hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 13:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 507 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 506 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: konstans kérdés
HozzászólásElküldve: 2015.02.02. 21:39 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv!

Van egy 26 elemű konstansom:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const killek[26] =
  2. {
  3. 25,
  4. 50,
  5. 75,
  6. 90,
  7. 100,
  8. 120,
  9. 150,
  10. 175,
  11. 200,
  12. 250,
  13. 300,
  14. 400,
  15. 470,
  16. 500,
  17. 580,
  18. 600,
  19. 650,
  20. 700,
  21. 750,
  22. 850,
  23. 900,
  24. 920,
  25. 1000,
  26. 1050,
  27. 1200,
  28. 1500
  29. }


Ami azt mutatja, hogy egy adott ranghoz mennyi ölés kell. (A szükséges killek száma van megadva a következő rankig)
Hogyan tudnám kiszámolni azt, hogy egy adott embernek mennyi kill kell még ahoz, hogy rangot lépjen?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: konstans kérdés
HozzászólásElküldve: 2015.02.02. 21:42 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
A következő kill mennyiségből kivonod azt amennyi most van neki, ugye van még 1 globális változód?

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: konstans kérdés
HozzászólásElküldve: 2015.02.02. 21:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Azt a következőset nem értem, hogy hogyan hivatkozzak rá...melyik elem(?)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: konstans kérdés
HozzászólásElküldve: 2015.02.02. 22:03 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
Kell egy globális változó, ha rankot lép azt növeled 1-el
aztán killek[global_variable[id]] - mostani_killek[id] = mennyi kel még a kövihez

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: konstans kérdés
HozzászólásElküldve: 2015.02.02. 22:04 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Megvan, köszi!:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: konstans kérdés
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 15:21 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
FloxaY írta:
Kell egy globális változó, ha rankot lép azt növeled 1-el
aztán killek[global_variable[id]] - mostani_killek[id] = mennyi kel még a kövihez


A változót lehet indexelni?
Lehet, hogy én vagyok a hülye, de ilyenről nem hallottam.

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: konstans kérdés
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 16:46 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Lehet.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: konstans kérdés
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 17:11 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
szerintem arra akar kilyukadni, hogy azt nem úgy hívják :D

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: konstans kérdés
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 17:13 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Ez változó:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new asd


Ez nem:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new asd[33]


(Szerintem :D )

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: konstans kérdés
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 17:15 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
tudtam én, hogy erre akar kilyukadni :D:D:D

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole