hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Origin-es kérdések.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=23822
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Levii@Peace [ 2016.02.02. 17:31 ]
Hozzászólás témája:  Origin-es kérdések.

Üdv!

pontosan az ORIGIN-el mit birok csinálni ?

Gondolok itt erre:

Kód:
static Float:Origin[3]
      Origin[0] = random_float(-950.0, 675.0)
      Origin[1] = random_float(-675.0, 950.0)
      Origin[2] = -200.0


Szóval pl: Origin[0] az milyen szemszögből egy kordináta? [ Oldalsó fal, első? ]
és ugyanígy az Origin1 és a 2 .

előre is köszönöm :)

Szerző:  mforce [ 2016.02.02. 18:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Origin-es kérdések.

xD
az lehet bármi az a változó neve.

Szerző:  kiki [ 2016.02.02. 18:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Origin-es kérdések.

x,y,z alapján, de ez így semmit nem mond. Mit szeretnél ?:)(

Szerző:  Levii@Peace [ 2016.02.02. 18:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Origin-es kérdések.

kiki írta:
x,y,z alapján, de ez így semmit nem mond. Mit szeretnél ?:)(


van egy map amin van kordináta és a pluginba originnel van lekérve az hogy kinyíllik XY másodperc mulva az ajtó , és én is akarok egy Mapot amivel ugyanúgy ezt eltudom érni, csak én más helyre szeretném [ mapot VHE-vel csinálom ]

Szerző:  kiki [ 2016.02.02. 18:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Origin-es kérdések.

Minden mapon van kordináta, abból áll az egész pálya.

Az van lekérve hogy kinyílik e az ajtó? És ha nem nyílik ki akkor mi történik, és mi az hogy kordináta alapján kéri le?


Szerintem ezt meglehet oldani másképp is, tele van olyan pályákkal ahol ha kinyílik egy adott ajtó, akkor kidob egy hudüzenetet. De ezt VHE-ben oldották meg. Sőt láttam már egyetlen esetben egy többszínű hudot is, szintén mapon oldották meg, és máig nemtudom hogy hogyan. (Mondjuk mapkészítésbe soha nem mentem bele)

Szerző:  Anonymous1337 [ 2016.02.03. 00:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Origin-es kérdések.

kiki írta:
Sőt láttam már egyetlen esetben egy többszínű hudot is, szintén mapon oldották meg, és máig nemtudom hogy hogyan. (Mondjuk mapkészítésbe soha nem mentem bele)


kliens felőli. RGB -t lehet használni map készítésnél, de az hogy villogjon, meg effektezzen, olyat csak kliens felől tudsz.


Kép

Szerző:  Levii@Peace [ 2016.02.03. 00:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Origin-es kérdések.

Köszönöm nektek!

Szerző:  kiki [ 2016.02.03. 14:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Origin-es kérdések.

Hud üzenetet tudsz pályára is készíteni, úgyan úgy a szerver felőli dolgokat használja, tehát úgyan úgy lefoglalja az adott Chanel-t. Sok pályán van ilyen (bár nem csak csében), és úgyan úgy betudod állítani az RGB értékét. Viszont, ugye egy szín, egy channel, és 4channel van összesen. De láttam már olyan deathrun pályát ahol kivolt írva Huddal, vagy 10 különböző színnel egy üzenet, és a mai napig nem tudom hogy hogyan.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/