hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.06. 12:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 368 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 366 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Beépités a módba!
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 00:01 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.04.27. 16:39
Hozzászólások:394
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Sziasztok bele kéne irni ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public PokazInformacje(id)
  2. {
  3. id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE
  4.  
  5. set_task(0.1, "PokazInformacje", id + ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
  6.  
  7. if(!is_user_alive(id))
  8. {
  9. new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2)
  10.  
  11. if(target == 0)
  12. {
  13. return PLUGIN_CONTINUE
  14. }
  15.  
  16. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
  17. ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Fegyver: %s]^n[Tapasztalat: %i / %i]^n[Szint: %i]^n[Tárgy: %s]^n[Lájkold Facebook oldalunkat: asd ]", naziv_klase[klasa_igraca[target]], iskustvo_igraca[target], poeni_leveli[nivo_igraca[target]], nivo_igraca[target], naziv_predmeta[informacije_predmeta_igraca[target][0]]);
  18.  
  19. return PLUGIN_CONTINUE
  20. }
  21.  
  22. set_hudmessage(0, 241, 230, 0.02, 0.17, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
  23. ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Fegyver: %s]^n[Tapasztalat: %i / %i]^n[Szint: %i]^n[Tárgy: %s]^n[Tárgy Ereje: %i]^n[Élet: %i]^n[Lájkold Facebook oldalunkat: asd ]", naziv_klase[klasa_igraca[id]], iskustvo_igraca[id], poeni_leveli[nivo_igraca[id]], nivo_igraca[id], naziv_predmeta[informacije_predmeta_igraca[id][0]],snaga_predmeta[id], get_user_health(id));
  24.  
  25. return PLUGIN_CONTINUE
  26. }

Ebbe:http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=102&t=17881
Úgy hogy működjön. Ha sikerült megy a gomb :D

_________________
"Scripta manent, verba volant."
"A szó elszáll, az írás megmarad."
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Beépités a módba!
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 08:49 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2014.10.28. 14:08
Hozzászólások:120
Megköszönték neki: 2 alkalommal
kimásolnád az egész módot amibe van ez a forráskód?

_________________
új accom---> raziq.

ezt a "babapiskóta.~" néven lévő hülyeséget töröljétek kérlek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Beépités a módba!
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 10:34 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.04.27. 16:39
Hozzászólások:394
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Ez egy cod:m3 mód :D Itt az sma: http://data.hu/get/8185129/cod_mw3.sma

_________________
"Scripta manent, verba volant."
"A szó elszáll, az írás megmarad."
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Beépités a módba!
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 11:04 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2014.10.28. 14:08
Hozzászólások:120
Megköszönték neki: 2 alkalommal
http://data.hu/get/8185153/codmw4.sma

_________________
új accom---> raziq.

ezt a "babapiskóta.~" néven lévő hülyeséget töröljétek kérlek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Beépités a módba!
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 11:13 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.04.27. 16:39
Hozzászólások:394
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
babapiskóta.~ írta:
http://data.hu/get/8185153/codmw4.sma

Ebben benne van a hud? :D

_________________
"Scripta manent, verba volant."
"A szó elszáll, az írás megmarad."
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Beépités a módba!
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 11:14 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
benne csak nem pont ugyan úgy

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Beépités a módba!
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 11:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.04.27. 16:39
Hozzászólások:394
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Ebben nincs hud.. :) Valaki aki megtudja csinálni help! :xicon_e_biggrin:

_________________
"Scripta manent, verba volant."
"A szó elszáll, az írás megmarad."
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Beépités a módba!
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 11:30 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2014.10.28. 14:08
Hozzászólások:120
Megköszönték neki: 2 alkalommal
sky97 írta:
Ebben nincs hud.. :) Valaki aki megtudja csinálni help! :xicon_e_biggrin:

tessék: http://data.hu/get/8185213/codmw4.sma

_________________
új accom---> raziq.

ezt a "babapiskóta.~" néven lévő hülyeséget töröljétek kérlek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Beépités a módba!
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 11:36 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Probáld


piskota sky azt kérte szerintem ,hogy ez bele legyen írva ,nem?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  2.  
  3. public PokazInformacje(id)
  4. {
  5. id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE
  6.  
  7. set_task(0.1, "PokazInformacje", id + ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)
  8.  
  9. if(!is_user_alive(id))
  10. {
  11. new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2)
  12.  
  13. if(target == 0)
  14. {
  15. return PLUGIN_CONTINUE
  16. }
  17.  
  18. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
  19. ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Fegyver: %s]^n[Tapasztalat: %i / %i]^n[Szint: %i]^n[Tárgy: %s]^n[Lájkold Facebook oldalunkat: asd ]", naziv_klase[klasa_igraca[target]], iskustvo_igraca[target], poeni_leveli[nivo_igraca[target]], nivo_igraca[target], naziv_predmeta[informacije_predmeta_igraca[target][0]]);
  20.  
  21. return PLUGIN_CONTINUE
  22. }
  23.  
  24. set_hudmessage(0, 241, 230, 0.02, 0.17, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
  25. ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Fegyver: %s]^n[Tapasztalat: %i / %i]^n[Szint: %i]^n[Tárgy: %s]^n[Tárgy Ereje: %i]^n[Élet: %i]^n[Lájkold Facebook oldalunkat: asd ]", naziv_klase[klasa_igraca[id]], iskustvo_igraca[id], poeni_leveli[nivo_igraca[id]], nivo_igraca[id], naziv_predmeta[informacije_predmeta_igraca[id][0]],snaga_predmeta[id], get_user_health(id));
  26.  
  27. return PLUGIN_CONTINUE
  28. }


Csatolmányok:
proba.sma [169.49KiB]
Letöltve 26 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Beépités a módba!
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 11:43 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.04.27. 16:39
Hozzászólások:394
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Egyik sem megy sajnos.. :cry:
Igen azt kértem de menjen is :D

_________________
"Scripta manent, verba volant."
"A szó elszáll, az írás megmarad."
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole