hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.29. 02:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 169 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 168 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Külsős modell playerhez kötése.
HozzászólásElküldve: 2014.06.16. 12:00 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.05.20. 22:50
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Hello.

Leegyszerűsítve a címet sapka modell, mik szükségesek hozzá, ha szinthez akarom kötni?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new level4[] = "models/ktxp/level4.mdl"

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3. precache_model(level4)
  4. }
  5.  

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if (PlayerLevel[id] >= 4 && 5 >= PlayerLevel[id] && ?????????)
  2. {
  3. set_?????(id, ?????????, level4)
  4.  


A kérdőjelek helyére foggggalmam sincs mi kell, illetve a modell rögzíteni kell valahogy a playerhez??


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Külsős modell playerhez kötése.
HozzászólásElküldve: 2014.06.17. 06:11 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
razzor pluginjából :

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. make_costume(id, CostumeModels[1], 2, 1)


megj: part nál ha fejre akarod akkor a 2 őt kell használnod
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public make_costume(id, model[], part, anim)
  2. {
  3. switch(part)
  4. {
  5. case 1:
  6. {
  7. g_CostumeModelBack[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
  8.  
  9. set_pev(g_CostumeModelBack[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
  10. set_pev(g_CostumeModelBack[id], pev_aiment, id)
  11. set_pev(g_CostumeModelBack[id], pev_rendermode, kRenderNormal)
  12. engfunc(EngFunc_SetModel, g_CostumeModelBack[id], model)
  13. set_pev(g_CostumeModelBack[id], pev_body, anim)
  14. set_pev(g_CostumeModelBack[id], pev_sequence, anim)
  15. set_pev(g_CostumeModelBack[id], pev_animtime, get_gametime())
  16. set_pev(g_CostumeModelBack[id], pev_framerate, 1.0)
  17. }
  18.  
  19. case 2:
  20. {
  21. g_CostumeModelHead[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
  22.  
  23. set_pev(g_CostumeModelHead[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
  24. set_pev(g_CostumeModelHead[id], pev_aiment, id)
  25. set_pev(g_CostumeModelHead[id], pev_rendermode, kRenderNormal)
  26. engfunc(EngFunc_SetModel, g_CostumeModelHead[id], model)
  27. set_pev(g_CostumeModelHead[id], pev_body, anim)
  28. set_pev(g_CostumeModelHead[id], pev_sequence, anim)
  29. set_pev(g_CostumeModelHead[id], pev_animtime, get_gametime())
  30. set_pev(g_CostumeModelHead[id], pev_framerate, 1.0)
  31. }
  32.  
  33. case 3:
  34. {
  35. g_CostumeModelPelvis[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
  36.  
  37. set_pev(g_CostumeModelPelvis[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
  38. set_pev(g_CostumeModelPelvis[id], pev_aiment, id)
  39. set_pev(g_CostumeModelPelvis[id], pev_rendermode, kRenderNormal)
  40. engfunc(EngFunc_SetModel, g_CostumeModelPelvis[id], model)
  41. set_pev(g_CostumeModelPelvis[id], pev_body, anim)
  42. set_pev(g_CostumeModelPelvis[id], pev_sequence, anim)
  43. set_pev(g_CostumeModelPelvis[id], pev_animtime, get_gametime())
  44. set_pev(g_CostumeModelPelvis[id], pev_framerate, 1.0)
  45. }
  46.  
  47. case 4:
  48. {
  49. g_CostumeModelBack2[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
  50.  
  51. set_pev(g_CostumeModelBack2[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
  52. set_pev(g_CostumeModelBack2[id], pev_aiment, id)
  53. set_pev(g_CostumeModelBack2[id], pev_rendermode, kRenderNormal)
  54. engfunc(EngFunc_SetModel, g_CostumeModelBack2[id], model)
  55. set_pev(g_CostumeModelBack2[id], pev_body, anim)
  56. set_pev(g_CostumeModelBack2[id], pev_sequence, anim)
  57. set_pev(g_CostumeModelBack2[id], pev_animtime, get_gametime())
  58. set_pev(g_CostumeModelBack2[id], pev_framerate, 1.0)
  59. }
  60. }
  61. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole