hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.05. 10:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 340 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 338 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Pikaaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: XP Módba fegyver rakás
HozzászólásElküldve:2016.03.16. 17:57 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott:2016.03.15. 18:37
Hozzászólások:1
Valaki legyen szíves rakja bele az M4A1 meg az AK47 fegyvert mint egy fegyvermenübe. Köszi
Kód:
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <nvault>

#define MAXCLASSES 4 

new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]
new XP_Kill,SaveXP
new g_vault

new const CLASSES[MAXCLASSES][] = {
   "Nincs",
   "M4A1",
   "AK47",
   "AWP"
}

new const LEVELS[7] = {
   0,
   100,// második szinthez 100 xp kell
   200,// harmadikhoz 200xp
   400,// negyedikhez 400xp
   800,// stb
   1600,// stb
   3200 // stb
}

public plugin_init()
{
   register_plugin("Animal-Mod", "1.0", "Te")
   register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
   SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
   XP_Kill=register_cvar("XP_per_kill", "20") 
   g_vault = nvault_open("animalmod") 
   register_clcmd("say /guns", "ChangeClass")
   register_clcmd("say /fegyo", "ChangeCLass")
}

public eDeath()
{

    new attacker = read_data( 1 )

    new iVictim = read_data( 2 ) 

     if(PlayerClass[attacker] == 0)
         return PLUGIN_CONTINUE

    new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);

    PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
 
     while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
    { 
        client_print(attacker, print_chat, "[Animal Mod] Grat! Te egy %i szintu %s vagy!", PlayerLevel[attacker],CLASSES[PlayerClass[attacker]])
     
        PlayerLevel[attacker] += 1
    }

    ShowHud(attacker)
 
}

public ShowHud(id)
{
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15.0)
    show_hudmessage(id, "Szinted: %i^nXP-d: %i^nFajod: %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])
}

public ChangeClass(id)
{
    new menu = menu_create("Fegyverek:" , "Class_Handle");
    menu_additem(menu ,"M4A1", "1" , 0);
    menu_additem(menu ,"AK47", "2" , 0);
    menu_additem(menu ,"AWP", "3" , 0);
    menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
    menu_display(id , menu , 0);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public Class_Handle(id , menu , item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
    }
    new szCommand[6] , szName[64]; new access , callback;
    menu_item_getinfo(menu , item , access , szCommand , 5 , szName , 63 , callback);
    new i = str_to_num(szCommand)
    if(PlayerClass[id] != i) 
    {
        PlayerClass[id] = i; client_print(id,print_chat,"Uj fegyvered: %s",CLASSES[i])
    }
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_connect(id)
{
   if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
   {
      LoadData(id)
   }
}

public client_disconnect(id)
{
   if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
   {
      SaveData(id)
   }
}

public SaveData(id)
{
   new name[32]
   get_user_name(id, name, 31)
   new vaultkey[64],vaultdata[256]
   format(vaultkey,63,"%sANIMALMOD", name)
   format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
   nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public LoadData(id)
{
   new name[32]
   get_user_name(id, name, 31)
   new vaultkey[64],vaultdata[256]
   format(vaultkey,63,"%sANIMALMOD", name)
   format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
   nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
   replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
   new playerxp[32], playerlevel[32]
   parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
   PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
   PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
   return PLUGIN_CONTINUE
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole