hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.07. 08:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 348 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 348 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 33 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ez mi?:D
HozzászólásElküldve: 2010.05.13. 19:52 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2010.02.07. 11:24
Hozzászólások: 325
Sziasztok!

Elhatároztam hogy szeretnék megtanulni plugint írni:D
Már el is kezdem egynek az átalakításában,de már elakadtam:D
Ennek mi a jelentése?
new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new alone_ann = 0
new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ez mi?:D
HozzászólásElküldve: 2010.05.13. 19:58 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Rossz helyre írtad a postot.

Kód:
new kills[33] = {0,...};  // 33 elemű tömb
new deaths[33] = {0,...}; // 33 elemű tömb
new alone_ann = 0 // változó
new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15}; // 7 elemű tömb

// Mindegyik deklarálásakor felveszi a megadott értékeket, int típusúak


Kérdés:
Kód:
new deaths[33] = {0,...}; 

Ez így lefordult?? Ha jól emlékszem/tudom a
Kód:
{0,...}
hibára fut.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ez mi?:D
HozzászólásElküldve: 2010.05.13. 23:51 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2010.01.05. 21:54
Hozzászólások: 169
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Szerintem ha meg akarsz tanulni plugint írni nem itt kell kezdeni, hanem az alapoknál...
Kezd egyszerűbb pluginoknál pl:

Kód:
public plugin_init()
{
    register_plugin("TimeProjector","0.1","ST4life") //a plugin neve, verzó, készítő
    set_task(1.0, "show_timer",0,"",0,"b") //állandó kiírás(ha jól tudom)
    return PLUGIN_CONTINUE //ha eddig megvan, folytatjuk a plugint
}

public show_timer(){
    new nextmap[32] //lekerjük melyik lesz a kövi map
    get_cvar_string("amx_nextmap",nextmap,31) //adunk cvart
    new timeleft = get_timeleft() //lekérjük a hátra lévő időt
    set_hudmessage(255,255,255,0.75,0.05,0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.2, 13) //HUD message helyét, színét és láthatóságának idejét adjuk meg
    show_hudmessage(0,"Hatramaradt Ido: %d:%02d^nKovetkezo palya: %s",timeleft / 60, timeleft % 60,nextmap) //Kiírás...%d számot(idő), %s szöveget jelöl(map)
    return PLUGIN_CONTINUE
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ez mi?:D
HozzászólásElküldve: 2010.05.14. 09:14 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2010.02.07. 11:24
Hozzászólások: 325
Sziasztok!
Eltudnátok nekem mondani hogy mi a hiba ebbe a kis "szövegbe"?:D És javítva töltsétek fel ide hogy tudjak belőle tanulni :)

[code#include <amxmodx>

#define KNIFFMESSAGES 4
#define LEVELS 8
#define MESSAGESNOHP 4
#define MESSAGESHP 4


new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new alone_ann = 0
new levels[8] = {3, 5, 7, 9, 11, 14, 17, 23};

new stksounds[14][] = {
"misc/multikill",
"misc/multikill2",
"misc/ultrakill",
"misc/ultrakill2",
"misc/monsterkill",
"misc/monsterkill2",
"misc/killingspree",
"misc/killingspree2",
"misc/rampage",
"misc/rampage2",
"misc/holyshit",
"misc/holyshit2",
"misc/ludicrouskill",
"misc/ludicrouskill2",
"misc/godlike",
"misc/godlike2"};

new stkmessages[14][] = {
"%s: Multi-Kill!",
"%s: Multi-Kill!",
"%s: Ultra-Kill!",
"%s: Ultra-Kill!",
"%s: Monster-Kill!",
"%s: Monster-Kill!"
"%s: Killing Spree!",
"%s: Killing Spree!",
"%s: Rampage!",
"%s: Rampage!",
"%s: HolyShit!",
"%s: HolyShit!",
"%s: Godlike!",
"%s: Godlike!"};

new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
"%s%s-t!",
"%s ",
"%s set%s-!",
"%s % %s-t!"}

new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
"%i terrorist vs %i CT^n%s: 1!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: .....",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: ...",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: sikert!"}

new messageshp[MESSAGESHP][] = {
"%i terrorist vs %i CT^n%s: rad!",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: 2,3,4.....",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: sikert...",
"%i terrorist vs %i CT^n%s: !"}

get_streak()
{
new streak[3]
get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
return read_flags(streak)
}

public death_event(id)
{
new streak = get_streak()

if ((streak&1) || (streak&2))
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

kills[killer] += 1;
kills[victim] = 0;
deaths[killer] = 0;
deaths[victim] += 1;

for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
{
if (kills[killer] == levels[i])
{
announce(killer, i);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
new streak = get_streak()

if (streak&1)
{
new name[32];

get_user_name(killer, name, 32);
set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
}

if (streak&2){
client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
}
}

public reset_hud(id)
{
new streak = get_streak()

if (streak&1)
{

if (kills[id] > levels[0])
{
client_print(id, print_chat,
"* Te %d oltel ogy tovabb", kills[id]);

}

else if (deaths[id] > 1)
{
client_print(id, print_chat,
"* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
}
}
}

public client_connect(id)
{
new streak = get_streak()

if ((streak&1) || (streak&2))
{
kills[id] = 0;
deaths[id] = 0;
}
}

public knife_kill()
{
new kniffmode[4]
get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)

if (kniffmode_bit & 1)
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)
new killer_name[33], victim_name[33]

get_user_name(killer_id,killer_name,33)
get_user_name(victim_id,victim_name,33)


set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
}

if (kniffmode_bit & 2)
{
client_cmd(0,"spk misc/knife")
}
}
}
if (kniffmode_bit & 2)
{
client_cmd(0,"spk misc/knife2")
}
}
public roundend_msg(id)

alone_ann = 0

public death_msg(id)
{

new lmmode[8]
get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")

if (ict==1&&ite==1)
{
new name1[32], name2[32]
get_user_name(players_ct[0],name1,32)
get_user_name(players_t[0],name2,32)
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

if (lmmode_bit & 1)
{
if (lmmode_bit & 2)
{
show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
}

else
{
show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
}

if (lmmode_bit & 4)
{
client_cmd(0,"spk misc/maytheforce")
}
}
}
else
{
if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
{
last=players_ct[0]
client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
}

else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
{
last=players_t[0]
client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
}

else
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
alone_ann = last
new name[32]
get_user_name(last,name,32)

if (lmmode_bit & 1)
{
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

if (lmmode_bit & 2)
{
show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
}

else
{
show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
}
}

if (lmmode_bit & 4)
{
client_cmd(last,"spk misc/maytheforce")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


public hs()
{
new hsmode[4]
get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
new hsmode_bit = read_flags(hsmode)

if (hsmode_bit & 1)
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)
new victim_name[33]

get_user_name(victim_id,victim_name,33)

set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLOVES!::",victim_name)
}

if (hsmode_bit & 2)
{
client_cmd(0,"spk misc/headshot")
}
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/monsterkill.wav")
precache_sound("misc/godlike.wav")
precache_sound("misc/headshot.wav")
precache_sound("misc/humiliation.wav")
precache_sound("misc/killingspree.wav")
precache_sound("misc/multikill.wav")
precache_sound("misc/ultrakill.wav")
precache_sound("misc/prepare.wav")
precache_sound("misc/rampage.wav")
precache_sound("misc/monsterkill2.wav")
precache_sound("misc/godlike2.wav")
precache_sound("misc/killinspree2.wav")
precache_sound("misc/multikill2.wav")
precache_sound("misc/ultrakill2.wav")
precache_sound("misc/rampage2.wav")
precache_sound("misc/ludicrouskill.wav")
precache_sound("misc/ludicrouskill2.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}



public plugin_init()
{
register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","1.5","Zohan^^")
register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
register_cvar("lastman_mode","abc")
register_cvar("streak_mode","ab")
register_cvar("kniff_mode","ab")
register_cvar("hs_mode","ab")

return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\ rtf1\ ansi\ deff0{\ fonttbl{\ f0\ fnil Tahoma;}}n\ viewkind4\ uc1\ pard\ lang1038\ f0\ fs16 n\ par }
*/




][/code]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ez mi?:D
HozzászólásElküldve: 2010.05.14. 10:15 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Azon kívül h hibás, semmi baja nincs :)

Javítás:

Kód:
#include <amxmodx>

#define KNIFFMESSAGES 4
#define LEVELS 8
#define MESSAGESNOHP 4
#define MESSAGESHP 4


new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new alone_ann = 0
new levels[8] = {3, 5, 7, 9, 11, 14, 17, 23};

new stksounds[16][] = {
   "misc/multikill",
   "misc/multikill2",
   "misc/ultrakill",
   "misc/ultrakill2",
   "misc/monsterkill",
   "misc/monsterkill2",
   "misc/killingspree",
   "misc/killingspree2",
   "misc/rampage",
   "misc/rampage2",
   "misc/holyshit",
   "misc/holyshit2",
   "misc/ludicrouskill",
   "misc/ludicrouskill2",
   "misc/godlike",
   "misc/godlike2"
};

new stkmessages[14][] = {
   "%s: Multi-Kill!",
   "%s: Multi-Kill!",
   "%s: Ultra-Kill!",
   "%s: Ultra-Kill!",
   "%s: Monster-Kill!",
   "%s: Monster-Kill!",
   "%s: Killing Spree!",
   "%s: Killing Spree!",
   "%s: Rampage!",
   "%s: Rampage!",
   "%s: HolyShit!",
   "%s: HolyShit!",
   "%s: Godlike!",
   "%s: Godlike!"
};
 
new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
   "%s%s-t!",
   "%s ",
   "%s set%s-!",
   "%s % %s-t!"
}

new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
   "%i terrorist vs %i CT^n%s: 1!",
   "%i terrorist vs %i CT^n%s: .....",
   "%i terrorist vs %i CT^n%s: ...",
   "%i terrorist vs %i CT^n%s: sikert!"
}

new messageshp[MESSAGESHP][] = {
   "%i terrorist vs %i CT^n%s: rad!",
   "%i terrorist vs %i CT^n%s: 2,3,4.....",
   "%i terrorist vs %i CT^n%s: sikert...",
   "%i terrorist vs %i CT^n%s: !"
}

get_streak()
{
   new streak[3]
   get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
   return read_flags(streak)
}

public death_event(id)
{
   new streak = get_streak()

   if ((streak&1) || (streak&2))
   {
      new killer = read_data(1);
      new victim = read_data(2);

      kills[killer] += 1;
      kills[victim] = 0;
      deaths[killer] = 0;
      deaths[victim] += 1;

      for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
      {
         if (kills[killer] == levels[i])
         {
            announce(killer, i);
            return PLUGIN_CONTINUE;
         }
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
   new streak = get_streak()

   if (streak&1)
   {
      new name[32];

      get_user_name(killer, name, 32);
      set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
      show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
   }

   if (streak&2)
   {
      client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
   }
}

public reset_hud(id)
{
   new streak = get_streak()

   if (streak&1)
   {

      if (kills[id] > levels[0])
      {
         client_print(id, print_chat, "* Te %d oltel ogy tovabb", kills[id]);

      }
      else if (deaths[id] > 1)
      {
         client_print(id, print_chat, "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
      }
   }
}

public client_connect(id)
{
   new streak = get_streak()

   if ((streak&1) || (streak&2))
   {
      kills[id] = 0;
      deaths[id] = 0;
   }
}

public knife_kill()
{
   new kniffmode[4]
   get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
   new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)

   if (kniffmode_bit & 1)
   {
      new killer_id = read_data(1)
      new victim_id = read_data(2)
      new killer_name[33], victim_name[33]

      get_user_name(killer_id,killer_name,33)
      get_user_name(victim_id,victim_name,33)


      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
      show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
   }

   if (kniffmode_bit & 2)
   {
      client_cmd(0,"spk misc/knife")
   }
   if (kniffmode_bit & 2)
   {
      client_cmd(0,"spk misc/knife2")
   }
}
public roundend_msg(id)
{
   alone_ann = 0
}

public death_msg(id)
{
   new lmmode[8]
   get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
   new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

   new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
   get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
   get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")

   if (ict==1&&ite==1)
   {
      new name1[32], name2[32]
      get_user_name(players_ct[0],name1,32)
      get_user_name(players_t[0],name2,32)
      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

      if (lmmode_bit & 1)
      {
         if (lmmode_bit & 2)
         {
            show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
         }
         else
         {
            show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
         }
         if (lmmode_bit & 4)
         {
            client_cmd(0,"spk misc/maytheforce")
         }
      }
   }
   else
   {
      if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
      {
         last=players_ct[0]
         client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
      }
      else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
      {
         last=players_t[0]
         client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
      }
      else
      {
         return PLUGIN_CONTINUE
      }
      alone_ann = last
      new name[32]
      get_user_name(last,name,32)

      if (lmmode_bit & 1)
      {
         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

         if (lmmode_bit & 2)
         {
            show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
         }
         else
         {
            show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
         }
      }
      if (lmmode_bit & 4)
      {
         client_cmd(last,"spk misc/maytheforce")
      }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}


public hs()
{
   new hsmode[4]
   get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
   new hsmode_bit = read_flags(hsmode)

   if (hsmode_bit & 1)
   {
      new killer_id = read_data(1)
      new victim_id = read_data(2)
      new victim_name[33]

      get_user_name(victim_id,victim_name,33)

      set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
      show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLOVES!::",victim_name)
   }
   if (hsmode_bit & 2)
   {
      client_cmd(0,"spk misc/headshot")
   }
}

public plugin_precache()
{
   precache_sound("misc/monsterkill.wav")
   precache_sound("misc/godlike.wav")
   precache_sound("misc/headshot.wav")
   precache_sound("misc/humiliation.wav")
   precache_sound("misc/killingspree.wav")
   precache_sound("misc/multikill.wav")
   precache_sound("misc/ultrakill.wav")
   precache_sound("misc/prepare.wav")
   precache_sound("misc/rampage.wav")
   precache_sound("misc/monsterkill2.wav")
   precache_sound("misc/godlike2.wav")
   precache_sound("misc/killinspree2.wav")
   precache_sound("misc/multikill2.wav")
   precache_sound("misc/ultrakill2.wav")
   precache_sound("misc/rampage2.wav")
   precache_sound("misc/ludicrouskill.wav")
   precache_sound("misc/ludicrouskill2.wav")

   return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_init()
{
   register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","1.5","Zohan^^")
   register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
   register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
   register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
   register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
   register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
   register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
   register_event("DeathMsg","death_msg","a")
   register_cvar("lastman_mode","abc")
   register_cvar("streak_mode","ab")
   register_cvar("kniff_mode","ab")
   register_cvar("hs_mode","ab")

   return PLUGIN_CONTINUE
}



Formailag helyes, azaz nem ad hibát, de hogy azt csinálja-e amit szeretnél, nem tudom. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ez mi?:D
HozzászólásElküldve: 2010.05.14. 11:24 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2010.02.07. 11:24
Hozzászólások: 325
Hali!

MEtal mit is javítottál?:S
A másik baj az hogy a kés ölés hangok nem mennek, se a hangokból minden második vagyis ez pl:monsterkill2.wav az mitől van?Ja ha betudnál tenni nekem egy kör kezsdési hangok hogy PLAY!PLAY!PLAY! az jó lenne hangot azt adom csak az sma-t rendezd el:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ez mi?:D
HozzászólásElküldve: 2010.05.14. 11:59 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2010.02.07. 11:24
Hozzászólások: 325
JA és Metal az előzőben mi volt a hiba?:S
HA ebben van hiba mondd el éss javítva mutasd meg :D

Erre miért írja ki a compiler hogy Your plugin failed to compile! Read the errors below:

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN_NAME "[Dinasty]"
#define PLUGIN_VERSION "1.6"
#define PLUGIN_AUTHOR "ĐeM"


new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new firstblood
new kill[33][24];

#define LEVELS 10
#define hsounds 2
#define knsounds 2
#define fbsounds 2
#define prpsounds 3
#define suicidesounds 4
#define maxdbsounds 2
#define TASK_CLEAR_KILL    100

new hsenable
new knifeenable
new firstbloodenable
new nadecvar
new suicidecvar
new cvardouble
new rnstartcvar
new killstreaktype


new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};

new sounds[10][] =
{
"[Dinasty]/triplekill",
"[Dinasty]/multikill",
"[Dinasty]/ultrakill",
"[Dinasty]/killingspree",
"[Dinasty]/megakill",
"[Dinasty]/holyshit",
"[Dinasty]/ludicrouskill",
"[Dinasty]/rampage",
"[Dinasty]/unstoppable",
"[Dinasty]/monsterkill"
};

new messages[10][] =
{
"%s: Triple Kill !",
"%s: Multi Kill !",
"%s: Ultra Kill !",
"%s: Killing Spree !",
"%s: Mega Kill !",
"%s: Holy Shit !",
"%s: Ludicrous Kill !",
"%s: Rampage !",
"%s: Unstoppable !",
"%s: M o n s t e R  K i L L ! ! !"
};

new hslist[hsounds][] =
{
"[Dinasty]/headshot1",
"[Dinasty]/headshot2"
}

new fblist[fbsounds][]=
{
"[Dinasty]/firstblood1",
"[Dinasty]/firstblood2"
}

new preplist[prpsounds][]=
{
"[Dinasty]/prepare1",
"[Dinasty]/prepare2",
"[Dinasty]/prepare3"
}


new fbmessages[3][]=
{
"%s : First Blood !",
"%s Drew First Blood !!!",
"%s First Shot on tha Mark !"
}

new hsmessages[4][]=
{
"%s removed %s head !!",
"%s had a superb aim with %s !",
"%s Made a superb headshot to %s!",
"%s down %s with a superb headshot !"
}

new knlist[knsounds][]=
{
"[Dinasty]/knife1",
"[Dinasty]/knife2"
}

new knmessages[4][]=
{
"%s Sega ama %s-t!",
"%s Sz a beleit",
"%s Megfa at%s-nyakan!",
"%s Revele % %s-t!"
}

new nademessages[3][]=
{
"%s got a big explosion for %s",
"%s made a precision throw to %s",
"%s is good grenadier ! i think he back from the war ..."
}

new suicidemess[2][]=
{
"%s knows how the kill command works!",
"%s prefer to kill himself...rather than die on battle land"
}

new suicidelist[suicidesounds][]=
{
"[Dinasty]/suicide1",
"[Dinasty]/suicide2",
"[Dinasty]/suicide3",
"[Dinasty]/suicide4"
}

new doublelist[maxdbsounds][]=
{
"[Dinasty]/doublekill1",
" Dinasty]/doublekill2"
}

is_mode_set(bits) {
    new mode[9];
    get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
    return read_flags(mode) & bits;
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
    killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
    register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
    register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
    register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
    hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
    knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
    firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
    nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
    suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
    cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
    rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");

    return PLUGIN_CONTINUE;
}


public event_death(id) {
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new headshot = read_data(3);
    new weapon[24], vicname[32], killname[32]
    read_data(4,weapon,23)
    get_user_name(victim,vicname,31)
    get_user_name(killer,killname,31)
   
   
 
    if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
    {
   set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
   show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
   new i
   i = random_num(0,hsounds-1)
   client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
    }

   
    if(weapon[0] == 'k'  && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
    {
       set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
       show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
        new r
   r = random_num(0,knsounds-1)
   client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])   
    }
   
   
    if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
    {         
        set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
   show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
   new t
   t = random_num(0,fbsounds-1)
   client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
   firstblood = 0
     }
     
     
    if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
     {
        set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
   show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
   client_cmd(0,"spk [Dinasty]/nade")
     }

     
    if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
    {
        set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
   show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
   new z
   z = random_num(0,suicidesounds-1)
   client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
     
    }
   
   
    if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
    {
        set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
   show_hudmessage(0,"Wow %s made a double kill", killname)
        kill[killer][0] = 0;
        new q
        q= random_num(0,maxdbsounds-1)
        client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
    }
   
    else
    {
        kill[killer] = weapon;
        set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
    }
       
   
   
    kills[killer] += 1;
    kills[victim] = 0;
    deaths[killer] = 0;
    deaths[victim] += 1;

    for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
    {
        if (kills[killer] == levels[i])
   {
            announce(killer, i);
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
   
    new name[33]
    new r = random(256)
    new g = random(256)
    new b = random(256)

    get_user_name(killer, name, 32);
    set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);

    if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
    return PLUGIN_HANDLED;
   
   
   
    if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
    {
       show_hudmessage(0, messages[level], name);
    }
       
    if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
    {
   client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
    }

    if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
    {
   show_hudmessage(0, messages[level], name);
   client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
    }
   
    return PLUGIN_CONTINUE;
   
}


public reset_hud(id)
{
    firstblood = 1
    if (is_mode_set(16)) {
      if (kills[id] > levels[0]) {
        client_print(id, print_chat,
                     "* You are on a killstreak with %d kills.", kills[id]);
      } else if (deaths[id] > 1) {
        client_print(id, print_chat,
                     "* Take care, you are on a deathstreak with %d deaths in a row.", deaths[id]);

        }
    }
}

public rnstart(id)
{
    if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
    {
    firstblood = 1   
    set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
    show_hudmessage(0, "Harcolni!")
    new q
    q = random_num(0,prpsounds-1)
    client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
    }
}

public client_connect(id) {
    kills[id] = 0;
    deaths[id] = 0;
}

public clear_kill(taskid)
 {
    new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
    kill[id][0] = 0;
 }

public plugin_precache()
{
precache_sound("[Dinasty/triplekill.wav")
precache_sound("[Dinasty/multikill.wav")
precache_sound("[Dinasty/ultrakill.wav")
precache_sound("[Dinasty/killingspree.wav")
precache_sound("[Dinasty/megakill.wav")
precache_sound("[Dinasty/holyshit.wav")
precache_sound("[Dinasty/ludicrouskill.wav")
precache_sound("[Dinasty/rampage.wav")
precache_sound("[Dinasty/unstoppable.wav")
precache_sound("[Dinasty/monsterkill.wav")
precache_sound("[Dinasty/headshot1.wav")
precache_sound("[Dinasty/headshot2.wav")
precache_sound("[Dinasty/knife1.wav")
precache_sound("[Dinasty/knife2.wav")
precache_sound("[Dinasty/firstblood1.wav")
precache_sound("[Dinasty/firstblood2.wav")
precache_sound("[Dinasty/prepare1.wav")
precache_sound("[Dinasty/prepare2.wav")
precache_sound("[Dinasty/prepare3.wav")
precache_sound("[Dinasty/nade.wav")
precache_sound("[Dinasty/suicide1.wav")
precache_sound("[Dinasty/suicide2.wav")
precache_sound("[Dinasty/suicide3.wav")
precache_sound("[Dinasty/suicide4.wav")
precache_sound("[Dinasty/doublekill1.wav")
precache_sound("[Dinasty/doublekill2.wav")
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ez mi?:D
HozzászólásElküldve: 2010.05.14. 12:30 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Üdv

Késhang nincs beállítva, ha a humiliationt akaro megszólaltatni, akkor nem fog menni.
Mivel a plugint átírtad, adhat hibákat, de úgy látszik csomó fontos dogot nem írtál, át, ennek a kibogarászása a te feladatod. Megjegyzem, hogy lefordul, de nem úgy fog működni mint ahogy szeretnéd.

Például
Kód:
#define LEVELS 8

helyett
Kód:
#define LEVELS 16

kellene, továbbá azért nem játszik le késöléses hangot mert NINCS beállítva.

Nézd át még 1*
Idézet:
Hali!

Ha hagyod 8on akkor csak a felét fogja lejátszani. MEtal mit is javítottál?:S
A másik baj az hogy a kés ölés hangok nem mennek, se a hangokból minden második vagyis ez pl:monsterkill2.wav az mitől van?Ja ha betudnál tenni nekem egy kör kezsdési hangok hogy PLAY!PLAY!PLAY! az jó lenne hangot azt adom csak az sma-t rendezd el:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ez mi?:D
HozzászólásElküldve: 2010.05.14. 12:33 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Nem dobott hibát, de warningot igen, ami a tördelésre vonatkozik. Kérdés az, hogy ez olyan-e mint az előző kód: lefordul, de úgy működik-e ahogy elvárod.

Apró észrevétel:
Kód:
new doublelist[maxdbsounds][]=
{
"[Dinasty]/doublekill1",
" Dinasty]/doublekill2"
}

helyett inkább

Kód:
new doublelist[maxdbsounds][]=
{
"[Dinasty]/doublekill1",
"[Dinasty]/doublekill2"
}


Ez se okoz fordítási hibát, de pl játékban BIZTOS nem fogja lejátszani a hangot.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ez mi?:D
HozzászólásElküldve: 2010.05.14. 13:52 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2010.02.07. 11:24
Hozzászólások: 325
Hali!

Átnéztem az utobbi pluginnál csak a kiírások mennek a hangok nem......Próbáltom a legjobb tudásom szerint átnézni, de nem megy:( SEGÍTSETEK!!!!PLS nagyon kéne ez a plugin


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 33 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole