hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 06:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 476 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 476 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Egyszerű plugin átírás.
HozzászólásElküldve: 2015.01.23. 15:05 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok . Ezt a Plugint valaki átírná úgy , hogy 2 gránát hang legyen benne. 5 db kör eleji üzenet legyen benne és 3 db kés hang.+ Csak gránátnál legyen HUD szöveg . Az összes többinél ne

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5.  
  6.  
  7. #include <amxmisc>
  8.  
  9.  
  10.  
  11. #include <dhudmessage>
  12.  
  13.  
  14.  
  15.  
  16.  
  17.  
  18.  
  19. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
  20.  
  21.  
  22.  
  23. #define PLUGIN_VERSION "0.7"
  24.  
  25.  
  26.  
  27. #define PLUGIN_AUTHOR "SAMURAI"
  28.  
  29.  
  30.  
  31.  
  32.  
  33.  
  34.  
  35. new g_roundCount
  36.  
  37.  
  38.  
  39.  
  40.  
  41.  
  42.  
  43. new kills[33] = {0,...};
  44.  
  45.  
  46.  
  47. new deaths[33] = {0,...};
  48.  
  49.  
  50.  
  51. new firstblood
  52.  
  53.  
  54.  
  55. new kill[31][24];
  56.  
  57.  
  58.  
  59.  
  60.  
  61.  
  62.  
  63. #define LEVELS 12
  64.  
  65.  
  66.  
  67. #define hsounds 6
  68.  
  69.  
  70.  
  71. #define knsounds 3
  72.  
  73.  
  74.  
  75. #define fbsounds 3
  76.  
  77.  
  78.  
  79. #define prpsounds 5
  80.  
  81.  
  82.  
  83. #define suicidesounds 3
  84.  
  85.  
  86.  
  87. #define maxdbsounds 2
  88.  
  89.  
  90.  
  91. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  92.  
  93.  
  94.  
  95.  
  96.  
  97.  
  98.  
  99. new hsenable
  100.  
  101.  
  102.  
  103. new knifeenable
  104.  
  105.  
  106.  
  107. new firstbloodenable
  108.  
  109.  
  110.  
  111. new nadecvar
  112.  
  113.  
  114.  
  115. new suicidecvar
  116.  
  117.  
  118.  
  119. new cvardouble
  120.  
  121.  
  122.  
  123. new rnstartcvar
  124.  
  125.  
  126.  
  127. new killstreaktype
  128.  
  129.  
  130.  
  131.  
  132.  
  133.  
  134.  
  135.  
  136.  
  137.  
  138.  
  139. new levels[15] = {3, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 15, 16, 18, 20, 22, }
  140.  
  141.  
  142.  
  143.  
  144.  
  145.  
  146.  
  147. new sounds[11][] =
  148.  
  149.  
  150.  
  151. {
  152.  
  153.  
  154.  
  155. "mappa/triplekill",
  156.  
  157.  
  158.  
  159. "mappa/multikill",
  160.  
  161.  
  162.  
  163. "mappa/ultrakill",
  164.  
  165.  
  166.  
  167. "mappa/combowhore",
  168.  
  169.  
  170.  
  171. "mappa/killingspree",
  172.  
  173.  
  174.  
  175. "mappa/megakill",
  176.  
  177.  
  178.  
  179. "mappa/holyshit",
  180.  
  181.  
  182.  
  183. "mappa/ludicrouskill",
  184.  
  185.  
  186.  
  187. "mappa/rampage",
  188.  
  189.  
  190.  
  191. "mappa/unstoppable",
  192.  
  193.  
  194.  
  195. "mappa/monsterkill"
  196.  
  197.  
  198.  
  199. }
  200.  
  201.  
  202.  
  203.  
  204.  
  205.  
  206.  
  207. new messages[11][] =
  208.  
  209.  
  210.  
  211. {
  212.  
  213.  
  214.  
  215. "%s: Triple Kill !",
  216.  
  217.  
  218.  
  219. "%s: Multi Kill !",
  220.  
  221.  
  222.  
  223. "%s: Ultra Kill !",
  224.  
  225.  
  226.  
  227. "%s: Combowhore !",
  228.  
  229.  
  230.  
  231. "%s: KillingSpree !",
  232.  
  233.  
  234.  
  235. "%s: Mega Kill !",
  236.  
  237.  
  238.  
  239. "%s: Holy Shit !",
  240.  
  241.  
  242.  
  243. "%s: Ludicrous Kill !",
  244.  
  245.  
  246.  
  247. "%s: Rampage !",
  248.  
  249.  
  250.  
  251. "%s: Unstoppable !",
  252.  
  253.  
  254.  
  255. "%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"
  256.  
  257.  
  258.  
  259. }
  260.  
  261.  
  262.  
  263.  
  264.  
  265.  
  266.  
  267. new hslist[hsounds][] =
  268.  
  269.  
  270.  
  271. {
  272.  
  273.  
  274.  
  275. "mappa/headshot1",
  276.  
  277.  
  278.  
  279. "mappa/headshot2",
  280.  
  281.  
  282.  
  283. "mappa/headshot3",
  284.  
  285.  
  286.  
  287. "mappa/headshot4",
  288.  
  289.  
  290.  
  291. "mappa/headshot5",
  292.  
  293.  
  294.  
  295. "mappa/headshot6"
  296.  
  297.  
  298.  
  299. }
  300.  
  301.  
  302.  
  303.  
  304.  
  305.  
  306.  
  307. new fblist[fbsounds][]=
  308.  
  309.  
  310.  
  311. {
  312.  
  313.  
  314.  
  315. "mappa/firstblood1",
  316.  
  317.  
  318.  
  319. "mappa/firstblood2",
  320.  
  321.  
  322.  
  323. "mappa/firstblood3"
  324.  
  325.  
  326.  
  327. }
  328.  
  329.  
  330.  
  331.  
  332.  
  333.  
  334.  
  335. new preplist[prpsounds][]=
  336.  
  337.  
  338.  
  339. {
  340.  
  341.  
  342.  
  343. "mappa/prepare1",
  344.  
  345.  
  346.  
  347. "mappa/prepare2",
  348.  
  349.  
  350.  
  351. "mappa/prepare3",
  352.  
  353.  
  354.  
  355. "mappa/prepare4",
  356.  
  357.  
  358.  
  359. "mappa/prepare5"
  360.  
  361.  
  362.  
  363. }
  364.  
  365.  
  366.  
  367.  
  368.  
  369.  
  370.  
  371.  
  372.  
  373.  
  374.  
  375. new fbmessages[3][]=
  376.  
  377.  
  378.  
  379. {
  380.  
  381.  
  382.  
  383. "%s Meg van az elso ver !!",
  384.  
  385.  
  386.  
  387. "%s olt elsonek !!",
  388.  
  389.  
  390.  
  391. "%s Adta le az elso lovest !!"
  392.  
  393.  
  394.  
  395. }
  396.  
  397.  
  398.  
  399.  
  400.  
  401.  
  402.  
  403. new hsmessages[4][]=
  404.  
  405.  
  406.  
  407. {
  408.  
  409.  
  410.  
  411. "%s Leszedte %s fejet !!",
  412.  
  413.  
  414.  
  415. "%s Fejbe durrantota %s -t !!",
  416.  
  417.  
  418.  
  419. "%s Agy velon lotte %s -t !!",
  420.  
  421.  
  422.  
  423. "%s Adott %s -nak egy csoda szep fejlovest !!"
  424.  
  425.  
  426.  
  427. }
  428.  
  429.  
  430.  
  431.  
  432.  
  433.  
  434.  
  435. new knlist[knsounds][]=
  436.  
  437.  
  438.  
  439. {
  440.  
  441.  
  442.  
  443. "mappa/humiliation1",
  444.  
  445.  
  446.  
  447. "mappa/humiliation2",
  448.  
  449.  
  450.  
  451. "mappa/humiliation3"
  452.  
  453.  
  454.  
  455. }
  456.  
  457.  
  458.  
  459.  
  460.  
  461.  
  462.  
  463. new knmessages[3][]=
  464.  
  465.  
  466.  
  467. {
  468.  
  469.  
  470.  
  471. "%s Meg keselte %s -t !!",
  472.  
  473.  
  474.  
  475. "%s Brutalisan leszurta %s -t !!",
  476.  
  477.  
  478.  
  479. "%s Le szurta %s -t !!"
  480.  
  481.  
  482.  
  483. }
  484.  
  485.  
  486.  
  487.  
  488.  
  489.  
  490.  
  491. new nademessages[3][]=
  492.  
  493.  
  494.  
  495. {
  496.  
  497.  
  498.  
  499. "%s Ki robbantotta %s -t egy granattal !!",
  500.  
  501.  
  502.  
  503. "%s Meg ajandekozta %s -t egy granattal !!",
  504.  
  505.  
  506.  
  507. "%s Nagyon ugyesen granatozik !!"
  508.  
  509.  
  510.  
  511. }
  512.  
  513.  
  514.  
  515.  
  516.  
  517.  
  518.  
  519. new suicidemess[2][]=
  520.  
  521.  
  522.  
  523. {
  524.  
  525.  
  526.  
  527. "%s Te bena fasz, megotled sajat magad !!",
  528.  
  529.  
  530.  
  531. "%s Nagyon fogyatekos, hogy tudod sajat magad megolni ?!!"
  532.  
  533.  
  534.  
  535. }
  536.  
  537.  
  538.  
  539.  
  540.  
  541.  
  542.  
  543. new suicidelist[suicidesounds][]=
  544.  
  545.  
  546.  
  547. {
  548.  
  549.  
  550.  
  551. "mappa/suicide1",
  552.  
  553.  
  554.  
  555. "mappa/suicide2",
  556.  
  557.  
  558.  
  559. "mappa/suicide3"
  560.  
  561.  
  562.  
  563. }
  564.  
  565.  
  566.  
  567.  
  568.  
  569.  
  570.  
  571. new doublelist[maxdbsounds][]=
  572.  
  573.  
  574.  
  575. {
  576.  
  577.  
  578.  
  579. "mappa/doublekill1",
  580.  
  581.  
  582.  
  583. "mappa/doublekill2"
  584.  
  585.  
  586.  
  587. }
  588.  
  589.  
  590.  
  591.  
  592.  
  593.  
  594.  
  595. is_mode_set(bits) {
  596.  
  597.  
  598.  
  599. new mode[9];
  600.  
  601.  
  602.  
  603. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  604.  
  605.  
  606.  
  607. return read_flags(mode) & bits;
  608.  
  609.  
  610.  
  611. }
  612.  
  613.  
  614.  
  615.  
  616.  
  617.  
  618.  
  619. public plugin_init() {
  620.  
  621.  
  622.  
  623. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  624.  
  625.  
  626.  
  627. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  628.  
  629.  
  630.  
  631. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  632.  
  633.  
  634.  
  635. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  636.  
  637.  
  638.  
  639. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  640.  
  641.  
  642.  
  643. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  644.  
  645.  
  646.  
  647. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  648.  
  649.  
  650.  
  651. firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
  652.  
  653.  
  654.  
  655. nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
  656.  
  657.  
  658.  
  659. suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
  660.  
  661.  
  662.  
  663. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  664.  
  665.  
  666.  
  667. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  668.  
  669.  
  670.  
  671. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  672.  
  673.  
  674.  
  675.  
  676.  
  677.  
  678.  
  679. return PLUGIN_CONTINUE;
  680.  
  681.  
  682.  
  683. }
  684.  
  685.  
  686.  
  687.  
  688.  
  689.  
  690.  
  691. public reset_counter(){
  692.  
  693.  
  694.  
  695. g_roundCount = 0
  696.  
  697.  
  698.  
  699. }
  700.  
  701.  
  702.  
  703.  
  704.  
  705.  
  706.  
  707.  
  708.  
  709.  
  710.  
  711. public event_death(id) {
  712.  
  713.  
  714.  
  715. new killer = read_data(1);
  716.  
  717.  
  718.  
  719. new victim = read_data(2);
  720.  
  721.  
  722.  
  723. new headshot = read_data(3);
  724.  
  725.  
  726.  
  727. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  728.  
  729.  
  730.  
  731. read_data(4,weapon,23)
  732.  
  733.  
  734.  
  735. get_user_name(victim,vicname,31)
  736.  
  737.  
  738.  
  739. get_user_name(killer,killname,31)
  740.  
  741.  
  742.  
  743.  
  744.  
  745.  
  746.  
  747.  
  748.  
  749.  
  750.  
  751.  
  752.  
  753.  
  754.  
  755. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  756.  
  757.  
  758.  
  759. {
  760.  
  761.  
  762.  
  763. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  764.  
  765.  
  766.  
  767. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  768.  
  769.  
  770.  
  771. new i
  772.  
  773.  
  774.  
  775. i = random_num(0,hsounds-1)
  776.  
  777.  
  778.  
  779. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  780.  
  781.  
  782.  
  783. }
  784.  
  785.  
  786.  
  787.  
  788.  
  789.  
  790.  
  791.  
  792.  
  793.  
  794.  
  795. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  796.  
  797.  
  798.  
  799. {
  800.  
  801.  
  802.  
  803. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  804.  
  805.  
  806.  
  807. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  808.  
  809.  
  810.  
  811. new r
  812.  
  813.  
  814.  
  815. r = random_num(0,knsounds-1)
  816.  
  817.  
  818.  
  819. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  820.  
  821.  
  822.  
  823. }
  824.  
  825.  
  826.  
  827.  
  828.  
  829.  
  830.  
  831.  
  832.  
  833.  
  834.  
  835. if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
  836.  
  837.  
  838.  
  839. {
  840.  
  841.  
  842.  
  843. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  844.  
  845.  
  846.  
  847. show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
  848.  
  849.  
  850.  
  851. new t
  852.  
  853.  
  854.  
  855. t = random_num(0,fbsounds-1)
  856.  
  857.  
  858.  
  859. client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
  860.  
  861.  
  862.  
  863. firstblood = 0
  864.  
  865.  
  866.  
  867. }
  868.  
  869.  
  870.  
  871.  
  872.  
  873.  
  874.  
  875.  
  876.  
  877.  
  878.  
  879. if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
  880.  
  881.  
  882.  
  883. {
  884.  
  885.  
  886.  
  887. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  888.  
  889.  
  890.  
  891. show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
  892.  
  893.  
  894.  
  895. client_cmd(0,"spk mappa/grenade1")
  896.  
  897.  
  898.  
  899. }
  900.  
  901.  
  902.  
  903.  
  904.  
  905.  
  906.  
  907.  
  908.  
  909.  
  910.  
  911. if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
  912.  
  913.  
  914.  
  915. {
  916.  
  917.  
  918.  
  919. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  920.  
  921.  
  922.  
  923. show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
  924.  
  925.  
  926.  
  927. new z
  928.  
  929.  
  930.  
  931. z = random_num(0,suicidesounds-1)
  932.  
  933.  
  934.  
  935. client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
  936.  
  937.  
  938.  
  939.  
  940.  
  941.  
  942.  
  943. }
  944.  
  945.  
  946.  
  947.  
  948.  
  949.  
  950.  
  951.  
  952.  
  953.  
  954.  
  955. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  956.  
  957.  
  958.  
  959. {
  960.  
  961.  
  962.  
  963. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  964.  
  965.  
  966.  
  967. show_hudmessage(0,"Wow %s egymás után 2 játékost ölt!", killname)
  968.  
  969.  
  970.  
  971. kill[killer][0] = 0;
  972.  
  973.  
  974.  
  975. new q
  976.  
  977.  
  978.  
  979. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  980.  
  981.  
  982.  
  983. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  984.  
  985.  
  986.  
  987. }
  988.  
  989.  
  990.  
  991.  
  992.  
  993.  
  994.  
  995. else
  996.  
  997.  
  998.  
  999. {
  1000.  
  1001.  
  1002.  
  1003. kill[killer] = weapon;
  1004.  
  1005.  
  1006.  
  1007. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  1008.  
  1009.  
  1010.  
  1011. }
  1012.  
  1013.  
  1014.  
  1015.  
  1016.  
  1017.  
  1018.  
  1019.  
  1020.  
  1021.  
  1022.  
  1023.  
  1024.  
  1025.  
  1026.  
  1027. kills[killer] += 1;
  1028.  
  1029.  
  1030.  
  1031. kills[victim] = 0;
  1032.  
  1033.  
  1034.  
  1035. deaths[killer] = 0;
  1036.  
  1037.  
  1038.  
  1039. deaths[victim] += 1;
  1040.  
  1041.  
  1042.  
  1043.  
  1044.  
  1045.  
  1046.  
  1047. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  1048.  
  1049.  
  1050.  
  1051. {
  1052.  
  1053.  
  1054.  
  1055. if (kills[killer] == levels[i])
  1056.  
  1057.  
  1058.  
  1059. {
  1060.  
  1061.  
  1062.  
  1063. announce(killer, i);
  1064.  
  1065.  
  1066.  
  1067. return PLUGIN_CONTINUE;
  1068.  
  1069.  
  1070.  
  1071. }
  1072.  
  1073.  
  1074.  
  1075. }
  1076.  
  1077.  
  1078.  
  1079.  
  1080.  
  1081.  
  1082.  
  1083. return PLUGIN_CONTINUE;
  1084.  
  1085.  
  1086.  
  1087. }
  1088.  
  1089.  
  1090.  
  1091.  
  1092.  
  1093.  
  1094.  
  1095. announce(killer, level)
  1096.  
  1097.  
  1098.  
  1099. {
  1100.  
  1101.  
  1102.  
  1103.  
  1104.  
  1105.  
  1106.  
  1107. new name[33]
  1108.  
  1109.  
  1110.  
  1111.  
  1112.  
  1113.  
  1114.  
  1115. get_user_name(killer, name, 32);
  1116.  
  1117.  
  1118.  
  1119. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  1120.  
  1121.  
  1122.  
  1123.  
  1124.  
  1125.  
  1126.  
  1127. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  1128.  
  1129.  
  1130.  
  1131. return PLUGIN_HANDLED;
  1132.  
  1133.  
  1134.  
  1135.  
  1136.  
  1137.  
  1138.  
  1139.  
  1140.  
  1141.  
  1142.  
  1143.  
  1144.  
  1145.  
  1146.  
  1147. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  1148.  
  1149.  
  1150.  
  1151. {
  1152.  
  1153.  
  1154.  
  1155. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  1156.  
  1157.  
  1158.  
  1159. }
  1160.  
  1161.  
  1162.  
  1163.  
  1164.  
  1165.  
  1166.  
  1167. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  1168.  
  1169.  
  1170.  
  1171. {
  1172.  
  1173.  
  1174.  
  1175. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  1176.  
  1177.  
  1178.  
  1179. }
  1180.  
  1181.  
  1182.  
  1183.  
  1184.  
  1185.  
  1186.  
  1187. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  1188.  
  1189.  
  1190.  
  1191. {
  1192.  
  1193.  
  1194.  
  1195. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  1196.  
  1197.  
  1198.  
  1199. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  1200.  
  1201.  
  1202.  
  1203. }
  1204.  
  1205.  
  1206.  
  1207.  
  1208.  
  1209.  
  1210.  
  1211. return PLUGIN_CONTINUE;
  1212.  
  1213.  
  1214.  
  1215.  
  1216.  
  1217.  
  1218.  
  1219. }
  1220.  
  1221.  
  1222.  
  1223.  
  1224.  
  1225.  
  1226.  
  1227.  
  1228.  
  1229.  
  1230.  
  1231. public reset_hud(id)
  1232.  
  1233.  
  1234.  
  1235. {
  1236.  
  1237.  
  1238.  
  1239. firstblood = 1
  1240.  
  1241.  
  1242.  
  1243. if (is_mode_set(16)) {
  1244.  
  1245.  
  1246.  
  1247. if (kills[id] > levels[0]) {
  1248.  
  1249.  
  1250.  
  1251. print_color(id,
  1252.  
  1253.  
  1254.  
  1255. "!g*!y Gratulálok haver oltelt egymás után!t %d!y jatekost.!g *", kills[id]);
  1256.  
  1257.  
  1258.  
  1259. } else if (deaths[id] > 1) {
  1260.  
  1261.  
  1262.  
  1263. print_color(id,
  1264.  
  1265.  
  1266.  
  1267. "!g*!y Ovatosabban meghaltál egymás utan!t %dx!g *", deaths[id]);
  1268.  
  1269.  
  1270.  
  1271.  
  1272.  
  1273.  
  1274.  
  1275. }
  1276.  
  1277.  
  1278.  
  1279. }
  1280.  
  1281.  
  1282.  
  1283. }
  1284.  
  1285.  
  1286.  
  1287.  
  1288.  
  1289.  
  1290.  
  1291. public rnstart(id)
  1292.  
  1293.  
  1294.  
  1295. {
  1296.  
  1297.  
  1298.  
  1299. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  1300.  
  1301.  
  1302.  
  1303. {
  1304.  
  1305.  
  1306.  
  1307. ++g_roundCount
  1308.  
  1309.  
  1310.  
  1311. firstblood = 1
  1312.  
  1313.  
  1314.  
  1315. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  1316.  
  1317.  
  1318.  
  1319. show_hudmessage(0, "Keszulj fel a csatara^n%d. Fordulo!", g_roundCount)
  1320.  
  1321.  
  1322.  
  1323. new q
  1324.  
  1325.  
  1326.  
  1327. q = random_num(0,prpsounds-1)
  1328.  
  1329.  
  1330.  
  1331. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  1332.  
  1333.  
  1334.  
  1335. }
  1336.  
  1337.  
  1338.  
  1339. }
  1340.  
  1341.  
  1342.  
  1343.  
  1344.  
  1345.  
  1346.  
  1347. public client_connect(id) {
  1348.  
  1349.  
  1350.  
  1351. kills[id] = 0;
  1352.  
  1353.  
  1354.  
  1355. deaths[id] = 0;
  1356.  
  1357.  
  1358.  
  1359. }
  1360.  
  1361.  
  1362.  
  1363.  
  1364.  
  1365.  
  1366.  
  1367. public clear_kill(taskid)
  1368.  
  1369.  
  1370.  
  1371. {
  1372.  
  1373.  
  1374.  
  1375. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  1376.  
  1377.  
  1378.  
  1379. kill[id][0] = 0;
  1380.  
  1381.  
  1382.  
  1383. }
  1384.  
  1385.  
  1386.  
  1387.  
  1388.  
  1389.  
  1390.  
  1391. public plugin_precache()
  1392.  
  1393.  
  1394.  
  1395. {
  1396.  
  1397.  
  1398.  
  1399. precache_sound("mappa/triplekill.wav")
  1400.  
  1401.  
  1402.  
  1403. precache_sound("mappa/multikill.wav")
  1404.  
  1405.  
  1406.  
  1407. precache_sound("mappa/combowhore.wav")
  1408.  
  1409.  
  1410.  
  1411. precache_sound("mappa/ultrakill.wav")
  1412.  
  1413.  
  1414.  
  1415. precache_sound("mappa/killingspree.wav")
  1416.  
  1417.  
  1418.  
  1419. precache_sound("mappa/megakill.wav")
  1420.  
  1421.  
  1422.  
  1423. precache_sound("mappa/holyshit.wav")
  1424.  
  1425.  
  1426.  
  1427. precache_sound("mappa/ludicrouskill.wav")
  1428.  
  1429.  
  1430.  
  1431. precache_sound("mappa/rampage.wav")
  1432.  
  1433.  
  1434.  
  1435. precache_sound("mappa/unstoppable.wav")
  1436.  
  1437.  
  1438.  
  1439. precache_sound("mappa/monsterkill.wav")
  1440.  
  1441.  
  1442.  
  1443. precache_sound("mappa/headshot1.wav")
  1444.  
  1445.  
  1446.  
  1447. precache_sound("mappa/headshot2.wav")
  1448.  
  1449.  
  1450.  
  1451. precache_sound("mappa/headshot3.wav")
  1452.  
  1453.  
  1454.  
  1455. precache_sound("mappa/headshot4.wav")
  1456.  
  1457.  
  1458.  
  1459. precache_sound("mappa/headshot5.wav")
  1460.  
  1461.  
  1462.  
  1463. precache_sound("mappa/headshot6.wav")
  1464.  
  1465.  
  1466.  
  1467. precache_sound("mappa/humiliation1.wav")
  1468.  
  1469.  
  1470.  
  1471. precache_sound("mappa/humiliation2.wav")
  1472.  
  1473.  
  1474.  
  1475. precache_sound("mappa/humiliation3.wav")
  1476.  
  1477.  
  1478.  
  1479. precache_sound("mappa/firstblood1.wav")
  1480.  
  1481.  
  1482.  
  1483. precache_sound("mappa/firstblood2.wav")
  1484.  
  1485.  
  1486.  
  1487. precache_sound("mappa/firstblood3.wav")
  1488.  
  1489.  
  1490.  
  1491. precache_sound("mappa/prepare1.wav")
  1492.  
  1493.  
  1494.  
  1495. precache_sound("mappa/prepare2.wav")
  1496.  
  1497.  
  1498.  
  1499. precache_sound("mappa/prepare3.wav")
  1500.  
  1501.  
  1502.  
  1503. precache_sound("mappa/prepare4.wav")
  1504.  
  1505.  
  1506.  
  1507. precache_sound("mappa/prepare5.wav")
  1508.  
  1509.  
  1510.  
  1511. precache_sound("mappa/grenade1.wav")
  1512.  
  1513.  
  1514.  
  1515. precache_sound("mappa/suicide1.wav")
  1516.  
  1517.  
  1518.  
  1519. precache_sound("mappa/suicide2.wav")
  1520.  
  1521.  
  1522.  
  1523. precache_sound("mappa/suicide3.wav")
  1524.  
  1525.  
  1526.  
  1527. precache_sound("mappa/doublekill1.wav")
  1528.  
  1529.  
  1530.  
  1531. precache_sound("mappa/doublekill2.wav")
  1532.  
  1533.  
  1534.  
  1535. precache_sound("mappa/eagleeye.wav")
  1536.  
  1537.  
  1538.  
  1539. precache_sound("mappa/godlike.wav")
  1540.  
  1541.  
  1542.  
  1543. precache_sound("mappa/dominating.wav")
  1544.  
  1545.  
  1546.  
  1547. precache_sound("mappa/ownage.wav")
  1548.  
  1549.  
  1550.  
  1551. }
  1552.  
  1553.  
  1554.  
  1555.  
  1556.  
  1557.  
  1558.  
  1559.  
  1560.  
  1561.  
  1562.  
  1563.  
  1564.  
  1565.  
  1566.  
  1567.  
  1568.  
  1569.  
  1570.  
  1571.  
  1572.  
  1573.  
  1574.  
  1575. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  1576.  
  1577.  
  1578.  
  1579. {
  1580.  
  1581.  
  1582.  
  1583. new count = 1, players[32]
  1584.  
  1585.  
  1586.  
  1587. static msg[191]
  1588.  
  1589.  
  1590.  
  1591. vformat(msg, 190, input, 3)
  1592.  
  1593.  
  1594.  
  1595.  
  1596.  
  1597.  
  1598.  
  1599. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  1600.  
  1601.  
  1602.  
  1603. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  1604.  
  1605.  
  1606.  
  1607. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  1608.  
  1609.  
  1610.  
  1611. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  1612.  
  1613.  
  1614.  
  1615. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  1616.  
  1617.  
  1618.  
  1619. replace_all(msg, 190, "í", "Ă)
  1620.  
  1621.  
  1622.  
  1623. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  1624.  
  1625.  
  1626.  
  1627. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  1628.  
  1629.  
  1630.  
  1631. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  1632.  
  1633.  
  1634.  
  1635. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  1636.  
  1637.  
  1638.  
  1639. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  1640.  
  1641.  
  1642.  
  1643. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  1644.  
  1645.  
  1646.  
  1647. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  1648.  
  1649.  
  1650.  
  1651. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  1652.  
  1653.  
  1654.  
  1655. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  1656.  
  1657.  
  1658.  
  1659. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  1660.  
  1661.  
  1662.  
  1663. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  1664.  
  1665.  
  1666.  
  1667. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  1668.  
  1669.  
  1670.  
  1671. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  1672.  
  1673.  
  1674.  
  1675. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  1676.  
  1677.  
  1678.  
  1679. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  1680.  
  1681.  
  1682.  
  1683.  
  1684.  
  1685.  
  1686.  
  1687. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  1688.  
  1689.  
  1690.  
  1691. {
  1692.  
  1693.  
  1694.  
  1695. for (new i = 0; i < count; i++)
  1696.  
  1697.  
  1698.  
  1699. {
  1700.  
  1701.  
  1702.  
  1703. if (is_user_connected(players[i]))
  1704.  
  1705.  
  1706.  
  1707. {
  1708.  
  1709.  
  1710.  
  1711. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  1712.  
  1713.  
  1714.  
  1715. write_byte(players[i])
  1716.  
  1717.  
  1718.  
  1719. write_string(msg)
  1720.  
  1721.  
  1722.  
  1723. message_end()
  1724.  
  1725.  
  1726.  
  1727. }
  1728.  
  1729.  
  1730.  
  1731. }
  1732.  
  1733.  
  1734.  
  1735. }
  1736.  
  1737.  
  1738.  
  1739. return PLUGIN_HANDLED
  1740.  
  1741.  
  1742.  
  1743.  
  1744.  
  1745.  
  1746.  
  1747. }
  1748.  
  1749.  

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egyszerű plugin átírás.
HozzászólásElküldve: 2015.01.25. 16:51 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Semmi ? :(

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 44 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole