hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.07. 00:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 370 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 368 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Késmenü.!
HozzászólásElküldve:2014.11.01. 20:28 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.10.31. 14:51
Hozzászólások:462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Helló valaki ebbe bele irná +2 kést?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Kes olesert"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new oles[33], kes[33], vault
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/razerkesek/razer1.mdl")
  17. precache_model("models/razerkesek/razer2.mdl")
  18. precache_model("models/razerkesek/razer3.mdl")
  19. }
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22. register_event("DeathMsg","death","a")
  23. register_clcmd("say /kesmenu","menu")
  24. vault = nvault_open("kes_olessert")
  25. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  26. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  27. }
  28. public ecw(id)
  29. {
  30. new fegyver = get_user_weapon(id)
  31. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  32. {
  33. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razerkesek/razer1.mdl")
  34. }
  35. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  36. {
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razerkesek/razer2.mdl")
  38. }
  39. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  40. {
  41. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razerkesek/razer3.mdl")
  42. }
  43. }
  44. public death(){
  45. new killer = read_data(1)
  46. new victim = read_data(2)
  47.  
  48. if(killer == victim)
  49. {
  50. return PLUGIN_HANDLED
  51. }
  52. oles[killer]++
  53. return PLUGIN_HANDLED
  54. }
  55. public menu(id) {
  56.  
  57. new cim[121]
  58. format(cim, charsmax(cim), "\w.:[\dB]o\ym\w[B]a:. - Ölé\ds\wek:\r %d",oles[id])
  59. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  60. menu_additem(menu,"\y.:[B]\dom\r[B]a:. Alap kés\r [Megszerezve] ","1",0)
  61. if(oles[id] >= 200)
  62. menu_additem(menu,"\y.:[B]\dom\r[B]a:. Elsö kés\r [Megszerezve]","2",0)
  63. else
  64. menu_additem(menu,"\d.:[B]\dom\r[B]a:. Elsö kés [250]","2",0)
  65. if(oles[id] >= 500)
  66. menu_additem(menu,"\y.:[B]\dom\r[B]a:. Második kés\r [Megszerezve]","3",0)
  67. else
  68. menu_additem(menu,"\d.:[B]\dom\r[B]a:. Második kés [500]","3",0)
  69. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  70. menu_display(id, menu, 0);
  71. }
  72. public menu_h(id, menu, item)
  73. {
  74. if( item == MENU_EXIT )
  75. {
  76. menu_destroy(menu);
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79. new data[9], szName[64];
  80. new access, callback;
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  82. new key = str_to_num(data);
  83.  
  84. switch(key)
  85. {
  86. case 1:{
  87. if(oles[id] >= 0)
  88. kes[id] = 0
  89. }
  90. case 2:{
  91. if(oles[id] >= 200)
  92. kes[id] = 1
  93. else
  94. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van")
  95. }
  96. case 3:{
  97. if(oles[id] >= 500)
  98. kes[id] = 2
  99. else
  100. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van")
  101. }
  102. }
  103. menu_destroy(menu)
  104. return PLUGIN_HANDLED
  105. }
  106. public mentes(id)
  107. {
  108. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  109. get_user_name(id, name, 31)
  110. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  111. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  112. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  113. return PLUGIN_CONTINUE
  114. }
  115. public betoltes(id)
  116. {
  117. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  118. get_user_name(id, name, 31)
  119. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  120. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  121. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  122. return PLUGIN_CONTINUE
  123. }
  124. public client_disconnect(id)
  125. {
  126. mentes(id)
  127. }
  128. public client_connect(id)
  129. {
  130. betoltes(id)
  131. }
  132. public kijelzo(){
  133. new players[32], szam, id
  134. get_players(players, szam)
  135. for(new i; i<szam; i++){
  136. id = players[i]
  137. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255) 0.02, 0.24, 0, 6.0, 12.0)
  138. show_hudmessage(id, "Ölések : %d", oles[id])
  139. }
  140. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Késmenü.!
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 08:56 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2014.10.28. 14:08
Hozzászólások:120
Megköszönték neki: 2 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Kes olesert"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new oles[33], kes[33], vault
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/razerkesek/razer1.mdl")
  17. precache_model("models/razerkesek/razer2.mdl")
  18. precache_model("models/razerkesek/razer3.mdl")
  19. precache_model("models/razerkesek/razer4.mdl")
  20. precache_model("models/razerkesek/razer5.mdl")
  21. }
  22. public plugin_init() {
  23. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24. register_event("DeathMsg","death","a")
  25. register_clcmd("say /kesmenu","menu")
  26. vault = nvault_open("kes_olessert")
  27. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  28. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  29. }
  30. public ecw(id)
  31. {
  32. new fegyver = get_user_weapon(id)
  33. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  34. {
  35. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razerkesek/razer1.mdl")
  36. }
  37. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razerkesek/razer2.mdl")
  40. }
  41. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razerkesek/razer3.mdl")
  44. }
  45. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  46. {
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razerkesek/razer4.mdl")
  48. }
  49. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razerkesek/razer5.mdl")
  52. }
  53. }
  54. public death(){
  55. new killer = read_data(1)
  56. new victim = read_data(2)
  57.  
  58. if(killer == victim)
  59. {
  60. return PLUGIN_HANDLED
  61. }
  62. oles[killer]++
  63. return PLUGIN_HANDLED
  64. }
  65. public menu(id) {
  66.  
  67. new cim[121]
  68. format(cim, charsmax(cim), "\w.:[\dB]o\ym\w[B]a:. - Ölé\ds\wek:\r %d",oles[id])
  69. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  70. menu_additem(menu,"\y.:[B]\dom\r[B]a:. Alap kés\r [Megszerezve] ","1",0)
  71. if(oles[id] >= 200)
  72. menu_additem(menu,"\y.:[B]\dom\r[B]a:. Elsö kés\r [Megszerezve]","2",0)
  73. else
  74. menu_additem(menu,"\d.:[B]\dom\r[B]a:. Elsö kés [250]","2",0)
  75. if(oles[id] >= 500)
  76. menu_additem(menu,"\y.:[B]\dom\r[B]a:. Második kés\r [Megszerezve]","3",0)
  77. else
  78. menu_additem(menu,"\d.:[B]\dom\r[B]a:. Második kés [500]","3",0)
  79. if(oles[id] >= 500)
  80. menu_additem(menu,"\y.:[B]\dom\r[B]a:. Negyedik kés\r [Megszerezve]","4",0)
  81. else
  82. menu_additem(menu,"\d.:[B]\dom\r[B]a:. Negyedik kés [500]","4",0)
  83. if(oles[id] >= 500)
  84. menu_additem(menu,"\y.:[B]\dom\r[B]a:. Ötödik kés\r [Megszerezve]","5",0)
  85. else
  86. menu_additem(menu,"\d.:[B]\dom\r[B]a:. Ötödik kés [500]","5",0)
  87. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  88. menu_display(id, menu, 0);
  89. }
  90. public menu_h(id, menu, item)
  91. {
  92. if( item == MENU_EXIT )
  93. {
  94. menu_destroy(menu);
  95. return PLUGIN_HANDLED;
  96. }
  97. new data[9], szName[64];
  98. new access, callback;
  99. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  100. new key = str_to_num(data);
  101.  
  102. switch(key)
  103. {
  104. case 1:{
  105. if(oles[id] >= 0)
  106. kes[id] = 0
  107. }
  108. case 2:{
  109. if(oles[id] >= 200)
  110. kes[id] = 1
  111. else
  112. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van")
  113. }
  114. case 3:{
  115. if(oles[id] >= 500)
  116. kes[id] = 2
  117. else
  118. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van")
  119. }
  120. case 4:{
  121. if(oles[id] >= 500)
  122. kes[id] = 3
  123. else
  124. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van")
  125. }
  126. case 5:{
  127. if(oles[id] >= 500)
  128. kes[id] = 4
  129. else
  130. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van")
  131. }
  132. }
  133. menu_destroy(menu)
  134. return PLUGIN_HANDLED
  135. }
  136. public mentes(id)
  137. {
  138. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  139. get_user_name(id, name, 31)
  140. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  141. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  142. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  143. return PLUGIN_CONTINUE
  144. }
  145. public betoltes(id)
  146. {
  147. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  148. get_user_name(id, name, 31)
  149. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  150. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  151. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  152. return PLUGIN_CONTINUE
  153. }
  154. public client_disconnect(id)
  155. {
  156. mentes(id)
  157. }
  158. public client_connect(id)
  159. {
  160. betoltes(id)
  161. }
  162. public kijelzo(){
  163. new players[32], szam, id
  164. get_players(players, szam)
  165. for(new i; i<szam; i++){
  166. id = players[i]
  167. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255) 0.02, 0.24, 0, 6.0, 12.0)
  168. show_hudmessage(id, "Ölések : %d", oles[id])
  169. }
  170. }

_________________
új accom---> raziq.

ezt a "babapiskóta.~" néven lévő hülyeséget töröljétek kérlek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Késmenü.!
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 11:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.10.31. 14:51
Hozzászólások:462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Köszi
"babapiskóta.~"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole