hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Sebzésnövelés javítás kérés
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=17527
Oldal: 1 / 1

Szerző:  mforce [ 2014.10.09. 10:29 ]
Hozzászólás témája:  Sebzésnövelés javítás kérés

Sziasztok!
Valamiért errort kapok itt- (native get_user_weapon)-ra. Valaki tudna segíteni mi lehet a hiba? Már mindent megpróbáltam :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init() {
  2. RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player", "PlayerHurt", 0)
  3. }
  4. public PlayerHurt(victim, inflictor, attacker, Float:damage, DamageBits)
  5. {
  6. new weap = get_user_weapon(attacker)
  7. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 250 && weap == CSW_DEAGLE)
  8. {
  9. SetHamParamFloat(4, damage * 1.1);
  10. }
  11. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 500 && weap == CSW_AK47)
  12. {
  13. SetHamParamFloat(4, damage * 1.1);
  14. }
  15. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 750 && weap == CSW_M4A1)
  16. {
  17. SetHamParamFloat(4, damage * 1.1);
  18. }
  19. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 1000 && weap == CSW_AWP)
  20. {
  21. SetHamParamFloat(4, damage * 1.1);
  22. }
  23. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 1250 && weap == CSW_DEAGLE)
  24. {
  25. SetHamParamFloat(4, damage * 1.2);
  26. }
  27. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 1500 && weap == CSW_AK47)
  28. {
  29. SetHamParamFloat(4, damage * 1.2);
  30. }
  31. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 1750 && weap == CSW_M4A1)
  32. {
  33. SetHamParamFloat(4, damage * 1.2);
  34. }
  35. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 2000 && weap == CSW_AWP)
  36. {
  37. SetHamParamFloat(4, damage * 1.2);
  38. }
  39. return HAM_IGNORED;
  40. }

Szerző:  Z77 [ 2014.10.09. 14:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzésnövelés javítás kérés

Az egész forráskódot csatold! Nincs definiálva.

Így lefordítja, de hibát dob:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init() {
  2. RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player", "PlayerHurt", 0)
  3. {
  4. public PlayerHurt(victim, inflictor, attacker, Float:damage, DamageBits)
  5. {
  6. new weap = get_user_weapon(attacker)
  7. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 250 && weap == CSW_DEAGLE)
  8. {
  9. SetHamParamFloat(4, damage * 1.1);
  10. }
  11. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 500 && weap == CSW_AK47)
  12. {
  13. SetHamParamFloat(4, damage * 1.1);
  14. }
  15. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 750 && weap == CSW_M4A1)
  16. {
  17. SetHamParamFloat(4, damage * 1.1);
  18. }
  19. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 1000 && weap == CSW_AWP)
  20. {
  21. SetHamParamFloat(4, damage * 1.1);
  22. }
  23. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 1250 && weap == CSW_DEAGLE)
  24. {
  25. SetHamParamFloat(4, damage * 1.2);
  26. }
  27. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 1500 && weap == CSW_AK47)
  28. {
  29. SetHamParamFloat(4, damage * 1.2);
  30. }
  31. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 1750 && weap == CSW_M4A1)
  32. {
  33. SetHamParamFloat(4, damage * 1.2);
  34. }
  35. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 2000 && weap == CSW_AWP)
  36. {
  37. SetHamParamFloat(4, damage * 1.2);
  38. }
  39. return HAM_IGNORED;
  40. }

Szerző:  mforce [ 2014.10.09. 16:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzésnövelés javítás kérés

Nem azzal van a baj,hogy nem fordítja le,ez egy nagy pluginba van benne. :D
Működik az egész,csak logba kapok egy errort így:
Kód:
L 10/09/2014 - 10:44:24: Invalid player id 0
L 10/09/2014 - 10:44:24: [AMXX] Run time error 10 (plugin "olesrendszer.amxx") (native "get_user_weapon") - debug not enabled!
L 10/09/2014 - 10:44:24: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


Aztán debuggal:
Kód:
L 10/08/2014 - 19:23:34: Invalid player id 0
L 10/08/2014 - 19:23:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "olesrendszer.amxx")
L 10/08/2014 - 19:23:34: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 10/08/2014 - 19:23:34: [AMXX]    [0] olesrendszer.sma::PlayerHurt (line 150)


(150edik sor az a new weap = get user_weapon(attacker))

Szerző:  DeR0iD [ 2014.10.09. 18:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzésnövelés javítás kérés

ez teljesen értelmetlen :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker)


Ha alapból nem élsz nem tudsz sebezni. .talán a gránáttal.

Szerző:  mforce [ 2014.10.09. 20:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzésnövelés javítás kérés

Ha nincs benne,akkor nem megy...
Edit: Mégis megy,de a hiba továbbra is fennáll.

Szerző:  CrB [ 2014.10.11. 14:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzésnövelés javítás kérés

Nah ezt jól leírtam XD nem is ezt akartam a whiskey megtette a hatását XDXD

Itt a lényeg érvénytelen a játékos id je írj bele egy if(!is_user_bot(id)) -t és elvileg nem fogja ezt dobálni.

Idézet:
L 10/09/2014 - 10:44:24: Invalid player id 0
L 10/09/2014 - 10:44:24: [AMXX] Run time error 10 (plugin "olesrendszer.amxx") (native "get_user_weapon") - debug not enabled!
L 10/09/2014 - 10:44:24: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Szerző:  IrOn [ 2014.10.12. 10:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzésnövelés javítás kérés

weapon lekérés előtt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(is_user_connected(attacker) && is_user_alive(attacker))
  2.  return PLUGIN_HANDLED;

Szerző:  mforce [ 2014.10.12. 14:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzésnövelés javítás kérés

crazy megoldásával ugyanaz a helyzet
iron megoldásával már a sebzés se lesz több.

Szerző:  IrOn [ 2014.10.12. 14:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebzésnövelés javítás kérés

bocs, sz*rul gondolkodtam(kómás voltam még reggel)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init() {
  2. RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player", "PlayerHurt", 0)
  3. {
  4. public PlayerHurt(victim, inflictor, attacker, Float:damage, DamageBits)
  5. {
  6. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_alive(attacker))
  7. return PLUGIN_HANDLED;
  8. new weap = get_user_weapon(attacker)
  9. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 250 && weap == CSW_DEAGLE)
  10. {
  11. SetHamParamFloat(4, damage * 1.1);
  12. }
  13. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 500 && weap == CSW_AK47)
  14. {
  15. SetHamParamFloat(4, damage * 1.1);
  16. }
  17. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 750 && weap == CSW_M4A1)
  18. {
  19. SetHamParamFloat(4, damage * 1.1);
  20. }
  21. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 1000 && weap == CSW_AWP)
  22. {
  23. SetHamParamFloat(4, damage * 1.1);
  24. }
  25. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 1250 && weap == CSW_DEAGLE)
  26. {
  27. SetHamParamFloat(4, damage * 1.2);
  28. }
  29. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 1500 && weap == CSW_AK47)
  30. {
  31. SetHamParamFloat(4, damage * 1.2);
  32. }
  33. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 1750 && weap == CSW_M4A1)
  34. {
  35. SetHamParamFloat(4, damage * 1.2);
  36. }
  37. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 2000 && weap == CSW_AWP)
  38. {
  39. SetHamParamFloat(4, damage * 1.2);
  40. }
  41. return HAM_IGNORED;
  42. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/