hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Ez mi?:D https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=1737 |
Oldal: 1 / 4 |
Szerző: | demetera [ 2010.05.13. 19:52 ] |
Hozzászólás témája: | Ez mi?:D |
Sziasztok! Elhatároztam hogy szeretnék megtanulni plugint írni:D Már el is kezdem egynek az átalakításában,de már elakadtam:D Ennek mi a jelentése? new kills[33] = {0,...}; new deaths[33] = {0,...}; new alone_ann = 0 new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15}; |
Szerző: | Metal [ 2010.05.13. 19:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ez mi?:D |
Rossz helyre írtad a postot. Kód: new kills[33] = {0,...}; // 33 elemű tömb Kérdés: Kód: new deaths[33] = {0,...}; Ez így lefordult?? Ha jól emlékszem/tudom a Kód: {0,...}hibára fut. |
Szerző: | buster [ 2010.05.13. 23:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ez mi?:D |
Szerintem ha meg akarsz tanulni plugint írni nem itt kell kezdeni, hanem az alapoknál... Kezd egyszerűbb pluginoknál pl: Kód: public plugin_init() |
Szerző: | demetera [ 2010.05.14. 09:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ez mi?:D |
Sziasztok! Eltudnátok nekem mondani hogy mi a hiba ebbe a kis "szövegbe"?:D És javítva töltsétek fel ide hogy tudjak belőle tanulni [code#include <amxmodx> #define KNIFFMESSAGES 4 #define LEVELS 8 #define MESSAGESNOHP 4 #define MESSAGESHP 4 new kills[33] = {0,...}; new deaths[33] = {0,...}; new alone_ann = 0 new levels[8] = {3, 5, 7, 9, 11, 14, 17, 23}; new stksounds[14][] = { "misc/multikill", "misc/multikill2", "misc/ultrakill", "misc/ultrakill2", "misc/monsterkill", "misc/monsterkill2", "misc/killingspree", "misc/killingspree2", "misc/rampage", "misc/rampage2", "misc/holyshit", "misc/holyshit2", "misc/ludicrouskill", "misc/ludicrouskill2", "misc/godlike", "misc/godlike2"}; new stkmessages[14][] = { "%s: Multi-Kill!", "%s: Multi-Kill!", "%s: Ultra-Kill!", "%s: Ultra-Kill!", "%s: Monster-Kill!", "%s: Monster-Kill!" "%s: Killing Spree!", "%s: Killing Spree!", "%s: Rampage!", "%s: Rampage!", "%s: HolyShit!", "%s: HolyShit!", "%s: Godlike!", "%s: Godlike!"}; new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = { "%s%s-t!", "%s ", "%s set%s-!", "%s % %s-t!"} new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = { "%i terrorist vs %i CT^n%s: 1!", "%i terrorist vs %i CT^n%s: .....", "%i terrorist vs %i CT^n%s: ...", "%i terrorist vs %i CT^n%s: sikert!"} new messageshp[MESSAGESHP][] = { "%i terrorist vs %i CT^n%s: rad!", "%i terrorist vs %i CT^n%s: 2,3,4.....", "%i terrorist vs %i CT^n%s: sikert...", "%i terrorist vs %i CT^n%s: !"} get_streak() { new streak[3] get_cvar_string("streak_mode",streak,2) return read_flags(streak) } public death_event(id) { new streak = get_streak() if ((streak&1) || (streak&2)) { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); kills[killer] += 1; kills[victim] = 0; deaths[killer] = 0; deaths[victim] += 1; for (new i = 0; i < LEVELS; i++) { if (kills[killer] == levels[i]) { announce(killer, i); return PLUGIN_CONTINUE; } } } return PLUGIN_CONTINUE; } announce(killer, level) { new streak = get_streak() if (streak&1) { new name[32]; get_user_name(killer, name, 32); set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2); show_hudmessage(0, stkmessages[level], name); } if (streak&2){ client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]); } } public reset_hud(id) { new streak = get_streak() if (streak&1) { if (kills[id] > levels[0]) { client_print(id, print_chat, "* Te %d oltel ogy tovabb", kills[id]); } else if (deaths[id] > 1) { client_print(id, print_chat, "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]); } } } public client_connect(id) { new streak = get_streak() if ((streak&1) || (streak&2)) { kills[id] = 0; deaths[id] = 0; } } public knife_kill() { new kniffmode[4] get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4) new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode) if (kniffmode_bit & 1) { new killer_id = read_data(1) new victim_id = read_data(2) new killer_name[33], victim_name[33] get_user_name(killer_id,killer_name,33) get_user_name(victim_id,victim_name,33) set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1) show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name) } if (kniffmode_bit & 2) { client_cmd(0,"spk misc/knife") } } } if (kniffmode_bit & 2) { client_cmd(0,"spk misc/knife2") } } public roundend_msg(id) alone_ann = 0 public death_msg(id) { new lmmode[8] get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8) new lmmode_bit = read_flags(lmmode) new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last get_players(players_ct,ict,"ae","CT") get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST") if (ict==1&&ite==1) { new name1[32], name2[32] get_user_name(players_ct[0],name1,32) get_user_name(players_t[0],name2,32) set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1) if (lmmode_bit & 1) { if (lmmode_bit & 2) { show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0])) } else { show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2) } if (lmmode_bit & 4) { client_cmd(0,"spk misc/maytheforce") } } } else { if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4)) { last=players_ct[0] client_cmd(last,"spk misc/oneandonly") } else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4)) { last=players_t[0] client_cmd(last,"spk misc/oneandonly") } else { return PLUGIN_CONTINUE } alone_ann = last new name[32] get_user_name(last,name,32) if (lmmode_bit & 1) { set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1) if (lmmode_bit & 2) { show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last)) } else { show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name ) } } if (lmmode_bit & 4) { client_cmd(last,"spk misc/maytheforce") } } return PLUGIN_CONTINUE } public hs() { new hsmode[4] get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4) new hsmode_bit = read_flags(hsmode) if (hsmode_bit & 1) { new killer_id = read_data(1) new victim_id = read_data(2) new victim_name[33] get_user_name(victim_id,victim_name,33) set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1) show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLOVES!::",victim_name) } if (hsmode_bit & 2) { client_cmd(0,"spk misc/headshot") } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/monsterkill.wav") precache_sound("misc/godlike.wav") precache_sound("misc/headshot.wav") precache_sound("misc/humiliation.wav") precache_sound("misc/killingspree.wav") precache_sound("misc/multikill.wav") precache_sound("misc/ultrakill.wav") precache_sound("misc/prepare.wav") precache_sound("misc/rampage.wav") precache_sound("misc/monsterkill2.wav") precache_sound("misc/godlike2.wav") precache_sound("misc/killinspree2.wav") precache_sound("misc/multikill2.wav") precache_sound("misc/ultrakill2.wav") precache_sound("misc/rampage2.wav") precache_sound("misc/ludicrouskill.wav") precache_sound("misc/ludicrouskill2.wav") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_init() { register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","1.5","Zohan^^") register_event("DeathMsg","hs","a","3=1") register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni") register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b"); register_event("DeathMsg", "death_event", "a") register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw") register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w") register_event("DeathMsg","death_msg","a") register_cvar("lastman_mode","abc") register_cvar("streak_mode","ab") register_cvar("kniff_mode","ab") register_cvar("hs_mode","ab") return PLUGIN_CONTINUE } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\ rtf1\ ansi\ deff0{\ fonttbl{\ f0\ fnil Tahoma;}}n\ viewkind4\ uc1\ pard\ lang1038\ f0\ fs16 n\ par } */ ][/code] |
Szerző: | Metal [ 2010.05.14. 10:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ez mi?:D |
Azon kívül h hibás, semmi baja nincs Javítás: Kód: #include <amxmodx> Formailag helyes, azaz nem ad hibát, de hogy azt csinálja-e amit szeretnél, nem tudom. |
Szerző: | demetera [ 2010.05.14. 11:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ez mi?:D |
Hali! MEtal mit is javítottál?:S A másik baj az hogy a kés ölés hangok nem mennek, se a hangokból minden második vagyis ez pl:monsterkill2.wav az mitől van?Ja ha betudnál tenni nekem egy kör kezsdési hangok hogy PLAY!PLAY!PLAY! az jó lenne hangot azt adom csak az sma-t rendezd el:D |
Szerző: | demetera [ 2010.05.14. 11:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ez mi?:D |
JA és Metal az előzőben mi volt a hiba?:S HA ebben van hiba mondd el éss javítva mutasd meg Erre miért írja ki a compiler hogy Your plugin failed to compile! Read the errors below: Kód: #include <amxmodx> |
Szerző: | Metal [ 2010.05.14. 12:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ez mi?:D |
Üdv Késhang nincs beállítva, ha a humiliationt akaro megszólaltatni, akkor nem fog menni. Mivel a plugint átírtad, adhat hibákat, de úgy látszik csomó fontos dogot nem írtál, át, ennek a kibogarászása a te feladatod. Megjegyzem, hogy lefordul, de nem úgy fog működni mint ahogy szeretnéd. Például Kód: #define LEVELS 8 helyett Kód: #define LEVELS 16 kellene, továbbá azért nem játszik le késöléses hangot mert NINCS beállítva. Nézd át még 1* Idézet: Hali!
Ha hagyod 8on akkor csak a felét fogja lejátszani. MEtal mit is javítottál?:S A másik baj az hogy a kés ölés hangok nem mennek, se a hangokból minden második vagyis ez pl:monsterkill2.wav az mitől van?Ja ha betudnál tenni nekem egy kör kezsdési hangok hogy PLAY!PLAY!PLAY! az jó lenne hangot azt adom csak az sma-t rendezd el:D |
Szerző: | Metal [ 2010.05.14. 12:33 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ez mi?:D |
Nem dobott hibát, de warningot igen, ami a tördelésre vonatkozik. Kérdés az, hogy ez olyan-e mint az előző kód: lefordul, de úgy működik-e ahogy elvárod. Apró észrevétel: Kód: new doublelist[maxdbsounds][]= helyett inkább Kód: new doublelist[maxdbsounds][]= Ez se okoz fordítási hibát, de pl játékban BIZTOS nem fogja lejátszani a hangot. |
Szerző: | demetera [ 2010.05.14. 13:52 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ez mi?:D |
Hali! Átnéztem az utobbi pluginnál csak a kiírások mennek a hangok nem......Próbáltom a legjobb tudásom szerint átnézni, de nem megy:( SEGÍTSETEK!!!!PLS nagyon kéne ez a plugin |
Oldal: 1 / 4 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |