hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 08:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 542 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 540 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Valaki Javítaná?:S
HozzászólásElküldve: 2014.12.17. 15:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Halii valaki ki javítaná aki ki javitja megy a gomb!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "USP olestol"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeR0iD'"
  13.  
  14. new fegyverek[33], vault, pont[33]
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/sg_usp/usp_comet.mdl")
  18. precache_model("models/sg_usp/usp_tigris.mdl")
  19. precache_model("models/sg_usp/usp_spitfire.mdl")
  20. precache_model("models/sg_usp/usp_arany.mdl")
  21. precache_model("models/sg_usp/usp_ezust.mdl")
  22. precache_model("models/sg_usp/usp_bronz.mdl")
  23. precache_model("models/sg_usp/usp_carbon.mdl")
  24. precache_model("models/sg_usp/usp_jeg.mdl")
  25. precache_model("models/sg_usp/usp_kfus.mdl")
  26. precache_model("models/sg_usp/usp_piros.mdl")
  27. }
  28. public plugin_init() {
  29. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  30. register_event("DeathMsg","death","a")
  31. register_clcmd("say /usp","menu")
  32. vault = nvault_open("kes_olessert")
  33. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  34. }
  35. public ecw(id)
  36. {
  37. new fegyver = get_user_weapon(id)
  38. if(fegyverek[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  39. {
  40. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp/usp_comet.mdl")
  41. }
  42. if(fegyverek[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  43. {
  44. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp/usp_tigris.mdl")
  45. }
  46. if(fegyverek[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  47. {
  48. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/BS/xsg_usp/usp_spitfire.mdl")
  49. if(fegyverek[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp/usp_arany.mdl")
  52. if(fegyverek[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  53. {
  54. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp/usp_ezust.mdl")
  55. if(fegyverek[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  56. {
  57. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp/usp_bronz.mdl")
  58. if(fegyverek[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  59. {
  60. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp/usp_carbon.mdl")
  61. if(fegyverek[id] == 8 && fegyver == CSW_USP)
  62. {
  63. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp/usp_jeg.mdl")
  64. if(fegyverek[id] == 9 && fegyver == CSW_USP)
  65. {
  66. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp/usp_kfus.mdl")
  67. {
  68. if(fegyverek[id] == 10 && fegyver == CSW_USP)
  69. {
  70. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sg_usp/usp_piros.mdl")
  71. {
  72. if(fegyverek[id] == 11 && fegyver == CSW_USP)
  73. {
  74. {
  75. }
  76. }
  77. }
  78. }
  79. public death(){
  80. new killer = read_data(1)
  81. new victim = read_data(2)
  82.  
  83. if(killer == victim)
  84. {
  85. return PLUGIN_HANDLED
  86. }
  87. pont[killer] += 3 // Mennyi pontot kapjon egy ölésért
  88. return PLUGIN_HANDLED
  89. }
  90. public menu(id) {
  91. new cim[121]
  92. format(cim, charsmax(cim), "\r[SG] \yUSP Menü: ^n\rPontjaid: \y%d", pont[id])
  93. new menu = menu_create(cim, "menu_h")
  94. if(pont[id] >= 200)
  95. menu_additem(menu,"\rComet \wUSP \y[Feloldva]","1",0)
  96. else
  97. menu_additem(menu,"\rTigris \wUSP \d[200 Pont]","0",0)
  98. if(pont[id] >= 300)
  99. menu_additem(menu,"\rSpitefire \wUSP \y[Feloldva]","2",0)
  100. else
  101. menu_additem(menu,"\rArany \wUSP \d[300 Pont]","0",0)
  102. if(pont[id] >= 500)
  103. menu_additem(menu,"\rEzüst \wUSP \y[Feloldva]","3",0)
  104. else
  105. menu_additem(menu,"\rBronz \wUSP \d[500 Pont]","0",0)
  106. if(pont[id] >= 700)
  107. menu_additem(menu,"\rCarbon \wUSP \y[Feloldva]","4",0)
  108. else
  109. menu_additem(menu,"\rJég \wUSP \d[700 Pont]","0",0)
  110. if(pont[id] >= 900)
  111. menu_additem(menu,"\rKFUS \wUSP \y[Feloldva]","5",0)
  112. else
  113. menu_additem(menu,"\yPiros \wUSP \d[900 Pont]","0",0)
  114. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  115. menu_display(id, menu, 0);
  116. }
  117. public menu_h(id, menu, item)
  118. {
  119. if( item == MENU_EXIT )
  120. {
  121. menu_destroy(menu);
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124. new data[9], szName[64];
  125. new access, callback;
  126. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  127. new key = str_to_num(data);
  128.  
  129. switch(key)
  130. {
  131. case 0: ColorChat(id, RED, "^3[SG] » ^x03Sajnos nincs elég pontod!")
  132. case 1:{
  133. if(is_user_alive(id) && pont[id] >= 100)
  134. {
  135. pont[id] -= 100
  136. strip_user_weapons(id)
  137. give_item(id, "weapon_knife")
  138. give_item(id, "weapon_deagle")
  139. give_item(id, "ammo_50ae");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. fegyverek[id] = 1
  143. ColorChat(id, RED, "^3[SG] » ^x03Sikeres választás!")
  144. }
  145. }
  146. case 2:{
  147. if(is_user_alive(id) && pont[id] >= 150)
  148. {
  149. pont[id] -= 150
  150. strip_user_weapons(id)
  151. give_item(id, "weapon_usp")
  152. fegyverek[id] = 2
  153. ColorChat(id, RED, "^3[SG] » ^x03Sikeres választás!")
  154. }
  155. }
  156. case 3:{
  157. if(is_user_alive(id) && pont[id] >= 250)
  158. {
  159. pont[id] -= 250
  160. strip_user_weapons(id)
  161. give_item(id, "weapon_usp")
  162. give_item(id, "ammo_762nato");
  163. give_item(id, "ammo_762nato");
  164. give_item(id, "ammo_762nato");
  165. fegyverek[id] = 3
  166. ColorChat(id, RED, "^3[SG] » ^x03Sikeres választás!")
  167. }
  168. }
  169. case 4:{
  170. if(is_user_alive(id) && pont[id] >= 200)
  171. {
  172. pont[id] -= 200
  173. strip_user_weapons(id)
  174. give_item(id, "weapon_usp")
  175. give_item(id, "ammo_556nato");
  176. give_item(id, "ammo_556nato");
  177. give_item(id, "ammo_556nato");
  178. fegyverek[id] = 4
  179. ColorChat(id, RED, "^3[SG] » ^x03Sikeres választás!")
  180. }
  181. }
  182. case 5:{
  183. if(is_user_alive(id) && pont[id] >= 300)
  184. {
  185. pont[id] -= 300
  186. strip_user_weapons(id)
  187. give_item(id, "weapon_usp")
  188. give_item(id, "ammo_338magnum");
  189. give_item(id, "ammo_338magnum");
  190. give_item(id, "ammo_338magnum");
  191. fegyverek[id] = 5
  192. ColorChat(id, RED, "^3[SG] » ^x03Sikeres választás!")
  193. }
  194. }
  195. }
  196. menu_destroy(menu)
  197. return PLUGIN_HANDLED
  198. }
  199. public mentes(id)
  200. {
  201. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  202. get_user_name(id, name, 31)
  203. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  204. format(vaultdata,255,"%i#%i", pont[id], fegyverek[id])
  205. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  206. return PLUGIN_CONTINUE
  207. }
  208. public betoltes(id)
  209. {
  210. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  211. get_user_name(id, name, 31)
  212. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  213. format(vaultdata,255,"%i#%i", pont[id], fegyverek[id])
  214. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  215. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  216. new m_o[32], u_o[32]
  217. parse(vaultdata, m_o, 31, u_o, 31)
  218. pont[id] = str_to_num(m_o)
  219. fegyverek[id] = str_to_num(u_o)
  220.  
  221. return PLUGIN_CONTINUE
  222. }
  223. public client_disconnect(id)
  224. {
  225. mentes(id)
  226. }
  227. public client_connect(id)
  228. {
  229. betoltes(id)
  230. }
  231.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole