hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 04:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 213 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 211 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyver menü csak adminoknak
HozzászólásElküldve: 2014.09.14. 20:18 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hello. Valaki meg csinálja ,hogy akinek ADMIN joga van csak az tudja előhívni. Előre is köszönöm!!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /Admin", "fegyvermenu")
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\y[FeeLenG.ShoOt]\rVálassz Csomagot! \wBy:Somi", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAWP \yCsomag.\r (első 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAUG \yCsomag.", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wGalil \yCsomag.", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wSMG \yCsomag.", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wScout \yCsomag.", "11", 0);
  47. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wElite \yCsomag (Csak Profiknak).", "12", 0);
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49. menu_display(id, menu);
  50. }
  51. else
  52. {
  53. new menu = menu_create("\y[FeeLenG.ShoOt]\rVálassz Csomagot! \wBy:Somi", "handler");
  54. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAWP \yCsomag.\r (első 4 embernek)", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAUG \yCsomag.", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  60. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wGalil \yCsomag.", "7", 0);
  61. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wSMG \yCsomag.", "8", 0);
  62. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  63. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  64. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wScout \yCsomag.", "11", 0);
  65. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wElite \yCsomag (Csak Profiknak).", "12", 0);
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67. menu_display(id, menu);
  68. }
  69. }
  70.  
  71. public handler(id, menu, item)
  72. {
  73. if( item == MENU_EXIT )
  74. {
  75. menu_destroy(menu);
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78. new data[6], szName[64];
  79. new access, callback;
  80. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  81. new key = str_to_num(data);
  82. switch(key)
  83. {
  84.  
  85. case 1:
  86. {
  87.  
  88. give_player_grenades(id);
  89. give_item(id, "weapon_knife");
  90. give_item(id, "weapon_deagle");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "weapon_m4a1");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy M4A1 packot!");
  99. }
  100. case 2:
  101. {
  102.  
  103. give_player_grenades(id);
  104. give_item(id, "weapon_knife");
  105. give_item(id, "weapon_deagle");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "weapon_ak47");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AK47 packot!");
  114. }
  115. case 3:
  116. {
  117. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  118. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  119. {
  120. if(gWPCT < 2)
  121. {
  122.  
  123. give_player_grenades(id);
  124. give_item(id, "weapon_knife");
  125. give_item(id, "weapon_awp");
  126. give_item(id, "weapon_deagle");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. give_item(id, "ammo_338magnum");
  133. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  134. gWPCT++
  135. }
  136. else
  137. {
  138. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  139. fegyvermenu(id);
  140. }
  141. }
  142. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  143. {
  144. if(gWPTE < 2)
  145. {
  146.  
  147. give_player_grenades(id);
  148. give_item(id, "weapon_knife");
  149. give_item(id, "weapon_awp");
  150. give_item(id, "weapon_deagle");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_50ae");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. give_item(id, "ammo_338magnum");
  157. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  158. gWPTE++
  159. }
  160. else
  161. {
  162. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  163. fegyvermenu(id);
  164. }
  165. }
  166.  
  167. }
  168. case 4:
  169. {
  170.  
  171. give_player_grenades(id);
  172. give_item(id, "weapon_knife");
  173. give_item(id, "weapon_deagle");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "ammo_50ae");
  176. give_item(id, "ammo_50ae");
  177. give_item(id, "weapon_m249");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. give_item(id, "ammo_556natobox");
  180. give_item(id, "ammo_556natobox");
  181. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy MachineGun packot!");
  182. }
  183. case 5:
  184. {
  185.  
  186. give_player_grenades(id);
  187. give_item(id, "weapon_knife");
  188. give_item(id, "weapon_deagle");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae")
  192. give_item(id, "weapon_aug");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AUG packot!")
  197. }
  198. case 6:
  199. {
  200.  
  201. give_player_grenades(id);
  202. give_item(id, "weapon_knife");
  203. give_item(id, "weapon_deagle");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae");
  206. give_item(id, "ammo_50ae")
  207. give_item(id, "weapon_famas");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Famas packot!");
  212. }
  213. case 7:
  214. {
  215.  
  216. give_player_grenades(id);
  217. give_item(id, "weapon_knife");
  218. give_item(id, "weapon_deagle");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae")
  222. give_item(id, "weapon_galil");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Galil packot!");
  227. }
  228. case 8:
  229. {
  230.  
  231. give_player_grenades(id);
  232. give_item(id, "weapon_knife");
  233. give_item(id, "weapon_deagle");
  234. give_item(id, "ammo_50ae");
  235. give_item(id, "ammo_50ae");
  236. give_item(id, "ammo_50ae")
  237. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. give_item(id, "ammo_9mm");
  240. give_item(id, "ammo_9mm");
  241. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Smg packot!");
  242. }
  243. case 9:
  244. {
  245.  
  246. give_player_grenades(id);
  247. give_item(id, "weapon_knife");
  248. give_item(id, "weapon_deagle");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae")
  252. give_item(id, "weapon_xm1014");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. give_item(id, "ammo_buckshot");
  256. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  257. }
  258. case 10:
  259. {
  260.  
  261. give_player_grenades(id);
  262. give_item(id, "weapon_knife");
  263. give_item(id, "weapon_deagle");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266. give_item(id, "ammo_50ae")
  267. give_item(id, "weapon_m3");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. give_item(id, "ammo_buckshot");
  271. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Shotgun packot!");
  272. }
  273. case 11:
  274. {
  275.  
  276. give_player_grenades(id);
  277. give_item(id, "weapon_knife");
  278. give_item(id, "weapon_deagle");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae");
  281. give_item(id, "ammo_50ae")
  282. give_item(id, "weapon_scout");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. give_item(id, "ammo_762nato");
  286. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Scout packot!");
  287. }
  288. case 12:
  289. {
  290.  
  291. give_player_grenades(id);
  292. give_item(id, "weapon_knife");
  293. give_item(id, "weapon_elite");
  294. give_item(id,"ammo_9mm");
  295. give_item(id,"ammo_9mm");
  296. give_item(id,"ammo_9mm");
  297. give_item(id,"ammo_9mm");
  298. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Elite packot (Csak Profiknak)!");
  299. }
  300. }
  301. menu_destroy(menu)
  302. return PLUGIN_HANDLED
  303. }
  304.  
  305. stock give_player_grenades(index)
  306. {
  307. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  308. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  309. give_item(index, "weapon_flashbang");
  310. give_item(index, "weapon_flashbang");
  311. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  312. give_item(index, "item_thighpack");
  313. give_item(index, "item_assaultsuit");
  314. }
  315. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  316. {
  317. new count = 1, players[32]
  318. static msg[191]
  319. vformat(msg, 190, input, 3)
  320.  
  321. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  322. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  323. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  324. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  325. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  326. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  327. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  328. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  329. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  330. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  331. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  332. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  333. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  334. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  335. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  336. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  337. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  338. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  339. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  340. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  341. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  342.  
  343. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  344. {
  345. for (new i = 0; i < count; i++)
  346. {
  347. if (is_user_connected(players[i]))
  348. {
  349. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  350. write_byte(players[i])
  351. write_string(msg)
  352. message_end()
  353. }
  354. }
  355. }
  356. return PLUGIN_HANDLED
  357. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü csak adminoknak
HozzászólásElküldve: 2014.09.15. 06:13 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /Admin", "fegyvermenu")
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
  32. {
  33. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  34. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  35. {
  36. strip_user_weapons(id);
  37. new menu = menu_create("\y[FeeLenG.ShoOt]\rVálassz Csomagot! \wBy:Somi", "handler");
  38. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  39. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  40. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAWP \yCsomag.\r (első 4 embernek)", "3", 0);
  41. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  42. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAUG \yCsomag.", "5", 0);
  43. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  44. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wGalil \yCsomag.", "7", 0);
  45. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wSMG \yCsomag.", "8", 0);
  46. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  47. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  48. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wScout \yCsomag.", "11", 0);
  49. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wElite \yCsomag (Csak Profiknak).", "12", 0);
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51. menu_display(id, menu);
  52. }
  53. else
  54. {
  55. new menu = menu_create("\y[FeeLenG.ShoOt]\rVálassz Csomagot! \wBy:Somi", "handler");
  56. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wM4A1 \yCsomag.", "1", 0);
  57. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAK47 \yCsomag.", "2", 0);
  58. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAWP \yCsomag.\r (első 4 embernek)", "3", 0);
  59. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wMachineGun \yCsomag.", "4", 0);
  60. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAUG \yCsomag.", "5", 0);
  61. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wFAMAS \yCsomag.", "6", 0);
  62. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wGalil \yCsomag.", "7", 0);
  63. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wSMG \yCsomag.", "8", 0);
  64. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wAutoshotgun \yCsomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  65. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wShotgun \yCsomag.\d (m3)", "10", 0);
  66. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wScout \yCsomag.", "11", 0);
  67. menu_additem(menu, "\r[\wFeeLenG\r]\wElite \yCsomag (Csak Profiknak).", "12", 0);
  68. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  69. menu_display(id, menu);
  70. }
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public handler(id, menu, item)
  75. {
  76. if( item == MENU_EXIT )
  77. {
  78. menu_destroy(menu);
  79. return PLUGIN_HANDLED;
  80. }
  81. new data[6], szName[64];
  82. new access, callback;
  83. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  84. new key = str_to_num(data);
  85. switch(key)
  86. {
  87.  
  88. case 1:
  89. {
  90.  
  91. give_player_grenades(id);
  92. give_item(id, "weapon_knife");
  93. give_item(id, "weapon_deagle");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "ammo_50ae");
  96. give_item(id, "ammo_50ae");
  97. give_item(id, "weapon_m4a1");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. give_item(id, "ammo_556nato");
  100. give_item(id, "ammo_556nato");
  101. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy M4A1 packot!");
  102. }
  103. case 2:
  104. {
  105.  
  106. give_player_grenades(id);
  107. give_item(id, "weapon_knife");
  108. give_item(id, "weapon_deagle");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "ammo_50ae");
  112. give_item(id, "weapon_ak47");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. give_item(id, "ammo_762nato");
  116. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AK47 packot!");
  117. }
  118. case 3:
  119. {
  120. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  121. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  122. {
  123. if(gWPCT < 2)
  124. {
  125.  
  126. give_player_grenades(id);
  127. give_item(id, "weapon_knife");
  128. give_item(id, "weapon_awp");
  129. give_item(id, "weapon_deagle");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  137. gWPCT++
  138. }
  139. else
  140. {
  141. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  142. fegyvermenu(id);
  143. }
  144. }
  145. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  146. {
  147. if(gWPTE < 2)
  148. {
  149.  
  150. give_player_grenades(id);
  151. give_item(id, "weapon_knife");
  152. give_item(id, "weapon_awp");
  153. give_item(id, "weapon_deagle");
  154. give_item(id, "ammo_50ae");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_338magnum");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  161. gWPTE++
  162. }
  163. else
  164. {
  165. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  166. fegyvermenu(id);
  167. }
  168. }
  169.  
  170. }
  171. case 4:
  172. {
  173.  
  174. give_player_grenades(id);
  175. give_item(id, "weapon_knife");
  176. give_item(id, "weapon_deagle");
  177. give_item(id, "ammo_50ae");
  178. give_item(id, "ammo_50ae");
  179. give_item(id, "ammo_50ae");
  180. give_item(id, "weapon_m249");
  181. give_item(id, "ammo_556natobox");
  182. give_item(id, "ammo_556natobox");
  183. give_item(id, "ammo_556natobox");
  184. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy MachineGun packot!");
  185. }
  186. case 5:
  187. {
  188.  
  189. give_player_grenades(id);
  190. give_item(id, "weapon_knife");
  191. give_item(id, "weapon_deagle");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_50ae")
  195. give_item(id, "weapon_aug");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. give_item(id, "ammo_556nato");
  199. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AUG packot!")
  200. }
  201. case 6:
  202. {
  203.  
  204. give_player_grenades(id);
  205. give_item(id, "weapon_knife");
  206. give_item(id, "weapon_deagle");
  207. give_item(id, "ammo_50ae");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "ammo_50ae")
  210. give_item(id, "weapon_famas");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. give_item(id, "ammo_556nato");
  214. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Famas packot!");
  215. }
  216. case 7:
  217. {
  218.  
  219. give_player_grenades(id);
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "weapon_deagle");
  222. give_item(id, "ammo_50ae");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae")
  225. give_item(id, "weapon_galil");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Galil packot!");
  230. }
  231. case 8:
  232. {
  233.  
  234. give_player_grenades(id);
  235. give_item(id, "weapon_knife");
  236. give_item(id, "weapon_deagle");
  237. give_item(id, "ammo_50ae");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae")
  240. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  241. give_item(id, "ammo_9mm");
  242. give_item(id, "ammo_9mm");
  243. give_item(id, "ammo_9mm");
  244. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Smg packot!");
  245. }
  246. case 9:
  247. {
  248.  
  249. give_player_grenades(id);
  250. give_item(id, "weapon_knife");
  251. give_item(id, "weapon_deagle");
  252. give_item(id, "ammo_50ae");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae")
  255. give_item(id, "weapon_xm1014");
  256. give_item(id, "ammo_buckshot");
  257. give_item(id, "ammo_buckshot");
  258. give_item(id, "ammo_buckshot");
  259. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  260. }
  261. case 10:
  262. {
  263.  
  264. give_player_grenades(id);
  265. give_item(id, "weapon_knife");
  266. give_item(id, "weapon_deagle");
  267. give_item(id, "ammo_50ae");
  268. give_item(id, "ammo_50ae");
  269. give_item(id, "ammo_50ae")
  270. give_item(id, "weapon_m3");
  271. give_item(id, "ammo_buckshot");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273. give_item(id, "ammo_buckshot");
  274. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Shotgun packot!");
  275. }
  276. case 11:
  277. {
  278.  
  279. give_player_grenades(id);
  280. give_item(id, "weapon_knife");
  281. give_item(id, "weapon_deagle");
  282. give_item(id, "ammo_50ae");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae")
  285. give_item(id, "weapon_scout");
  286. give_item(id, "ammo_762nato");
  287. give_item(id, "ammo_762nato");
  288. give_item(id, "ammo_762nato");
  289. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Scout packot!");
  290. }
  291. case 12:
  292. {
  293.  
  294. give_player_grenades(id);
  295. give_item(id, "weapon_knife");
  296. give_item(id, "weapon_elite");
  297. give_item(id,"ammo_9mm");
  298. give_item(id,"ammo_9mm");
  299. give_item(id,"ammo_9mm");
  300. give_item(id,"ammo_9mm");
  301. ColorChat(id, BLUE, "^3[FeeLenG.ShoOt]^x04 Kaptál egy Elite packot (Csak Profiknak)!");
  302. }
  303. }
  304. menu_destroy(menu)
  305. return PLUGIN_HANDLED
  306. }
  307.  
  308. stock give_player_grenades(index)
  309. {
  310. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  311. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  312. give_item(index, "weapon_flashbang");
  313. give_item(index, "weapon_flashbang");
  314. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  315. give_item(index, "item_thighpack");
  316. give_item(index, "item_assaultsuit");
  317. }
  318. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  319. {
  320. new count = 1, players[32]
  321. static msg[191]
  322. vformat(msg, 190, input, 3)
  323.  
  324. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  325. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  326. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  327. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  328. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  329. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  330. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  331. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  332. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  333. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  334. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  335. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  336. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  337. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  338. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  339. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  340. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  341. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  342. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  343. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  344. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  345.  
  346. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  347. {
  348. for (new i = 0; i < count; i++)
  349. {
  350. if (is_user_connected(players[i]))
  351. {
  352. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  353. write_byte(players[i])
  354. write_string(msg)
  355. message_end()
  356. }
  357. }
  358. }
  359. return PLUGIN_HANDLED
  360. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole