hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 357 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 356 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mikulás sapka ki/be kapcsolás
HozzászólásElküldve:2014.11.13. 14:45 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.04.14. 16:23
Hozzászólások:475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sziasztok!
A kiki által felrakott mikulás sapkás pluginról [url](Mikulás Sapka [2mdl])[/url] lenne szó.
Azt szeretném,hogyha a játékosok beírják chatbe:/sapkaoff akkor nem látják a modellek fején lévő sapkákat,viszont ha utána beírja,hogy /sapkaon akkor újra látja a sapkákat.
Azis jó,hogyha csak miután beirta a kövi korben látja/nemlatja,de az mégjobb lenne,hogy amikor beirja,rogton latja/nemlatja a sapekokat.
Alapból mindenkinek úgy legyen beállitva,hogy látja.
Tudom,hogy nagy munka,de nagyon meghálálnám.(jól tudok hálálni)=megkoszones gombra kattintani akar tobbszor is
A plugin:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include < amxmodx >
  3. #include < engine >
  4. #include < cstrike >
  5. #include < hamsandwich >
  6.  
  7. new const g_szHatModel[ CsTeams ][ ] = {
  8. "",
  9. "models/santahat.mdl",
  10. "models/santahat_blue.mdl",
  11. ""
  12. };
  13.  
  14. new g_iHats[ 33 ];
  15.  
  16. public plugin_init( ) {
  17. register_plugin( "Team Santa Hat", "1.3", "xPaw" );
  18.  
  19. register_cvar( "santa_hat", "1.3", FCVAR_SERVER );
  20.  
  21. register_event( "TeamInfo", "EventTeamInfo", "a" );
  22.  
  23. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdHamPlayerSpawn", 1 );
  24. }
  25.  
  26. public plugin_precache( ) {
  27.  
  28. precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
  29. precache_model( g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
  30. }
  31.  
  32. public client_disconnect( id )
  33. if( is_valid_ent( g_iHats[ id ] ) )
  34. remove_entity( g_iHats[ id ] );
  35.  
  36. public FwdHamPlayerSpawn( const id ) {
  37. if( is_user_alive( id ) ) {
  38. new iEntity = g_iHats[ id ];
  39.  
  40. if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
  41. if( !( iEntity = g_iHats[ id ] = create_entity( "info_target" ) ) )
  42. return;
  43.  
  44. new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team( id );
  45.  
  46. if( iTeam != CS_TEAM_T && iTeam != CS_TEAM_CT )
  47. iTeam = CS_TEAM_T;
  48.  
  49. entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ iTeam ] );
  50. entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
  51. entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id );
  52. }
  53. }
  54. }
  55.  
  56. public EventTeamInfo( ) {
  57. new id = read_data( 1 ), iEntity = g_iHats[ id ];
  58.  
  59. if( !is_valid_ent( iEntity ) ) {
  60. if( iEntity > 0 )
  61. g_iHats[ id ] = 0;
  62.  
  63. return;
  64. }
  65.  
  66. new szTeam[ 2 ];
  67. read_data( 2, szTeam, 1 );
  68.  
  69. if( szTeam[ 0 ] == 'C' )
  70. entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_CT ] );
  71. else
  72. entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ CS_TEAM_T ] );
  73. }
  74.  

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole