hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Szinek
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=22911
Oldal: 1 / 1

Szerző:  lada xp [ 2015.12.06. 12:11 ]
Hozzászólás témája:  Szinek

Olvastam korábbi kommentekben hogy ugye
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat( ... );


ezzel lehet szinezni, de ilyet:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. console_print(id, "[AMXX] Client ^"%s^" kicked", name2)


Hogyan lehetne?

Szerző:  Levii@Peace [ 2015.12.06. 12:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szinek

Konzolban lévő chatet nem lehet színezni.

Szerző:  lada xp [ 2015.12.06. 12:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szinek

Mindegy, nekem az a lényeg hogy hogyan kell szinezni?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. console_print
ez alakul ?

Szerző:  theglorious [ 2015.12.06. 12:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szinek

lada xp írta:
Mindegy, nekem az a lényeg hogy hogyan kell szinezni?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]console_print ez alakul ?

Konzolba lévő szöveget ha jól tudom nem lehet színezni.
Mert ugye bár ez:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. console_print

Oda küld üzenetet :)

Szerző:  lada xp [ 2015.12.06. 12:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szinek

De langbol olvassa és kiirja chatbe is.

Szerző:  mforce [ 2015.12.06. 12:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szinek

Konzol üzenetet, ha fejen állsz sem fogsz színezni.
Alap üzenet client_print(id, print_chat, "valami")

Ezt tudod a következőképp színezni:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // Chat üzenet iratása.
  2. // Ha id szerepel ott,akkor egy embernek jelenik meg, ha 0 akkor mindenkinek. Az index változhat a plugintól függően.
  3.  
  4. ChatColor(id, "^4[Ez zöld] ^3ez teamszínű ^1ez sárga");
  5.  
  6.  
  7. // hozzá a stock a plugin aljára
  8.  
  9. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  10. static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  11. vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  12.  
  13. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  14.  
  15. if(id) {
  16. if(!is_user_connected(id)) return;
  17. players[0] = id;
  18. pnum = 1;
  19. }
  20. else get_players(players, pnum, "ch");
  21.  
  22. for(new i; i < pnum; i++) {
  23. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  24. write_byte(players[i]);
  25. write_string(szMsg);
  26. message_end();
  27. }
  28. }

Szerző:  lada xp [ 2015.12.06. 13:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szinek

És akkor ezt lehetetlen szinezni?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. {
  2. if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
  3. return PLUGIN_HANDLED
  4.  
  5. new arg[32]
  6.  
  7. read_argv(1, arg, 31)
  8. new player = cmd_target(id, arg, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY | CMDTARGET_ALLOW_SELF | CMDTARGET_ONLY_ALIVE)
  9.  
  10. if (!player)
  11. return PLUGIN_HANDLED
  12.  
  13. new spower[32], authid[32], name2[32], authid2[32], name[32]
  14.  
  15. read_argv(2, spower, 31)
  16.  
  17. new damage = str_to_num(spower)
  18.  
  19. user_slap(player, damage)
  20.  
  21. get_user_authid(id, authid, 31)
  22. get_user_name(id, name, 31)
  23. get_user_authid(player, authid2, 31)
  24. get_user_name(player, name2, 31)
  25.  
  26. log_amx("Cmd: ^"%s<%d><%s><>^" slap with %d damage ^"%s<%d><%s><>^"", name, get_user_userid(id), authid, damage, name2, get_user_userid(player), authid2)
  27.  
  28. show_activity_key("ADMIN_SLAP_1", "ADMIN_SLAP_2", name, name2, damage);
  29.  
  30. console_print(id, "[AMXX] %L", id, "CLIENT_SLAPED", name2, damage)
  31.  
  32. return PLUGIN_HANDLED
  33. }
  34.  


Kód:
ADMIN_SLAP_1 = ADMIN: %s megutve %d sebzessel
ADMIN_SLAP_2 = ADMIN %s: megutve %s %d sebzessel

Szerző:  mforce [ 2015.12.06. 13:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szinek

Itt a show_activity_key rész a kiiratás... Azt kell átírnod az alsó multilangja szerint meg a stockom szerint, amit fentebb írtam.

Szerző:  Silent [ 2015.12.06. 13:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szinek

Mi az a "stockom / stockot"? :O

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/