hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 19:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 347 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 346 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Xp mod!
HozzászólásElküldve:2014.10.14. 20:01 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2014.04.26. 23:27
Hozzászólások:201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok ehez hozzá tudná írni valaki ,hogy <név>[level] PL: Pista[45]
Nagyon megköszönném :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <nvault>
  7.  
  8. #define PLUGIN "XPmod"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "HunGamer"
  11.  
  12. new exp_player[33];
  13. new level_player[33] = 1;
  14. new exp_for_kill;
  15. new exp_for_hs;
  16. new xpmentes;
  17. new SyncHudObj;
  18. new SyncHudObj2;
  19. new playername[33][34];
  20.  
  21. new g_vault;
  22.  
  23. new const exp_level[] =
  24. {
  25. 0,100,300,500,700,900,1100,1300,1500,1700,1900,2100,2300,2500,2700,2900,
  26. 3100,3300,3500,3700,3900,4100,4300,4500,4700,4900,5100,5300,5500,5700,5900,
  27. 6100,6300,6500,6700,6900,7100,7300,7500,7700,7900,8100,8300,8500,8700,8900,
  28. 9100,9300,9500,9700,9900,10100,10300,10500,10700,10900,11100,11300,11500,11700,11900,
  29. 12100,12300,12500,12700,12900,13100,13300,13500,13700,13900,14100,14300,14500,14700,14900,
  30. 15100,15300,15500,15700,15900,16100,16300,16500,16700,16900,17100,17300,17500,17700,17900,
  31. 18100,18300,18500,18700,18900,19100,19300,19500,19700
  32. };
  33.  
  34. public plugin_init()
  35. {
  36. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  37. register_clcmd("xp_adas", "xpadas", ADMIN_KICK, "<nev> <xp>");
  38. register_clcmd("xp_elvetel", "xpelvetel", ADMIN_KICK, "<nev> <xp>");
  39. register_event("DeathMsg", "Death", "a");
  40. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujraeledes", 1);
  41. SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
  42. exp_for_kill = register_cvar("xpmod_killxp", "5");
  43. exp_for_hs = register_cvar("xpmod_hsxp", "10");
  44. xpmentes = register_cvar("xpmod_save", "1");
  45. g_vault = nvault_open("XpMod");
  46. }
  47. public Death()
  48. {
  49. new victim = read_data(2);
  50. new attacker = read_data(1);
  51. new heads = read_data(3);
  52.  
  53. new killxp = get_pcvar_num(exp_for_kill);
  54. new hsxp = get_pcvar_num(exp_for_hs);
  55.  
  56. if(!is_user_alive(attacker))
  57. return PLUGIN_CONTINUE;
  58.  
  59. if(get_user_team(victim) != get_user_team(attacker))
  60. {
  61. if(heads)
  62. {
  63. expszerzes(attacker, hsxp);
  64. }
  65. else
  66. {
  67. expszerzes(attacker, killxp);
  68. }
  69. }
  70. szintlepes(attacker);
  71.  
  72. return PLUGIN_CONTINUE;
  73. }
  74. public expszerzes(player, exp)
  75. {
  76. if(exp_player[player] < 19700)
  77. exp_player[player]+=exp;
  78. }
  79. public szintlepes(id)
  80. {
  81. while(exp_player[id] >= exp_level[level_player[id]])
  82. {
  83. level_player[id]++;
  84. set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
  85. ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Gratulalunk, szintet leptel!");
  86. }
  87. if(get_pcvar_num(xpmentes) == 1)
  88. {
  89. SaveData(id);
  90. }
  91. }
  92. public client_PreThink(id)
  93. {
  94. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0);
  95. ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "[Nev : %s]^n[Exp : %i / %i]^n[Szint : %i]", playername[id], exp_player[id], exp_level[level_player[id]], level_player[id]);
  96. return PLUGIN_CONTINUE;
  97. }
  98. public ujraeledes(id)
  99. {
  100. if(!is_user_alive(id))
  101. return PLUGIN_CONTINUE;
  102.  
  103. set_user_health(id, 100+level_player[id]*2);
  104.  
  105. return PLUGIN_CONTINUE;
  106. }
  107. public client_connect(id)
  108. {
  109. get_user_name(id, playername[id], 33);
  110. if(get_pcvar_num(xpmentes) == 1)
  111. {
  112. LoadData(id);
  113. }
  114. }
  115. public client_disconnect(id)
  116. {
  117. if(get_pcvar_num(xpmentes) == 1)
  118. {
  119. SaveData(id);
  120. }
  121. }
  122. public SaveData(id)
  123. {
  124. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  125. new name[32];
  126. get_user_name(id, name, 31);
  127. format(vaultkey,63,"%s-xp", playername[id]);
  128. format(vaultdata,255,"%i#%i", exp_player[id], level_player[id]);
  129. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
  130. }
  131. public LoadData(id)
  132. {
  133. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  134. new name[32];
  135. get_user_name(id, name, 31);
  136. format(vaultkey,63,"%s-xp", playername[id]);
  137. format(vaultdata,255,"%i#%i", exp_player[id], level_player[id]);
  138. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
  139.  
  140. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
  141.  
  142. new playerxp[32], playerlevel[32];
  143.  
  144. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
  145.  
  146. exp_player[id] = str_to_num(playerxp);
  147. level_player[id] = str_to_num(playerlevel);
  148. }
  149. public xpadas(id, level, cid)
  150. {
  151. if(!cmd_access(id,level,cid,3))
  152. return PLUGIN_HANDLED;
  153. new arg1[33];
  154. new arg2[6];
  155. read_argv(1, arg1, 32);
  156. read_argv(2, arg2, 5);
  157. new player = cmd_target(id, arg1);
  158. new value = str_to_num(arg2);
  159.  
  160. exp_player[player] += value;
  161. szintlepes(player);
  162. return PLUGIN_HANDLED;
  163. }
  164. public xpelvetel(id, level, cid)
  165. {
  166. if(!cmd_access(id,level,cid,3))
  167. return PLUGIN_HANDLED;
  168. new arg1[33];
  169. new arg2[6];
  170. read_argv(1, arg1, 32);
  171. read_argv(2, arg2, 5);
  172. new player = cmd_target(id, arg1);
  173. new value = str_to_num(arg2);
  174.  
  175. exp_player[player] -= value;
  176. return PLUGIN_HANDLED;
  177. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Xp mod!
HozzászólásElküldve:2014.10.14. 21:03 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
és mégis hol írja ezt a név[szint]-et?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Xp mod!
HozzászólásElküldve:2014.10.14. 21:29 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2014.04.26. 23:27
Hozzászólások:201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hogy a neve előtt legyen a szint.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole