hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 18:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 386 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 385 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Vip zp faj
HozzászólásElküldve: 2012.12.13. 21:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Hali
valaki bele tudná írni ebbe a zp fajba hogy csak vip használhassa?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <zombieplague>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "[ZP] Zombie Class: Tank"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Dias Leon"
  11.  
  12. new g_zclassic_zombie
  13. new bool:g_hasSpeedBoost[33]
  14. new bool:g_hasSpeedTime[33]
  15. new g_sb_maxspeed, g_sb_time, g_msgSetFOV, cvar_zombiehp
  16. new cvar_spnvgcolor[3]
  17.  
  18. new const zombie_pressure[][] = { "zombie_plague/zombie_pressure.wav" }
  19. new const zombie_pre_idle1[][] = { "zombie_plague/zombie_pre_idle_1.wav" }
  20. new const zombie_pre_idle2[][] = { "zombie_plague/zombie_pre_idle_2.wav" }
  21.  
  22. new const zclass_name[] = { "Normal Zombie" }
  23. new const zclass_info[] = { "| G -> Fast Run" }
  24. new const zclass_model[] = { "tank_zombi_origin" }
  25. new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_tank_zombi.mdl" }
  26. const zclass_health = 2000
  27. const zclass_speed = 280
  28. const Float:zclass_gravity = 0.7
  29. const Float:zclass_knockback = 1.3
  30.  
  31. public plugin_init()
  32. {
  33. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.  
  35. register_forward(FM_EmitSound, "fw_EmitSound")
  36. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  37.  
  38. // Death Msg
  39. register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  40. register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_textmsg")
  41.  
  42. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  43.  
  44. register_clcmd("drop", "madness")
  45. g_msgSetFOV = get_user_msgid("SetFOV")
  46. g_sb_maxspeed = register_cvar("zp_znormal_pressure_maxspeed", "500.0")
  47. g_sb_time = register_cvar("zp_znormal_pressure_time", "10.0")
  48. cvar_zombiehp = register_cvar("zp_znormal_pressure_health", "100")
  49. cvar_spnvgcolor[0] = register_cvar("zp_znormal_prenvg_color_R", "255")
  50. cvar_spnvgcolor[1] = register_cvar("zp_znormal_prenvg_color_G", "0")
  51. cvar_spnvgcolor[2] = register_cvar("zp_znormal_prenvg_color_B", "0")
  52. }
  53.  
  54. public Death()
  55. {
  56. g_hasSpeedTime[read_data(2)] = false
  57. g_hasSpeedBoost[read_data(2)] = false
  58. }
  59.  
  60. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  61. {
  62. g_hasSpeedTime[id] = false
  63. g_hasSpeedBoost[id] = false
  64. }
  65.  
  66. public plugin_precache()
  67. {
  68. new i
  69.  
  70. g_zclassic_zombie = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  71.  
  72. //Sounds
  73. for (i = 0; i < sizeof zombie_pressure; i++)
  74. engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_pressure[i])
  75. for (i = 0; i < sizeof zombie_pre_idle1; i++)
  76. engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_pre_idle1[i])
  77. for (i = 0; i < sizeof zombie_pre_idle2; i++)
  78. engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_pre_idle2[i])
  79. }
  80.  
  81. public zp_user_infected_post(id)
  82. {
  83. if(zp_get_user_zombie(id) && zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclassic_zombie)
  84. {
  85. //client_cmd(id, "bind F1 use_skill")
  86. client_print(id, print_center, "[G] -> Fast Run")
  87. }
  88. }
  89.  
  90. public do_skill(id)
  91. {
  92. if (zp_get_user_zombie(id) && zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclassic_zombie)
  93. {
  94. madness(id)
  95. }
  96. }
  97.  
  98. public madness(id)
  99. {
  100. #if defined FOR_ADMINS_A_FLAG
  101. if ( !( get_user_flags(id) & ADMINACCESS))
  102. return PLUGIN_CONTINUE
  103. #endif
  104.  
  105. if (!is_user_alive(id))
  106. {
  107. client_print(id, print_center, "Can be used only when you still alive")
  108. return PLUGIN_HANDLED
  109. }
  110. if (g_hasSpeedBoost[id])
  111. {
  112. client_print(id, print_center, "Max Speed Up !!!")
  113. return PLUGIN_HANDLED
  114. }
  115. if (g_hasSpeedTime[id])
  116. {
  117. client_print(id, print_center, "You may not use this at this time")
  118. return PLUGIN_HANDLED
  119. }
  120. if (pev(id, pev_health) < 1+get_pcvar_num(cvar_zombiehp))
  121. {
  122. client_print(id, print_center, "You don't have enough HP")
  123. return PLUGIN_HANDLED
  124. }
  125.  
  126. g_hasSpeedBoost[id] = true
  127.  
  128. set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
  129. set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "boost_over", id)
  130. set_task(3.0, "zombie_pre_idle1_sound", id)
  131. set_task(5.0, "zombie_pre_idle2_sound", id)
  132. set_task(7.0, "zombie_pre_idle1_sound", id)
  133. set_task(9.0, "zombie_pre_idle2_sound", id)
  134. fov(id)
  135. speed_glow(id)
  136. speed_aura(id)
  137. fm_set_user_health(id, pev(id, pev_health)-get_pcvar_num(cvar_zombiehp))
  138. engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_VOICE, zombie_pressure[random_num(0, sizeof zombie_pressure - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  139.  
  140. return PLUGIN_CONTINUE
  141. }
  142.  
  143. public boost_over(id)
  144. {
  145. if(g_hasSpeedBoost[id])
  146. {
  147. g_hasSpeedBoost[id] = false
  148. g_hasSpeedTime[id] = true
  149. fov_end(id)
  150. set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "boost_reset", id)
  151. client_print(id, print_center, "You can continue use after 10 seconds")
  152. }
  153. }
  154.  
  155. public boost_reset(id) g_hasSpeedTime[id] = false
  156.  
  157. public fov(id)
  158. {
  159. message_begin(MSG_ONE, g_msgSetFOV, _, id)
  160. write_byte(110) // angle
  161. message_end()
  162. }
  163.  
  164. public fov_end(id)
  165. {
  166. message_begin(MSG_ONE, g_msgSetFOV, _, id)
  167. write_byte(90) // angle
  168. message_end()
  169. }
  170.  
  171. public zombie_pre_idle1_sound(id) engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_VOICE, zombie_pre_idle1[random_num(0, sizeof zombie_pre_idle1 - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  172.  
  173. public zombie_pre_idle2_sound(id) engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_VOICE, zombie_pre_idle2[random_num(0, sizeof zombie_pre_idle2 - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  174.  
  175. public fw_PlayerPreThink(id)
  176. {
  177. if (!is_user_alive(id))
  178. return FMRES_IGNORED
  179.  
  180. #if defined FOR_ADMINS_A_FLAG
  181. if ( !( get_user_flags(id) & ADMINACCESS) )
  182. return PLUGIN_CONTINUE
  183. #endif
  184.  
  185. if (g_hasSpeedBoost[id])
  186. {
  187. set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
  188. }
  189. return PLUGIN_CONTINUE
  190. }
  191.  
  192. public speed_glow(id)
  193. {
  194. if (g_hasSpeedBoost[id])
  195. {
  196.  
  197. if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclassic_zombie && zp_get_user_zombie(id) && !zp_get_user_nemesis(id))
  198. {
  199. if(pev(id, pev_maxspeed) != 1.0)
  200. fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, Float:{ 255.0, 0.0, 0.0 }, kRenderNormal, 25)
  201. }
  202. // Keep sending aura messages
  203. set_task(0.1, "speed_glow", id)
  204. }
  205. }
  206.  
  207. public speed_aura(id)
  208. {
  209. if (g_hasSpeedBoost[id])
  210. {
  211. // Get player origin
  212. static Float:originF[3]
  213. pev(id, pev_origin, originF)
  214.  
  215. // Colored Aura
  216. engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
  217. write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
  218. engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]) // x
  219. engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]) // y
  220. engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]) // z
  221. write_byte(10) // radius
  222. write_byte(get_pcvar_num(cvar_spnvgcolor[0])) // r
  223. write_byte(get_pcvar_num(cvar_spnvgcolor[1])) // g
  224. write_byte(get_pcvar_num(cvar_spnvgcolor[2])) // b
  225. write_byte(10) // life
  226. write_byte(0) // decay rate
  227. message_end()
  228.  
  229. // Keep sending aura messages
  230. set_task(0.1, "speed_aura", id)
  231. }
  232. }
  233.  
  234. stock fm_set_user_maxspeed(index, Float:speed = -1.0)
  235. {
  236. engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, index, speed);
  237. set_pev(index, pev_maxspeed, speed);
  238.  
  239. return 1;
  240. }
  241.  
  242. stock fm_set_user_health(id, health)
  243. {
  244. (health > 0) ? set_pev(id, pev_health, float(health)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id);
  245. }
  246.  
  247. stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, Float:color[3] = { 255.0, 255.0, 255.0 }, render = kRenderNormal, amount = 16)
  248. {
  249.  
  250. set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
  251. set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
  252. set_pev(entity, pev_rendermode, render)
  253. set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
  254.  
  255. }
  256.  
  257. public message_textmsg()
  258. {
  259. static textmsg[22]
  260. get_msg_arg_string(2, textmsg, charsmax(textmsg))
  261.  
  262. // Block drop weapon related messages
  263. if (equal(textmsg, "#Weapon_Cannot_Be_Dropped"))
  264. return PLUGIN_HANDLED
  265.  
  266. return PLUGIN_CONTINUE
  267. }
  268.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vip zp faj
HozzászólásElküldve: 2012.12.15. 14:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
30.Sorba Es admin_ALL helyett hogy mien jogra!

const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL

Ha tévedtem bocsi :)

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vip zp faj
HozzászólásElküldve: 2012.12.15. 16:07 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Try:
[ablak]
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <zombieplague>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "[ZP] Zombie Class: Tank"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Dias Leon"
  11.  
  12. //#define FOR_ADMINS //ITT TUDOD ENGEDELYEZNI
  13.  
  14. #if defined FOR_ADMINS
  15. #define ADMINACCESS ADMIN_LEVEL_H //ITT TUDOD MEGVALTOZTATNI A JOGOT
  16. #endif
  17.  
  18. new g_zclassic_zombie
  19. new bool:g_hasSpeedBoost[33]
  20. new bool:g_hasSpeedTime[33]
  21. new g_sb_maxspeed, g_sb_time, g_msgSetFOV, cvar_zombiehp
  22. new cvar_spnvgcolor[3]
  23.  
  24. new const zombie_pressure[][] = { "zombie_plague/zombie_pressure.wav" }
  25. new const zombie_pre_idle1[][] = { "zombie_plague/zombie_pre_idle_1.wav" }
  26. new const zombie_pre_idle2[][] = { "zombie_plague/zombie_pre_idle_2.wav" }
  27.  
  28. new const zclass_name[] = { "Normal Zombie" }
  29. new const zclass_info[] = { "| G -> Fast Run" }
  30. new const zclass_model[] = { "tank_zombi_origin" }
  31. new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_tank_zombi.mdl" }
  32. const zclass_health = 2000
  33. const zclass_speed = 280
  34. const Float:zclass_gravity = 0.7
  35. const Float:zclass_knockback = 1.3
  36.  
  37. public plugin_init()
  38. {
  39. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  40.  
  41. register_forward(FM_EmitSound, "fw_EmitSound")//ez nincs hasznalva
  42. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  43.  
  44. // Death Msg
  45. register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  46. register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_textmsg")
  47.  
  48. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  49.  
  50. register_clcmd("drop", "madness")
  51. g_msgSetFOV = get_user_msgid("SetFOV")
  52. g_sb_maxspeed = register_cvar("zp_znormal_pressure_maxspeed", "500.0")
  53. g_sb_time = register_cvar("zp_znormal_pressure_time", "10.0")
  54. cvar_zombiehp = register_cvar("zp_znormal_pressure_health", "100")
  55. cvar_spnvgcolor[0] = register_cvar("zp_znormal_prenvg_color_R", "255")
  56. cvar_spnvgcolor[1] = register_cvar("zp_znormal_prenvg_color_G", "0")
  57. cvar_spnvgcolor[2] = register_cvar("zp_znormal_prenvg_color_B", "0")
  58. }
  59.  
  60. public Death()
  61. {
  62. g_hasSpeedTime[read_data(2)] = false
  63. g_hasSpeedBoost[read_data(2)] = false
  64. }
  65.  
  66. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  67. {
  68. g_hasSpeedTime[id] = false
  69. g_hasSpeedBoost[id] = false
  70. }
  71.  
  72. public plugin_precache()
  73. {
  74. new i
  75.  
  76. g_zclassic_zombie = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  77.  
  78. //Sounds
  79. for (i = 0; i < sizeof zombie_pressure; i++)
  80. engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_pressure[i])
  81. for (i = 0; i < sizeof zombie_pre_idle1; i++)
  82. engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_pre_idle1[i])
  83. for (i = 0; i < sizeof zombie_pre_idle2; i++)
  84. engfunc(EngFunc_PrecacheSound, zombie_pre_idle2[i])
  85. }
  86.  
  87. public zp_user_infected_post(id)
  88. {
  89. if(zp_get_user_zombie(id) && zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclassic_zombie)
  90. {
  91. #if defined FOR_ADMINS
  92. if ( !( get_user_flags(id) & ADMINACCESS))
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94. #endif
  95. //client_cmd(id, "bind F1 use_skill")
  96. client_print(id, print_center, "[G] -> Fast Run")
  97. }
  98. }
  99.  
  100. public do_skill(id)
  101. {
  102. if (zp_get_user_zombie(id) && zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclassic_zombie)
  103. {
  104. #if defined FOR_ADMINS
  105. if ( !( get_user_flags(id) & ADMINACCESS))
  106. return PLUGIN_CONTINUE
  107. #endif
  108. madness(id)
  109. }
  110. }
  111.  
  112. public madness(id)
  113. {
  114. #if defined FOR_ADMINS
  115. if ( !( get_user_flags(id) & ADMINACCESS))
  116. return PLUGIN_CONTINUE
  117. #endif
  118.  
  119. if (!is_user_alive(id))
  120. {
  121. client_print(id, print_center, "Can be used only when you still alive")
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124. if (g_hasSpeedBoost[id])
  125. {
  126. client_print(id, print_center, "Max Speed Up !!!")
  127. return PLUGIN_HANDLED
  128. }
  129. if (g_hasSpeedTime[id])
  130. {
  131. client_print(id, print_center, "You may not use this at this time")
  132. return PLUGIN_HANDLED
  133. }
  134. if (pev(id, pev_health) < 1+get_pcvar_num(cvar_zombiehp))
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "You don't have enough HP")
  137. return PLUGIN_HANDLED
  138. }
  139.  
  140. g_hasSpeedBoost[id] = true
  141.  
  142. set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
  143. set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "boost_over", id)
  144. set_task(3.0, "zombie_pre_idle1_sound", id)
  145. set_task(5.0, "zombie_pre_idle2_sound", id)
  146. set_task(7.0, "zombie_pre_idle1_sound", id)
  147. set_task(9.0, "zombie_pre_idle2_sound", id)
  148. fov(id)
  149. speed_glow(id)
  150. speed_aura(id)
  151. fm_set_user_health(id, pev(id, pev_health)-get_pcvar_num(cvar_zombiehp))
  152. engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_VOICE, zombie_pressure[random_num(0, sizeof zombie_pressure - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  153.  
  154. return PLUGIN_CONTINUE
  155. }
  156.  
  157. public boost_over(id)
  158. {
  159. if(g_hasSpeedBoost[id])
  160. {
  161. g_hasSpeedBoost[id] = false
  162. g_hasSpeedTime[id] = true
  163. fov_end(id)
  164. set_task(get_pcvar_float(g_sb_time), "boost_reset", id)
  165. client_print(id, print_center, "You can continue use after 10 seconds")
  166. }
  167. }
  168.  
  169. public boost_reset(id) g_hasSpeedTime[id] = false
  170.  
  171. public fov(id)
  172. {
  173. message_begin(MSG_ONE, g_msgSetFOV, _, id)
  174. write_byte(110) // angle
  175. message_end()
  176. }
  177.  
  178. public fov_end(id)
  179. {
  180. message_begin(MSG_ONE, g_msgSetFOV, _, id)
  181. write_byte(90) // angle
  182. message_end()
  183. }
  184.  
  185. public zombie_pre_idle1_sound(id) engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_VOICE, zombie_pre_idle1[random_num(0, sizeof zombie_pre_idle1 - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  186.  
  187. public zombie_pre_idle2_sound(id) engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_VOICE, zombie_pre_idle2[random_num(0, sizeof zombie_pre_idle2 - 1)], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  188.  
  189. public fw_PlayerPreThink(id)
  190. {
  191. if (!is_user_alive(id))
  192. return FMRES_IGNORED
  193.  
  194. #if defined FOR_ADMINS
  195. if ( !( get_user_flags(id) & ADMINACCESS))
  196. return PLUGIN_CONTINUE
  197. #endif
  198.  
  199. if (g_hasSpeedBoost[id])
  200. {
  201. set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(g_sb_maxspeed))
  202. }
  203. return PLUGIN_CONTINUE
  204. }
  205.  
  206. public speed_glow(id)
  207. {
  208. if (g_hasSpeedBoost[id])
  209. {
  210.  
  211. if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclassic_zombie && zp_get_user_zombie(id) && !zp_get_user_nemesis(id))
  212. {
  213. if(pev(id, pev_maxspeed) != 1.0)
  214. fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, Float:{ 255.0, 0.0, 0.0 }, kRenderNormal, 25)
  215. }
  216. // Keep sending aura messages
  217. set_task(0.1, "speed_glow", id)
  218. }
  219. }
  220.  
  221. public speed_aura(id)
  222. {
  223. if (g_hasSpeedBoost[id])
  224. {
  225. // Get player origin
  226. static Float:originF[3]
  227. pev(id, pev_origin, originF)
  228.  
  229. // Colored Aura
  230. engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
  231. write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
  232. engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]) // x
  233. engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]) // y
  234. engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]) // z
  235. write_byte(10) // radius
  236. write_byte(get_pcvar_num(cvar_spnvgcolor[0])) // r
  237. write_byte(get_pcvar_num(cvar_spnvgcolor[1])) // g
  238. write_byte(get_pcvar_num(cvar_spnvgcolor[2])) // b
  239. write_byte(10) // life
  240. write_byte(0) // decay rate
  241. message_end()
  242.  
  243. // Keep sending aura messages
  244. set_task(0.1, "speed_aura", id)
  245. }
  246. }
  247.  
  248. stock fm_set_user_maxspeed(index, Float:speed = -1.0)
  249. {
  250. engfunc(EngFunc_SetClientMaxspeed, index, speed);
  251. set_pev(index, pev_maxspeed, speed);
  252.  
  253. return 1;
  254. }
  255.  
  256. stock fm_set_user_health(id, health)
  257. {
  258. (health > 0) ? set_pev(id, pev_health, float(health)) : dllfunc(DLLFunc_ClientKill, id);
  259. }
  260.  
  261. stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, Float:color[3] = { 255.0, 255.0, 255.0 }, render = kRenderNormal, amount = 16)
  262. {
  263.  
  264. set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
  265. set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
  266. set_pev(entity, pev_rendermode, render)
  267. set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
  268.  
  269. }
  270.  
  271. public message_textmsg()
  272. {
  273. #if defined FOR_ADMINS
  274. if ( !( get_user_flags(id) & ADMINACCESS))
  275. return PLUGIN_CONTINUE
  276. #endif
  277. static textmsg[22]
  278. get_msg_arg_string(2, textmsg, charsmax(textmsg))
  279.  
  280. // Block drop weapon related messages
  281. if (equal(textmsg, "#Weapon_Cannot_Be_Dropped"))
  282. return PLUGIN_HANDLED
  283.  
  284. return PLUGIN_CONTINUE
  285. }
  286.  
[/ablak]

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vip zp faj
HozzászólásElküldve: 2012.12.15. 23:00 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
köszi de detector már segített benne :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vip zp faj
HozzászólásElküldve: 2016.01.11. 14:42 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
rericsi8 írta:
köszi de detector már segített benne :D


megoszthatnád a megoldást

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vip zp faj
HozzászólásElküldve: 2016.01.11. 22:38 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Szoktál néha olvasni is, vagy csak kommentelsz?
Elküldve: 2012. december 15., szombat 23:00

Már rég nem játszik a tag.

nagyricsii35 írta:
rericsi8 írta:
köszi de detector már segített benne :D


megoszthatnád a megoldást



UI: Amit HunGamer írt, az tökéletes.

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vip zp faj
HozzászólásElküldve: 2016.01.12. 14:30 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 23:40
Hozzászólások: 283
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
  1. #define FOR_ADMINS //ITT TUDOD ENGEDELYEZNI
  2.  
  3. #if defined FOR_ADMINS
  4. #define ADMINACCESS ADMIN_LEVEL_H //ITT TUDOD MEGVALTOZTATNI A JOGOT
  5. #endif


nálam nemjó...

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole