hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.06. 12:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 373 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 371 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ultimate hangok színezés?!
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 17:20 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.10.31. 14:51
Hozzászólások:462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Hellló valaki nekem ezt meg szinezné? például: .:[Headshoot]:. ez vilogos legyen amikor ki irja..
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define KNIFFMESSAGES 1
  4. #define LEVELS 7
  5. #define MESSAGESNOHP 4
  6. #define MESSAGESHP 4
  7.  
  8. new kills[33] = {0,...};
  9. new deaths[33] = {0,...};
  10. new alone_ann = 0
  11. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  12.  
  13. new stksounds[7][] = {
  14. "Noi_Ultimate_Hangok/multikill",
  15. "Noi_Ultimate_Hangok/ultrakill",
  16. "Noi_Ultimate_Hangok/monsterkill",
  17. "Noi_Ultimate_Hangok/killingspree",
  18. "Noi_Ultimate_Hangok/rampage",
  19. "Noi_Ultimate_Hangok/holyshit",
  20. "Noi_Ultimate_Hangok/godlike"};
  21.  
  22. new stkmessages[7][] = {
  23. "%s: Multi-Kill!",
  24. "%s: Ultra-Kill!",
  25. "%s: Monster-Kill!",
  26. "%s: Killing Spree!",
  27. "%s: Rampage!",
  28. "%s: Holy Shit!",
  29. "%s: Godlike!"};
  30.  
  31.  
  32. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  33. "%s leszu'rta %s -t"}
  34.  
  35. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  36. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  37. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}
  40.  
  41. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  42. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  43. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}
  46.  
  47. get_streak()
  48. {
  49. new streak[3]
  50. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  51. return read_flags(streak)
  52. }
  53.  
  54. public death_event(id)
  55. {
  56. new streak = get_streak()
  57.  
  58. if ((streak&1) || (streak&2))
  59. {
  60. new killer = read_data(1);
  61. new victim = read_data(2);
  62.  
  63. kills[killer] += 1;
  64. kills[victim] = 0;
  65. deaths[killer] = 0;
  66. deaths[victim] += 1;
  67.  
  68. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  69. {
  70. if (kills[killer] == levels[i])
  71. {
  72. announce(killer, i);
  73. return PLUGIN_CONTINUE;
  74. }
  75. }
  76. }
  77. return PLUGIN_CONTINUE;
  78. }
  79.  
  80. announce(killer, level)
  81. {
  82. new streak = get_streak()
  83.  
  84. if (streak&1)
  85. {
  86. new name[32];
  87.  
  88. get_user_name(killer, name, 32);
  89. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  90. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  91. }
  92.  
  93. if (streak&2){
  94. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  95. }
  96. }
  97.  
  98. public reset_hud(id)
  99. {
  100. new streak = get_streak()
  101.  
  102. if (streak&1)
  103. {
  104.  
  105. if (kills[id] > levels[0])
  106. {
  107. client_print(id, print_chat,
  108. "* Te %d oltel igy tovabb", kills[id]);
  109.  
  110. }
  111.  
  112. else if (deaths[id] > 1)
  113. {
  114. client_print(id, print_chat,
  115. "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
  116. }
  117. }
  118. }
  119.  
  120. public client_connect(id)
  121. {
  122. new streak = get_streak()
  123.  
  124. if ((streak&1) || (streak&2))
  125. {
  126. kills[id] = 0;
  127. deaths[id] = 0;
  128. }
  129. }
  130.  
  131. public knife_kill()
  132. {
  133. new kniffmode[4]
  134. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  135. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  136.  
  137. if (kniffmode_bit & 1)
  138. {
  139. new killer_id = read_data(1)
  140. new victim_id = read_data(2)
  141. new killer_name[33], victim_name[33]
  142.  
  143. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  144. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  145.  
  146.  
  147. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  148. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  149. }
  150.  
  151. if (kniffmode_bit & 2)
  152. {
  153. client_cmd(0,"spk Noi_Ultimate_Hangok/humiliation")
  154. }
  155. }
  156.  
  157.  
  158. public roundend_msg(id)
  159.  
  160. alone_ann = 0
  161.  
  162. public death_msg(id)
  163. {
  164.  
  165. new lmmode[8]
  166. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  167. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  168.  
  169. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  170. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  171. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  172.  
  173. if (ict==1&&ite==1)
  174. {
  175. new name1[32], name2[32]
  176. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  177. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  178. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  179.  
  180. if (lmmode_bit & 1)
  181. {
  182. if (lmmode_bit & 2)
  183. {
  184. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  185. }
  186.  
  187. else
  188. {
  189. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  190. }
  191.  
  192. if (lmmode_bit & 4)
  193. {
  194. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  195. }
  196. }
  197. }
  198. else
  199. {
  200. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  201. {
  202. last=players_ct[0]
  203. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  204. }
  205.  
  206. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  207. {
  208. last=players_t[0]
  209. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  210. }
  211.  
  212. else
  213. {
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216. alone_ann = last
  217. new name[32]
  218. get_user_name(last,name,32)
  219.  
  220. if (lmmode_bit & 1)
  221. {
  222. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  223.  
  224. if (lmmode_bit & 2)
  225. {
  226. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  227. }
  228.  
  229. else
  230. {
  231. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  232. }
  233. }
  234.  
  235. if (lmmode_bit & 4)
  236. {
  237. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  238. }
  239. }
  240. return PLUGIN_CONTINUE
  241. }
  242.  
  243.  
  244. public hs()
  245. {
  246. new hsmode[4]
  247. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  248. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  249.  
  250. if (hsmode_bit & 1)
  251. {
  252. new killer_id = read_data(1)
  253. new victim_id = read_data(2)
  254. new victim_name[33]
  255.  
  256. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  257.  
  258. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  259. show_hudmessage(killer_id,"::Fejbelotted::^n%s-t !",victim_name)
  260. }
  261.  
  262. if (hsmode_bit & 2)
  263. {
  264. client_cmd(0,"spk Noi_Ultimate_Hangok/headshot")
  265. }
  266. }
  267.  
  268. public plugin_precache()
  269. {
  270. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/monsterkill.wav")
  271. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/godlike.wav")
  272. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/headshot.wav")
  273. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/humiliation.wav")
  274. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/killingspree.wav")
  275. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/multikill.wav")
  276. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/ultrakill.wav")
  277. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/prepare.wav")
  278. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/rampage.wav")
  279. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/holyshit.wav")
  280.  
  281. return PLUGIN_CONTINUE
  282. }
  283.  
  284.  
  285.  
  286. public plugin_init()
  287. {
  288. register_plugin("Noi_Ultimate_Hangok","1.5","BaSzOgASD")
  289. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  290. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  291. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  292. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  293. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  294. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  295. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  296. register_cvar("lastman_mode","abc")
  297. register_cvar("streak_mode","ab")
  298. register_cvar("kniff_mode","ab")
  299. register_cvar("hs_mode","ab")
  300.  
  301. return PLUGIN_CONTINUE
  302. }
  303. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  304. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  305. */
  306.  

 

 


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ultimate hangok színezés?!
HozzászólásElküldve:2014.11.02. 17:41 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2014.05.10. 16:41
Hozzászólások:721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Erre gondoltál?!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define KNIFFMESSAGES 1
  4. #define LEVELS 7
  5. #define MESSAGESNOHP 4
  6. #define MESSAGESHP 4
  7.  
  8. new kills[33] = {0,...};
  9. new deaths[33] = {0,...};
  10. new alone_ann = 0
  11. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  12.  
  13. new stksounds[7][] = {
  14. "Noi_Ultimate_Hangok/multikill",
  15. "Noi_Ultimate_Hangok/ultrakill",
  16. "Noi_Ultimate_Hangok/monsterkill",
  17. "Noi_Ultimate_Hangok/killingspree",
  18. "Noi_Ultimate_Hangok/rampage",
  19. "Noi_Ultimate_Hangok/holyshit",
  20. "Noi_Ultimate_Hangok/godlike"};
  21.  
  22. new stkmessages[7][] = {
  23. "%s: Multi-Kill!",
  24. "%s: Ultra-Kill!",
  25. "%s: Monster-Kill!",
  26. "%s: Killing Spree!",
  27. "%s: Rampage!",
  28. "%s: Holy Shit!",
  29. "%s: Godlike!"};
  30.  
  31.  
  32. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  33. "%s leszúrta %s -t"}
  34.  
  35. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  36. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostmár minden rajtad múlik",
  37. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Remélem van nálad életmentő csomag",
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat társadat kinyirták, sok szerencsét",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az utolsó'"}
  40.  
  41. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  42. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostmár minden rajtad múlik",
  43. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Remélem van nálad életmentő csomag",
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat társadat kinyirták, sok szerencsét",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolsó"}
  46.  
  47. get_streak()
  48. {
  49. new streak[3]
  50. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  51. return read_flags(streak)
  52. }
  53.  
  54. public death_event(id)
  55. {
  56. new streak = get_streak()
  57.  
  58. if ((streak&1) || (streak&2))
  59. {
  60. new killer = read_data(1);
  61. new victim = read_data(2);
  62.  
  63. kills[killer] += 1;
  64. kills[victim] = 0;
  65. deaths[killer] = 0;
  66. deaths[victim] += 1;
  67.  
  68. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  69. {
  70. if (kills[killer] == levels[i])
  71. {
  72. announce(killer, i);
  73. return PLUGIN_CONTINUE;
  74. }
  75. }
  76. }
  77. return PLUGIN_CONTINUE;
  78. }
  79.  
  80. announce(killer, level)
  81. {
  82. new streak = get_streak()
  83.  
  84. if (streak&1)
  85. {
  86. new name[32];
  87.  
  88. get_user_name(killer, name, 32);
  89. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  90. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  91. }
  92.  
  93. if (streak&2){
  94. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  95. }
  96. }
  97.  
  98. public reset_hud(id)
  99. {
  100. new streak = get_streak()
  101.  
  102. if (streak&1)
  103. {
  104.  
  105. if (kills[id] > levels[0])
  106. {
  107. client_print(id, print_chat,
  108. "* Te %d oltel igy tovabb", kills[id]);
  109.  
  110. }
  111.  
  112. else if (deaths[id] > 1)
  113. {
  114. client_print(id, print_chat,
  115. "* Te meghaltal %dx sorozatban ovatosabban...", deaths[id]);
  116. }
  117. }
  118. }
  119.  
  120. public client_connect(id)
  121. {
  122. new streak = get_streak()
  123.  
  124. if ((streak&1) || (streak&2))
  125. {
  126. kills[id] = 0;
  127. deaths[id] = 0;
  128. }
  129. }
  130.  
  131. public knife_kill()
  132. {
  133. new kniffmode[4]
  134. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  135. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  136.  
  137. if (kniffmode_bit & 1)
  138. {
  139. new killer_id = read_data(1)
  140. new victim_id = read_data(2)
  141. new killer_name[33], victim_name[33]
  142.  
  143. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  144. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  145.  
  146.  
  147. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  148. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  149. }
  150.  
  151. if (kniffmode_bit & 2)
  152. {
  153. client_cmd(0,"spk Noi_Ultimate_Hangok/humiliation")
  154. }
  155. }
  156.  
  157.  
  158. public roundend_msg(id)
  159.  
  160. alone_ann = 0
  161.  
  162. public death_msg(id)
  163. {
  164.  
  165. new lmmode[8]
  166. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  167. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  168.  
  169. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  170. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  171. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  172.  
  173. if (ict==1&&ite==1)
  174. {
  175. new name1[32], name2[32]
  176. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  177. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  178. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  179.  
  180. if (lmmode_bit & 1)
  181. {
  182. if (lmmode_bit & 2)
  183. {
  184. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  185. }
  186.  
  187. else
  188. {
  189. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  190. }
  191.  
  192. if (lmmode_bit & 4)
  193. {
  194. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  195. }
  196. }
  197. }
  198. else
  199. {
  200. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  201. {
  202. last=players_ct[0]
  203. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  204. }
  205.  
  206. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  207. {
  208. last=players_t[0]
  209. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  210. }
  211.  
  212. else
  213. {
  214. return PLUGIN_CONTINUE
  215. }
  216. alone_ann = last
  217. new name[32]
  218. get_user_name(last,name,32)
  219.  
  220. if (lmmode_bit & 1)
  221. {
  222. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  223.  
  224. if (lmmode_bit & 2)
  225. {
  226. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  227. }
  228.  
  229. else
  230. {
  231. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  232. }
  233. }
  234.  
  235. if (lmmode_bit & 4)
  236. {
  237. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  238. }
  239. }
  240. return PLUGIN_CONTINUE
  241. }
  242.  
  243.  
  244. public hs()
  245. {
  246. new hsmode[4]
  247. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  248. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  249.  
  250. if (hsmode_bit & 1)
  251. {
  252. new killer_id = read_data(1)
  253. new victim_id = read_data(2)
  254. new victim_name[33]
  255.  
  256. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  257.  
  258. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  259. show_hudmessage(killer_id,"::HEADSHOT::^n%s-t !",victim_name)
  260. }
  261.  
  262. if (hsmode_bit & 2)
  263. {
  264. client_cmd(0,"spk Noi_Ultimate_Hangok/headshot")
  265. }
  266. }
  267.  
  268. public plugin_precache()
  269. {
  270. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/monsterkill.wav")
  271. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/godlike.wav")
  272. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/headshot.wav")
  273. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/humiliation.wav")
  274. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/killingspree.wav")
  275. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/multikill.wav")
  276. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/ultrakill.wav")
  277. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/prepare.wav")
  278. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/rampage.wav")
  279. precache_sound("Noi_Ultimate_Hangok/holyshit.wav")
  280.  
  281. return PLUGIN_CONTINUE
  282. }
  283.  
  284.  
  285.  
  286. public plugin_init()
  287. {
  288. register_plugin("Noi_Ultimate_Hangok","1.5","BaSzOgASD")
  289. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  290. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  291. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  292. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  293. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  294. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  295. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  296. register_cvar("lastman_mode","abc")
  297. register_cvar("streak_mode","ab")
  298. register_cvar("kniff_mode","ab")
  299. register_cvar("hs_mode","ab")
  300.  
  301. return PLUGIN_CONTINUE
  302. }
  303. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  304. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  305. */

Remélem tudtam segíteni!:) ;)
 


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole