hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 00:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 426 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 425 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer.
HozzászólásElküldve: 2014.08.25. 11:44 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv.Valaki megcsinálná eszt a Pontrendszer plugint, hogy az Adminoknak mikor írnak, akkor ne írja eszt: *Admin*, és a névreszoló Adminok is zőlden írjanak.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "qKKKJ"
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 8
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24. 100,
  25. 200,
  26. 400,
  27. 800,
  28. 1600,
  29. 3200,
  30. 6500,
  31. 10000,
  32. 15000
  33. }
  34.  
  35. new const rangok[ASD+1][] = {
  36. "Bot",
  37. "Kezdő",
  38. "Haladó",
  39. "Örult",
  40. "LoL",
  41. "Mester",
  42. "Predátor",
  43. "LegenD",
  44. "FélIsten",
  45. "Isten"
  46.  
  47. }
  48.  
  49. public plugin_init()
  50. {
  51. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  52. register_clcmd("say /xp", "hud")
  53. register_clcmd("say", "sayhook")
  54. register_clcmd("say_team", "tshook")
  55. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  56. g_vault = nvault_open("namerang")
  57.  
  58. }
  59. public hud(id)
  60. {
  61. if(szint[id] != ASD+1)
  62. {
  63.  
  64.  
  65. ColorChat(id, RED, "Szinted: ^4%s^n ^1| ^3Olesek: ^4%d^n ^1| ^3Kell meg: ^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  66. }
  67. else {
  68.  
  69. ColorChat(id, RED, "Szinted: ^4%s^n ^1| ^3Olesek: ^4%d^n ^1| ^3Kell meg: ^40",rangok[szint[id]], olesek[id])
  70.  
  71. }
  72.  
  73. }
  74. public sayhook(id)
  75. {
  76.  
  77. read_args (message, 191)
  78. remove_quotes (message)
  79. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  80. {
  81. return PLUGIN_CONTINUE
  82. }
  83. get_user_name(id, nev, 31)
  84. if(is_user_alive(id)) {
  85. get_user_team(id, color, 9)
  86. if(is_user_admin(id))
  87. {
  88. formatex(Temp, 191, "^x04 *ADMIN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  89. }
  90. else formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  91.  
  92. }
  93. else {
  94. get_user_team(id, color, 9)
  95. if(is_user_admin(id))
  96. {
  97. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  98. }
  99. else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  100. }
  101. sendmessage(color)
  102. return PLUGIN_HANDLED
  103. }
  104. public tshook(id)
  105. {
  106. read_args (message, 191)
  107. remove_quotes (message)
  108. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  109. {
  110. return PLUGIN_CONTINUE
  111. }
  112. get_user_name(id, nev, 31)
  113. new playerTeam = get_user_team(id)
  114. new playerTeamName[19]
  115. switch (playerTeam)
  116. {
  117. case 1: {
  118. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  119.  
  120. }
  121. case 2: {
  122. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  123.  
  124. }
  125. default:
  126. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  127. }
  128. if(is_user_alive(id))
  129. {
  130. get_user_team(id, color, 9)
  131. if(is_user_admin(id))
  132. {
  133. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) *ADMIN* ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  134. }
  135. else formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  136.  
  137. }
  138. else
  139. {
  140. get_user_team(id, color, 9)
  141. if(is_user_admin(id)) {
  142. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  143. }
  144. else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  145. }
  146. sendtmessage(color, playerTeam)
  147. return PLUGIN_HANDLED
  148. }
  149. public sendmessage(color[])
  150. {
  151. new teamName[10]
  152. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  153. {
  154. get_user_team (player, teamName, 9)
  155. teamf (player, color)
  156. elkuldes(player, Temp)
  157. teamf(player, teamName)
  158. }
  159. }
  160. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  161. {
  162. new teamName[10]
  163. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  164. {
  165. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  166. {
  167. get_user_team (player, teamName, 9)
  168. elkuldes(player, Temp)
  169. teamf (player, teamName)
  170. teamf (player, color)
  171. }
  172. }
  173. }
  174. public teamf(player, team[])
  175. {
  176. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  177. write_byte(player)
  178. write_string(team)
  179. message_end()
  180. }
  181. public elkuldes(player, Temp[])
  182. {
  183.  
  184. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  185. write_byte( player )
  186. write_string( Temp )
  187. message_end()
  188.  
  189. }
  190.  
  191. public client_connect(id)
  192. {
  193. LoadData(id)
  194. }
  195. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  196.  
  197. public SaveData(id)
  198. {
  199. new name[32]
  200. get_user_name(id, name, 31)
  201.  
  202. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  203. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  204. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  205.  
  206.  
  207. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  208. return PLUGIN_CONTINUE
  209. }
  210. public LoadData(id)
  211. {
  212. new name[32]
  213. get_user_name(id, name, 31)
  214. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  215.  
  216. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  217. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  218.  
  219. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  220. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  221. new oles[32], level[32]
  222. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  223. olesek[id] = str_to_num(oles)
  224. szint[id] = str_to_num(level)
  225. return PLUGIN_CONTINUE
  226. }
  227. public halal()
  228. {
  229. new killer = read_data(1)
  230. new victim = read_data(2)
  231.  
  232. if(killer != victim)
  233. olesek[killer]++
  234.  
  235. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  236. {
  237. szint[killer]++
  238. }
  239. }
  240.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer.
HozzászólásElküldve: 2014.08.25. 18:11 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Érthetően leírod mi kell akkor megcsinálom, ha tudom :) !
További szép napot/estét/éjszakát !

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole