hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 10:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 545 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 545 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Deathrun ruli/free plugin
HozzászólásElküldve: 2015.12.20. 15:45 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
sziasztok.

valaki bele tudná írni, hogy szabad körnél a ct-knek adjon usp-t viszont 0 tölténnyel?

valamint rulettnél a terrorista kitudja választani, hogy kivel akar rulettezni és addig a többiek nem sebzik??
aki megtudná csinálni megy a gomb

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <dhudmessage>
  6. #include <fun>
  7. #include <engine>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Deathrun szabad es ruli kor"
  10. #define VERSION "1.1"
  11. #define AUTHOR "Demon"
  12.  
  13. #pragma semicolon 1
  14.  
  15. new const Prefix[ ] = "[szerver]";
  16.  
  17. new bool:g_SzabadKor;
  18. new bool:g_ParbajKor;
  19. new bool:g_Nyomott;
  20. new bool:g_Parancs;
  21.  
  22. public plugin_init()
  23. {
  24.    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  25.  
  26.    register_clcmd("say /free",      "SzabadKor");
  27.    register_clcmd("team_say /free",    "SzabadKor");
  28.    register_clcmd("say /szabad",      "SzabadKor");
  29.    register_clcmd("team_say /szabad",   "SzabadKor");
  30.    register_clcmd("say /ruli",      "ParbajKor");
  31.    register_clcmd("team_say /ruli",   "ParbajKor");
  32.    register_clcmd("say /parbaj",      "ParbajKor");
  33.    register_clcmd("team_say /parbaj",   "ParbajKor");
  34.  
  35.    register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart", 1);
  36.  
  37.    if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "func_button"))
  38.       RegisterHam(Ham_Use, "func_button",     "FwdHamUse_Button");
  39.  
  40.    if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname","func_rot_button"))
  41.       RegisterHam(Ham_Use, "func_rot_button", "FwdHamUse_Button");
  42.  
  43.    if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "button_target"))
  44.       RegisterHam(Ham_Use, "button_target",   "FwdHamUse_Button");
  45.  
  46.    if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "armoury_entity"))
  47.       RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "arm_ent_touch",  0);
  48.  
  49.    register_event( "CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1", "2!29" );
  50.    register_event( "HLTV",      "EventNewRound",  "a",  "1=0", "2=0" );
  51.    register_event( "TextMsg",   "EventRestart",   "a",  "2&#Game_C", "2&#Game_w" );
  52.    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
  53. }
  54.  
  55. public fwSpawn(id)
  56.    set_task(3.0, "Eled", id);
  57.  
  58. public Eled(id)
  59. {
  60.    if(g_ParbajKor && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
  61.    {
  62.       strip_user_weapons(id);
  63.       give_item(id, "weapon_knife");
  64.       new iWpnID = give_item(id, "weapon_usp");
  65.       cs_set_weapon_ammo(iWpnID, 1);
  66.       cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
  67.    }
  68.    else if(g_SzabadKor && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
  69.    {
  70.       strip_user_weapons(id);
  71.       give_item(id, "weapon_knife");
  72.    }
  73. }
  74.  
  75. public arm_ent_touch(ent,id)
  76. {
  77.    if((g_ParbajKor || g_SzabadKor) && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
  78.       return HAM_SUPERCEDE;
  79.    return HAM_IGNORED;
  80. }
  81. public fw_CmdStart(id, handle, seed)
  82. {
  83.    if(!is_user_alive(id))
  84.       return FMRES_IGNORED;
  85.  
  86.    static iInAttackButton, iInAttackOldButton;
  87.    iInAttackButton = (get_uc(handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK);
  88.    iInAttackOldButton = (get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK);
  89.  
  90.    if(iInAttackButton && !iInAttackOldButton)
  91.    {
  92.       if(get_user_weapon(id) == CSW_USP && g_ParbajKor)
  93.       {
  94.          new clip,ammo ;
  95.          get_user_ammo(id,CSW_USP,clip,ammo);
  96.          if(ammo==0)
  97.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 1);
  98.  
  99.          return FMRES_HANDLED;
  100.       }
  101.    }
  102.  
  103.    return FMRES_IGNORED;
  104. }
  105. public EventNewRound()
  106. {
  107.    g_SzabadKor=false;
  108.    g_ParbajKor=false;
  109.    g_Nyomott=false;
  110.    g_Parancs=false;
  111.    set_task(5.0, "Parancs");
  112.  
  113.    new p[32], n, id;
  114.    get_players(p, n, "ca");
  115.    for(new i=0; i < n; i++)
  116.    {
  117.       id = p[i];
  118.       if(get_user_team(id) == 1)
  119.          print_color(id, "!g%s !yHa keselni szertnel akkor ird be, hogy !g/szabad!y, ha USP párbajozni szeretnél akkor ird be, hogy !g/ruli!y.", Prefix);
  120.    }
  121. }
  122. public Parancs() g_Parancs=true;
  123.  
  124. public EventRestart()
  125. {
  126.    g_SzabadKor=false;
  127.    g_ParbajKor=false;
  128.    g_Nyomott=false;
  129. }
  130.  
  131. public EventCurWeapon(id)
  132. {
  133.    if(g_SzabadKor)
  134.       engclient_cmd(id, "weapon_knife");
  135.    if(g_ParbajKor)
  136.    {
  137.       new weapon = get_user_weapon(id);
  138.       if(weapon != CSW_KNIFE,CSW_USP && weapon != CSW_USP)
  139.          client_cmd(id, "weapon_usp");
  140.          new clip,ammo ;
  141.          get_user_ammo(id,CSW_USP,clip,ammo);
  142.          if(ammo==0)
  143.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
  144.    }
  145. }
  146.  
  147. public SzabadKor(id)
  148. {
  149.    if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
  150.    {
  151.       print_color(id, "!g%s !yEzt a parancsot csak a terroristak hasznalhatjak!", Prefix);
  152.       return PLUGIN_CONTINUE;
  153.    }
  154.    else if(!g_Parancs)
  155.    {
  156.       print_color(id, "!g%s !yKorkezdés utan 5 masodpercet kell varnod, hogy hasznalhasd ezt a parancsot!", Prefix);
  157.       return PLUGIN_CONTINUE;
  158.    }
  159.    else if(g_SzabadKor)
  160.    {
  161.       print_color(id, "!g%s !ySZABAD kor van ezert nem hasznalhato a parancs!", Prefix);
  162.       return PLUGIN_CONTINUE;
  163.    }
  164.    else if(g_ParbajKor)
  165.    {
  166.       print_color(id, "!g%s !yPARBAJ kor van ezert nem hasznalhato a parancs!", Prefix);
  167.       return PLUGIN_CONTINUE;
  168.    }
  169.  
  170.    if(g_Nyomott)
  171.       print_color(id, "!g%s !yMar nyomtal gombot ezert nem lehet SZABAD kor!", Prefix);
  172.    else
  173.    {
  174.       g_SzabadKor=true;
  175.       set_dhudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.38, 2, 6.0, 10.0, 0.25, 1.5);
  176.       show_dhudmessage(0, "SZABAD KOR!");
  177.       print_color(0, "!g%s !yTerrorista ugy dontott, hogy ez a kor SZABAD KOR lesz!", Prefix);
  178.  
  179.       new p[32], n, pid;
  180.       get_players(p, n, "ca");
  181.  
  182.       for(new i=0; i < n; i++)
  183.       {
  184.          pid = p[i];
  185.          strip_user_weapons(pid);
  186.          give_item(pid, "weapon_knife");
  187.       }
  188.    }
  189.  
  190.    return PLUGIN_CONTINUE;
  191. }
  192.  
  193. public ParbajKor(id)
  194. {
  195.    if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
  196.    {
  197.       print_color(id, "!g%s !yEzt a parancsot csak a terroristak hasznalhatjak!", Prefix);
  198.       return PLUGIN_CONTINUE;
  199.    }
  200.    else if(!g_Parancs)
  201.    {
  202.       print_color(id, "!g%s !yKorkezdés utan 5 masodpercet kell varnod, hogy hasznalhasd ezt a parancsot!", Prefix);
  203.       return PLUGIN_CONTINUE;
  204.    }
  205.    else if(g_ParbajKor)
  206.    {
  207.       print_color(id, "!g%s !yPARBAJ KOR van ezért nem használható a parancs!", Prefix);
  208.       return PLUGIN_CONTINUE;
  209.    }
  210.    else if(g_SzabadKor)
  211.    {
  212.       print_color(id, "!g%s !ySZABAD KOR van ezert nem hasznalhato a parancs!", Prefix);
  213.       return PLUGIN_CONTINUE;
  214.    }
  215.  
  216.    if(g_Nyomott)
  217.       print_color(id, "!g%s !yMar nyomtal gombot ezert nem lehet PARBAJ KOR!", Prefix);
  218.    else
  219.    {
  220.       g_ParbajKor=true;
  221.       set_dhudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.38, 2, 6.0, 10.0, 0.25, 1.5);
  222.       show_dhudmessage(0, "PARBAJ KOR");
  223.       print_color(0, "!g%s !yTerrorista ugy dontott, hogy ez a kor PARBAJ kor lesz!", Prefix);
  224.  
  225.       new p[32], n, pid;
  226.       get_players(p, n, "ca");
  227.  
  228.       for(new i=0; i < n; i++)
  229.       {
  230.          pid = p[i];
  231.          strip_user_weapons(pid);
  232.          give_item(pid, "weapon_knife");
  233.          new iWpnID = give_item(pid, "weapon_usp");
  234.          cs_set_weapon_ammo(iWpnID, 1);
  235.          cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
  236.       }
  237.    }
  238.  
  239.    return PLUGIN_CONTINUE;
  240. }
  241.  
  242. public FwdHamUse_Button(iEntity, id, iActivator, iUseType, Float:flValue)
  243. {
  244.    if((g_ParbajKor || g_SzabadKor) && iUseType == 2 && flValue == 1.0 && is_user_alive( id )
  245.    &&  get_user_team( id ) == 1 && get_pdata_int( iEntity, 41, 4 ) == 1 )
  246.    {
  247.       if(g_ParbajKor)
  248.       {
  249.          set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0, 0.2, 0.2, 3);
  250.          show_hudmessage(id, "Nem nyomhatsz gombot, PARBAJ KOR van!");
  251.       }
  252.       else if(g_SzabadKor)
  253.       {
  254.          set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0, 0.2, 0.2, 3);
  255.          show_hudmessage(id, "Nem nyomhatsz gombot, SZABAD KOR van!");
  256.       }
  257.  
  258.       return HAM_SUPERCEDE;
  259.    }
  260.    if(!g_SzabadKor && !g_ParbajKor && !g_Nyomott && get_user_team(id) == 1)
  261.       g_Nyomott=true;
  262.  
  263.    return HAM_IGNORED;
  264. }
  265.  
  266. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  267. {
  268.         new count = 1, players[32];
  269.         static msg[191];
  270.         vformat(msg, 190, input, 3);
  271.  
  272.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
  273.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1");
  274.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
  275.         replace_all(msg, 190, "á", "á");
  276.         replace_all(msg, 190, "é", "Ă©");
  277.         replace_all(msg, 190, "í", "Ă­");
  278.         replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł");
  279.         replace_all(msg, 190, "ö", "ö");
  280.         replace_all(msg, 190, "ő", "õ");
  281.         replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş");
  282.         replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ");
  283.         replace_all(msg, 190, "ű", "Ĺ©");
  284.         replace_all(msg, 190, "Á", "Á");
  285.         replace_all(msg, 190, "É", "É");
  286.         replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ");
  287.         replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“");
  288.         replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–");
  289.         replace_all(msg, 190, "Ő", "Ă•");
  290.         replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš");
  291.         replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś");
  292.         replace_all(msg, 190, "Ű", "Ũ");  
  293.  
  294.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  295.         {
  296.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  297.                 {
  298.                         if (is_user_connected(players[i]))
  299.                         {
  300.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  301.                                 write_byte(players[i]);
  302.                                 write_string(msg);
  303.                                 message_end();
  304.                         }
  305.                 }
  306.         }
  307.         return PLUGIN_HANDLED;
  308. }

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole