hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 12:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 337 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 337 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: USP Menü! (hibás)
HozzászólásElküldve: 2014.12.23. 12:16 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.22. 18:57
Hozzászólások: 8
Hello! :)
Javítanátok pls ?

Hiba:
Kód:
Error: Invalid string (possibly non-terminated string) on line 36
Error: Invalid expression, assumed zero on line 67
Error: Undefined symbol "SMILIES_PATH" on line 67
Error: Invalid expression, assumed zero on line 67
Error: Too many error messages on one line on line 67

Compilation aborted.
5 Errors.
Could not locate output file C:\Users\RazER\Desktop\Sz4k3\USP.amx (compile failed).


Forráskód:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "usp pontert"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "asd"
  12.  
  13. new oles[33], usp[33], vault
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/v_usp.mdl")
  17. precache_model("models/Szake-USP/v_usp1.mdl")
  18. precache_model("models/Szake-USP/v_usp2.mdl")
  19. precache_model("models/Szake-USP/v_usp3.mdl")
  20. precache_model("models/Szake-USP/v_usp4.mdl")
  21. }
  22. public plugin_init() {
  23. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24. register_event("DeathMsg","death","a")
  25. register_clcmd("say /usp","menu")
  26. register_clcmd("say /skin","menu")
  27. vault = nvault_open("kes_olessert")
  28. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  29. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  30. }
  31. public ecw(id)
  32. {
  33. new fegyver = get_user_weapon(id)
  34. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  35. {
  36. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl)
  37. }
  38. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  39. {
  40. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Szake-USP/v_usp1.mdl")
  41. }
  42. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  43. {
  44. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Szake-USP/v_usp2.mdl")
  45. }
  46. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  47. {
  48. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Szake-USP/v_usp3.mdl")
  49. }
  50. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  51. {
  52. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Szake-USP/v_usp4.mdl")
  53. }
  54. }
  55. public death(){
  56. new killer = read_data(1)
  57. new victim = read_data(2)
  58.  
  59. if(killer == victim)
  60. {
  61. return PLUGIN_HANDLED
  62. }
  63. oles[killer]++
  64. return PLUGIN_HANDLED
  65. }
  66. public menu(id) {
  67. new menu = menu_create("\r.:Sz4k3:. USP MENÜ \yv1.0"{SMILIES_PATH}/icon_razz.gif\" alt=\":P\" title=\"vicces\" /><!-- s:P -->eace:. Pontszám: [%d]", oles[id]", "menu_h")
  68. if(oles[id] >= 0)
  69. menu_additem(menu,"\t.:Sz4k3:. USP [1] \r[Feloldva]","1",0)
  70. else
  71. menu_additem(menu,"\t.:Sz4k3:. USP [1] \r[Feloldva]","1",0)
  72. if(oles[id] >= 3)
  73. menu_additem(menu,"\d.:Sz4k3:. USP [2] \r[Feloldva]","2",0)
  74. else
  75. menu_additem(menu,"\d.:Sz4k3:. USP [2] \r[3 Pont]","2",0)
  76. if(oles[id] >= 6)
  77. menu_additem(menu,"\y.:Sz4k3:. USP [3] \r[Feloldva]","3",0)
  78. else
  79. menu_additem(menu,"\y.:Sz4k3:. USP [3] \r[6 Pont]","3",0)
  80. if(oles[id] >= 9)
  81. menu_additem(menu,"\d.:Sz4k3:. USP [4] \r[Feloldva]","4",0)
  82. else
  83. menu_additem(menu,"\d.:Sz4k3:. USP [4] \r[9 Pont]","4",0)
  84. if(oles[id] >= 12)
  85. menu_additem(menu,"\y.:Sz4k3:. USP [5] \r[Feloldva]","5",0)
  86. else
  87. menu_additem(menu,"\d.:Sz4k3:. USP [5] \r[12 Pont]","5",0)
  88. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  89. menu_display(id, menu, 0);
  90. }
  91. public menu_h(id, menu, item)
  92. {
  93. if( item == MENU_EXIT )
  94. {
  95. menu_destroy(menu);
  96. return PLUGIN_HANDLED;
  97. }
  98. new data[9], szName[64];
  99. new access, callback;
  100. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  101. new key = str_to_num(data);
  102.  
  103. switch(key)
  104. {
  105. case 1:{
  106. if(oles[id] >= 0)
  107. usp[id] = 0
  108. else
  109. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van!")
  110. }
  111. case 2:{
  112. if(oles[id] >= 3)
  113. usp[id] = 1
  114. else
  115. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van!")
  116. }
  117. case 3:{
  118. if(oles[id] >= 6)
  119. usp[id] = 2
  120. else
  121. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van!")
  122. }
  123. case 4:{
  124. if(oles[id] >= 9)
  125. usp[id] = 3
  126. else
  127. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van!")
  128. }
  129. case 5:{
  130. if(oles[id] >= 12)
  131. usp[id] = 4
  132. else
  133. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van!")
  134. }
  135. }
  136. menu_destroy(menu)
  137. return PLUGIN_HANDLED
  138. }
  139. public mentes(id)
  140. {
  141. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  142. get_user_name(id, name, 31)
  143. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  144. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  145. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  146. return PLUGIN_CONTINUE
  147. }
  148. public betoltes(id)
  149. {
  150. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  151. get_user_name(id, name, 31)
  152. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  153. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  154. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  155. return PLUGIN_CONTINUE
  156. }
  157. public client_disconnect(id)
  158. {
  159. mentes(id)
  160. }
  161. public client_connect(id)
  162. {
  163. betoltes(id)
  164. }
  165. public kijelzo(){
  166. new players[32], szam, id
  167. get_players(players, szam)
  168. for(new i; i<szam; i++){
  169. id = players[i]
  170. }
  171. }
  172.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP Menü! (hibás)
HozzászólásElküldve: 2014.12.23. 12:25 
Az a :P smile okoza azt vedd ki azt a részt


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP Menü! (hibás)
HozzászólásElküldve: 2014.12.23. 12:35 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.22. 18:57
Hozzászólások: 8
Kód:
Error: Invalid string (possibly non-terminated string) on line 36
Error: Expected token: ",", but found "-string-" on line 67
Warning: Expression has no effect on line 67
Error: Expected token: ";", but found "-identifier-" on line 67
Error: Invalid string (possibly non-terminated string) on line 67
Error: Too many error messages on one line on line 67

Compilation aborted.
5 Errors.
Could not locate output file C:\Users\RazER\Desktop\Sz4k3\USP.amx (compile failed).

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP Menü! (hibás)
HozzászólásElküldve: 2014.12.23. 13:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Tessék!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "usp pontert"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "asd"
  12.  
  13. new oles[33], usp[33], vault
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/v_usp.mdl")
  17. precache_model("models/Szake-USP/v_usp1.mdl")
  18. precache_model("models/Szake-USP/v_usp2.mdl")
  19. precache_model("models/Szake-USP/v_usp3.mdl")
  20. precache_model("models/Szake-USP/v_usp4.mdl")
  21. }
  22. public plugin_init() {
  23. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24. register_event("DeathMsg","death","a")
  25. register_clcmd("say /usp","menu")
  26. register_clcmd("say /skin","menu")
  27. vault = nvault_open("kes_olessert")
  28. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  29. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  30. }
  31. public ecw(id)
  32. {
  33. new fegyver = get_user_weapon(id)
  34. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  35. {
  36. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl)")
  37. }
  38. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  39. {
  40. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Szake-USP/v_usp1.mdl")
  41. }
  42. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  43. {
  44. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Szake-USP/v_usp2.mdl")
  45. }
  46. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  47. {
  48. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Szake-USP/v_usp3.mdl")
  49. }
  50. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  51. {
  52. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Szake-USP/v_usp4.mdl")
  53. }
  54. }
  55. public death(){
  56. new killer = read_data(1)
  57. new victim = read_data(2)
  58.  
  59. if(killer == victim)
  60. {
  61. return PLUGIN_HANDLED
  62. }
  63. oles[killer]++
  64. return PLUGIN_HANDLED
  65. }
  66. public menu(id) {
  67. new menu = menu_create("\r.:Sz4k3:. USP MENÜ \yv1.0. Pontszám: [%d]", "menu_h", oles[id])
  68. if(oles[id] >= 0)
  69. menu_additem(menu,"\t.:Sz4k3:. USP [1] \r[Feloldva]","1",0)
  70. else
  71. menu_additem(menu,"\t.:Sz4k3:. USP [1] \r[Feloldva]","1",0)
  72. if(oles[id] >= 3)
  73. menu_additem(menu,"\d.:Sz4k3:. USP [2] \r[Feloldva]","2",0)
  74. else
  75. menu_additem(menu,"\d.:Sz4k3:. USP [2] \r[3 Pont]","2",0)
  76. if(oles[id] >= 6)
  77. menu_additem(menu,"\y.:Sz4k3:. USP [3] \r[Feloldva]","3",0)
  78. else
  79. menu_additem(menu,"\y.:Sz4k3:. USP [3] \r[6 Pont]","3",0)
  80. if(oles[id] >= 9)
  81. menu_additem(menu,"\d.:Sz4k3:. USP [4] \r[Feloldva]","4",0)
  82. else
  83. menu_additem(menu,"\d.:Sz4k3:. USP [4] \r[9 Pont]","4",0)
  84. if(oles[id] >= 12)
  85. menu_additem(menu,"\y.:Sz4k3:. USP [5] \r[Feloldva]","5",0)
  86. else
  87. menu_additem(menu,"\d.:Sz4k3:. USP [5] \r[12 Pont]","5",0)
  88. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  89. menu_display(id, menu, 0);
  90. }
  91. public menu_h(id, menu, item)
  92. {
  93. if( item == MENU_EXIT )
  94. {
  95. menu_destroy(menu);
  96. return PLUGIN_HANDLED;
  97. }
  98. new data[9], szName[64];
  99. new access, callback;
  100. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  101. new key = str_to_num(data);
  102.  
  103. switch(key)
  104. {
  105. case 1:{
  106. if(oles[id] >= 0)
  107. usp[id] = 0
  108. else
  109. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van!")
  110. }
  111. case 2:{
  112. if(oles[id] >= 3)
  113. usp[id] = 1
  114. else
  115. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van!")
  116. }
  117. case 3:{
  118. if(oles[id] >= 6)
  119. usp[id] = 2
  120. else
  121. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van!")
  122. }
  123. case 4:{
  124. if(oles[id] >= 9)
  125. usp[id] = 3
  126. else
  127. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van!")
  128. }
  129. case 5:{
  130. if(oles[id] >= 12)
  131. usp[id] = 4
  132. else
  133. client_print(id,print_chat,"Túl kevés ölésed van!")
  134. }
  135. }
  136. menu_destroy(menu)
  137. return PLUGIN_HANDLED
  138. }
  139. public mentes(id)
  140. {
  141. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  142. get_user_name(id, name, 31)
  143. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  144. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  145. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  146. return PLUGIN_CONTINUE
  147. }
  148. public betoltes(id)
  149. {
  150. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  151. get_user_name(id, name, 31)
  152. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  153. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  154. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  155. return PLUGIN_CONTINUE
  156. }
  157. public client_disconnect(id)
  158. {
  159. mentes(id)
  160. }
  161. public client_connect(id)
  162. {
  163. betoltes(id)
  164. }
  165. public kijelzo(){
  166. new players[32], szam, id
  167. get_players(players, szam)
  168. for(new i; i<szam; i++){
  169. id = players[i]
  170. }
  171. }

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP Menü! (hibás)
HozzászólásElküldve: 2014.12.23. 13:38 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 14:08
Hozzászólások: 120
Megköszönték neki: 2 alkalommal
hjaaaahj

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")

_________________
új accom---> raziq.

ezt a "babapiskóta.~" néven lévő hülyeséget töröljétek kérlek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole