hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 343 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 342 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Furien Fegyvermenu pontert
HozzászólásElküldve:2014.12.11. 23:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2014.09.27. 19:51
Hozzászólások:411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali!
Valaki meg tudna nekem csinálni hogy ez pontért lehesen unlockolni Köszönöm Megy a Gomb aki meg csinája
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. /*
  4.   Credits:
  5.  
  6.   The YONTU - Code Optimized
  7.   scosmynnnn - Ideea pentru a trimite un task 0.1 la Spawn
  8. */
  9.  
  10. #include <amxmodx>
  11. #include <cstrike>
  12. #include <hamsandwich>
  13. #include <fun>
  14. #include <fakemeta_util>
  15.  
  16. new const PLUGIN[] = "Furien: Anti-Furien Weapons Menu";
  17. new const VERSION[] = "1.3";
  18.  
  19. #pragma semicolon 1
  20.  
  21. new bool: HaveChoosenWeap[33];
  22.  
  23. public plugin_init()
  24. {
  25. register_plugin(PLUGIN, VERSION, "Adventx && Snow.");
  26.  
  27. register_clcmd("say /fegyver","SayWeapons");
  28.  
  29. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "hamPlayerSpawnPost", 1);
  30. }
  31.  
  32. public hamPlayerSpawnPost(id)
  33. {
  34. if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
  35. {
  36. set_task(0.1, "FurienItem",id);
  37. }
  38.  
  39. if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
  40. {
  41. ShowMenuWeap(id);
  42. HaveChoosenWeap[id] = false;
  43. set_task(0.1, "AntiFurienItem",id);
  44. }
  45. }
  46.  
  47. public FurienItem(id)
  48. {
  49. fm_give_item(id, "weapon_knife");
  50. fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
  51. fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
  52. fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
  53. }
  54.  
  55. public AntiFurienItem(id)
  56. {
  57. fm_give_item(id, "weapon_knife");
  58. fm_give_item(id, "weapon_deagle");
  59. fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
  60. fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
  61. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE,250);
  62. }
  63.  
  64. public ShowMenuWeap(id)
  65. {
  66. new szMenu = menu_create("\rFurien \yFegyvermenu","AntiFurienWeap");
  67.  
  68. menu_additem(szMenu, "M4A1","1");
  69. menu_additem(szMenu, "AK47","2");
  70. menu_additem(szMenu, "M3","3");
  71. menu_additem(szMenu, "XM1014","4");
  72. menu_additem(szMenu, "Famas","5");
  73. menu_additem(szMenu, "MP5Navy","6");
  74.  
  75. menu_setprop(szMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  76. menu_display(id, szMenu, 0);
  77.  
  78. return PLUGIN_HANDLED;
  79. }
  80.  
  81. public AntiFurienWeap(id, szMenu, item)
  82. {
  83. if(item == MENU_EXIT)
  84. return PLUGIN_HANDLED;
  85.  
  86. if(get_user_team(id) != 2)
  87. return PLUGIN_HANDLED;
  88.  
  89. new data [6], szName [64];
  90. new access, callback;
  91. menu_item_getinfo (szMenu, item, access, data,charsmax (data), szName,charsmax (szName), callback);
  92. new key = str_to_num (data);
  93.  
  94. switch (key)
  95. {
  96. case 1:
  97. {
  98. HaveChoosenWeap[id] = true;
  99. give_item(id, "weapon_m4a1");
  100. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1,250);
  101. }
  102. case 2:
  103. {
  104. HaveChoosenWeap[id] = true;
  105. give_item(id, "weapon_ak47");
  106. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47,250);
  107. }
  108. case 3:
  109. {
  110. HaveChoosenWeap[id] = true;
  111. give_item(id, "weapon_m3");
  112. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3,150);
  113. }
  114. case 4:
  115. {
  116. HaveChoosenWeap[id] = true;
  117. give_item(id, "weapon_xm1014");
  118. cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014,150);
  119. }
  120. case 5:
  121. {
  122. HaveChoosenWeap[id] = true;
  123. give_item(id, "weapon_famas");
  124. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS,250);
  125. }
  126. case 6:
  127. {
  128. HaveChoosenWeap[id] = true;
  129. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  130. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY,250);
  131. }
  132. }
  133.  
  134. menu_destroy(szMenu);
  135. return PLUGIN_HANDLED;
  136. }
  137.  
  138. public SayWeapons(id)
  139. {
  140. if(get_user_team(id) == 2)
  141. {
  142. if(!is_user_alive(id))
  143. {
  144. ChatColor(id, "!g[Furien Fegyvemenu]!n Nem valaszthatsz ki a fegyvert, ha halott vagy!");
  145. return;
  146. }
  147.  
  148. if(HaveChoosenWeap[id]==true)
  149. {
  150. ChatColor(id, "!g[Furien Fegyvermenu]!nValassza ki a fegyvert ebben a korben");
  151. return;
  152. }
  153.  
  154. else
  155. {
  156. ShowMenuWeap(id);
  157. }
  158. }
  159. }
  160.  
  161. stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
  162. {
  163. new count = 1, players[32];
  164. static msg[191];
  165. vformat(msg, 190, input, 3);
  166.  
  167. replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); // Zold szin
  168. replace_all(msg, 190, "!n", "^1"); // Alap szin
  169. replace_all(msg, 190, "!t", "^3"); // Team szin
  170. replace_all(msg, 190, "!t2", "^0"); // Team2 szin
  171.  
  172. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch"); {
  173. for (new i = 0; i < count; i++) {
  174. if (is_user_connected(players[i])) {
  175. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  176. write_byte(players[i]);
  177. write_string(msg);
  178. message_end();
  179. }
  180. }
  181. }
  182. }
  183. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  184. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0\\ deflang1033{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  185. */
  186. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  187. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  188. */
  189.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole