hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.10. 20:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 552 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 552 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ultimate hang plugin javítása
HozzászólásElküldve: 2014.10.11. 18:49 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Valaki javítaná pls

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <dhudmessage>
  4.  
  5. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
  6. #define PLUGIN_VERSION "0.7"
  7. #define PLUGIN_AUTHOR "SAMURAI"
  8.  
  9. new g_roundCount
  10.  
  11. new kills[33] = {0,...};
  12. new deaths[33] = {0,...};
  13. new firstblood
  14. new kill[31][24];
  15.  
  16. #define LEVELS 12
  17. #define hsounds 6
  18. #define knsounds 3
  19. #define fbsounds 3
  20. #define prpsounds 5
  21. #define suicidesounds 3
  22. #define maxdbsounds 2
  23. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  24.  
  25. new hsenable
  26. new knifeenable
  27. new firstbloodenable
  28. new nadecvar
  29. new suicidecvar
  30. new cvardouble
  31. new rnstartcvar
  32. new killstreaktype
  33.  
  34.  
  35. new levels[15] = {3, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 15, 16, 18, 20, 22, }
  36.  
  37. new sounds[12][] =
  38. {
  39. "mappa/triplekill",
  40. "mappa/multikill",
  41. "mappa/ultrakill",
  42. "mappa/combowhore",
  43. "mappa/killingspree",
  44. "mappa/megakill",
  45. "mappa/holyshit",
  46. "mappa/ludicrouskill",
  47. "mappa/rampage",
  48. "mappa/unstoppable",
  49. "mappa/monsterkill",
  50. };
  51.  
  52.  
  53. new messages[11][] =
  54. {
  55. "%s: Triple Kill !",
  56. "%s: Multi Kill !",
  57. "%s: Ultra Kill !",
  58. "%s: Combowhore !",
  59. "%s: KillingSpree !",
  60. "%s: Mega Kill !",
  61. "%s: Holy Shit !",
  62. "%s: Ludicrous Kill !",
  63. "%s: Rampage !",
  64. "%s: Unstoppable !",
  65. "%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"
  66. };
  67.  
  68. new hslist[hsounds][] =
  69. {
  70. "mappa/headshot1",
  71. "mappa/headshot2",
  72. "mappa/headshot3",
  73. "mappa/headshot4",
  74. "mappa/headshot5",
  75. "mappa/headshot6"
  76. }
  77.  
  78. new fblist[fbsounds][]=
  79. {
  80. "mappa/firstblood1",
  81. "mappa/firstblood2",
  82. "mappa/firstblood3"
  83. }
  84.  
  85. new preplist[prpsounds][]=
  86. {
  87. "mappa/prepare1",
  88. "mappa/prepare2",
  89. "mappa/prepare3",
  90. "mappa/prepare4",
  91. "mappa/prepare5"
  92. }
  93.  
  94.  
  95. new fbmessages[3][]=
  96. {
  97. "%s Meg van az elso ver !!",
  98. "%s olt elsonek !!",
  99. "%s Adta le az elso lovest !!"
  100. }
  101.  
  102. new hsmessages[4][]=
  103. {
  104. "%s Leszedte %s fejet !!",
  105. "%s Fejbe durrantota %s -t !!",
  106. "%s Agy velon lotte %s -t !!",
  107. "%s Adott %s -nak egy csoda szep fejlovest !!"
  108. }
  109.  
  110. new knlist[knsounds][]=
  111. {
  112. "mappa/humiliation1",
  113. "mappa/humiliation2",
  114. "mappa/humiliation3"
  115. }
  116.  
  117. new knmessages[3][]=
  118. {
  119. "%s Meg keselte %s -t !!",
  120. "%s Brutalisan leszurta %s -t !!",
  121. "%s Le szurta %s -t !!"
  122. }
  123.  
  124. new nademessages[3][]=
  125. {
  126. "%s Ki robbantotta %s -t egy granattal !!",
  127. "%s Meg ajandekozta %s -t egy granattal !!",
  128. "%s Nagyon ugyesen granatozik !!"
  129. }
  130.  
  131. new suicidemess[2][]=
  132. {
  133. "%s Te bena fasz, megotled sajat magad !!",
  134. "%s Nagyon fogyatekos, hogy tudod sajat magad megolni ?!!"
  135. }
  136.  
  137. new suicidelist[suicidesounds][]=
  138. {
  139. "mappa/suicide1",
  140. "mappa/suicide2",
  141. "mappa/suicide3"
  142. }
  143.  
  144. new doublelist[maxdbsounds][]=
  145. {
  146. "mappa/doublekill1",
  147. "mappa/doublekill2"
  148. }
  149.  
  150. is_mode_set(bits) {
  151. new mode[9];
  152. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  153. return read_flags(mode) & bits;
  154. }
  155.  
  156. public plugin_init() {
  157. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  158. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  159. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  160. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  161. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  162. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  163. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  164. firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
  165. nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
  166. suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
  167. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  168. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  169. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  170.  
  171. return PLUGIN_CONTINUE;
  172. }
  173.  
  174. public reset_counter(){
  175. g_roundCount = 0
  176. }
  177.  
  178.  
  179. public event_death(id) {
  180. new killer = read_data(1);
  181. new victim = read_data(2);
  182. new headshot = read_data(3);
  183. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  184. read_data(4,weapon,23)
  185. get_user_name(victim,vicname,31)
  186. get_user_name(killer,killname,31)
  187.  
  188.  
  189.  
  190. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  191. {
  192. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  193. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  194. new i
  195. i = random_num(0,hsounds-1)
  196. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  197. }
  198.  
  199.  
  200. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  201. {
  202. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  203. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  204. new r
  205. r = random_num(0,knsounds-1)
  206. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  207. }
  208.  
  209.  
  210. if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
  211. {
  212. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  213. show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
  214. new t
  215. t = random_num(0,fbsounds-1)
  216. client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
  217. firstblood = 0
  218. }
  219.  
  220.  
  221. if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
  222. {
  223. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  224. show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
  225. client_cmd(0,"spk mappa/grenade1")
  226. }
  227.  
  228.  
  229. if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
  230. {
  231. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  232. show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
  233. new z
  234. z = random_num(0,suicidesounds-1)
  235. client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
  236.  
  237. }
  238.  
  239.  
  240. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  241. {
  242. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  243. show_hudmessage(0,"Wow %s egymás után 2 játékost ölt!", killname)
  244. kill[killer][0] = 0;
  245. new q
  246. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  247. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  248. }
  249.  
  250. else
  251. {
  252. kill[killer] = weapon;
  253. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  254. }
  255.  
  256.  
  257.  
  258. kills[killer] += 1;
  259. kills[victim] = 0;
  260. deaths[killer] = 0;
  261. deaths[victim] += 1;
  262.  
  263. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  264. {
  265. if (kills[killer] == levels[i])
  266. {
  267. announce(killer, i);
  268. return PLUGIN_CONTINUE;
  269. }
  270. }
  271.  
  272. return PLUGIN_CONTINUE;
  273. }
  274.  
  275. announce(killer, level)
  276. {
  277.  
  278. new name[33]
  279.  
  280. get_user_name(killer, name, 32);
  281. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  282.  
  283. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  284. return PLUGIN_HANDLED;
  285.  
  286.  
  287.  
  288. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  289. {
  290. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  291. }
  292.  
  293. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  294. {
  295. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  296. }
  297.  
  298. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  299. {
  300. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  301. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  302. }
  303.  
  304. return PLUGIN_CONTINUE;
  305.  
  306. }
  307.  
  308.  
  309. public reset_hud(id)
  310. {
  311. firstblood = 1
  312. if (is_mode_set(16)) {
  313. if (kills[id] > levels[0]) {
  314. print_color(id,
  315. "!g*!y Gratulálok haver oltelt egymás után!t %d!y jatekost.!g *", kills[id]);
  316. } else if (deaths[id] > 1) {
  317. print_color(id,
  318. "!g*!y Ovatosabban meghaltál egymás utan!t %dx!g *", deaths[id]);
  319.  
  320. }
  321. }
  322. }
  323.  
  324. public rnstart(id)
  325. {
  326. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  327. {
  328. ++g_roundCount
  329. firstblood = 1
  330. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  331. show_hudmessage(0, "Keszulj fel a csatara^n%d. Fordulo!", g_roundCount)
  332. new q
  333. q = random_num(0,prpsounds-1)
  334. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  335. }
  336. }
  337.  
  338. public client_connect(id) {
  339. kills[id] = 0;
  340. deaths[id] = 0;
  341. }
  342.  
  343. public clear_kill(taskid)
  344. {
  345. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  346. kill[id][0] = 0;
  347. }
  348.  
  349. public plugin_precache()
  350. {
  351. precache_sound("mappa/triplekill.wav")
  352. precache_sound("mappa/multikill.wav")
  353. precache_sound("mappa/combowhore.wav")
  354. precache_sound("mappa/ultrakill.wav")
  355. precache_sound("mappa/killingspree.wav")
  356. precache_sound("mappa/megakill.wav")
  357. precache_sound("mappa/holyshit.wav")
  358. precache_sound("mappa/ludicrouskill.wav")
  359. precache_sound("mappa/rampage.wav")
  360. precache_sound("mappa/unstoppable.wav")
  361. precache_sound("mappa/monsterkill.wav")
  362. precache_sound("mappa/headshot1.wav")
  363. precache_sound("mappa/headshot2.wav")
  364. precache_sound("mappa/headshot3.wav")
  365. precache_sound("mappa/headshot4.wav")
  366. precache_sound("mappa/headshot5.wav")
  367. precache_sound("mappa/headshot6.wav")
  368. precache_sound("mappa/humiliation1.wav")
  369. precache_sound("mappa/humiliation2.wav")
  370. precache_sound("mappa/humiliation3.wav")
  371. precache_sound("mappa/firstblood1.wav")
  372. precache_sound("mappa/firstblood2.wav")
  373. precache_sound("mappa/firstblood3.wav")
  374. precache_sound("mappa/prepare1.wav")
  375. precache_sound("mappa/prepare2.wav")
  376. precache_sound("mappa/prepare3.wav")
  377. precache_sound("mappa/prepare4.wav")
  378. precache_sound("mappa/prepare5.wav")
  379. precache_sound("mappa/grenade1.wav")
  380. precache_sound("mappa/suicide1.wav")
  381. precache_sound("mappa/suicide2.wav")
  382. precache_sound("mappa/suicide3.wav")
  383. precache_sound("mappa/doublekill1.wav")
  384. precache_sound("mappa/doublekill2.wav")
  385. precache_sound("mappa/eagleeye.wav")
  386. precache_sound("mappa/godlike.wav")
  387. precache_sound("mappa/dominating.wav")
  388. precache_sound("mappa/ownage.wav")
  389. }
  390.  
  391.  
  392.  
  393.  
  394.  
  395. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  396. {
  397. new count = 1, players[32]
  398. static msg[191]
  399. vformat(msg, 190, input, 3)
  400.  
  401. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  402. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  403. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  404. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  405. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  406. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  407. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  408. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  409. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  410. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  411. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  412. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  413. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  414. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  415. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  416. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  417. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  418. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  419. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  420. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  421. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  422.  
  423. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  424. {
  425. for (new i = 0; i < count; i++)
  426. {
  427. if (is_user_connected(players[i]))
  428. {
  429. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  430. write_byte(players[i])
  431. write_string(msg)
  432. message_end()
  433. }
  434. }
  435. }
  436. return PLUGIN_HANDLED
  437.  
  438. }
  439.  
  440.  
  441.  
  442.  
  443. A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára crazyboy 2014.10.11. 06:34-kor.
  444. hibás témanév

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára theglorious 2014.10.11. 20:23-kor.
Hibás témanév


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ultimate hang plugin javítása
HozzászólásElküldve: 2014.10.11. 20:27 
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            776 bytes
Code size:            11572 bytes
Data size:            15480 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=779 cells (3116 bytes)
Total requirements:   44212 bytes
Done.


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <dhudmessage>
  4.  
  5. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
  6. #define PLUGIN_VERSION "0.7"
  7. #define PLUGIN_AUTHOR "SAMURAI"
  8.  
  9. new g_roundCount
  10.  
  11. new kills[33] = {0,...};
  12. new deaths[33] = {0,...};
  13. new firstblood
  14. new kill[31][24];
  15.  
  16. #define LEVELS 12
  17. #define hsounds 6
  18. #define knsounds 3
  19. #define fbsounds 3
  20. #define prpsounds 5
  21. #define suicidesounds 3
  22. #define maxdbsounds 2
  23. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  24.  
  25. new hsenable
  26. new knifeenable
  27. new firstbloodenable
  28. new nadecvar
  29. new suicidecvar
  30. new cvardouble
  31. new rnstartcvar
  32. new killstreaktype
  33.  
  34.  
  35. new levels[15] = {3, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 15, 16, 18, 20, 22, }
  36.  
  37. new sounds[11][] =
  38. {
  39. "mappa/triplekill",
  40. "mappa/multikill",
  41. "mappa/ultrakill",
  42. "mappa/combowhore",
  43. "mappa/killingspree",
  44. "mappa/megakill",
  45. "mappa/holyshit",
  46. "mappa/ludicrouskill",
  47. "mappa/rampage",
  48. "mappa/unstoppable",
  49. "mappa/monsterkill"
  50. }
  51.  
  52. new messages[11][] =
  53. {
  54. "%s: Triple Kill !",
  55. "%s: Multi Kill !",
  56. "%s: Ultra Kill !",
  57. "%s: Combowhore !",
  58. "%s: KillingSpree !",
  59. "%s: Mega Kill !",
  60. "%s: Holy Shit !",
  61. "%s: Ludicrous Kill !",
  62. "%s: Rampage !",
  63. "%s: Unstoppable !",
  64. "%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"
  65. }
  66.  
  67. new hslist[hsounds][] =
  68. {
  69. "mappa/headshot1",
  70. "mappa/headshot2",
  71. "mappa/headshot3",
  72. "mappa/headshot4",
  73. "mappa/headshot5",
  74. "mappa/headshot6"
  75. }
  76.  
  77. new fblist[fbsounds][]=
  78. {
  79. "mappa/firstblood1",
  80. "mappa/firstblood2",
  81. "mappa/firstblood3"
  82. }
  83.  
  84. new preplist[prpsounds][]=
  85. {
  86. "mappa/prepare1",
  87. "mappa/prepare2",
  88. "mappa/prepare3",
  89. "mappa/prepare4",
  90. "mappa/prepare5"
  91. }
  92.  
  93.  
  94. new fbmessages[3][]=
  95. {
  96. "%s Meg van az elso ver !!",
  97. "%s olt elsonek !!",
  98. "%s Adta le az elso lovest !!"
  99. }
  100.  
  101. new hsmessages[4][]=
  102. {
  103. "%s Leszedte %s fejet !!",
  104. "%s Fejbe durrantota %s -t !!",
  105. "%s Agy velon lotte %s -t !!",
  106. "%s Adott %s -nak egy csoda szep fejlovest !!"
  107. }
  108.  
  109. new knlist[knsounds][]=
  110. {
  111. "mappa/humiliation1",
  112. "mappa/humiliation2",
  113. "mappa/humiliation3"
  114. }
  115.  
  116. new knmessages[3][]=
  117. {
  118. "%s Meg keselte %s -t !!",
  119. "%s Brutalisan leszurta %s -t !!",
  120. "%s Le szurta %s -t !!"
  121. }
  122.  
  123. new nademessages[3][]=
  124. {
  125. "%s Ki robbantotta %s -t egy granattal !!",
  126. "%s Meg ajandekozta %s -t egy granattal !!",
  127. "%s Nagyon ugyesen granatozik !!"
  128. }
  129.  
  130. new suicidemess[2][]=
  131. {
  132. "%s Te bena fasz, megotled sajat magad !!",
  133. "%s Nagyon fogyatekos, hogy tudod sajat magad megolni ?!!"
  134. }
  135.  
  136. new suicidelist[suicidesounds][]=
  137. {
  138. "mappa/suicide1",
  139. "mappa/suicide2",
  140. "mappa/suicide3"
  141. }
  142.  
  143. new doublelist[maxdbsounds][]=
  144. {
  145. "mappa/doublekill1",
  146. "mappa/doublekill2"
  147. }
  148.  
  149. is_mode_set(bits) {
  150. new mode[9];
  151. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  152. return read_flags(mode) & bits;
  153. }
  154.  
  155. public plugin_init() {
  156. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  157. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  158. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  159. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  160. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  161. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  162. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  163. firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
  164. nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
  165. suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
  166. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  167. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  168. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  169.  
  170. return PLUGIN_CONTINUE;
  171. }
  172.  
  173. public reset_counter(){
  174. g_roundCount = 0
  175. }
  176.  
  177.  
  178. public event_death(id) {
  179. new killer = read_data(1);
  180. new victim = read_data(2);
  181. new headshot = read_data(3);
  182. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  183. read_data(4,weapon,23)
  184. get_user_name(victim,vicname,31)
  185. get_user_name(killer,killname,31)
  186.  
  187.  
  188.  
  189. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  190. {
  191. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  192. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  193. new i
  194. i = random_num(0,hsounds-1)
  195. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  196. }
  197.  
  198.  
  199. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  200. {
  201. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  202. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  203. new r
  204. r = random_num(0,knsounds-1)
  205. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  206. }
  207.  
  208.  
  209. if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
  210. {
  211. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  212. show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
  213. new t
  214. t = random_num(0,fbsounds-1)
  215. client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
  216. firstblood = 0
  217. }
  218.  
  219.  
  220. if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
  221. {
  222. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  223. show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
  224. client_cmd(0,"spk mappa/grenade1")
  225. }
  226.  
  227.  
  228. if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
  229. {
  230. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  231. show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
  232. new z
  233. z = random_num(0,suicidesounds-1)
  234. client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
  235.  
  236. }
  237.  
  238.  
  239. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  240. {
  241. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  242. show_hudmessage(0,"Wow %s egymás után 2 játékost ölt!", killname)
  243. kill[killer][0] = 0;
  244. new q
  245. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  246. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  247. }
  248.  
  249. else
  250. {
  251. kill[killer] = weapon;
  252. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  253. }
  254.  
  255.  
  256.  
  257. kills[killer] += 1;
  258. kills[victim] = 0;
  259. deaths[killer] = 0;
  260. deaths[victim] += 1;
  261.  
  262. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  263. {
  264. if (kills[killer] == levels[i])
  265. {
  266. announce(killer, i);
  267. return PLUGIN_CONTINUE;
  268. }
  269. }
  270.  
  271. return PLUGIN_CONTINUE;
  272. }
  273.  
  274. announce(killer, level)
  275. {
  276.  
  277. new name[33]
  278.  
  279. get_user_name(killer, name, 32);
  280. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  281.  
  282. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  283. return PLUGIN_HANDLED;
  284.  
  285.  
  286.  
  287. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  288. {
  289. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  290. }
  291.  
  292. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  293. {
  294. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  295. }
  296.  
  297. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  298. {
  299. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  300. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  301. }
  302.  
  303. return PLUGIN_CONTINUE;
  304.  
  305. }
  306.  
  307.  
  308. public reset_hud(id)
  309. {
  310. firstblood = 1
  311. if (is_mode_set(16)) {
  312. if (kills[id] > levels[0]) {
  313. print_color(id,
  314. "!g*!y Gratulálok haver oltelt egymás után!t %d!y jatekost.!g *", kills[id]);
  315. } else if (deaths[id] > 1) {
  316. print_color(id,
  317. "!g*!y Ovatosabban meghaltál egymás utan!t %dx!g *", deaths[id]);
  318.  
  319. }
  320. }
  321. }
  322.  
  323. public rnstart(id)
  324. {
  325. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  326. {
  327. ++g_roundCount
  328. firstblood = 1
  329. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  330. show_hudmessage(0, "Keszulj fel a csatara^n%d. Fordulo!", g_roundCount)
  331. new q
  332. q = random_num(0,prpsounds-1)
  333. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  334. }
  335. }
  336.  
  337. public client_connect(id) {
  338. kills[id] = 0;
  339. deaths[id] = 0;
  340. }
  341.  
  342. public clear_kill(taskid)
  343. {
  344. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  345. kill[id][0] = 0;
  346. }
  347.  
  348. public plugin_precache()
  349. {
  350. precache_sound("mappa/triplekill.wav")
  351. precache_sound("mappa/multikill.wav")
  352. precache_sound("mappa/combowhore.wav")
  353. precache_sound("mappa/ultrakill.wav")
  354. precache_sound("mappa/killingspree.wav")
  355. precache_sound("mappa/megakill.wav")
  356. precache_sound("mappa/holyshit.wav")
  357. precache_sound("mappa/ludicrouskill.wav")
  358. precache_sound("mappa/rampage.wav")
  359. precache_sound("mappa/unstoppable.wav")
  360. precache_sound("mappa/monsterkill.wav")
  361. precache_sound("mappa/headshot1.wav")
  362. precache_sound("mappa/headshot2.wav")
  363. precache_sound("mappa/headshot3.wav")
  364. precache_sound("mappa/headshot4.wav")
  365. precache_sound("mappa/headshot5.wav")
  366. precache_sound("mappa/headshot6.wav")
  367. precache_sound("mappa/humiliation1.wav")
  368. precache_sound("mappa/humiliation2.wav")
  369. precache_sound("mappa/humiliation3.wav")
  370. precache_sound("mappa/firstblood1.wav")
  371. precache_sound("mappa/firstblood2.wav")
  372. precache_sound("mappa/firstblood3.wav")
  373. precache_sound("mappa/prepare1.wav")
  374. precache_sound("mappa/prepare2.wav")
  375. precache_sound("mappa/prepare3.wav")
  376. precache_sound("mappa/prepare4.wav")
  377. precache_sound("mappa/prepare5.wav")
  378. precache_sound("mappa/grenade1.wav")
  379. precache_sound("mappa/suicide1.wav")
  380. precache_sound("mappa/suicide2.wav")
  381. precache_sound("mappa/suicide3.wav")
  382. precache_sound("mappa/doublekill1.wav")
  383. precache_sound("mappa/doublekill2.wav")
  384. precache_sound("mappa/eagleeye.wav")
  385. precache_sound("mappa/godlike.wav")
  386. precache_sound("mappa/dominating.wav")
  387. precache_sound("mappa/ownage.wav")
  388. }
  389.  
  390.  
  391.  
  392.  
  393.  
  394. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  395. {
  396. new count = 1, players[32]
  397. static msg[191]
  398. vformat(msg, 190, input, 3)
  399.  
  400. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  401. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  402. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  403. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  404. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  405. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  406. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  407. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  408. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  409. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  410. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  411. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  412. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  413. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  414. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  415. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  416. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  417. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  418. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  419. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  420. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  421.  
  422. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  423. {
  424. for (new i = 0; i < count; i++)
  425. {
  426. if (is_user_connected(players[i]))
  427. {
  428. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  429. write_byte(players[i])
  430. write_string(msg)
  431. message_end()
  432. }
  433. }
  434. }
  435. return PLUGIN_HANDLED
  436.  
  437. }
  438.  


Nem kellene dupla poszt! :)
KillStreak javítás


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole