hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kés vásárlás
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=22153
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Patrik3 [2015.09.08. 11:53 ]
Hozzászólás témája:  Kés vásárlás

Sziasztok,

Hogyan tudom az megoldani, hogy egy játékos kap ölésért ezüstöt és abból tudjon ő késeket vásárolni egy menüből.
Tudja megvenni, ne pedig fel oldódjon, amikor megvan az ezüst...


Mivan?

Hogyan tud egy játékos vásárolni ezüstért késeket.
Nem oldódjon föl amikor megvan az elegendő ezüst hozzá, hanem meg kelljen vegye azt.

Szerző:  mforce [2015.09.08. 13:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés vásárlás

Régi,de ebből ki tudsz indulni, hogy hogyan írd át :D
Egyedül a fejlövés pontozása van megoldva nagyon buta módon.
Viszont fragelosztót most gyors javítottam, meg azonnalira raktam.

Csatolmányok:
pont.sma [18.29KiB]
Letöltve 79 alkalommal.

Szerző:  Patrik3 [2015.09.08. 15:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés vásárlás

Ebből próbáltam infórmálodni, de valahogy semmi :/
Nem tudok rájönni, hogy mit akarnak egyes részek jelenteni....

Ha el tudnád egy példán keresztül magyarázni, az nagyszerű lenne :-)
Megköszönném

Szerző:  mforce [2015.09.08. 16:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés vásárlás

Tessék megcsináltam ilyen fvaultos izére.
Ha valamelyikre van elegendő pontja és aktiválja,akkor |AKTÍV|-ra vált.
A pontlevonás is oda van írva a case-eknél, de nem vonattam le.
Nézd át :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <fvault>
  7.  
  8. #define PLUGIN "PontRendszer"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "mforce"
  11.  
  12. #define PREFIX "PontRendszer"
  13.  
  14. new const g_szVault1[] = "KES_MENU"
  15. new fegyo[33], pont[33];
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.  
  20. register_clcmd("say_team /pontok", "ShowMenu");
  21. register_clcmd("say /pontok", "ShowMenu");
  22. register_clcmd("say_team /menu", "ShowMenu");
  23. register_clcmd("say /menu", "ShowMenu");
  24.  
  25. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1");
  26. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  27.  
  28. }
  29. public plugin_precache() {
  30. precache_model("models/pontok/elso/v_knife.mdl");
  31. precache_model("models/pontok/masodik/v_knife.mdl");
  32. precache_model("models/pontok/harmadik/v_knife.mdl");
  33. }
  34. public fegyver_valtas(id) {
  35. new fegyver = get_user_weapon(id)
  36.  
  37. if(fegyo[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/pontok/elso/v_knife.mdl")
  40. }
  41. else if(fegyo[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/pontok/masodik/v_knife.mdl")
  44. }
  45. else if(fegyo[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  46. {
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/pontok/harmadik/v_knife.mdl")
  48. }
  49. }
  50. public halal() {
  51. new killer = read_data(1)
  52. new victim = read_data(2)
  53. new kteam = get_user_team(killer)
  54. new vteam = get_user_team(victim)
  55.  
  56. if(killer != victim && kteam != vteam) {
  57. pont[killer] ++
  58. ChatColor(killer, "^4[%s]^1 Kaptál^3 1 pontot^1 az ölésért!", PREFIX)
  59. }
  60. }
  61. public ShowMenu(id) {
  62. new menucim[128], menukapcs[4][128];
  63. formatex(menucim, charsmax(menucim), "\r[%s] \wKés menü ^nPontok: \y%i", PREFIX, pont[id]);
  64. formatex(menukapcs[0], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 0 ? "Alap kés \y|AKTÍV|":"Alap kés");
  65. formatex(menukapcs[1], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 1 ? "Első kés \y|AKTÍV|":"Első kés \r|100| Pont");
  66. formatex(menukapcs[2], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 2 ? "Második kés \y|AKTÍV|":"Második kés \r|200| Pont");
  67. formatex(menukapcs[3], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 3 ? "Harmadik kés \y|AKTÍV|":"Harmadik kés \r|300| Pont");
  68.  
  69. new menu = menu_create( menucim, "mh_MyMenu");
  70. menu_additem(menu, menukapcs[0], "0", 0);
  71. menu_additem(menu, menukapcs[1], "1", 0);
  72. menu_additem(menu, menukapcs[2], "2", 0);
  73. menu_additem(menu, menukapcs[3], "3", 0);
  74.  
  75. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  76. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  77. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  78. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  79.  
  80. menu_display(id, menu, 0);
  81. return PLUGIN_HANDLED;
  82. }
  83. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  84. if(item == MENU_EXIT)
  85. {
  86. menu_cancel(id);
  87. return PLUGIN_HANDLED;
  88. }
  89.  
  90. new command[6], name[64], access, callback;
  91.  
  92. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  93.  
  94. switch(item)
  95. {
  96. case 0: {
  97. fegyo[id] = 0;
  98. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad az^3 ALAP^1 kést!", PREFIX)
  99. }
  100. case 1: {
  101. if(pont[id] >= 100)
  102. {
  103. fegyo[id] = 1;
  104. // ha le akarod vonni azt a 100pontot, akkor ide pont[id] -= 100;
  105. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad az^3 ELSŐ^1 kést!", PREFIX)
  106. }
  107. else
  108. {
  109. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  110. }
  111. }
  112. case 2: {
  113. if(pont[id] >= 200)
  114. {
  115. fegyo[id] = 2;
  116. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 MÁSODIK^1 kést!", PREFIX)
  117. }
  118. else
  119. {
  120. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  121. }
  122. }
  123. case 3: {
  124. if(pont[id] >= 300)
  125. {
  126. fegyo[id] = 3;
  127. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 HARMADIK^1 kést!", PREFIX)
  128. }
  129. else
  130. {
  131. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  132. }
  133. }
  134. }
  135. menu_destroy(menu);
  136.  
  137. return PLUGIN_HANDLED;
  138. }
  139. public client_authorized(id) Load(id);
  140.  
  141. public client_disconnect(id) Save(id);
  142.  
  143. public Save(id)
  144. {
  145. if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  146. return;
  147.  
  148. new SteamID[35];
  149. get_user_authid(id,SteamID,34);
  150.  
  151. if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666"))
  152. get_user_ip(id,SteamID,34,1);
  153.  
  154. new szData[40];
  155. formatex(szData,charsmax(szData),"%i %i", pont[id], fegyo[id]);
  156.  
  157. fvault_set_data(g_szVault1,SteamID,szData);
  158. }
  159.  
  160. public Load(id)
  161. {
  162. if (!is_user_connected(id) || is_user_bot(id) || is_user_hltv(id))
  163. return;
  164.  
  165. new SteamID[35];
  166. get_user_authid(id, SteamID, 34);
  167.  
  168. if(contain(SteamID,"_ID_LAN") != -1 || contain(SteamID,"STEAM_0:4") != -1 || contain(SteamID,"VALVE") != -1 || equali(SteamID,"STEAM_666:88:666"))
  169. get_user_ip(id,SteamID,34,1);
  170.  
  171. new szData[40],pontok[8],fegyok[8];
  172. if(fvault_get_data(g_szVault1,SteamID,szData,charsmax(szData)))
  173. {
  174. parse(szData,pontok,charsmax(pontok),fegyok,charsmax(fegyok));
  175.  
  176. pont[id] = str_to_num(pontok);
  177. fegyo[id] = str_to_num(fegyok);
  178. }
  179.  
  180. else
  181. {
  182. pont[id] = 0;
  183. fegyo[id] = 0;
  184. }
  185. }
  186. stock ChatColor(id, const szMessage[], any:...) {
  187. static szMsg[190], IdMsg; vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  188. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  189. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = id);
  190. write_byte(id);
  191. write_string(szMsg);
  192. message_end();
  193. }


Csatolmányok:
fvault.inc [7.93KiB]
Letöltve 44 alkalommal.

Szerző:  Patrik3 [2015.09.08. 17:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés vásárlás

Ezt én is megtudtam csinálni, de ebből is mostmár vannak olyan részek amiket jobban megértettem :-) Köszi

De azt hogyan lehet megoldani, hogy NE OLDJA fel amikor megvan a pont?Hanem csak akkor oldja föl amikor a játékos megveszi.
Megtudod azt nekem oldani?

Szerző:  mforce [2015.09.08. 17:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés vásárlás

Ha valamelyikre van elegendő pontja és aktiválja,akkor |AKTÍV|-ra vált.

Idézem magam újra. Tehát rá kell kattintani, ha van elég pont,akkor megveszi és lementi.
//-rel oda van írva,hogy a pontot is hogy vond le, azt nem írtam bele,de te levonhatod,mert le akarod...

Szerző:  Patrik3 [2015.09.08. 17:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés vásárlás

Jh akkor nem oldja föl egyből?
Akkor csak én vagyok ennyire kancsi
Leellenőrzöm, Örök hálám üldözni fog :-D

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/