hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.06. 12:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 367 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 364 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Képesség
HozzászólásElküldve:2014.11.01. 14:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Hello. Olyan kérdésem lenne ,hogy hogyan tudok adni a különböző "faj"-oknak ,képességet,fegyvert adni??
mint cod módban.

Pl:
Egyes: Fegyver: Deagle,USP Képesség:Félig láthatatlan
Kettes: Fegyver: AWP,SCOUT Képesség: Mind2 fegyverrel egyből megöli az ellenfelet
Hármas: Fegyver:M3 Képesség:Gyorsan fut
Négyes: Fegyver:Ak47,M4A1 Képesség:Kicsi gravitáció,gyors futás,



Illetve ,mint cod módban legyen tárgya amit öléssel szerezz.
PL tárgyneve:
Erős sebzés -Amit tud vele: +25 sebzés

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define MAXCLASSES 5
  6.  
  7. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]
  8. new XP_Kill,XP_Knife,XP_Hs,SaveXP
  9. new g_vault
  10.  
  11. new const CLASSES[MAXCLASSES][] = {
  12.  
  13. "Nincs",
  14.  
  15. "Egyes",
  16.  
  17. "Kettes",
  18.  
  19. "Harmas",
  20.  
  21. "Negyes"
  22.  
  23. }
  24.  
  25. new const LEVELS[7] = {
  26.  
  27. 0,
  28.  
  29. 100,
  30.  
  31. 200,
  32.  
  33. 400,
  34.  
  35. 800,
  36.  
  37. 1600,
  38.  
  39. 3200
  40.  
  41. }
  42. public plugin_init()
  43.  
  44. {
  45. register_plugin("MoD", "1.0", "Te")
  46. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
  47. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  48. XP_Kill=register_cvar("XP_per_kill", "20")
  49. XP_Hs=register_cvar("XP_hs_bonus","20")
  50. XP_Knife=register_cvar("XP_knife_bonus","20")
  51. g_vault = nvault_open("mod")
  52. register_clcmd("say /faj", "ChangeClass")
  53. register_clcmd("say_team /faj", "ChangeClass")
  54. register_clcmd("say /xp", "ShowHud")
  55. register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")
  56.  
  57. }
  58. public eDeath()
  59.  
  60. {
  61. new attacker = read_data( 1 )
  62. new iVictim = read_data( 2 )
  63. new headshot = read_data( 3 )
  64. if(PlayerClass[attacker] == 0)
  65.  
  66. return PLUGIN_CONTINUE
  67.  
  68. new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);
  69. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
  70.  
  71. if(headshot)
  72.  
  73. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
  74.  
  75. if(weapon == CSW_KNIFE)
  76.  
  77. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife)
  78.  
  79. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  80. {
  81. client_print(attacker, print_chat, "[sajt] Grat! Te egy %i szintu %s vagy!", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]])
  82. PlayerLevel[attacker] += 1
  83. }
  84. ShowHud(attacker)
  85. }
  86.  
  87. public ShowHud(id)
  88.  
  89. {
  90. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15.0)
  91.  
  92. show_hudmessage(id, "Szinted: %i^nXP-d: %i^nFajod: %s ^nTargyad:",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])
  93.  
  94. }
  95.  
  96. public ChangeClass(id)
  97.  
  98. {
  99.  
  100. new menu = menu_create("Faj Menu" , "Class_Handle");
  101.  
  102. menu_additem(menu ,"Egyes", "1" , 0);
  103.  
  104. menu_additem(menu ,"Kettes", "2" , 0);
  105.  
  106. menu_additem(menu ,"Harmas", "3" , 0);
  107.  
  108. menu_additem(menu ,"Negyes", "4" , 0);
  109.  
  110. menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
  111.  
  112. menu_display(id , menu , 0);
  113.  
  114. return PLUGIN_CONTINUE;
  115.  
  116. }
  117.  
  118.  
  119.  
  120. public Class_Handle(id , menu , item)
  121.  
  122. {
  123.  
  124. if(item == MENU_EXIT)
  125.  
  126. {
  127.  
  128. menu_destroy(menu);
  129.  
  130. }
  131.  
  132. new szCommand[6] , szName[64]; new access , callback;
  133.  
  134. menu_item_getinfo(menu , item , access , szCommand , 5 , szName , 63 , callback);
  135.  
  136. new i = str_to_num(szCommand)
  137.  
  138. if(PlayerClass[id] != i)
  139.  
  140. {
  141.  
  142. PlayerClass[id] = i; client_print(id,print_chat,"A te uj fajod: %s",CLASSES[i])
  143.  
  144. }
  145.  
  146. else
  147.  
  148. {
  149.  
  150. client_print(id,print_chat,"Eddig is egy %s voltal",CLASSES[i])
  151.  
  152. }
  153.  
  154. menu_destroy(menu);
  155.  
  156. return PLUGIN_CONTINUE
  157.  
  158. }
  159.  
  160.  
  161.  
  162.  
  163.  
  164. public client_connect(id)
  165.  
  166. {
  167.  
  168. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  169.  
  170. {
  171.  
  172. LoadData(id)
  173.  
  174. }
  175.  
  176. }
  177.  
  178.  
  179.  
  180. public client_disconnect(id)
  181.  
  182. {
  183.  
  184. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  185.  
  186. {
  187.  
  188. SaveData(id)
  189.  
  190. }
  191.  
  192. }
  193.  
  194. public SaveData(id)
  195.  
  196. {
  197.  
  198. new name[32]
  199.  
  200. get_user_name(id, name, 31)
  201.  
  202.  
  203.  
  204. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  205.  
  206.  
  207.  
  208. format(vaultkey,63,"%sAMOD", name)
  209.  
  210.  
  211.  
  212. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  213.  
  214. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  215.  
  216. return PLUGIN_CONTINUE
  217.  
  218. }
  219.  
  220. public LoadData(id)
  221.  
  222. {
  223.  
  224. new name[32]
  225.  
  226. get_user_name(id, name, 31)
  227.  
  228. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  229.  
  230.  
  231.  
  232. format(vaultkey,63,"%sMOD", name)
  233.  
  234. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  235.  
  236.  
  237.  
  238. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  239.  
  240. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  241.  
  242.  
  243.  
  244. new playerxp[32], playerlevel[32]
  245.  
  246. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  247.  
  248.  
  249.  
  250. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
  251.  
  252. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
  253.  
  254.  
  255.  
  256. return PLUGIN_CONTINUE
  257.  
  258. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole