hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 362 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 362 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ini mentés
HozzászólásElküldve:2015.10.19. 17:50 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.08.03. 18:09
Hozzászólások:216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Sziasztok! Hogyan tudom megcsinálni, azt hogy, ini-be mentsem le a dolgokat?
Pl. Fegyver skineket, meg késeket, stb.

Előre is köszi :D

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ini mentés
HozzászólásElküldve:2015.11.05. 18:28 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott:2013.06.09. 18:47
Hozzászólások:2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
A keresőt kéne használni :no_rules: , és ha már vért izzadsz, és nem találod, akkor megnyitni egy témát. Szerencsétlen Adminisztrátorok, Moderátorok, nem azért vannak, hogy a te lustaságaidat egyengessék.

mforce, írt egy egyszerű, de nagyszerű bemutatást, remélem innentől menni fog.
Ezúton is köszönjük neki!
Forrás: viewtopic.php?f=9&t=22511&p=166590&hilit=ini+ment%C3%A9s#p166590
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2. File vault mentés tutoriál by mforce, mert a legegyszerűbbet is nehéz megérteni
  3. */
  4.  
  5. #include <fvault> // betöltjük az includet
  6.  
  7. new oles[33]; // változó
  8.  
  9. new const szVaultName[ ] = "some_mod"; // .txt fájl neve (addons/amxmodx/data/file_vault/some_mod.txt)
  10.  
  11. public client_putinserver(id) { // belép pistike a szerverre
  12. if (is_user_bot(id)) return; // botokat leszarjuk
  13.  
  14. oles[id] = 0; // sloton lévő változót nullázzuk
  15. load(id); // betöltjük a változókat a mentésből steamid-re, ha már a steamid mentett egyszer, ha nem,akkor a 0 érvényesül
  16. }
  17.  
  18. public client_disconnect(id) { // kilép pistike a szerverről
  19. if (is_user_bot(id)) return; // továbbra is leszarjuk, ha bot (még ha úgyis játszik)
  20.  
  21. save(id); // mentjük a változókat, hogy később pistike SteamID-jére csatlakozáskor betöltse (lásd fentebb)
  22. }
  23.  
  24. load(id) { // betöltés rész
  25. new szAuthid[32], szData[32]; // létrehozzuk a tömböket tárolásra, steamid és adat
  26. get_user_authid( id, szAuthid, charsmax(szAuthid)); // lekérjük a steamid-jét
  27. if (containi(szAuthid, "_ID_LAN") != -1 || containi(szAuthid, "HLTV") != -1) get_user_ip(id, szAuthid, charsmax(szAuthid), 1);
  28. // ebben az if sorban azt ellenőrizzük, hogy nem-e HLTV a SteamID vagy XY_ID_LAN, mert ha igen, akkor IP-re mentünk.
  29.  
  30. new olesek[16]; // letrehozunk változónként új tömböt, hogy kitudjuk olvasni a fájlból
  31. fvault_get_data( szVaultName, szAuthid, szData, 31 ); // kiolvassuk az id alapján az adatokat a fájlból.
  32. parse( szData, olesek, 15 ); // szét szedjük, mint foxi a lábtörlőt
  33. oles[id] = str_to_num( olesek ); // betöltjük a tömb alapján a változóba
  34. }
  35.  
  36. save(id) { // mentés rész
  37. new szAuthid[32], szData[32];
  38. get_user_authid( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  39. if (containi(szAuthid, "_ID_LAN") != -1 || containi(szAuthid, "HLTV") != -1) get_user_ip(id, szAuthid, charsmax(szAuthid), 1);
  40. // steamid lekérés ugyanúgy
  41.  
  42. formatex( szData, 31, "%i", oles[id] ); // formázzuk a data tömböt, hogy a változókat tartalmazza.
  43. fvault_set_data( szVaultName, szAuthid, szData ); // mentjük a SteamID-re az adatokat.
  44. }


1600. hozzászólás :good: :so_happy:

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole