hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 10:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 533 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 532 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: siska15 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.10.20. 18:08 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.20. 15:40
Hozzászólások: 259
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Sziasztok tudna valaki javítaná ezt az errort?

L 10/20/2014 - 17:59:38: Played 4 is not in game
L 10/20/2014 - 17:59:38: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxmodx-13974-fegyver.amxx")
L 10/20/2014 - 17:59:38: [AMXX] Run time error 10: native error (native "menu_cancel")
L 10/20/2014 - 17:59:38: [AMXX] [0] amxmodx-13974-fegyver.sma::PistolMenu_mh (line 215)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  8.  
  9. new const g_MaxAmmo[] =
  10. {
  11. 0,
  12. 52, //CSW_P228
  13. 0,
  14. 90, //CSW_SCOUT
  15. 0, //CSW_HEGRENADE
  16. 32, //CSW_XM1014
  17. 0, //CSW_C4
  18. 100,//CSW_MAC10
  19. 90, //CSW_AUG
  20. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  21. 120,//CSW_ELITE
  22. 100,//CSW_FIVESEVEN
  23. 100,//CSW_UMP45
  24. 90, //CSW_SG550
  25. 90, //CSW_GALIL
  26. 90, //CSW_FAMAS
  27. 100,//CSW_USP
  28. 120,//CSW_GLOCK18
  29. 30, //CSW_AWP
  30. 120,//CSW_MP5NAVY
  31. 200,//CSW_M249
  32. 32, //CSW_M3
  33. 90, //CSW_M4A1
  34. 120,//CSW_TMP
  35. 90, //CSW_G3SG1
  36. 0, //CSW_FLASHBANG
  37. 35, //CSW_DEAGLE
  38. 90, //CSW_SG552
  39. 90, //CSW_AK47
  40. 0, //CSW_KNIFE
  41. 100//CSW_P90
  42. }
  43. new orokloszer
  44.  
  45. public plugin_init()
  46. {
  47. register_plugin("FegyverMenu", "1.0", "RsN");
  48. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyverMenu",1)
  49. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  50. orokloszer = register_cvar("fm_orokloszer","1")
  51. }
  52. public Event_CurWeapon(id)
  53. {
  54. if(get_pcvar_num(orokloszer) == 1)
  55. {
  56. if(is_user_alive(id))
  57. {
  58. new fegyver = read_data(2)
  59. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  60. {
  61. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  62. }
  63. }
  64. }
  65. }
  66. public FegyverMenu(id)
  67. {
  68. if(!is_user_connected(id))
  69. return PLUGIN_HANDLED
  70. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  71. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  72. {
  73. strip_user_weapons(id)
  74. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  75. give_item(id, "weapon_knife")
  76. give_item(id, "weapon_c4")
  77. cs_set_user_plant(id,1,1)
  78. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  79. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  80. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  81. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  82. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  83. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  84. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  85. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  86. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  87. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  88. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  89. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  90. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  91. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  92. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  93. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  94. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  95. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  97. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  98. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  99. menu_display(id, menu, 0);
  100. }
  101. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  102. {
  103. strip_user_weapons(id)
  104. give_item(id, "weapon_knife")
  105. new menu = menu_create("\yFegyverMenu", "FegyverMenu_mh");
  106. menu_additem(menu, "\yFamas", "0", 0); // case 0
  107. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "1", 0); // case 1
  108. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "2", 0); // case 2
  109. menu_additem(menu, "\yGalil", "3", 0); // case 3
  110. menu_additem(menu, "\yUMP45", "4", 0); // case 4
  111. menu_additem(menu, "\yAWP", "5", 0); // case 5
  112. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  113. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  114. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  115. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  116. menu_display(id, menu, 0);
  117. }
  118. return PLUGIN_CONTINUE
  119. }
  120. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  121. {
  122. new command[6], name[64], access, callback;
  123. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  124. switch(item)
  125. {
  126. case 0:
  127. {
  128. give_item(id, "weapon_famas");
  129. give_item(id, "ammo_556nato");
  130. give_item(id, "ammo_556nato");
  131. give_item(id, "ammo_556nato");
  132. give_item(id, "ammo_556nato");
  133. give_item(id, "weapon_knife");
  134. give_item(id, "item_assaultsuit")
  135. PistolMenu(id);
  136. }
  137. case 1:
  138. {
  139. give_item(id, "weapon_xm1014");
  140. give_item(id, "ammo_buckshot");
  141. give_item(id, "ammo_buckshot");
  142. give_item(id, "ammo_buckshot");
  143. give_item(id, "ammo_buckshot");
  144. give_item(id, "weapon_knife");
  145. give_item(id, "item_assaultsuit")
  146. PistolMenu(id);
  147. }
  148. case 2:
  149. {
  150. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  151. give_item(id, "ammo_9mm");
  152. give_item(id, "ammo_9mm");
  153. give_item(id, "ammo_9mm");
  154. give_item(id, "ammo_9mm");
  155. give_item(id, "item_assaultsuit")
  156. PistolMenu(id);
  157. }
  158. case 3:
  159. {
  160. give_item(id, "weapon_galil");
  161. give_item(id, "ammo_556nato");
  162. give_item(id, "ammo_556nato");
  163. give_item(id, "ammo_556nato");
  164. give_item(id, "item_assaultsuit")
  165. PistolMenu(id);
  166. }
  167. case 4:
  168. {
  169. give_item(id, "weapon_ump45");
  170. give_item(id, "ammo_45acp");
  171. give_item(id, "ammo_45acp");
  172. give_item(id, "ammo_45acp");
  173. give_item(id, "ammo_45acp");
  174. give_item(id, "weapon_knife");
  175. give_item(id, "item_assaultsuit")
  176. PistolMenu(id);
  177. }
  178. case 5:
  179. {
  180. give_item(id, "weapon_awp");
  181. give_item(id, "ammo_338magnum");
  182. give_item(id, "ammo_338magnum");
  183. give_item(id, "ammo_338magnum");
  184. give_item(id, "weapon_knife");
  185. give_item(id, "item_assaultsuit")
  186. PistolMenu(id);
  187. }
  188. }
  189.  
  190. menu_destroy(menu);
  191.  
  192. return PLUGIN_HANDLED;
  193. }
  194. public PistolMenu(id)
  195. {
  196. new menu = menu_create("\y PisztolyMenu", "PistolMenu_mh");
  197.  
  198. menu_additem(menu, "\yDeagle", "", 0); // case 0
  199. menu_additem(menu, "\yElite", "", 0); // case 1
  200.  
  201. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  202. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  203. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  204. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  205.  
  206. menu_display(id, menu, 0);
  207.  
  208. return PLUGIN_HANDLED;
  209. }
  210.  
  211. public PistolMenu_mh(id, menu, item)
  212. {
  213. if(item == MENU_EXIT)
  214. {
  215. menu_cancel(id);
  216. return PLUGIN_HANDLED;
  217. }
  218.  
  219. new command[6], name[64], access, callback;
  220.  
  221. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  222.  
  223. switch(item)
  224. {
  225. case 0:
  226. {
  227. give_item(id, "weapon_deagle");
  228. give_item(id,"ammo_50ae");
  229. give_item(id,"ammo_50ae");
  230. give_item(id,"ammo_50ae");
  231. give_item(id,"ammo_50ae");
  232. give_item(id,"ammo_50ae");
  233. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  234. give_item(id, "weapon_flashbang");
  235. give_item(id, "weapon_flashbang");
  236. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  237. }
  238. case 1:
  239. {
  240. give_item(id, "weapon_elite");
  241. give_item(id,"ammo_9mm");
  242. give_item(id,"ammo_9mm");
  243. give_item(id,"ammo_9mm");
  244. give_item(id,"ammo_9mm");
  245. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  246. give_item(id, "weapon_flashbang");
  247. give_item(id, "weapon_flashbang");
  248. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  249. }
  250. }
  251. menu_destroy(menu);
  252. return PLUGIN_HANDLED;
  253. }
  254. stock ham_give_weapon(id,weapon[])
  255. {
  256. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  257.  
  258. new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
  259. if(!pev_valid(wEnt)) return 0;
  260.  
  261. set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
  262. dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
  263.  
  264. if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
  265. {
  266. if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
  267. return 0;
  268. }
  269. ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
  270. return 1;
  271. }
  272. stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
  273. {
  274. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  275.  
  276. new wId = get_weaponid(weapon);
  277. if(!wId) return 0;
  278.  
  279. new wEnt;
  280. while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
  281. if(!wEnt) return 0;
  282.  
  283. if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
  284.  
  285. if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
  286. ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
  287.  
  288. set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
  289. return 1;
  290. }
  291.  
  292. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  293. {
  294. new count = 1, players[32]
  295. static msg[191]
  296. vformat(msg, 190, input, 3)
  297.  
  298. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  299. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  300. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  301. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  302. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  303. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  304. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  305. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  306. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  307. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  308. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  309. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  310. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  311. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  312. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  313. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  314. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  315. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  316. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  317. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  318. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  319.  
  320. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  321. {
  322. for (new i = 0; i < count; i++)
  323. {
  324. if (is_user_connected(players[i]))
  325. {
  326. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  327. write_byte(players[i])
  328. write_string(msg)
  329. message_end()
  330. }
  331. }
  332. }
  333. return PLUGIN_HANDLED
  334. }
  335. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  336. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  337. */
  338.  
  339.  
  340.  

_________________
rwT* Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.10.20. 18:16 
Itt fordisd át http://aghl.ru/webcompiler/webcompiler.php

Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

6e0f8adbe55c7716bcc617b6563badc8.sma(70) : warning 217: loose indentation
Header size:           1124 bytes
Code size:             8584 bytes
Data size:             5308 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=95 cells (380 bytes)
Total requirements:   31400 bytes

1 Warning.
Done.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.10.20. 18:26 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.20. 15:40
Hozzászólások: 259
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Nem az a baj hogy nem fordítja le, hanem hogy errorozik :) És nekem az kéne, hogy hibátlanul fusson.

_________________
rwT* Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.10.20. 18:37 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Az az egy 1 warning, nem a világ vége!

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.10.20. 18:43 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.20. 15:40
Hozzászólások: 259
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Ez fontos, mert sok a fagyás az ilyenek miatt, és szeretném az összeset eltüntetni vagy legalább annyit, hogy ne fagyjanak tőle. És ez az egyik ;)

_________________
rwT* Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.10.20. 18:53 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  8.  
  9. new const g_MaxAmmo[] =
  10. {
  11. 0,
  12. 52, //CSW_P228
  13. 0,
  14. 90, //CSW_SCOUT
  15. 0, //CSW_HEGRENADE
  16. 32, //CSW_XM1014
  17. 0, //CSW_C4
  18. 100,//CSW_MAC10
  19. 90, //CSW_AUG
  20. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  21. 120,//CSW_ELITE
  22. 100,//CSW_FIVESEVEN
  23. 100,//CSW_UMP45
  24. 90, //CSW_SG550
  25. 90, //CSW_GALIL
  26. 90, //CSW_FAMAS
  27. 100,//CSW_USP
  28. 120,//CSW_GLOCK18
  29. 30, //CSW_AWP
  30. 120,//CSW_MP5NAVY
  31. 200,//CSW_M249
  32. 32, //CSW_M3
  33. 90, //CSW_M4A1
  34. 120,//CSW_TMP
  35. 90, //CSW_G3SG1
  36. 0, //CSW_FLASHBANG
  37. 35, //CSW_DEAGLE
  38. 90, //CSW_SG552
  39. 90, //CSW_AK47
  40. 0, //CSW_KNIFE
  41. 100//CSW_P90
  42. }
  43. new orokloszer
  44.  
  45. public plugin_init()
  46. {
  47. register_plugin("FegyverMenu", "1.0", "RsN");
  48. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FegyverMenu",1)
  49. register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  50. orokloszer = register_cvar("fm_orokloszer","1")
  51. }
  52. public Event_CurWeapon(id)
  53. {
  54. if(get_pcvar_num(orokloszer) == 1)
  55. {
  56. if(is_user_alive(id))
  57. {
  58. new fegyver = read_data(2)
  59. if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) )
  60. {
  61. cs_set_user_bpammo(id, fegyver, g_MaxAmmo[fegyver]);
  62. }
  63. }
  64. }
  65. }
  66. public FegyverMenu(id)
  67. {
  68. if(!is_user_connected(id))
  69. return PLUGIN_HANDLED
  70. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  71. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  72. {
  73. strip_user_weapons(id)
  74. ham_strip_weapon(id,"weapon_glock18")
  75. give_item(id, "weapon_knife")
  76. give_item(id, "weapon_c4")
  77. cs_set_user_plant(id,1,1)
  78. new menu = menu_create("\yFegyverMenü", "FegyverMenu_mh");
  79. menu_additem(menu, "\yM4a1", "0", 0); // case 0
  80. menu_additem(menu, "\yAk47", "1", 0); // case 1
  81. menu_additem(menu, "\yAWP", "2", 0); // case 2
  82. menu_additem(menu, "\yFamas", "3", 0); // case 3
  83. menu_additem(menu, "\yM249", "4", 0); // case 4
  84. menu_additem(menu, "\yShotgun M3", "5", 0); // case 5
  85. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  86. menu_additem(menu, "\yScout", "7", 0); // case 7
  87. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "8", 0); // case 8
  88. menu_additem(menu, "\yGalil", "9", 0); // case 9
  89. menu_additem(menu, "\yAug", "10", 0); // case 10
  90. menu_additem(menu, "\ySG552", "11", 0); // case 11
  91. menu_additem(menu, "\yP90", "12", 0); // case 12
  92. menu_additem(menu, "\yTMP", "13", 0); // case 13
  93. menu_additem(menu, "\yUMP45", "14", 0); // case 14
  94. menu_additem(menu, "\yMac10", "15", 0); // case 15
  95. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  96. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  97. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  98. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  99. menu_display(id, menu, 0);
  100. }
  101. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  102. {
  103. strip_user_weapons(id)
  104. give_item(id, "weapon_knife")
  105. new menu = menu_create("\yFegyverMenu", "FegyverMenu_mh");
  106. menu_additem(menu, "\yFamas", "0", 0); // case 0
  107. menu_additem(menu, "\yShotgun Xm1014", "1", 0); // case 1
  108. menu_additem(menu, "\yMp5navy", "2", 0); // case 2
  109. menu_additem(menu, "\yGalil", "3", 0); // case 3
  110. menu_additem(menu, "\yUMP45", "4", 0); // case 4
  111. menu_additem(menu, "\yAWP", "5", 0); // case 5
  112. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  113. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  114. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  115. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  116. menu_display(id, menu, 0);
  117. }
  118. return PLUGIN_CONTINUE
  119. }
  120. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  121. {
  122. if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
  123. return PLUGIN_HANDLED;
  124. new command[6], name[64], access, callback;
  125. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  126. switch(item)
  127. {
  128. case 0:
  129. {
  130. give_item(id, "weapon_famas");
  131. give_item(id, "ammo_556nato");
  132. give_item(id, "ammo_556nato");
  133. give_item(id, "ammo_556nato");
  134. give_item(id, "ammo_556nato");
  135. give_item(id, "weapon_knife");
  136. give_item(id, "item_assaultsuit")
  137. PistolMenu(id);
  138. }
  139. case 1:
  140. {
  141. give_item(id, "weapon_xm1014");
  142. give_item(id, "ammo_buckshot");
  143. give_item(id, "ammo_buckshot");
  144. give_item(id, "ammo_buckshot");
  145. give_item(id, "ammo_buckshot");
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "item_assaultsuit")
  148. PistolMenu(id);
  149. }
  150. case 2:
  151. {
  152. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  153. give_item(id, "ammo_9mm");
  154. give_item(id, "ammo_9mm");
  155. give_item(id, "ammo_9mm");
  156. give_item(id, "ammo_9mm");
  157. give_item(id, "item_assaultsuit")
  158. PistolMenu(id);
  159. }
  160. case 3:
  161. {
  162. give_item(id, "weapon_galil");
  163. give_item(id, "ammo_556nato");
  164. give_item(id, "ammo_556nato");
  165. give_item(id, "ammo_556nato");
  166. give_item(id, "item_assaultsuit")
  167. PistolMenu(id);
  168. }
  169. case 4:
  170. {
  171. give_item(id, "weapon_ump45");
  172. give_item(id, "ammo_45acp");
  173. give_item(id, "ammo_45acp");
  174. give_item(id, "ammo_45acp");
  175. give_item(id, "ammo_45acp");
  176. give_item(id, "weapon_knife");
  177. give_item(id, "item_assaultsuit")
  178. PistolMenu(id);
  179. }
  180. case 5:
  181. {
  182. give_item(id, "weapon_awp");
  183. give_item(id, "ammo_338magnum");
  184. give_item(id, "ammo_338magnum");
  185. give_item(id, "ammo_338magnum");
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "item_assaultsuit")
  188. PistolMenu(id);
  189. }
  190. }
  191.  
  192. menu_destroy(menu);
  193.  
  194. return PLUGIN_HANDLED;
  195. }
  196. public PistolMenu(id)
  197. {
  198. new menu = menu_create("\y PisztolyMenu", "PistolMenu_mh");
  199.  
  200. menu_additem(menu, "\yDeagle", "", 0); // case 0
  201. menu_additem(menu, "\yElite", "", 0); // case 1
  202.  
  203. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  204. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  205. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  206. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  207.  
  208. menu_display(id, menu, 0);
  209.  
  210. return PLUGIN_HANDLED;
  211. }
  212.  
  213. public PistolMenu_mh(id, menu, item)
  214. {
  215. if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
  216. return PLUGIN_HANDLED;
  217. if(item == MENU_EXIT)
  218. {
  219. menu_cancel(id);
  220. return PLUGIN_HANDLED;
  221. }
  222.  
  223. new command[6], name[64], access, callback;
  224.  
  225. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  226.  
  227. switch(item)
  228. {
  229. case 0:
  230. {
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id,"ammo_50ae");
  233. give_item(id,"ammo_50ae");
  234. give_item(id,"ammo_50ae");
  235. give_item(id,"ammo_50ae");
  236. give_item(id,"ammo_50ae");
  237. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  238. give_item(id, "weapon_flashbang");
  239. give_item(id, "weapon_flashbang");
  240. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  241. }
  242. case 1:
  243. {
  244. give_item(id, "weapon_elite");
  245. give_item(id,"ammo_9mm");
  246. give_item(id,"ammo_9mm");
  247. give_item(id,"ammo_9mm");
  248. give_item(id,"ammo_9mm");
  249. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  250. give_item(id, "weapon_flashbang");
  251. give_item(id, "weapon_flashbang");
  252. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  253. }
  254. }
  255. menu_destroy(menu);
  256. return PLUGIN_HANDLED;
  257. }
  258. stock ham_give_weapon(id,weapon[])
  259. {
  260. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  261.  
  262. new wEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,weapon));
  263. if(!pev_valid(wEnt)) return 0;
  264.  
  265. set_pev(wEnt,pev_spawnflags,SF_NORESPAWN);
  266. dllfunc(DLLFunc_Spawn,wEnt);
  267.  
  268. if(!ExecuteHamB(Ham_AddPlayerItem,id,wEnt))
  269. {
  270. if(pev_valid(wEnt)) set_pev(wEnt,pev_flags,pev(wEnt,pev_flags) | FL_KILLME);
  271. return 0;
  272. }
  273. ExecuteHamB(Ham_Item_AttachToPlayer,wEnt,id)
  274. return 1;
  275. }
  276. stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
  277. {
  278. if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0;
  279.  
  280. new wId = get_weaponid(weapon);
  281. if(!wId) return 0;
  282.  
  283. new wEnt;
  284. while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
  285. if(!wEnt) return 0;
  286.  
  287. if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt);
  288.  
  289. if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0;
  290. ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt);
  291.  
  292. set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId));
  293. return 1;
  294. }
  295.  
  296. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  297. {
  298. new count = 1, players[32]
  299. static msg[191]
  300. vformat(msg, 190, input, 3)
  301.  
  302. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  303. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  304. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  305. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  306. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  307. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  308. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  309. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  310. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  311. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  312. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  313. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  314. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  315. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  316. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  317. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  318. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  319. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  320. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  321. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  322. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  323.  
  324. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  325. {
  326. for (new i = 0; i < count; i++)
  327. {
  328. if (is_user_connected(players[i]))
  329. {
  330. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  331. write_byte(players[i])
  332. write_string(msg)
  333. message_end()
  334. }
  335. }
  336. }
  337. return PLUGIN_HANDLED
  338. }

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole