hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.07. 00:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 410 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 409 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rangrendszer javítás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.10. 20:55 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok valaki ezt javítaná? +ékezetesbe rakni? aki megcsinálja megy a kéz! :) SMA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Rang"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "asder"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 15
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 100
  24. 200
  25. 400
  26. 500
  27. 700
  28. 800
  29. 900
  30. 1500
  31. }
  32.  
  33. new const rangok[ASD+1][] = {
  34. "[Nokedli][Lvl:0]",
  35. "[Legény][Lvl:1]",
  36. "[Csirkefogó][Lvl:2]",
  37. "[Tag][Lvl:3]",
  38. "[Tud Valamit][Lvl:4]",
  39. "[Haladó][Lvl:5]",
  40. "[Őrült][Lvl:6]",
  41. "[Nyertes][Lv8 MAX]"
  42.  
  43. }
  44.  
  45. public plugin_init()
  46. {
  47. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  48. register_clcmd("say /rang", "hud")
  49. register_clcmd("say", "sayhook")
  50. register_clcmd("say_team", "tshook")
  51. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  52. g_vault = nvault_open("namerang")
  53.  
  54. }
  55. public hud(id)
  56. {
  57. if(szint[id] != ASD+1)
  58. {
  59.  
  60.  
  61. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  62. }
  63. else {
  64.  
  65. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  66. }
  67.  
  68. }
  69. public sayhook(id)
  70. {
  71.  
  72. read_args (message, 191)
  73. remove_quotes (message)
  74. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  75. {
  76. return PLUGIN_CONTINUE
  77. }
  78. get_user_name(id, nev, 31)
  79.  
  80. if(is_user_admin(id))
  81. {
  82. if(is_user_alive(id)) {
  83. get_user_team(id, color, 9)
  84. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  85.  
  86. }
  87. else {
  88. get_user_team(id, color, 9)
  89. formatex(Temp, 191, "^x04[Halott] %s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  90. }
  91. }else{
  92. if(is_user_alive(id)) {
  93. get_user_team(id, color, 9)
  94. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  95.  
  96. }
  97. else {
  98. get_user_team(id, color, 9)
  99. formatex(Temp, 191, "^x04[Halott] %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  100. }
  101. }
  102. sendmessage(color)
  103. return PLUGIN_HANDLED
  104. }
  105. public tshook(id)
  106. {
  107. read_args (message, 191)
  108. remove_quotes (message)
  109. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  110. {
  111. return PLUGIN_CONTINUE
  112. }
  113. get_user_name(id, nev, 31)
  114. new playerTeam = get_user_team(id)
  115. new playerTeamName[19]
  116. switch (playerTeam)
  117. {
  118. case 1: {
  119. copy (playerTeamName, 11, "[Terrorista]")
  120.  
  121. }
  122. case 2: {
  123. copy (playerTeamName, 18, "[Anti-Terrorista]")
  124.  
  125. }
  126. default:
  127. copy (playerTeamName, 9, "[Néző]")
  128. }
  129. if(is_user_admin(id))
  130. {
  131. if(is_user_alive(id))
  132. {
  133. get_user_team(id, color, 9)
  134. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  135.  
  136. }
  137. else
  138. {
  139. get_user_team(id, color, 9)
  140. formatex(Temp, 191, "^x04[Halott] ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  141. }
  142. }else{
  143. if(is_user_alive(id))
  144. {
  145. get_user_team(id, color, 9)
  146. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  147.  
  148. }
  149. else
  150. {
  151. get_user_team(id, color, 9)
  152. formatex(Temp, 191, "^x04[Halott] ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  153. }
  154. }
  155. sendtmessage(color, playerTeam)
  156. return PLUGIN_HANDLED
  157. }
  158. public sendmessage(color[])
  159. {
  160. new teamName[10]
  161. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  162. {
  163. get_user_team (player, teamName, 9)
  164. teamf (player, color)
  165. elkuldes(player, Temp)
  166. teamf(player, teamName)
  167. }
  168. }
  169. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  170. {
  171. new teamName[10]
  172. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  173. {
  174. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  175. {
  176. get_user_team (player, teamName, 9)
  177. elkuldes(player, Temp)
  178. teamf (player, teamName)
  179. teamf (player, color)
  180. }
  181. }
  182. }
  183. public teamf(player, team[])
  184. {
  185. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  186. write_byte(player)
  187. write_string(team)
  188. message_end()
  189. }
  190. public elkuldes(player, Temp[])
  191. {
  192.  
  193. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  194. write_byte( player )
  195. write_string( Temp )
  196. message_end()
  197.  
  198. }
  199.  
  200. public client_connect(id)
  201. {
  202. LoadData(id)
  203. }
  204. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  205.  
  206. public SaveData(id)
  207. {
  208. new name[32]
  209. get_user_name(id, name, 31)
  210.  
  211. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  212. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  213. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  214.  
  215.  
  216. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  217. return PLUGIN_CONTINUE
  218. }
  219. public LoadData(id)
  220. {
  221. new name[32]
  222. get_user_name(id, name, 31)
  223. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  224.  
  225. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  226. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  227.  
  228. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  229. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  230. new oles[32], level[32]
  231. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  232. olesek[id] = str_to_num(oles)
  233. szint[id] = str_to_num(level)
  234. return PLUGIN_CONTINUE
  235. }
  236. public halal()
  237. {
  238. new killer = read_data(1)
  239. new victim = read_data(2)
  240.  
  241. if(killer != victim)
  242. olesek[killer]++
  243.  
  244. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  245. {
  246. szint[killer]++
  247. }
  248. }

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer javítás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.10. 21:04 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Tessék!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Rang"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "asder"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 15
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 100
  24. 200
  25. 400
  26. 500
  27. 700
  28. 800
  29. 900
  30. 1500
  31. }
  32.  
  33. new const rangok[ASD+1][] = {
  34. "[Nokedli][Lvl:0]",
  35. "[Legény][Lvl:1]",
  36. "[CsirkefogĂł][Lvl:2]",
  37. "[Tag][Lvl:3]",
  38. "[Tud Valamit][Lvl:4]",
  39. "[HaladĂł][Lvl:5]",
  40. "[Őrült][Lvl:6]",
  41. "[Nyertes][Lv8 MAX]"
  42.  
  43. }
  44.  
  45. public plugin_init()
  46. {
  47. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  48. register_clcmd("say /rang", "hud")
  49. register_clcmd("say", "sayhook")
  50. register_clcmd("say_team", "tshook")
  51. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  52. g_vault = nvault_open("namerang")
  53.  
  54. }
  55. public hud(id)
  56. {
  57. if(szint[id] != ASD+1)
  58. {
  59.  
  60.  
  61. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  62. }
  63. else {
  64.  
  65. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  66. }
  67.  
  68. }
  69. public sayhook(id)
  70. {
  71.  
  72. read_args (message, 191)
  73. remove_quotes (message)
  74. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  75. {
  76. return PLUGIN_CONTINUE
  77. }
  78. get_user_name(id, nev, 31)
  79.  
  80. if(is_user_admin(id))
  81. {
  82. if(is_user_alive(id)) {
  83. get_user_team(id, color, 9)
  84. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  85.  
  86. }
  87. else {
  88. get_user_team(id, color, 9)
  89. formatex(Temp, 191, "^x04[Halott] %s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  90. }
  91. }else{
  92. if(is_user_alive(id)) {
  93. get_user_team(id, color, 9)
  94. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  95.  
  96. }
  97. else {
  98. get_user_team(id, color, 9)
  99. formatex(Temp, 191, "^x04[Halott] %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  100. }
  101. }
  102. sendmessage(color)
  103. return PLUGIN_HANDLED
  104. }
  105. public tshook(id)
  106. {
  107. read_args (message, 191)
  108. remove_quotes (message)
  109. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  110. {
  111. return PLUGIN_CONTINUE
  112. }
  113. get_user_name(id, nev, 31)
  114. new playerTeam = get_user_team(id)
  115. new playerTeamName[19]
  116. switch (playerTeam)
  117. {
  118. case 1: {
  119. copy (playerTeamName, 11, "[Terrorista]")
  120.  
  121. }
  122. case 2: {
  123. copy (playerTeamName, 18, "[Anti-Terrorista]")
  124.  
  125. }
  126. default:
  127. copy (playerTeamName, 9, "[Néző]")
  128. }
  129. if(is_user_admin(id))
  130. {
  131. if(is_user_alive(id))
  132. {
  133. get_user_team(id, color, 9)
  134. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  135.  
  136. }
  137. else
  138. {
  139. get_user_team(id, color, 9)
  140. formatex(Temp, 191, "^x04[Halott] ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  141. }
  142. }else{
  143. if(is_user_alive(id))
  144. {
  145. get_user_team(id, color, 9)
  146. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  147.  
  148. }
  149. else
  150. {
  151. get_user_team(id, color, 9)
  152. formatex(Temp, 191, "^x04[Halott] ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  153. }
  154. }
  155. sendtmessage(color, playerTeam)
  156. return PLUGIN_HANDLED
  157. }
  158. public sendmessage(color[])
  159. {
  160. new teamName[10]
  161. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  162. {
  163. get_user_team (player, teamName, 9)
  164. teamf (player, color)
  165. elkuldes(player, Temp)
  166. teamf(player, teamName)
  167. }
  168. }
  169. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  170. {
  171. new teamName[10]
  172. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  173. {
  174. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  175. {
  176. get_user_team (player, teamName, 9)
  177. elkuldes(player, Temp)
  178. teamf (player, teamName)
  179. teamf (player, color)
  180. }
  181. }
  182. }
  183. public teamf(player, team[])
  184. {
  185. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  186. write_byte(player)
  187. write_string(team)
  188. message_end()
  189. }
  190. public elkuldes(player, Temp[])
  191. {
  192.  
  193. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  194. write_byte( player )
  195. write_string( Temp )
  196. message_end()
  197.  
  198. }
  199.  
  200. public client_connect(id)
  201. {
  202. LoadData(id)
  203. }
  204. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  205.  
  206. public SaveData(id)
  207. {
  208. new name[32]
  209. get_user_name(id, name, 31)
  210.  
  211. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  212. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  213. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  214.  
  215.  
  216. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  217. return PLUGIN_CONTINUE
  218. }
  219. public LoadData(id)
  220. {
  221. new name[32]
  222. get_user_name(id, name, 31)
  223. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  224.  
  225. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  226. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  227.  
  228. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  229. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  230. new oles[32], level[32]
  231. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  232. olesek[id] = str_to_num(oles)
  233. szint[id] = str_to_num(level)
  234. return PLUGIN_CONTINUE
  235. }
  236. public halal()
  237. {
  238. new killer = read_data(1)
  239. new victim = read_data(2)
  240.  
  241. if(killer != victim)
  242. olesek[killer]++
  243.  
  244. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  245. {
  246. szint[killer]++
  247. }
  248. }
  249.  

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer javítás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.10. 21:06 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Tessék:
+Egy rangot belekellet írnom.Azt írtam ami az utolsó majd javisd ki amire akkarod.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Rang"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "asder"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 8
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 100,
  24. 200,
  25. 400,
  26. 500,
  27. 700,
  28. 800,
  29. 900,
  30. 1500
  31. }
  32.  
  33. new const rangok[ASD+1][] = {
  34. "[Nokedli][Lvl:0]",
  35. "[Legény][Lvl:1]",
  36. "[Csirkefogó][Lvl:2]",
  37. "[Tag][Lvl:3]",
  38. "[Tud Valamit][Lvl:4]",
  39. "[Haladó][Lvl:5]",
  40. "[Őrült][Lvl:6]",
  41. "[Nyertes][Lv8 MAX]",
  42. "[Nyertes][Lv8 MAX]"
  43.  
  44. }
  45.  
  46. public plugin_init()
  47. {
  48. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  49. register_clcmd("say /rang", "hud")
  50. register_clcmd("say", "sayhook")
  51. register_clcmd("say_team", "tshook")
  52. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  53. g_vault = nvault_open("namerang")
  54.  
  55. }
  56. public hud(id)
  57. {
  58. if(szint[id] != ASD+1)
  59. {
  60.  
  61.  
  62. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  63. }
  64. else {
  65.  
  66. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  67. }
  68.  
  69. }
  70. public sayhook(id)
  71. {
  72.  
  73. read_args (message, 191)
  74. remove_quotes (message)
  75. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  76. {
  77. return PLUGIN_CONTINUE
  78. }
  79. get_user_name(id, nev, 31)
  80.  
  81. if(is_user_admin(id))
  82. {
  83. if(is_user_alive(id)) {
  84. get_user_team(id, color, 9)
  85. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  86.  
  87. }
  88. else {
  89. get_user_team(id, color, 9)
  90. formatex(Temp, 191, "^x04[Halott] %s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  91. }
  92. }else{
  93. if(is_user_alive(id)) {
  94. get_user_team(id, color, 9)
  95. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  96.  
  97. }
  98. else {
  99. get_user_team(id, color, 9)
  100. formatex(Temp, 191, "^x04[Halott] %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  101. }
  102. }
  103. sendmessage(color)
  104. return PLUGIN_HANDLED
  105. }
  106. public tshook(id)
  107. {
  108. read_args (message, 191)
  109. remove_quotes (message)
  110. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  111. {
  112. return PLUGIN_CONTINUE
  113. }
  114. get_user_name(id, nev, 31)
  115. new playerTeam = get_user_team(id)
  116. new playerTeamName[19]
  117. switch (playerTeam)
  118. {
  119. case 1: {
  120. copy (playerTeamName, 11, "[Terrorista]")
  121.  
  122. }
  123. case 2: {
  124. copy (playerTeamName, 18, "[Anti-Terrorista]")
  125.  
  126. }
  127. default:
  128. copy (playerTeamName, 9, "[Néző]")
  129. }
  130. if(is_user_admin(id))
  131. {
  132. if(is_user_alive(id))
  133. {
  134. get_user_team(id, color, 9)
  135. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  136.  
  137. }
  138. else
  139. {
  140. get_user_team(id, color, 9)
  141. formatex(Temp, 191, "^x04[Halott] ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  142. }
  143. }else{
  144. if(is_user_alive(id))
  145. {
  146. get_user_team(id, color, 9)
  147. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  148.  
  149. }
  150. else
  151. {
  152. get_user_team(id, color, 9)
  153. formatex(Temp, 191, "^x04[Halott] ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  154. }
  155. }
  156. sendtmessage(color, playerTeam)
  157. return PLUGIN_HANDLED
  158. }
  159. public sendmessage(color[])
  160. {
  161. new teamName[10]
  162. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  163. {
  164. get_user_team (player, teamName, 9)
  165. teamf (player, color)
  166. elkuldes(player, Temp)
  167. teamf(player, teamName)
  168. }
  169. }
  170. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  171. {
  172. new teamName[10]
  173. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  174. {
  175. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  176. {
  177. get_user_team (player, teamName, 9)
  178. elkuldes(player, Temp)
  179. teamf (player, teamName)
  180. teamf (player, color)
  181. }
  182. }
  183. }
  184. public teamf(player, team[])
  185. {
  186. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  187. write_byte(player)
  188. write_string(team)
  189. message_end()
  190. }
  191. public elkuldes(player, Temp[])
  192. {
  193.  
  194. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  195. write_byte( player )
  196. write_string( Temp )
  197. message_end()
  198.  
  199. }
  200.  
  201. public client_connect(id)
  202. {
  203. LoadData(id)
  204. }
  205. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  206.  
  207. public SaveData(id)
  208. {
  209. new name[32]
  210. get_user_name(id, name, 31)
  211.  
  212. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  213. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  214. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  215.  
  216.  
  217. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  218. return PLUGIN_CONTINUE
  219. }
  220. public LoadData(id)
  221. {
  222. new name[32]
  223. get_user_name(id, name, 31)
  224. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  225.  
  226. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  227. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  228.  
  229. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  230. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  231. new oles[32], level[32]
  232. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  233. olesek[id] = str_to_num(oles)
  234. szint[id] = str_to_num(level)
  235. return PLUGIN_CONTINUE
  236. }
  237. public halal()
  238. {
  239. new killer = read_data(1)
  240. new victim = read_data(2)
  241.  
  242. if(killer != victim)
  243. olesek[killer]++
  244.  
  245. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  246. {
  247. szint[killer]++
  248. }
  249. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer javítás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.10. 21:09 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Köszi! erre ment a kéz! de még olyanba bírsz segíteni hogy legyen olyan is hogy valamilyen jogot adunk egy embernek és pl így: [Tulaj] , [Főadmin] , [V.I.P], arra is menne a kéz! köszi előre is ! :)

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Badboy.killer 2014.12.11. 12:39-kor.
Megkértem, hogy ne idézzetek hosszú forráskódokat!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer javítás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.11. 08:40 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Kód:
get_user_name(id, nev, 31)
if(is_user_alive(id)) {
get_user_team(id, color, 9)
if(is_user_admin(id))


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole