hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 08:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 388 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 388 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Killing Streak plugin hiba
HozzászólásElküldve: 2011.07.31. 20:21 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2010.02.07. 11:24
Hozzászólások: 325
Sziasztok!

Lenne egy kis problémám, valaki segitsen pls:D

Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "ConFusioN"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Magicx"


new lastman_mode;
new alone_ann = 0;
new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new kill[33][24];

#define LEVELS 9
#define hsounds 7
#define knsounds 3
#define prpsounds 5
#define maxdbsounds 1
#define TASK_CLEAR_KILL 100

new hsenable
new knifeenable
new cvardouble
new rnstartcvar
new killstreaktype
new gmsgHudSync

new levels[9] = {3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 18, 21};

new sounds[9][] =
{
"ConFusioN/multikill",
"ConFusioN/ultrakill",
"ConFusioN/combowhore",
"ConFusioN/killingspree",
"ConFusioN/holyshit",
"ConFusioN/rampage",
"ConFusioN/unstoppable",
"ConFusioN/ludicrouskill",
"ConFusioN/godlike"
};   

new messages[9][] =
{
"%s:Multi-Kill!",
"%s:Ultra-Kill!",
"%s:Combowhore!",
"%s:Killing Spree!",
"%s:Holy Shit!",
"%s:Rampage!",
"%s:Unstoppable!",
"%s:Ludicrous-Kill!",
"%s:Godlike!"
};

new hslist[hsounds][] =
{
"ConFusioN/headshot",
"ConFusioN/headshot1",
"ConFusioN/headshot2",
"ConFusioN/headshot3",
"ConFusioN/headshot4",
"ConFusioN/headshot5",
"ConFusioN/headshot6"
}


new preplist[prpsounds][] =
{
"ConFusioN/prepare",
"ConFusioN/prepareone",
"ConFusioN/preparetwo",
"ConFusioN/preparethree",
"ConFusioN/preparefour"
}

new hsmessages[0][] =
{
"%s leszedte %s fejet!",
"%s hihetetlen fejest adott %s-nak!",
"%s-tol kapott egy gyonyoru HEADSHOT-ot %s!",
"%s adott %s-nek egy Super Headshotot!"

}

new knlist[knsounds][] =
{
"ConFusioN/knife1",
"ConFusioN/knife2",
"ConFusioN/knife3"
}

new knmessages[0][] =
{
"%s ledifte %s",
"%s felszabdalta a kesevel %s",
"%s lekeselte %s"
}

new doublelist[maxdbsounds][] =
{
"ConFusioN/doublekill"
}

new messagesnohp[0][] =
{
"%i Terrorist vs %i CT^n%s: Szamitunk rad haver, el ne baszd!",
"%i Terrorist vs %i CT^n%s: Szamitunk rad haver, el ne baszd!",
"%i Terrorist vs %i CT^n%s: Szamitunk rad haver, el ne baszd!",
"%i Terrorist vs %i CT^n%s: Szamitunk rad haver, el ne baszd!",
"%i Terrorist vs %i CT^n%s: Szamitunk rad haver, el ne baszd!"
}

new messageshp[0][] =
{
"%i Terrorist vs %i CT^n%s: Szamitunk rad haver, el ne baszd!",
"%i Terrorist vs %i CT^n%s: Szamitunk rad haver, el ne baszd!",
"%i Terrorist vs %i CT^n%s: Szamitunk rad haver, el ne baszd!",
"%i Terrorist vs %i CT^n%s: Szamitunk rad haver, el ne baszd!",
"%i Terrorist vs %i CT^n%s: Szamitunk rad haver, el ne baszd!"
}

is_mode_set(bits) {
new mode[9];
get_cvar_string("ut_killingstreak_advanced", mode, 8);
return read_flags(mode) & bits;
}

public plugin_init() {
register_plugin("PLUGIN_NAME", "PLUGIN_VERSION", "PLUGIN_AUTHOR");
killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3")
register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b"),
register_event("HLTV", "rnstart", "a", "1=0", "2=0");
register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs", "1");
knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife", "1");
cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events", "1");
rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds", "1");
register_event("DeathMsg", "death_msg", "a");
register_event("SendAudio","roundend_msg", "a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw");
register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w");
lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","abc")
gmsgHudSync = CreateHudSyncObj()

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public event_death(id) {
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
new headshot = read_data(3);
new weapon[24], vicname[32], killname[32]
read_data(4,weapon,23)
get_user_name(victim,vicname,32)
get_user_name(killer,killname,31)

if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
{
set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
new i
i = random_num(0, hsounds-1)
client_cmd(0, "wav play %s",hslist[i])
}

if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
{
set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
new rr = random_num(0,knsounds-1)
client_cmd(0,"wav play %s",knlist[r])
}

if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
{
set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(0,"OMG %s DoubleKill!", killname)
kill[killer][0] = 0;
new q
q = random_num(0,maxdbsounds-1)
client_cmd(0,"wav play %s",doublelist[q])
}

else
{
kill[killer] = weapon;
set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
}

kills[killer] += 1;
kills[victim] = 0;
deaths[killer] = 0;
deaths[victim] += 1;

for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
{
if (kills[killer] == levels[i])
{
announce(killer, i);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
announce(killer, level)
{
new name[33]
new r = random(256)
new g = random(256)
new b = random(256)

get_user_name(killer, name, 32);
set_hudmessages(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);

if( (get_pcvar_num(killstreaktypes) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
return PLUGIN_HANDLED;

if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
{
show_hudmessage(0, messages[level], name);
}

if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
{
client_cmd(0, "wav play %s", sounds[level]);
}

if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
{
show_hudmessage(0, messages[level], name);
client_cmd(0, "wav play %s", sounds[level]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;

}

public reset_hud(id)
{
if (is_mode_set(16)) {
if (kills[id] > levels[0]) {
client_print(id, print_chat,
"* Egymas utan %d olesed van.", kills[id]);
} else if (deaths[id] > 1) {
client_print(id, print_chat,
"* Vigyazz mert mar %d halalod volt egymas utan.", deaths[id]);
}
}
}

public rnstart(id)
{   
if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
{
set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(0, "Keszulj fel a harcra!")
new q
q = random_num(0,prpsounds-1)
client_cmd(0, "wav play %s",preplist[q]
}
}

public client_connect(id) {
kills[id] = 0;
deaths[id] = 0;
}

public roundend_msg(id)

alone_ann = 0

public death_msg(id)
{
new_lmmode[8]
get_pcvar_string(lastman_mode, lmmode,8)
new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

new_players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
get_players(players_ct, ict, "ae", "CT")
get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")

if (ict==1&&ite==1)
{
new name1[32], name2[32]
get_user_name(players_ct[0],name1,32)
get_user_name(players_t[0],name2,32)
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

if (lmmode_bit & 1)
{
if (lmmode_bit & 2)
{
ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
}

if (lmmode_bit & 4)
{
for(new i=1<=get_maxplayers();i++)
if( is_user_connected(i) == 1 )
client_cmd(i,"wav play ConFusioN/maytheforce")
}
}
}
else
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
alone_ann = lastman_mode
new name[32]
get_user_name(last,name,32)

if (lmmode_bit & 1)
{
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

if (lmmode_bit & 2)
{
ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messageshp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
}

else
{
ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messagesnohp[ random_num(0,5) ],ite ,ict ,name )
}
}
}

public plugin_precache()

{
precache_sound("ConFusioN/multikill.wav")
precache_sound("ConFusioN/ultrakill.wav")
precache_sound("ConFusioN/combowhore.wav")
precache_sound("ConFusioN/killingspree.wav")
precache_sound("ConFusioN/holyshit.wav")
precache_sound("ConFusioN/rampage.wav")
precache_sound("ConFusioN/unstoppable.wav")
precache_sound("ConFusioN/ludicrouskill.wav")
precache_sound("ConFusioN/godlike.wav")
precache_sound("ConFusioN/headshot.wav")
precache_sound("ConFusioN/headshot1.wav")
precache_sound("ConFusioN/headshot2.wav")
precache_sound("ConFusioN/headshot3.wav")
precache_sound("ConFusioN/headshot4.wav")
precache_sound("ConFusioN/headshot5.wav")
precache_sound("ConFusioN/headshot6.wav")
precache_sound("ConFusioN/prepare.wav")
precache_sound("ConFusioN/prepareone.wav")
precache_sound("ConFusioN/preparetwo.wav")
precache_sound("ConFusioN/preparethree.wav")
precache_sound("ConFusioN/preparefour.wav")
precache_sound("ConFusioN/knife1.wav")
precache_sound("ConFusioN/knife2.wav")
precache_sound("ConFusioN/knife3.wav")
precache_sound("ConFusioN/maytheforce.wav")
precache_sound("ConFusioN/oneandonly.wav")
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KillingStreak SMA HELP
HozzászólásElküldve: 2011.08.02. 01:47 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.28. 16:04
Hozzászólások: 872
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 59 alkalommal
Uhm.. Mi a probléma?:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KillingStreak SMA HELP
HozzászólásElküldve: 2011.08.02. 10:02 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ezt akartam kérdezni de inkább hagytam:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KillingStreak SMA HELP
HozzászólásElküldve: 2011.08.02. 10:38 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2010.02.07. 11:24
Hozzászólások: 325
Miért nektek lefordul?:D

Nekem ezt irja:

Kód:
/tmp/texts5ni5M.sma(174) : error 017: undefined symbol "r"
/tmp/texts5ni5M.sma(216) : error 017: undefined symbol "set_hudmessages"
/tmp/texts5ni5M.sma(218) : error 017: undefined symbol "killstreaktypes"
/tmp/texts5ni5M.sma(239) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "b"
/tmp/texts5ni5M.sma(239) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "g"
/tmp/texts5ni5M.sma(239) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "r"
/tmp/texts5ni5M.sma(262 -- 263) : error 001: expected token: ",", but found "}"
/tmp/texts5ni5M.sma(277) : error 017: undefined symbol "new_lmmode"
/tmp/texts5ni5M.sma(277) : warning 215: expression has no effect
/tmp/texts5ni5M.sma(277) : error 001: expected token: ";", but found "]"
/tmp/texts5ni5M.sma(277) : error 029: invalid expression, assumed zero
/tmp/texts5ni5M.sma(277) : fatal error 107: too many error messages on one line


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KillingStreak SMA HELP
HozzászólásElküldve: 2011.08.02. 15:50 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
nincsenek definiálva fgvek és változók. Ezt neked kell kijavítani, mivel te tudod, mit kell csinálnia.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole