ugyan azt maradt csak most most mp3 at játszik le.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /********************************************************************************
  2. * AMX Mod X script.
  3. *
  4. * Ultimate Sounds (Ultimate_Sounds.sma)
  5. * Copyright (C) 2006-2008 Bmann_420 / Dizzy / Hoboman
  6. *
  7. * This program is free software; you can redistribute it and/or
  8. * modify it under the terms of the GNU General Public License
  9. * as published by the Free Software Foundation; either version 2
  10. * of the License, or (at your option) any later version.
  11. *
  12. * This program is distributed in the hope that it will be useful,
  13. * but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
  14. * MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
  15. * GNU General Public License for more details.
  16. *
  17. * You should have received a copy of the GNU General Public License
  18. * along with this program; if not, write to the Free Software
  19. * Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330, Boston, MA 02111-1307, USA.
  20. *
  21. * In addition, as a special exception, the author gives permission to
  22. * link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
  23. * Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
  24. * L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
  25. * respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
  26. * from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
  27. * to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
  28. * you do not wish to do so, delete this exception statement from your
  29. * version.
  30. *
  31. *********************************************************************************
  32. *
  33. * AMXX Ultimate Sounds Vers. 1.7
  34. * Last Update: 1/26/2007
  35. *
  36. * by Dizzy / Bmann_420 & Hoboman
  37. *
  38. *
  39. *********************************************************************************
  40. *
  41. * ///////////////////////////////////////////////////
  42. * // AMXMOD[X] //
  43. * // ::Ultimate sounds:: //
  44. * // Origional: by Hephaistos //
  45. * // Ported by: Dizzy //
  46. * // Edited by: Hoboman, bmann_420 //
  47. * // //
  48. * // cvar: //
  49. * // streak_mode < flags > //
  50. * // "a" - messages //
  51. * // "b" - sounds //
  52. * // //
  53. * // knife_mode < flags > //
  54. * // "a" - messages //
  55. * // "b" - sounds //
  56. * // //
  57. * // hs_mode < flags > //
  58. * // "a" - messages //
  59. * // "b" - sounds //
  60. * // //
  61. * // lastman_mode < flags > //
  62. * // "a" - messages //
  63. * // "b" - hp //
  64. * // "c" - sounds //
  65. * ///////////////////////////////////////////////////
  66. *
  67. *********************************************************************************
  68. */
  69.  
  70. // Plugin Info
  71. new const PLUGIN[] = "Ultimate Sounds"
  72. new const VERSION[] = "1.7"
  73. new const AUTHOR[] = "Dizzy / Bmann_420"
  74.  
  75. // Includes
  76. #include <amxmodx>
  77.  
  78. //Defines
  79. #define KNIFEMESSAGES 5
  80. #define MESSAGESNOHP 5
  81. #define MESSAGESHP 5
  82. #define LEVELS 10
  83.  
  84. //Pcvars
  85. new streak_mode, knife_mode, hs_mode, lastman_mode
  86.  
  87. new gmsgHudSync
  88.  
  89. new kills[33] = {0,...};
  90. new deaths[33] = {0,...};
  91. new alone_ann = 0
  92. new levels[10] = {2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11};
  93.  
  94. //Streak Sounds
  95. new stksounds[10][] =
  96. {
  97. "misc/multikill",
  98. "misc/megakill",
  99. "misc/ultrakill",
  100. "misc/monsterkill",
  101. "misc/killingspree",
  102. "misc/wickedsick",
  103. "misc/rampage",
  104. "misc/ludacrisskill",
  105. "misc/godlike",
  106. "misc/holyshit"
  107. }
  108.  
  109. new stkmessages[10][] =
  110. {
  111. "%s: Multi-Kill!",
  112. "%s: Mega-Kill!",
  113. "%s: Ultra-Kill!",
  114. "%s: Monster-Kill!",
  115. "%s: Killing Spree!",
  116. "%s: Wicked Sick!",
  117. "%s: Rampage!",
  118. "%s: Ludacriss-Kill",
  119. "%s: Godlike!",
  120. "%s: Holy Shit!"
  121. }
  122.  
  123. new knifemessages[KNIFEMESSAGES][] =
  124. {
  125. "KNIFE_MSG_1",
  126. "KNIFE_MSG_2",
  127. "KNIFE_MSG_3",
  128. "KNIFE_MSG_4",
  129. "KNIFE_MSG_5"
  130. }
  131.  
  132. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] =
  133. {
  134. "NOHP_MSG_1",
  135. "NOHP_MSG_2",
  136. "NOHP_MSG_3",
  137. "NOHP_MSG_4",
  138. "NOHP_MSG_5"
  139. }
  140.  
  141. new messageshp[MESSAGESHP][] =
  142. {
  143. "HP_MSG_1",
  144. "HP_MSG_2",
  145. "HP_MSG_3",
  146. "HP_MSG_4",
  147. "HP_MSG_5"
  148. }
  149.  
  150. public plugin_init()
  151. {
  152. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  153. register_cvar("ultimate_sounds",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
  154. register_dictionary("ultimate_sounds.txt")
  155. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  156. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  157. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  158. register_event("DeathMsg", "death_event", "a", "1>0");
  159. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  160. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  161. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  162.  
  163. lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")
  164. streak_mode = register_cvar("streak_mode","ab")
  165. knife_mode = register_cvar("knife_mode","ab")
  166. hs_mode = register_cvar("hs_mode","ab")
  167.  
  168. gmsgHudSync = CreateHudSyncObj()
  169.  
  170. return PLUGIN_CONTINUE
  171. }
  172.  
  173. get_streak()
  174. {
  175. new streak[3]
  176. get_pcvar_string(streak_mode,streak,2)
  177. return read_flags(streak)
  178. }
  179.  
  180. public death_event(id)
  181. {
  182. new streak = get_streak()
  183.  
  184. if ((streak&1) || (streak&2))
  185. {
  186. new killer = read_data(1);
  187. new victim = read_data(2);
  188.  
  189. kills[killer] += 1;
  190. kills[victim] = 0;
  191. deaths[killer] = 0;
  192. deaths[victim] += 1;
  193.  
  194. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  195. {
  196. if (kills[killer] == levels[i])
  197. {
  198. announce(killer, i);
  199. return PLUGIN_CONTINUE;
  200. }
  201. }
  202. }
  203. return PLUGIN_CONTINUE;
  204. }
  205.  
  206. announce(killer, level)
  207. {
  208. new streak = get_streak()
  209.  
  210. if (streak&1)
  211. {
  212. new name[32];
  213.  
  214. get_user_name(killer, name, 32);
  215. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  216. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, stkmessages[level], name);
  217. }
  218.  
  219. if (streak&2){
  220. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  221. if(is_user_connected(i)==1 )
  222. client_cmd(i, "mp3 play %s", stksounds[level]);
  223. }
  224. }
  225.  
  226. public reset_hud(id)
  227. {
  228. new streak = get_streak()
  229.  
  230. if (streak&1)
  231. {
  232.  
  233. if (kills[id] > levels[0])
  234.  
  235. {
  236. client_print(id, print_chat,"%L", id, "KILL_STREAK", kills[id]);
  237. }
  238.  
  239. else if (deaths[id] > 1)
  240.  
  241. {
  242. client_print(id, print_chat,"%L", id, "DEATH_STREAK", deaths[id]);
  243. }
  244. }
  245. }
  246.  
  247. public client_connect(id)
  248. {
  249. new streak = get_streak()
  250.  
  251. if ((streak&1) || (streak&2))
  252. {
  253. kills[id] = 0;
  254. deaths[id] = 0;
  255. }
  256. }
  257.  
  258. public knife_kill()
  259. {
  260. new knifemode[4]
  261. get_pcvar_string(knife_mode,knifemode,4)
  262. new knifemode_bit = read_flags(knifemode)
  263.  
  264. if (knifemode_bit & 1)
  265. {
  266. new killer_id = read_data(1)
  267. new victim_id = read_data(2)
  268. new killer_name[33], victim_name[33]
  269.  
  270. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  271. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  272.  
  273.  
  274. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  275. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, knifemessages[ random_num(0,KNIFEMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  276. }
  277.  
  278. if (knifemode_bit & 2)
  279. {
  280. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  281. if( is_user_connected(i) == 1 )
  282. client_cmd(i,"mp3 play misc/humiliation")
  283. }
  284. }
  285.  
  286.  
  287. public roundend_msg(id)
  288.  
  289. alone_ann = 0
  290.  
  291. public death_msg(id)
  292. {
  293.  
  294. new lmmode[8]
  295. get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8)
  296. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  297.  
  298. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  299. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  300. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  301.  
  302. if (ict==1&&ite==1)
  303. {
  304. new name1[32], name2[32]
  305. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  306. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  307. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  308.  
  309. if (lmmode_bit & 1)
  310. {
  311. if (lmmode_bit & 2)
  312. {
  313. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  314. }
  315.  
  316. else
  317. {
  318. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s vs. %s",name1,name2)
  319. }
  320.  
  321. if (lmmode_bit & 4)
  322. {
  323. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  324. if( is_user_connected(i) == 1 )
  325. client_cmd(i,"mp3 play misc/maytheforce")
  326. }
  327. }
  328. }
  329. else
  330. {
  331. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  332. {
  333. last=players_ct[0]
  334. client_cmd(last,"mp3 play misc/oneandonly")
  335.  
  336. }
  337.  
  338. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  339. {
  340. last=players_t[0]
  341. client_cmd(last,"mp3 play misc/oneandonly")
  342. }
  343.  
  344. else
  345. {
  346. return PLUGIN_CONTINUE
  347. }
  348. alone_ann = last
  349. new name[32]
  350. get_user_name(last,name,32)
  351.  
  352. if (lmmode_bit & 1)
  353. {
  354. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  355.  
  356. if (lmmode_bit & 2)
  357. {
  358. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  359. }
  360.  
  361. else
  362. {
  363. ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  364. }
  365. }
  366.  
  367. }
  368. return PLUGIN_CONTINUE
  369. }
  370.  
  371.  
  372. public hs()
  373. {
  374. new hsmode[4]
  375. get_pcvar_string(hs_mode,hsmode,4)
  376. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  377.  
  378. if (hsmode_bit & 1)
  379. {
  380. new killer_id = read_data(1)
  381. new victim_id = read_data(2)
  382. new victim_name[33]
  383.  
  384. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  385.  
  386. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  387. ShowSyncHudMsg(killer_id, gmsgHudSync, "::BOOOOM-HEADSHOT::",victim_name)
  388. }
  389.  
  390. if (hsmode_bit & 2)
  391. {
  392. for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
  393. if( is_user_connected(i)==1 )
  394. client_cmd(i,"mp3 play misc/headshot")
  395. }
  396. }
  397.  
  398. public plugin_precache()
  399. {
  400. precache_sound("misc/monsterkill.mp3")
  401. precache_sound("misc/godlike.mp3")
  402. precache_sound("misc/headshot.mp3")
  403. precache_sound("misc/humiliation.mp3")
  404. precache_sound("misc/killingspree.mp3")
  405. precache_sound("misc/multikill.mp3")
  406. precache_sound("misc/ultrakill.mp3")
  407. precache_sound("misc/maytheforce.mp3")
  408. precache_sound("misc/oneandonly.mp3")
  409. precache_sound("misc/rampage.mp3")
  410. precache_sound("misc/holyshit.mp3")
  411. precache_sound("misc/megakill.mp3")
  412. precache_sound("misc/wickedsick.mp3")
  413. precache_sound("misc/ludacrisskill.mp3")
  414.  
  415. return PLUGIN_CONTINUE
  416. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate mp3-al
HozzászólásElküldve: 2014.05.18. 21:04 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Crazy nem igazan akar mukodni

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 44 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole