hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 14:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 292 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 291 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Magyarositás
HozzászólásElküldve: 2015.03.20. 14:56 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Sziasztok.
Ebbe valaki beletenne egy "magyarositást"?
Előre is köszi.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -----------------------------------
  4. -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5. -----------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12. into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14. All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15. you are not satisfied.
  16.  
  17. ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <hamsandwich>
  22. #include <fun>
  23. #include <cstrike>
  24.  
  25.  
  26. /*================================================================================
  27.  [Plugin Customization]
  28. =================================================================================*/
  29.  
  30. // Classic Zombie Attributes
  31. new const zclass1_name[] = { "Alap Zombi" }
  32. new const zclass1_info[] = { "Alap kepessegek" }
  33. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  34. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  35. const zclass1_health = 4000
  36. const zclass1_speed = 260
  37. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  38. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  39.  
  40. // Fast Zombie Attributes
  41. new const zclass2_name[] = { "Gyors Zombi" }
  42. new const zclass2_info[] = { "Gyors" }
  43. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  44. new const zclass2_clawmodel[] = { "angry_gyorskez" }
  45. const zclass2_health = 3000
  46. const zclass2_speed = 345
  47. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  48. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  49.  
  50. // Jumper Zombie Attributes
  51. new const zclass3_name[] = { "Nagyugro Zombi" }
  52. new const zclass3_info[] = { "Nagy Ugras" }
  53. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  54. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_seringe" }
  55. const zclass3_health = 3500
  56. const zclass3_speed = 285
  57. const Float:zclass3_gravity = 0.4
  58. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  59.  
  60. // Tanker Zombie Attributes
  61. new const zclass4_name[] = { "Eros Zombi" }
  62. new const zclass4_info[] = { "Eros" }
  63. new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
  64. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie_reskin" }
  65. const zclass4_health = 4000
  66. const zclass4_speed = 300
  67. const Float:zclass4_gravity = 0.50
  68. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  69. #define TANK_ARMOR 200
  70.  
  71. // Ember Zombie Attributes
  72. new const zclass5_name[] = { "Ember Zombi" }
  73. new const zclass5_info[] = { "Ember kinézet" }
  74. new const zclass5_model[] = { "emberi_zm" }
  75. new const zclass5_clawmodel[] = { "emberi_kez" }
  76. const zclass5_health = 2700
  77. const zclass5_speed = 244
  78. const Float:zclass5_gravity = 0.45
  79. const Float:zclass5_knockback = 1.0
  80. const zclass5_adminflags = ADMIN_ALL
  81.  
  82. //HeadCrab Zombie Attributes
  83. new const zclass6_name[] = { "Headcrab" }
  84. new const zclass6_info[] = { "Kicsi es gyors" }
  85. new const zclass6_model[] = { "angry_head" }
  86. new const zclass6_clawmodel[] = { "angry_headkez" }
  87. const zclass6_health = 410
  88. const zclass6_speed = 700
  89. const Float:zclass6_gravity = 0.65
  90. const Float:zclass6_knockback = 2.5
  91. const zclass6_adminflags = ADMIN_ALL
  92.  
  93. //Doctor Zombie Attributes
  94. new const zclass7_name[] = { "Doctor Zombi" }
  95. new const zclass7_info[] = { "Eros es Gyors" }
  96. new const zclass7_model[] = { "zombii" }
  97. new const zclass7_clawmodel[] = { "v_knife_zombii" }
  98. const zclass7_health = 4000
  99. const zclass7_speed = 325
  100. const Float:zclass7_gravity = 0.95
  101. const zclass7_adminflags = ADMIN_RESERVATION
  102.  
  103. //Sikoly Zombie Attributes
  104. new const zclass8_name[] = { "Sikoly Zombi" }
  105. new const zclass8_info[] = { "Elet es Ugras" }
  106. new const zclass8_model[] = { "Sikoly" }
  107. new const zclass8_clawmodel[] = { "v_hands" }
  108. const zclass8_health = 6000
  109. const zclass8_speed = 220
  110. const Float:zclass8_gravity = 0.90
  111. const zclass8_adminflags = ADMIN_RESERVATION
  112.  
  113. //cerberus Zombie Attributes
  114. new const zclass9_name[] = { "Kutya" }
  115. new const zclass9_info[] = { "Kicsi" }
  116. new const zclass9_model[] = { "Cerberus_frk_14" }
  117. new const zclass9_clawmodel[] = { "v_doghands1" }
  118. const zclass9_health = 1500
  119. const zclass9_speed = 275
  120. const Float:zclass9_gravity = 0.8
  121. const Float:zclass9_knockback = 0.5
  122. const zclass9_adminflags = ADMIN_ALL
  123.  
  124.  
  125. //cerberus Zombie Attributes
  126. new const zclass10_name[] = { "Repulo Zombi" }
  127. new const zclass10_info[] = { "Repul" }
  128. new const zclass10_model[] = { "angry_sarkany" }
  129. new const zclass10_clawmodel[] = { "bb_zch4" }
  130. const zclass10_health = 200
  131. const zclass10_speed = 275
  132. const Float:zclass10_gravity = 0.1
  133. const Float:zclass10_knockback = 0.5
  134. const zclass10_adminflags = ADMIN_ALL
  135.  
  136.  
  137.  
  138.  
  139.  
  140. /*============================================================================*/
  141.  
  142. new g_zclass_tanker
  143.  
  144. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  145. public plugin_precache()
  146. {
  147. register_plugin("[BB] Zombi Kasztok", "6.5", "Danon")
  148.  
  149. // Register all classes
  150. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  151. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  152. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  153. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  154. bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  155. bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  156. bb_register_zombie_class(zclass7_name, zclass7_info, zclass7_model, zclass7_clawmodel, zclass7_health, zclass7_speed, zclass7_gravity, 0.0, zclass7_adminflags)
  157. bb_register_zombie_class(zclass8_name, zclass8_info, zclass8_model, zclass8_clawmodel, zclass8_health, zclass8_speed, zclass8_gravity, 0.0, zclass7_adminflags)
  158. bb_register_zombie_class(zclass9_name, zclass9_info, zclass9_model, zclass9_clawmodel, zclass9_health, zclass9_speed, zclass9_gravity, zclass9_knockback)
  159. bb_register_zombie_class(zclass10_name, zclass10_info, zclass10_model, zclass10_clawmodel, zclass10_health, zclass10_speed, zclass10_gravity, zclass10_knockback)
  160. }
  161.  
  162. #if defined TANK_ARMOR
  163. public plugin_init()
  164. {
  165. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  166. }
  167.  
  168. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  169. {
  170. if (!is_user_alive(id))
  171. return ;
  172.  
  173. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  174. {
  175. give_item(id, "item_assaultsuit");
  176. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  177. }
  178. }
  179. #endif

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Magyarositás
HozzászólásElküldve: 2015.03.20. 15:28 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
.txt fájlba lehet átírni a maradék dolgot :) itt már minden magyar :)

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Magyarositás
HozzászólásElküldve: 2015.03.20. 15:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
  6.   magyarosítást
  7.  
  8.  
  9.  
  10. -----------------------------------
  11. -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  12. -----------------------------------
  13.  
  14. ~~~~~~~~~~~~~~~
  15. - Description -
  16. ~~~~~~~~~~~~~~~
  17.  
  18. This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  19. into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  20.  
  21. All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  22. you are not satisfied.
  23.  
  24. ================================================================================*/
  25.  
  26. #include <amxmodx>
  27. #include <basebuilder>
  28. #include <hamsandwich>
  29. #include <fun>
  30. #include <cstrike>
  31.  
  32.  
  33. /*================================================================================
  34.  [Plugin Customization]
  35. =================================================================================*/
  36.  
  37. // Classic Zombie Attributes
  38. new const zclass1_name[] = { "Alap Zombi" }
  39. new const zclass1_info[] = { "Alap kepessegek" }
  40. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  41. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  42. const zclass1_health = 4000
  43. const zclass1_speed = 260
  44. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  45. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  46.  
  47. // Fast Zombie Attributes
  48. new const zclass2_name[] = { "Gyors Zombi" }
  49. new const zclass2_info[] = { "Gyors" }
  50. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  51. new const zclass2_clawmodel[] = { "angry_gyorskez" }
  52. const zclass2_health = 3000
  53. const zclass2_speed = 345
  54. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  55. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  56.  
  57. // Jumper Zombie Attributes
  58. new const zclass3_name[] = { "Nagyugro Zombi" }
  59. new const zclass3_info[] = { "Nagy Ugras" }
  60. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  61. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_seringe" }
  62. const zclass3_health = 3500
  63. const zclass3_speed = 285
  64. const Float:zclass3_gravity = 0.4
  65. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  66.  
  67. // Tanker Zombie Attributes
  68. new const zclass4_name[] = { "Eros Zombi" }
  69. new const zclass4_info[] = { "Eros" }
  70. new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
  71. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie_reskin" }
  72. const zclass4_health = 4000
  73. const zclass4_speed = 300
  74. const Float:zclass4_gravity = 0.50
  75. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  76. #define TANK_ARMOR 200
  77.  
  78. // Ember Zombie Attributes
  79. new const zclass5_name[] = { "Ember Zombi" }
  80. new const zclass5_info[] = { "Ember kinézet" }
  81. new const zclass5_model[] = { "emberi_zm" }
  82. new const zclass5_clawmodel[] = { "emberi_kez" }
  83. const zclass5_health = 2700
  84. const zclass5_speed = 244
  85. const Float:zclass5_gravity = 0.45
  86. const Float:zclass5_knockback = 1.0
  87. const zclass5_adminflags = ADMIN_ALL
  88.  
  89. //HeadCrab Zombie Attributes
  90. new const zclass6_name[] = { "Headcrab" }
  91. new const zclass6_info[] = { "Kicsi es gyors" }
  92. new const zclass6_model[] = { "angry_head" }
  93. new const zclass6_clawmodel[] = { "angry_headkez" }
  94. const zclass6_health = 410
  95. const zclass6_speed = 700
  96. const Float:zclass6_gravity = 0.65
  97. const Float:zclass6_knockback = 2.5
  98. const zclass6_adminflags = ADMIN_ALL
  99.  
  100. //Doctor Zombie Attributes
  101. new const zclass7_name[] = { "Doctor Zombi" }
  102. new const zclass7_info[] = { "Eros es Gyors" }
  103. new const zclass7_model[] = { "zombii" }
  104. new const zclass7_clawmodel[] = { "v_knife_zombii" }
  105. const zclass7_health = 4000
  106. const zclass7_speed = 325
  107. const Float:zclass7_gravity = 0.95
  108. const zclass7_adminflags = ADMIN_RESERVATION
  109.  
  110. //Sikoly Zombie Attributes
  111. new const zclass8_name[] = { "Sikoly Zombi" }
  112. new const zclass8_info[] = { "Elet es Ugras" }
  113. new const zclass8_model[] = { "Sikoly" }
  114. new const zclass8_clawmodel[] = { "v_hands" }
  115. const zclass8_health = 6000
  116. const zclass8_speed = 220
  117. const Float:zclass8_gravity = 0.90
  118. const zclass8_adminflags = ADMIN_RESERVATION
  119.  
  120. //cerberus Zombie Attributes
  121. new const zclass9_name[] = { "Kutya" }
  122. new const zclass9_info[] = { "Kicsi" }
  123. new const zclass9_model[] = { "Cerberus_frk_14" }
  124. new const zclass9_clawmodel[] = { "v_doghands1" }
  125. const zclass9_health = 1500
  126. const zclass9_speed = 275
  127. const Float:zclass9_gravity = 0.8
  128. const Float:zclass9_knockback = 0.5
  129. const zclass9_adminflags = ADMIN_ALL
  130.  
  131.  
  132. //cerberus Zombie Attributes
  133. new const zclass10_name[] = { "Repulo Zombi" }
  134. new const zclass10_info[] = { "Repul" }
  135. new const zclass10_model[] = { "angry_sarkany" }
  136. new const zclass10_clawmodel[] = { "bb_zch4" }
  137. const zclass10_health = 200
  138. const zclass10_speed = 275
  139. const Float:zclass10_gravity = 0.1
  140. const Float:zclass10_knockback = 0.5
  141. const zclass10_adminflags = ADMIN_ALL
  142.  
  143.  
  144.  
  145.  
  146.  
  147. /*============================================================================*/
  148.  
  149. new g_zclass_tanker
  150.  
  151. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  152. public plugin_precache()
  153. {
  154. register_plugin("[BB] Zombi Kasztok", "6.5", "Danon")
  155.  
  156. // Register all classes
  157. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  158. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  159. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  160. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  161. bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  162. bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  163. bb_register_zombie_class(zclass7_name, zclass7_info, zclass7_model, zclass7_clawmodel, zclass7_health, zclass7_speed, zclass7_gravity, 0.0, zclass7_adminflags)
  164. bb_register_zombie_class(zclass8_name, zclass8_info, zclass8_model, zclass8_clawmodel, zclass8_health, zclass8_speed, zclass8_gravity, 0.0, zclass7_adminflags)
  165. bb_register_zombie_class(zclass9_name, zclass9_info, zclass9_model, zclass9_clawmodel, zclass9_health, zclass9_speed, zclass9_gravity, zclass9_knockback)
  166. bb_register_zombie_class(zclass10_name, zclass10_info, zclass10_model, zclass10_clawmodel, zclass10_health, zclass10_speed, zclass10_gravity, zclass10_knockback)
  167. }
  168.  
  169. #if defined TANK_ARMOR
  170. public plugin_init()
  171. {
  172. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  173. }
  174.  
  175. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  176. {
  177. if (!is_user_alive(id))
  178. return ;
  179.  
  180. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  181. {
  182. give_item(id, "item_assaultsuit");
  183. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  184. }
  185. }
  186. #endif


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Magyarositás
HozzászólásElküldve: 2015.03.20. 15:55 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Az ékezetekre értettem bocs.

_________________
Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole