hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Bunny Szinezés.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=17985
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Be$t.# [2014.11.07. 14:01 ]
Hozzászólás témája:  Bunny Szinezés.

Űdv.. Nekem ebbe valaki belle irná a ColorChat-et?
SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  *
  3.  * Author: Cheesy Peteza
  4.  * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
  5.  *
  6.  *
  7.  * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
  8.  *
  9.  * Cvars:
  10.  * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
  11.  * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
  12.  * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
  13.  * and how to use it if bh_autojump enabled.
  14.  *
  15.  * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
  16.  *
  17.  *
  18.  */
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <engine>
  22.  
  23. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  24. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  25.  
  26. public plugin_init() {
  27. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  28. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  29.  
  30. register_cvar("bh_enabled", "1")
  31. register_cvar("bh_autojump", "1")
  32. register_cvar("bh_showusage", "1")
  33. }
  34.  
  35. public client_PreThink(id) {
  36. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  37. return PLUGIN_CONTINUE
  38.  
  39. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  40.  
  41. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  42. return PLUGIN_CONTINUE
  43.  
  44. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  45. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  46. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  47.  
  48. if (flags & FL_WATERJUMP)
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  53. return PLUGIN_CONTINUE
  54.  
  55. new Float:velocity[3]
  56. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  57. velocity[2] += 250.0
  58. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  59.  
  60. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  61. }
  62. return PLUGIN_CONTINUE
  63. }
  64.  
  65. public client_authorized(id)
  66. set_task(30.0, "showUsage", id)
  67.  
  68. public showUsage(id) {
  69. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  70. return PLUGIN_HANDLED
  71.  
  72. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  73. client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  74. } else {
  75. client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  76. }
  77. return PLUGIN_HANDLED
  78. }
  79.  

Szerző:  sky97 [2014.11.07. 14:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunny Szinezés.

MeSter írta:

Itt egy példa chates színezésre

1. Lépés. Beírod a plugin elejére a colorchat inc-t így:


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <colorchat>
  2.  


2. Lépes meg keresed a szöveget és ott a sor ahol kiírja a szöveg én esetem ez:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. client_print(id, print_chat, "^4[AMXX] ^1A nyulugras be van kapcsolva a szerveren.^4 Ugras utan nem lassulsz le.")



Utána ahogy látod a sor elején nem a ColorChat van így ezt át kell írni és akkor ez így néz ki:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat(0, RED, "^4[AMXX] ^1A nyulugras be van kapcsolva a szerveren.^4 Ugras utan nem lassulsz le", SMALL)
  2.  


És most hudos üzenet:
Szineket itt tudod keverni :http://www.drpeterjones.com/colorcalc
Pl: 0 250 0 = zöld
250 0 0 = kék (nem vagyok benne bíztos)

Utána meg keresed eszt a sort :

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_dhudmessage( 255, 0, 0, -1.0, 0.25, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5 );



És set_dhudmessage( 255, 0, 0, az első 3 szám jelenti a színeket! oda bele írod a színek a számát !

Ha valami nem érthető írj

Szerző:  MeSter [2014.11.07. 14:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunny Szinezés.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  *
  3.  * Author: Cheesy Peteza
  4.  * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
  5.  *
  6.  *
  7.  * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
  8.  *
  9.  * Cvars:
  10.  * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
  11.  * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
  12.  * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
  13.  * and how to use it if bh_autojump enabled.
  14.  *
  15.  * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
  16.  *
  17.  *
  18.  */
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <engine>
  22. #include <colorchat>
  23.  
  24.  
  25. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  26. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  27.  
  28. public plugin_init() {
  29. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  30. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  31.  
  32. register_cvar("bh_enabled", "1")
  33. register_cvar("bh_autojump", "1")
  34. register_cvar("bh_showusage", "1")
  35. }
  36.  
  37. public client_PreThink(id) {
  38. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  39. return PLUGIN_CONTINUE
  40.  
  41. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  42.  
  43. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  44. return PLUGIN_CONTINUE
  45.  
  46. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  47. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  48. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  49.  
  50. if (flags & FL_WATERJUMP)
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  53. return PLUGIN_CONTINUE
  54. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  55. return PLUGIN_CONTINUE
  56.  
  57. new Float:velocity[3]
  58. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  59. velocity[2] += 250.0
  60. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  61.  
  62. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  63. }
  64. return PLUGIN_CONTINUE
  65. }
  66.  
  67. public client_authorized(id)
  68. set_task(30.0, "showUsage", id)
  69.  
  70. public showUsage(id) {
  71. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  72. return PLUGIN_HANDLED
  73.  
  74. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  75. ColorChat(id, RED, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  76. } else {
  77. ColorChat(id, RED, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  78. }
  79. return PLUGIN_HANDLED
  80. }
  81.  

Szinezés :
Zöld ^4
Team szín ^3
Alap ^1

Pl:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat(id, RED, "^4[AMXX] Automatikus nyulugras be ^3van kapcsolva a szerveren.Az ^1ugras lenyomva tartasaval tudod

Szerző:  xXlederXxHUN [2014.11.07. 15:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunny Szinezés.

sky97 írta:
És most hudos üzenet:
Szineket itt tudod keverni :http://www.drpeterjones.com/colorcalc
Pl: 0 250 0 = zöld
250 0 0 = kék
(nem vagyok benne bíztos)

RGB színkód, RED GREEN BLUE rövidítése, amit írtál az az a piros, 0-255-ig vannak az értékek...

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/