hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Ne lehessen felvenni
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=19398
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Bence98007 [2015.02.08. 21:31 ]
Hozzászólás témája:  Ne lehessen felvenni

Üdv!

Hogyan tudom azt megoldani, hogy ha meghalok akkor CSAK pl. az AK47-es fegyveremet ne lehessen felvenni?

Szerző:  GameFater [2015.02.08. 21:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ne lehessen felvenni

Szia nem tudom hogy ez jó lesz-e, ha nem akkor bocsi.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define PLUGIN "RemoveWeapons"
  5. #define VERSION "1.0.1"
  6. #define AUTHOR "R3X"
  7.  
  8. new gcvarDef,gcvarDrop;
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  12. register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1);
  13.  
  14. gcvarDrop=register_cvar("amx_remove_dropped","1");
  15. gcvarDef=register_cvar("amx_remove_default","1");
  16.  
  17. register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
  18. }
  19. public eventRoundInit(){
  20. new bool:enabled=(get_pcvar_num(gcvarDef)==0)
  21. new ent=-1;
  22. do{
  23. ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity");
  24. if(pev_valid ( ent )) {
  25. set_pev(ent, pev_solid, enabled?SOLID_TRIGGER:SOLID_NOT);
  26. fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,enabled?255:0);
  27. }
  28. }
  29. while(ent);
  30. }
  31. public fwSetModel(ent, model[]){
  32. if(get_pcvar_num(gcvarDrop)==0) return FMRES_IGNORED;
  33. new szClass[32];
  34. pev(ent, pev_classname,szClass, 31);
  35. if(equal(szClass,"weaponbox")){
  36. if(!equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
  37. {
  38. dllfunc(DLLFunc_Think, ent);
  39. return FMRES_HANDLED;
  40. }
  41. }else if(equal(szClass,"weapon_shield")){
  42. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
  43. return FMRES_HANDLED;
  44. }
  45. return FMRES_IGNORED;
  46. }
  47. stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
  48. new Float:RenderColor[3]
  49. RenderColor[0] = float(r)
  50. RenderColor[1] = float(g)
  51. RenderColor[2] = float(b)
  52.  
  53. set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
  54. set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor)
  55. set_pev(entity, pev_rendermode, render)
  56. set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
  57.  
  58. return 1
  59. }

Szerző:  Bence98007 [2015.02.08. 21:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ne lehessen felvenni

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fwSetModel(ent, model[])
  2. {
  3. new szClass[32];
  4. pev(ent, pev_classname,szClass, 31);
  5. if(equal(szClass,"weaponbox"))
  6. {
  7. if(equal(model, "models/w_ak47.mdl"))
  8. {
  9. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
  10. return FMRES_HANDLED;
  11. }
  12. }
  13. return FMRES_IGNORED;
  14. }


Eddig értem, dee azt hogy írom bele, hogy CSAK AZ ENYÉMET ne lehessen felvenni?
Most látom ez törli így...Csak annyi kéne hogy ne lehessen felvenni

Szerző:  GameFater [2015.02.08. 21:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ne lehessen felvenni

Azt hogy érted hogy csak a tiedet nem?
Esetleg valami joggal?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)

Szerző:  Bence98007 [2015.02.08. 22:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ne lehessen felvenni

Vektor inkább:
ak47[id] == true;

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/